Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej ze zrzutem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej ze zrzutem ścieków podczyszczonych do kanału Stropkowo w m. Stropkowo gm. Zawidz w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawidz Kościelny
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-08
  • ZamawiającyGMINA ZAWIDZ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00223293
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej ze zrzutem ścieków podczyszczonych do kanału Stropkowo w m. Stropkowo gm. Zawidz
w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016011

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 24

1.5.2.) Miejscowość: Zawidz Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-226

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatkomunalny@zawidz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej ze zrzutem ścieków podczyszczonych do kanału Stropkowo w m. Stropkowo gm. Zawidz
w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666265f7-f3a9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044073/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa bilogicznej oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej ze zrzutem ścieków podczyszczonych do kanału Stropkowo w m. Stropkowo gm. Zawidz w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zawidz.bip.org.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.8. Miejsce publikacji zmian i wyjaśnień treści SWZ oraz innych dokumentów
zamówienia: https://miniportal.uzp.gov.pl/oraz dodatkowo na stronie internetowej Zamawiającego: www.zawidz.bip.org.pl (zakładka –
przetargi)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 10.3.1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami, w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, zawiadomień
odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
1) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal;
2) poczty elektronicznej, email: referatkomunalny@zawidz.pl (preferowany sposób komunikacji).
Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu „Oferta Wykonawcy”, na co wykonawca
wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania.
Domniemywa się, że dokumenty i oświadczenia przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu „Oferta
Wykonawcy” zostały doręczone skutecznie, a wykonawca zapoznał się z ich treścią.
10.3.2. W przypadku korzystania z rozwiązania wskazanego w pkt 10.3.1. ppkt

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zawidz.bip.org.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.7.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania inwestycyjnego.: „Budowa biologicznej oczyszczalni ścieków na potrzeby Szkoły Podstawowej ze zrzutem ścieków podczyszczonych do kanału Stropkowo w m. Stropkowo gm. Zawidz zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy spełniają warunki udziału dotyczące:

7.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;

7.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;

7.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający spełni warunek, jeśli posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 100 000,00 zł poprzez złożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:

A. doświadczenie

Wykonawca, spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków. Wartość brutto wykazanych robót budowlanych musi wynosić co najmniej 350 000,00 zł
B. potencjał kadrowy

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje :
1. co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia projektowe o specjalności : architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
2. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku Kierownika Budowy obejmującym swoim zakresem roboty konstrukcyjno-budowlane,
3. co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami w w/w zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert to jest do dnia 8 lipca 2022 roku, do godz. 13:00.
12.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: BS Mazowsze O/Zawidz Nr 27 9042 1055 0390 0619 2000 0010 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
12.4. W przypadku wniesienia przez wykonawcę wadium w formach określonych zgodnie z pkt 12.2. ppkt 2) - 4) wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
12.5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
12.6. Szczegółowe zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 13.1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI