Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem na terenie Gminy Jeżowe.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżowe
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jeżowe
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-02
  • Numer ogłoszenia532553-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532553-N-2019 z dnia 2019-04-02 r.

Gmina Jeżowe: Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem na terenie Gminy Jeżowe.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Sportowa Polska - Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej Grupa II - zadania modernizacyjne
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżowe, krajowy numer identyfikacyjny 83040941300000, ul. Jeżowe  , 37-430  Jeżowe, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 794 304, e-mail jezowe@pro.onet.pl, faks 158 794 304.
Adres strony internetowej (URL): www.jezowe.biuletyn.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.jezowe.biuletyn.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.jezowe.biuletyn.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Urząd Gminy Jeżowe, 37-430 Jeżowe 136A pok.Nr 11 Sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem na terenie Gminy Jeżowe.
Numer referencyjny: ZP 271.02.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem na terenie Gminy Jeżowe. Część 1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Cholewianej Górze. Część 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Starym Narcie. Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Sportowa Polska - Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej Grupa II - zadania modernizacyjne PRZEDMIOT INWESTYCJI - Część 1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Cholewianej Górze. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24 m x 44m o nawierzchni poliuretanowej typu Sandwich na podbudowie z kruszywa. Boisko ma charakter obiektu sportowego ogólnodostępnego przeznaczonego dla młodzieży szkolnej oraz społeczności lokalnej miejscowości Cholewiana Góra. OPIS INWESTYCJI 1.1 Podstawowe wymiary i powierzchnie całego boiska wielofunkcyjnego : - długość: 48,00 m - szerokość: 26,00 m - powierzchnia brutto: 1 248,00 m2 , obwód boiska: 148,00 m Powierzchnia boiska w całości jest w granicy ogrodzenia o nawierzchni syntetycznej , poliuretanowej typu Sandwich • Powierzchnia boiska do piłki ręcznej - 20 x 40 m – 1 boisko • Powierzchnia boiska do koszykówki - 15 x 24 m – 2 boiska • Powierzchnia boiska do siatkówki - 9 x 18 m – 2 boiska • Powierzchnia boiska do tenisa ziemnego - 10.97x 23.77m - 1 boisko • Długość ogrodzenia 148 m • Wysokość ogrodzenia - 4 m • Po obu stronach krótszych boków zaprojektowano słupki 6 m w celu montażu piłko chwytów o długości 2 x 15 m • Brama wjazdowa o wymiarach w osiach słupków ogrodzenia - 250 x 200 cm • Furta wejściowa o wymiarach w osiach słupków ogrodzenia - 120 x 200 cm 1.2 Na terenie zaprojektowano nawierzchnię utwardzoną w celu zapewnienia komunikacji do bramy oraz dość i dojazdów. Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm –403.50 m2 ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30 cm w kolorystyce kostki o długości 203 m. Kostka kolor szary lub inny w uzgodnieniu z inwestorem. 1.3 Instalacja oświetlenia boiska wielofunkcyjnego. Zasilanie oświetlenia boiska sportowego wielofunkcyjnego wykonać ze złącza kablowo - pomiarowego ZKP. Zestaw ZKP i przyłącze kablowe - według opracowania RE Leżajsk. Ze złącza ZKP należy wyprowadzić zasilanie zalicznikowe kablem YKXSżo 5×16mm2. Przy projektowanym boisku zainstalować szafkę oświetleniową SO. Szafkę wykonać zgodnie ze schematem ideowym - rys. nr E2. Załączenie oświetlenia automatycznie przez zegar astronomiczny lub ręcznie. Zabudowa i elewacja szafki rys. nr E3. Z szafki SO wyprowadzić obwód do zasilania oświetlenia boiska wielofunkcyjnego kablem YAKXSżo 5×16mm2. Do oświetlenia boiska dobrane zostały naświetlacze asymetryczne o mocy 400W z regulacją kąta rozsyłu światła, źródło światła: lampa metalohalogenowa min. 33000 lm. Oprawy zapewniają ograniczenie olśnienia i rozproszenia światła w górę. Dobrana ilość opraw zapewnia średnie natężenie oświetlenia 75 lx dla płyty boiska wielofunkcyjnego. Oprawy projektuje się umieścić na słupach stalowych ocynkowanych stożkowych o wysokości 10m, grubość ścianki słupa 4mm, mocowanie głowicy 76mm. Na słupie instalować głowice regulowane dwuramienne ocynkowane, długość ramion 50cm, mocowanie głowicy 76mm. Po montażu naświetlaczy dokonać regulacji ustawienia kąta rozsyłu światła celem uzyskania równomierności oświetlenia. Słupy instalować na prefabrykowanych fundamentach betonowych zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Wewnątrz słupa zainstalować listwę złączową oraz zabezpieczenie – wyłącznik nadprądowy S301B-10A. Zasilanie opraw wykonać przewodem YDYżo 3×2,5mm2. Kable zasilające szafę SO i słupy oświetleniowe układać zgodnie ze schematem ideowym oświetlenia - rys. nr E1 i planem zagospodarowania terenu - rys. nr 1, na głębokości 70cm i podsypce z piasku 10cm. Na skrzyżowaniu kabli z innymi sieciami uzbrojenia terenu, kable zabezpieczyć rurami ochronnymi. Kable zasypać warstwą 10 cm piasku, 15 cm ziemi rodzimej bez kamieni i darni, ułożyć folię koloru niebieskiego. Resztę wykopu zasypać ziemią rodzimą, zagęszczając każdą warstwę. Razem z kablami w wykopie ułożyć bednarkę FeZn 25×4 dla uziemienia słupów oświetleniowych. Rezystancja uziemienia słupów nie może przekroczyć wartości 10Ω. PRZEDMIOT INWESTYCJI - Część 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Starym Narcie. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24 m x 44m o nawierzchni poliuretanowej typu Sandwich na podbudowie z kruszywa. Boisko ma charakter obiektu sportowego ogólnodostępnego przeznaczonego dla młodzieży szkolnej oraz społeczności lokalnej miejscowości Stary Nart. 1.1 Podstawowe wymiary i powierzchnie całego boiska wielofunkcyjnego : - długość: 48,00 m - szerokość: 26,00 m - powierzchnia brutto: 1 248,00 m2 , obwód boiska: 148,00 m Powierzchnia boiska w całości to jest w granicy ogrodzenia o nawierzchni syntetycznej ,poliuretanowej typu Sandwich • Powierzchnia boiska do piłki ręcznej - 20 x 40 m – 1 boisko • Powierzchnia boiska do koszykówki - 15 x 24 m – 2 boiska • Powierzchnia boiska do siatkówki - 9 x 18 m – 2 boiska • Powierzchnia boiska do tenisa ziemnego - 10.97x 23.77m - 1 boisko • Długość ogrodzenia 148 m • Wysokość ogrodzenia - 4 m • Po obu stronach krótszych boków zaprojektowano słupki 6 m w celu montażu piłkochwytów o długości 2 x 15 m • Brama wjazdowa o wymiarach w osiach słupków ogrodzenia - 250 x 200 cm • Furta wejściowa o wymiarach w osiach słupków ogrodzenia - 120 x 200 cm 1.2 Na terenie zaprojektowano nawierzchnię utwardzoną w celu zapewnienia komunikacji do bramy oraz dość i dojazdów Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm –22 m2 ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30 cm w kolorystyce kostki o długości 28 m. Kostka kolor szary lub inny w uzgodnieniu z inwestorem Zasilanie oświetlenia boiska sportowego wielofunkcyjnego wykonać z istniejącej tablicy TP, zlokalizowanej w budynku szkoły. W tablicy TP dobudować rozłącznik R303 35A. Z tablicy TP należy wyprowadzić zasilanie zalicznikowe kablem YKXSżo 5×16mm2. W budynku szkoły kabel zasilający prowadzić n/t w korytku instalacyjnym lub rurze osłonowej sztywnej. Przejście przez parking szkolny/chodnik wykonać metodą podwiertu. Przy projektowanym boisku zainstalować szafkę oświetleniową SO. Szafkę wykonać zgodnie ze schematem ideowym, rys. nr E2. Zabudowa i elewacja szafki SO - rys. nr E3. Załączenie oświetlenia automatycznie przez zegar astronomiczny lub ręcznie. Z szafki SO wyprowadzić obwód do zasilania oświetlenia boiska wielofunkcyjnego kablem YAKXSżo 5×16mm2. Do oświetlenia boiska dobrane zostały naświetlacze asymetryczne o mocy 400W z regulacją kąta rozsyłu światła, źródło światła: lampa metalohalogenowa min. 33000lm. Oprawy zapewniają ograniczenie olśnienia i rozproszenia światła w górę. Dobrana ilość opraw zapewnia średnie natężenie oświetlenia 75 lx dla płyty boiska wielofunkcyjnego. Oprawy projektuje się umieścić na słupach stalowych ocynkowanych stożkowych o wysokości 10m, grubość ścianki słupa 4mm, mocowanie głowicy 76mm. Na słupie instalować głowice regulowane dwuramienne ocynkowane, długość ramion 50cm, mocowanie głowicy 76mm. Po montażu naświetlaczy dokonać regulacji ustawienia kąta rozsyłu światła celem uzyskania równomierności oświetlenia. Słupy instalować na prefabrykowanych fundamentach betonowych zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Wewnątrz słupa zainstalować listwę złączową oraz zabezpieczenie – wyłącznik nadprądowy S301B-10A. Zasilanie opraw wykonać przewodem YDYżo 3×2,5mm2. Kable zasilające szafę SO i słupy oświetleniowe układać zgodnie ze schematem ideowym oświetlenia - rys. nr E1 i planem zagospodarowania terenu - rys. nr 1, na głębokości 70cm i podsypce z piasku 10cm. Na skrzyżowaniu kabli z innymi sieciami uzbrojenia terenu, kable zabezpieczyć rurami ochronnymi. Kable zasypać warstwą 10 cm piasku, 15 cm ziemi rodzimej bez kamieni i darni, ułożyć folię koloru niebieskiego. Resztę wykopu zasypać ziemią rodzimą, zagęszczając każdą warstwę.Razem z kablami w wykopie ułożyć bednarkę FeZn 25×4 dla uziemienia słupów oświetleniowych. Rezystancja uziemienia słupów nie może przekroczyć wartości 10Ω. Ochrona przeciwporażeniowa. Jako system ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym przyjęto szybkie wyłączenie zasilania realizowane przez wyłączniki instalacyjne. Dla instalacji elektrycznej zaprojektowanej w układzie: TN-S, należy: - wszystkie obwody instalacji elektrycznej jednofazowe wykonać jako trójprzewodowe (L1, N, PE), obwody trójfazowe wykonać jako pięcioprzewodowe (L1-3, N, PE), - do żyły PE podłączyć wszystkie dostępne części metalowe urządzeń oraz słupy i oprawy oświetleniowe. Całość ochrony od porażeń wykonać zgodnie z normą PN-HD 60364 i przepisami. Zachować kolorystykę przewodów zgodnie z normą. 3. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji budowlanej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiary robót dla części 1: 8.1 Roboty budowlane 8.2 Roboty elektryczne Przedmiary robót dla części 2: 8.3 Roboty budowlane 8.4 Roboty elektryczne 4. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 6. Zamawiający informuje, że oferty można składać na wybrane części tj. Część 1.Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Cholewianej Górze. Część 2.Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Starym Narcie. lub na wszystkie części tj. 1 i 2 część. 7.Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy części 1 i 2): Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a, wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, oświadczenie zostanie załączone do umowy. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - czynności opisane w przedmiarze robót, czynności pracownika fizycznego. 3. Zamawiający ma prawo w każdym czasie do weryfikacji wszystkich osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy pod kątem ich zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę i/lub posiadanych szkoleń BHP. 4.Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 5.Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedkładał będzie zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień. 6.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 7.Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej lub wykazu osób o którym mowa powyżej przez Wykonawcę lub podwykonawców będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy. 8.Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 1,2 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 9. 9.W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 1. 10.Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tj. na cześć 1, część 2 lub na wszystkie części Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.

II.5) Główny kod CPV: 45233250-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112000-5
45233270-2
45255110-3
45262350-9
45342000-6
45316100-6
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA dla poszczególnych części: Część 1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Cholewianej Górze. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane do dnia 30.08.2019 r. - dotyczy wszystkich robót objętych zamówieniem. Część 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Starym Narcie. Zamawiający wymaga aby zamówienie zostało zrealizowane do dnia 15.08. 2020 r. - dotyczy wszystkich robót objętych zamówieniem.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w zakresie spełnienia tego warunku nie stawia szczególnych wymagań,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada zdolności techniczne i zawodowe pozwalające na prawidłową realizację zamówienia, oraz wykaże że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: - Kierownikiem Budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t. j. Dz. U. z 2014 poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946, z późn. zm). - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2016.290 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946, z późn. zm).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: - Kierownikiem Budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy, należy przedłożyć: 1) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25 ust. 1 pkt 1 dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi – Załącznik nr 4 do SIWZ (Dokumentu o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) nie należy dołączać do oferty. Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia). 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 i ust. 5 pkt 1 pzp należy przedłożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne art. 25 ust. 1 pkt 3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ 2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości – wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (Dokumentu o którym mowa w pkt 2 ppkt 2) nie należy dołączać do oferty. Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia). 3. Wykonawcy składający ofertę wspólną muszą oddzielnie złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, 5. Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia zlecić podwykonawcom nie będącym podmiotem na którego zasoby się powołuje, w oświadczeniu o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) zamieszcza informacje dla każdego z tych podwykonawców w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania. 6. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25 ust. 1 pkt 1 dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ 2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi – Załącznik nr 4 do SIWZ (Dokumentu o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) nie należy dołączać do oferty. Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne wymagane dokumenty (dot. części 1 i 2): Formularz oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych).Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zestawienie materiałów równoważnych – w przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, Pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zmówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. DZIAŁ VII FORMA SKŁADANYCH DOKUMENTÓW 1. Dokumenty należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenia składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginalne. 3. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych oświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Wszelkie druki, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ są wzorami mającymi ułatwić Wykonawcy złożenie oferty. Dopuszcza się zastosowanie innych druków oświadczeń i wykazów pod warunkiem, że będą one zawierały wszystkie wymagane informacje. 8. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia /nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Cholewianej Górze. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł.) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.04.2019 r. do godz. 10:00 Część 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Starym Narcie. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł.) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.04.2019 r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (dot. części 1 i 2): 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli O/ Jeżowe Nr konta: 10 94 301029 3000 0101 2000 00 07 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: Art 45.1.6 Wadium może być wniesione w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Warunki zmiany umowy (dot. części 1 i 2) 1. Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem możliwości dokonania zmian w umowie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2) -6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zmian o których mowa w § 15 ust. 2 – 4 niniejszej umowy. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia – w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leżyw interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia stosownie do postanowień ust. 2 pkt 3), 2) zmiany dotyczące sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej, bądź też w kosztorysie ofertowym Wykonawcy spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, zwiększenia bezpieczeństwa, c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej warunki terenowe, geologiczne, wodne, istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji) urządzeń, instalacji lub obiektów, f) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; g) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, h) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych/materiałowych ze względu na kolizję z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami, przy czym zmiany te ograniczą się do zmian koniecznych, umożliwiających uniknięcie lub usunięcie kolizji. 3) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust.2 pkt 1 i 2, przy czym w przypadkach określonych w ust. 2 pkt 1 – ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego załącznik do niniejszej umowy, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, klęski żywiołowe, d) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni, e) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, f) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, h) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, i) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, j) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, k) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), l) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, lub też z innego powodu, w tym na skutek orzeczenia sądu, m) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, n) wystąpienie odmiennych od zakładanych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, wodnych i terenowych, o) zmiany umowy dokonywanej na podstawie art. 144 ust.1 pkt 2), 3) i 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót w trakcie realizacji umowy pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom i pod warunkiem spełnienia warunków, o których mowa w § 8 ust. 4 niniejszej umowy i art. 36ba ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) zmiana zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom i pod warunkiem spełnienia warunków przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych, o ile takie są wymagane, 7) zmiana przedstawicieli Wykonawcy - kierownika budowy: a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach: -śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy; -niewywiązania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy; -jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji, utraty uprawnień itp.); b) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy, c) w przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone wobec personelu Wykonawcy w SIWZ; w przypadku gdy Zamawiający precyzował w SIWZ takie wymagania; d) Wykonawca obowiązany jest zmienić kierownika budowy, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego, 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 pkt 1) - 4) dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) - ad pkt 2 – zmiana dotycząca sposobu spełnienia świadczenia - pod warunkiem nie zwiększania ceny, a ponadto w przypadku zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt – pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty; 3) – ad pkt. 3) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 4) - ad pkt. 4): - lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, - lit. d), f), g), j), l), n) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, - lit. e) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, - lit. h), i) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, - lit.k) – o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, - lit. m) – o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit.m), - lit. o) – o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy przy uwzględnieniu okoliczności które były powodem dokonywania zmian umowy i zakresu zmian. 4. Oprócz przypadku określonego w ust. 2 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy o którym mowa w § 3 ust. 1 może ulec zmianie, tj. obniżeniu lub podwyższeniu wskutek zmiany przez ustawodawcę stawki podatku VAT – odpowiednio do zmiany stawki podatku VAT – względem robót, do których mają zastosowanie zmienione przepisy. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Cholewianej Górze.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT INWESTYCJI - Część 1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Cholewianej Górze. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24 m x 44m o nawierzchni poliuretanowej typu Sandwich na podbudowie z kruszywa. Boisko ma charakter obiektu sportowego ogólnodostępnego przeznaczonego dla młodzieży szkolnej oraz społeczności lokalnej miejscowości Cholewiana Góra. OPIS INWESTYCJI 1.1 Podstawowe wymiary i powierzchnie całego boiska wielofunkcyjnego : - długość: 48,00 m - szerokość: 26,00 m - powierzchnia brutto: 1 248,00 m2 , obwód boiska: 148,00 m Powierzchnia boiska w całości jest w granicy ogrodzenia o nawierzchni syntetycznej , poliuretanowej typu Sandwich • Powierzchnia boiska do piłki ręcznej - 20 x 40 m – 1 boisko • Powierzchnia boiska do koszykówki - 15 x 24 m – 2 boiska • Powierzchnia boiska do siatkówki - 9 x 18 m – 2 boiska • Powierzchnia boiska do tenisa ziemnego - 10.97x 23.77m - 1 boisko • Długość ogrodzenia 148 m • Wysokość ogrodzenia - 4 m • Po obu stronach krótszych boków zaprojektowano słupki 6 m w celu montażu piłko chwytów o długości 2 x 15 m • Brama wjazdowa o wymiarach w osiach słupków ogrodzenia - 250 x 200 cm • Furta wejściowa o wymiarach w osiach słupków ogrodzenia - 120 x 200 cm 1.2 Na terenie zaprojektowano nawierzchnię utwardzoną w celu zapewnienia komunikacji do bramy oraz dość i dojazdów. Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm –403.50 m2 ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30 cm w kolorystyce kostki o długości 203 m. Kostka kolor szary lub inny w uzgodnieniu z inwestorem. 1.3 Instalacja oświetlenia boiska wielofunkcyjnego. Zasilanie oświetlenia boiska sportowego wielofunkcyjnego wykonać ze złącza kablowo - pomiarowego ZKP. Zestaw ZKP i przyłącze kablowe - według opracowania RE Leżajsk. Ze złącza ZKP należy wyprowadzić zasilanie zalicznikowe kablem YKXSżo 5×16mm2. Przy projektowanym boisku zainstalować szafkę oświetleniową SO. Szafkę wykonać zgodnie ze schematem ideowym - rys. nr E2. Załączenie oświetlenia automatycznie przez zegar astronomiczny lub ręcznie. Zabudowa i elewacja szafki rys. nr E3. Z szafki SO wyprowadzić obwód do zasilania oświetlenia boiska wielofunkcyjnego kablem YAKXSżo 5×16mm2. Do oświetlenia boiska dobrane zostały naświetlacze asymetryczne o mocy 400W z regulacją kąta rozsyłu światła, źródło światła: lampa metalohalogenowa min. 33000 lm. Oprawy zapewniają ograniczenie olśnienia i rozproszenia światła w górę. Dobrana ilość opraw zapewnia średnie natężenie oświetlenia 75 lx dla płyty boiska wielofunkcyjnego. Oprawy projektuje się umieścić na słupach stalowych ocynkowanych stożkowych o wysokości 10m, grubość ścianki słupa 4mm, mocowanie głowicy 76mm. Na słupie instalować głowice regulowane dwuramienne ocynkowane, długość ramion 50cm, mocowanie głowicy 76mm. Po montażu naświetlaczy dokonać regulacji ustawienia kąta rozsyłu światła celem uzyskania równomierności oświetlenia. Słupy instalować na prefabrykowanych fundamentach betonowych zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Wewnątrz słupa zainstalować listwę złączową oraz zabezpieczenie – wyłącznik nadprądowy S301B-10A. Zasilanie opraw wykonać przewodem YDYżo 3×2,5mm2. Kable zasilające szafę SO i słupy oświetleniowe układać zgodnie ze schematem ideowym oświetlenia - rys. nr E1 i planem zagospodarowania terenu - rys. nr 1, na głębokości 70cm i podsypce z piasku 10cm. Na skrzyżowaniu kabli z innymi sieciami uzbrojenia terenu, kable zabezpieczyć rurami ochronnymi. Kable zasypać warstwą 10 cm piasku, 15 cm ziemi rodzimej bez kamieni i darni, ułożyć folię koloru niebieskiego. Resztę wykopu zasypać ziemią rodzimą, zagęszczając każdą warstwę. Razem z kablami w wykopie ułożyć bednarkę FeZn 25×4 dla uziemienia słupów oświetleniowych. Rezystancja uziemienia słupów nie może przekroczyć wartości 10Ω. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji budowlanej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiary robót dla części 1: 8.1 Roboty budowlane 8.2 Roboty elektryczne 4. Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w dziale VIII niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy części 1 i 2): Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a, wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, oświadczenie zostanie załączone do umowy. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - czynności opisane w przedmiarze robót, czynności pracownika fizycznego. 3. Zamawiający ma prawo w każdym czasie do weryfikacji wszystkich osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy pod kątem ich zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę i/lub posiadanych szkoleń BHP. 4. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 5. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedkładał będzie zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej lub wykazu osób o którym mowa powyżej przez Wykonawcę lub podwykonawców będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy. 8. Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 1,2 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 9. 9. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 1. 10. Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tj. na cześć 1, część 2 lub na wszystkie części Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233250-6, 45231400-9, 45316100-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Cholewianej Górze. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł.) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.04.2019 r. do godz. 10:00


Część nr: 2 Nazwa: Część 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Starym Narcie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZEDMIOT INWESTYCJI - Część 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Starym Narcie. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 24 m x 44m o nawierzchni poliuretanowej typu Sandwich na podbudowie z kruszywa. Boisko ma charakter obiektu sportowego ogólnodostępnego przeznaczonego dla młodzieży szkolnej oraz społeczności lokalnej miejscowości Stary Nart. 1.1 Podstawowe wymiary i powierzchnie całego boiska wielofunkcyjnego : - długość: 48,00 m - szerokość: 26,00 m - powierzchnia brutto: 1 248,00 m2 , obwód boiska: 148,00 m Powierzchnia boiska w całości to jest w granicy ogrodzenia o nawierzchni syntetycznej ,poliuretanowej typu Sandwich • Powierzchnia boiska do piłki ręcznej - 20 x 40 m – 1 boisko • Powierzchnia boiska do koszykówki - 15 x 24 m – 2 boiska • Powierzchnia boiska do siatkówki - 9 x 18 m – 2 boiska • Powierzchnia boiska do tenisa ziemnego - 10.97x 23.77m - 1 boisko • Długość ogrodzenia 148 m • Wysokość ogrodzenia - 4 m • Po obu stronach krótszych boków zaprojektowano słupki 6 m w celu montażu piłkochwytów o długości 2 x 15 m • Brama wjazdowa o wymiarach w osiach słupków ogrodzenia - 250 x 200 cm • Furta wejściowa o wymiarach w osiach słupków ogrodzenia - 120 x 200 cm 1.2 Na terenie zaprojektowano nawierzchnię utwardzoną w celu zapewnienia komunikacji dobramy oraz dość i dojazdów Nawierzchnia z kostki betonowej gr 8 cm –22 m2 ograniczone obrzeżami betonowymi 8x30 cm w kolorystyce kostki o długości 28 m. Kostka kolor szary lub inny w uzgodnieniu z inwestorem Zasilanie oświetlenia boiska sportowego wielofunkcyjnego wykonać z istniejącej tablicy TP, zlokalizowanej w budynku szkoły. W tablicy TP dobudować rozłącznik R303 35A. Z tablicy TP należy wyprowadzić zasilanie zalicznikowe kablem YKXSżo 5×16mm2. W budynku szkoły kabel zasilający prowadzić n/t w korytku instalacyjnym lub rurze osłonowej sztywnej. Przejście przez parking szkolny/chodnik wykonać metodą podwiertu. Przy projektowanym boisku zainstalować szafkę oświetleniową SO. Szafkę wykonać zgodnie ze schematem ideowym, rys. nr E2. Zabudowa i elewacja szafki SO - rys. nr E3. Załączenie oświetlenia automatycznie przez zegar astronomiczny lub ręcznie. Z szafki SO wyprowadzić obwód do zasilania oświetlenia boiska wielofunkcyjnego kablem YAKXSżo 5×16mm2. Do oświetlenia boiska dobrane zostały naświetlacze asymetryczne o mocy 400W z regulacją kąta rozsyłu światła, źródło światła: lampa metalohalogenowa min. 33000lm. Oprawy zapewniają ograniczenie olśnienia i rozproszenia światła w górę. Dobrana ilość opraw zapewnia średnie natężenie oświetlenia 75 lx dla płyty boiska wielofunkcyjnego. Oprawy projektuje się umieścić na słupach stalowych ocynkowanych stożkowych o wysokości 10m, grubość ścianki słupa 4mm, mocowanie głowicy 76mm. Na słupie instalować głowice regulowane dwuramienne ocynkowane, długość ramion 50cm, mocowanie głowicy 76mm. Po montażu naświetlaczy dokonać regulacji ustawienia kąta rozsyłu światła celem uzyskania równomierności oświetlenia. Słupy instalować na prefabrykowanych fundamentach betonowych zgodnie z planem zagospodarowania terenu. Wewnątrz słupa zainstalować listwę złączową oraz zabezpieczenie – wyłącznik nadprądowy S301B-10A. Zasilanie opraw wykonać przewodem YDYżo 3×2,5mm2. Kable zasilające szafę SO i słupy oświetleniowe układać zgodnie ze schematem ideowym oświetlenia - rys. nr E1 i planem zagospodarowania terenu - rys. nr 1, na głębokości 70cm i podsypce z piasku 10cm. Na skrzyżowaniu kabli z innymi sieciami uzbrojenia terenu, kable zabezpieczyć rurami ochronnymi. Kable zasypać warstwą 10 cm piasku, 15 cm ziemi rodzimej bez kamieni i darni, ułożyć folię koloru niebieskiego. Resztę wykopu zasypać ziemią rodzimą, zagęszczając każdą warstwę. Razem z kablami w wykopie ułożyć bednarkę FeZn 25×4 dla uziemienia słupów oświetleniowych. Rezystancja uziemienia słupów nie może przekroczyć wartości 10Ω. Ochrona przeciwporażeniowa. Jako system ochrony przed porażeniem prądem elektrycznym przyjęto szybkie wyłączenie zasilania realizowane przez wyłączniki instalacyjne. Dla instalacji elektrycznej zaprojektowanej w układzie: TN-S, należy: - wszystkie obwody instalacji elektrycznej jednofazowe wykonać jako trójprzewodowe (L1, N, PE), obwody trójfazowe wykonać jako pięcioprzewodowe (L1-3, N, PE), - do żyły PE podłączyć wszystkie dostępne części metalowe urządzeń oraz słupy i oprawy oświetleniowe. Całość ochrony od porażeń wykonać zgodnie z normą PN-HD 60364 i przepisami. Zachować kolorystykę przewodów zgodnie z normą. 3. Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji budowlanej, przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiary robót dla części 2: 8.3 Roboty budowlane 8.4 Roboty elektryczne 7. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych. 9. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach znaków towarowych, patentów, pochodzenia materiałów oraz nazw producentów czy konkretnych modeli należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych (nie gorszych) parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ponadto zgodnie z art. 30 ust. 4 ww. ustawy, ilekroć w niniejszej SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano określone normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, należy rozumieć, iż Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do projektu budowlanego, projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów. WYMÓG ZATRUDNIENIA NA UMOWĘ O PRACĘ 1. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy części 1 i 2): Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a, wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, oświadczenie zostanie załączone do umowy. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - czynności opisane w przedmiarze robót, czynności pracownika fizycznego. 3. Zamawiający ma prawo w każdym czasie do weryfikacji wszystkich osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy pod kątem ich zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę i/lub posiadanych szkoleń BHP. 4. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 5. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedkładał będzie zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. W przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu, Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 11 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy/ podwykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia w/w wymogu i dokonywania ich oceny, w tym poświadczonej za zgodność z oryginałem zanonimizowanej kopii umowy o pracę dotyczących osób wykonujących wskazane w ust. 2 czynności w zakresie realizacji zamówienia lub innych dodatkowych dokumentów, oświadczeń i wyjaśnień. Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu żądane dokumenty, oświadczenia, wyjaśnienia – w terminie do 5 dni roboczych od otrzymania tego wezwania. 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa powyżej lub wykazu osób o którym mowa powyżej przez Wykonawcę lub podwykonawców będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy. 8. Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 1,2 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 9. 9. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 1. 10. Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tj. na cześć 1, część 2 lub na wszystkie części Zamawiający nie zastosował dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233250-6, 45233270-2, 45342000-6, 45231400-9, 45316100-6, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część 2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem i oświetleniem w Starym Narcie. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł.) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.04.2019 r. do godz. 10:00 Część I i część II Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Sportowa Polska - Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej Grupa II - zadania modernizacyjne






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę posadzek na antypoślizgowe - Chotowa
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę posadzek na antypoślizgowe, przyjazne dla osób z niepełnosprawnościami. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI