Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego, oświetlenia boiska, ogrodzenia oraz niezbędnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego, oświetlenia boiska, ogrodzenia oraz niezbędnych ciągów pieszych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacja kanalizacji deszczowej, odwodnienie liniowe) przy Szkole Podstawowej w Głojscach na dz. nr 4020/1, 4019/1, 4018/1, 4017/1, 4016/1
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDukla
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Dukla
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-07
  • Numer ogłoszenia559243-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 559243-N-2020 z dnia 2020-07-07 r.

Gmina Dukla: Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego, oświetlenia boiska, ogrodzenia oraz niezbędnych ciągów pieszych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacja kanalizacji deszczowej, odwodnienie liniowe) przy Szkole Podstawowej w Głojscach na dz. nr 4020/1, 4019/1, 4018/1, 4017/1, 4016/1
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Trakt Węgierski  11 , 38-450  Dukla, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 134 329 135, e-mail przetarg@dukla.pl, faks 134 331 011.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.dukla.pl//

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.dukla.pl//

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego, oświetlenia boiska, ogrodzenia oraz niezbędnych ciągów pieszych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacja kanalizacji deszczowej, odwodnienie liniowe) przy Szkole Podstawowej w Głojscach na dz. nr 4020/1, 4019/1, 4018/1, 4017/1, 4016/1
Numer referencyjny: OI.271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego, oświetlenia boiska, ogrodzenia oraz niezbędnych ciągów pieszych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacja kanalizacji deszczowej, odwodnienie liniowe) przy Szkole Podstawowej w Głojscach na dz. nr 4020/1, 4019/1, 4018/1, 4017/1, 4016/1^ boisko wielofunkcyjne o wymiarach zewnętrznych 32,50 m x 22,50 m (wymiary pola gry 22,0 m x 32,0 m )^ boisko wielofunkcyjne o nawierzchni syntetycznej z ogrodzeniem po obwodzie o wymiarach 32,50 m x 22,50 m^ maszty oświetleniowe w czterech narożnikach boiska o wysokości 10,0 m ^ w obrębie projektowanego boiska zaprojektowano zmianę ukształtowania terenu - po stronie wschodniej, zachodniej, północnej, południowej zaprojektowano skarpy umocnione płytami jumbo^ zagospodarowanie działki obejmuje, oprócz usytuowania nowo projektowanego obiektu , zaprojektowanie komunikacji w nawiązaniu do istniejącego założenia przestrzenno - funkcjonalnego , tj. chodnikówBoisko wielofunkcyjne :- boisko do piłki siatkowej - o wymiarach zewnętrznych 18,00 m x 9,00 m, standardowe x boisko do piłki ręcznej - o wymiarach zewnętrznych ( 18,00 m + 2,00 m x 2) x (28,00 m + 2,00 m x 2), niewymiarowe, treningowe- boisko do koszykówki niewymiarowe, treningowe z czterema koszami (pole 3 sekund ) x 4 o wymiarach zewnętrznych 4,80 m x 6,00 m,Boisko wielofunkcyjne :• powierzchnia boiska o nawierzchni syntetycznej - 704,0 m2• powierzchnia boiska w linii ogrodzenia - 731,25 m2Warstwy budowlane :^ nawierzchnia poliuretanowa, gr. 13 mm^ poliuretanowa elastyczna warstwa podkładowa, stabilizująca - gr. 3,0cm ^ kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie frakcja 4-16mm - grubość 8cm ^ kruszywo łamane - niesortowane 31,5 - 63 mm, gr. min. 30 cm ^ geowłóknina, gramatura 200g/m2 ^ zagęszczone podłoże rodzime Is=0,98Podbudowę boiska należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą krawężników betonowych 100x30x8cm ustawianych na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. Na powierzchni boiska należy wyprofilować spadek o wartości 0,5 % w kierunku północnym.Odwodnienie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej ( spadek boiska 0,5 % ) za pomocą odwodnienia liniowego prefabrykowanego, a dalej do wewnętrznej kanalizacji deszczowej .Ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego :^ ogrodzenie terenu na słupkach stalowych 80 x 50 x 3 mm ocynkowanych wewnątrz i na zewnątrz (min. gr. powłoki 275g/m2), powlekane proszkiem poliestrowym (gr.min.60 pm) mocowanych do fundamentu 40 cm x 40cm x 120 cm,■ do wysokości 2,00 m wypełnienie z panela o oczku 200 x 50 mm w kolorze szarym lub grafitowym , panel ocynkowany (min. 40g/m2) , panele powlekane proszkiem poliestrowym -gr. min. 100 mikrometrów), rozstaw słupków co max. 2,50 m■ od wysokości 2,00 m do wysokości 4,00 m wypełnienie z panela o oczku 200 x 100 mm w kolorze jw., panel ocynkowany j.w., panele dodatkowo powlekane proszkiem poliestrowym jw., , rozstaw słupków co max. 2,50 m■ parametry drutów: pionowych 5mm (pojedyncze)■ poziomych 6mm (podwójne)■ Uwaga : Przekrój słupków w ogrodzeniu należy przyjąć zgodnie z wytycznymi producenta ogrodzenia . Ogrodzenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa.Bramka wejściowa :^ bramka wejściowa systemowa rozwierna, szer. 1,00 m, wysokość 2,00 m , 2 sztOświetlenie boiskaSłup stalowy o przekroju okrągłym, ocynkowany o wysokości 10m i gr. ścianki min. 4mm. Blacha montażowa słup o gr. min 15 mm.Słup posadowiony na prefabrykowanym fundamencie betonowym .Belka wsporcza do montażu 2 naświetlaczy z regulacją ustawienia kąta w poziomie. Naświetlacz LED o wydajności nie mniejszej jak 160 lm/W i optyce gwarantującej nie gorsze parametry jak przedstawiono w załączonym obliczeniach fotometrycznych.Wyposażenie sportowe boiska:- Zestaw do koszykówki - Zestaw do siatkówki (z aluminium) wraz ze stanowiskiem sędziowskim- Piłka ręczna :A) Bramki do piłki ręcznej aluminiowe STANDARD-tulejowane, 1 para, światło bramki wykonane z profilu aluminiowego 80x80mm, połączenie słupka z poprzeczką w narożniku bramki za pomocą specjalnej złączki. Głębokość bramki (góra/dół) 80/100 cm. Łuki składane, umożliwiające łatwe przenoszenie i magazynowanie bramek. Siatka mocowana do dolnej części łuków i poprzeczki dolnej za pomocą haczyków PP. Bramki mocowane do podłoża w 4 punktach za pomocą dekli podłogowych. W komplecie tuleje oraz haczyki PP do zawieszania siatki.B) Siatka na bramkę 3,00x2,00m turniejowa np. typu "HUCK"- 1 para, wykonana z polipropylenu o wysokiej wytrzymałości, grubość splotu 4 mm. Krawędź oczka: 10 cm. Głębokość siatki: góra 80 cm, dół 100cm. Kolor: zielony. Zgodna z normą IHF. Ilość : 1 para.C) fundament pod słupki żelbetowy , beton C20/25 , wymiary 30x30x70 cm D) Ławka :• długość listew - 1500 mm• wysokość całkowita - 620 mm• wysokość siedziska - 440 mm• głębokość całkowita – 700 mm• głębokość siedziska – 460 mm• głębokość całkowitaCiągi komunikacji pieszej - chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm, kostka zamknięta obrzeżem betonowym 6x25 cm na ławie betonowej Boisko wyposażone w następujące instalacje :• elektryczną : oświetlenie boiska sportowego• kanalizacji deszczowejZamawiający informuję, że opisowi nazw własnych użytych do „opisu przedmiotu zamówienia” towarzyszy wyrazy „lub równoważne”, co powoduje, iż konkretnie wskazane produkty nabierają przykładowego charakteru, a wykonawca ma prawo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt bądź jego element inny niż wskazany przez zamawiającego, lecz spełniający wszystkie jego wymagania.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* Kodeksu pracy.Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonywaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia:- czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano – wykonawczym, Przedmiarze robót i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45232451-8
45111230-9
45233200-1
45450000-6
45223500-1
45223110-0
45342000-6
45233200-1
45232130-2
45316100-6
45315300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 i 4
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 i 4
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika nr 3 i 4
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Okres gwarancji na roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zmiany umowy:1) Strony mogą dokonywać zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku:a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót zgodnie z technologią, normami, innymi przepisami jeżeli konieczność wykonania tych prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,b) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności, zezwoleń, uzgodnień itp. do których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli okres załatwienia sprawy przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, o ile Wykonawca nie ponosi za to odpowiedzialności,c) odmowy wydania przez właściwe organy zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,d) niemożności wykonania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub wstrzymuje wykonanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.2) Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, przedłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy w przypadku:a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,b) zastosowania materiałów i urządzeń lub technologii wykonania lub rozwiązań technicznych bądź technologicznych innych niż przewidziane w dokumentacji projektowej o ile są one korzystne dla Zamawiającego, skrócenia terminu realizacji lub obniżenia kosztów eksploatacji lub uzyskania lepszej jakości robót, c) zmian technologicznych, korzystnych dla Zamawiającego, pod warunkiem, że są spowodowane:  pojawieniem się materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, skrócenia terminu realizacji, obniżenia kosztów eksploatacji lub uzyskanie lepszej jakości wykonanych robót, pojawieniem się nowszych technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonania i eksploatacji przedmiotu umowy,d) wystąpienia odbiegających w istotny sposób od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewypałów, napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, które mogą skutkować niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,e) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,f) wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty pracami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji.3) Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia lub zmiany Podwykonawców w sytuacji gdy Wykonawca zobowiązał się do osobistego wykonania robót lub części robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-30, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI