Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKędzierzyn-Koźle
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-06-13
  • ZamawiającyMiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00344712
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Kędzierzynie-Koźlu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 532437162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 29

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosirkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirkk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd79eca2-1d9f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083418/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa boiska piłkarskiego z odwodnieniem oraz nawierzchnią ze sztucznej trawy przy skrzyżowaniu ulic Przechodniej i Starej w Kędzierzynie-Koźlu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd79eca2-1d9f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: jak w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOSiR.051.02.02.01.2024.D

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje wyłącznie wykonanie boiska do mini piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej z odwodnieniem wraz z wymianą piłkochwytów (TYLKO po zewnętrznym obrysie boiska, piłkochwyty nr 4 i część nr 8), wyposażeniem w bramki - w zakresie wskazanym w przedmiarze.
Usnąć wyposażenie boisk w postaci dwóch bramek do piłki nożnej. Przed zleceniem w/w czynności
należy ustalić z wykonawcą dalsze przeznaczenie urządzeń. Ze względu na zły stan techniczny, należy zlikwidować istniejące piłkochwyty o wysokości 4m. Należy usunąć i wywieźć wierzchnie warstwy gleby z terenu boiska. Ziemia oraz pozostałości po obrzeżach należy wywieźć na Miejskie Składowisko Odpadów w Kędzierzynie-Koźlu przy ulicy Naftowej 7.
Projektuje się boisko do piłki nożnej o nawierzchni z syntetycznej trawy z warstwami podbudowy
jak na rysunkach projektu i powierzchni 960,30m2 (21,85m x 43,95m) oraz polu gry 18m x 38m.
Cała powierzchnia posiada spadek w kierunku terenów zielonych pomiędzy boiskiem a ulicą Starą
wynoszący 0,5%. Należy wykonać koryto na głębokość ok.30cm – 35cm. Nawierzchnie boiska,
należy oddzielić od pozostałych elementów terenów za pomocą obrzeży betonowych 8x30x100cm,
ustawianych na ławie betonowej C12/15 z oporem o łącznej długości 132mb. Boisko zostanie
wyposażone w dwie bramki aluminiowe o wymiarach 5x2m o profilu owalnym, stacjonarne do
zabetonowania. Nawierzchnia boiska w postaci sztucznej trawy trzeciej generacji. Dopuszcza się
sposób wykonania trawy zarówno metodą tkaną jaki i metodą tuftowania. Sztuczna trawa ma być
wykonana z włókien polietylenowych, monofilowych.
Parametry trawy:
- skład włókna: polietylen (PE) 100%,
rodzaj i przekrój włókien: włókno monofilowe z wtopionym rdzeniem
- wzmacniającym zapewniającym sztywność włókna,
- wysokość włókien: 50 mm,
- grubość włókna monofilowego: min. 340 μm,
- Dtex: min. 16 000,
- ilość pęczków: min. 9 100/m2,
- ilość włókien: min. 145 000/m2,
- wyrywanie pęczka po starzeniu: min. 100N,
- łączenie klejone po starzeniu: min. 135/100mm,
- waga włókna: min 1590 g/m2,
- waga całkowita trawy: min. 3250 g/m2,
- podkład trawy: lateksowy,
- przepuszczalność wody dla całego systemu sztucznej trawa: min 2000 mm/h
Wypełnienie sztucznej trawy: piasek kwarcowy oraz granulat gumowy EPDM recykling , w
ilościach zgodnych z raportem z badań potwierdzającym zgodność parametrow z FIFA Quality
Programme for Football Turf, test method 2015.Dopuszcza się, lecz nie wymaga ułożenia
nawierzchni na macie amortyzującej typu Shock Pad. Mata amortyzująca ułożona na podbudowie
wg warstw zalecanych przez producenta nawierzchni. W przypadku wystąpienia w/w maty w
warstwach boiska ,jej parametry muszą być zgodne z FIFA Quality Concept for Football Turf.
Rodzaj i grubość zgodna z raportem z badań dotyczących oferowanego systemu nawierzchni
przeprowadzonego przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports
Labs. Ltd), potwierdzający zgodność jego parametrow z FIFA Quality Programme for Football Turf
(dostępny na www.FIFA.com) wersja z 2015 roku. Na sztuczna trawę należny wkleić linie do gry w
piłkę nożną.
Dostawa i montaż piłkochwytów - słupy z profili stalowych malowanych proszkowo na kolor zielony RAL
6024, o wym. min. 80x80 mm (przekrój i grubość ścianek wg wytycznych producenta systemu), o dł. 4.00 m
(odcinek nr 4) i 6.00 (część nr 8 od strony ul. Starej) ponad powierzchnię terenu wraz z tuleją do mocowania
słupów w podłożu o dł. min. 50 cm (zgodnie z wytycznymi producenta) montowanej w prefabrykowanym fundamencie. Słupy z uszkami do przewlekania linek stalowych przytrzymujących siatkę. Rozstaw słupów wg projektu. Skrajne słupy zaopatrzone w stężenia narożne osadzone w prefabrykowanym fundamencie. Wypełnienie z siatki bezwęzłowej wykonanej z polipropylenu w kolorze zielonym, o podwyższonej wytrzymałości, gr. splotu 4 mm i oczkach 100x100 mm - parametry zgodnie z projektem. Piłkochwyty montowane TYLKO po zewnętrznym obrysie boiska (odcinek nr 4 i część nr 8 od strony ul. Starej).
Wyposażyć boisko w dwie bramki do piłki nożnej 500x200 cm, wykonane z profili aluminiowych wraz z siatką, do stosowania na zewnątrz - parametry zgodnie z projektem.
Powyższe zgodnie z założeniami projektowymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego z podaniem: nazwy zamówienia, PKO BP nr 35 1020 3668 0000 5102 0501 1863,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zał. nr 3 do SWZ, par. 13

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia, jak w SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę starego podgrzewacza wody - Gogolin
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania22-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie wymiana starego podgrzewacza wody. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI