Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz z infrastrukturą techniczną, odwodnieniem i oświetleniem terenu oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Ogrodowej w Nowym Mieście nad Pilicą
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Miasta i Gminy w Nowym Mieście nad Pilicą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. o. H. Koźmińskiego 1/2
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowemiasto@eobip.nowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz z infrastrukturą techniczną, odwodnieniem i oświetleniem terenu oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Ogrodowej w Nowym Mieście nad Pilicą
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-677773ed-2b37-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229319
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016053/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz z infrastrukturą techniczną, odwodnieniem i oświetleniem terenu oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Ogrodowej w Nowym Mieście nad Pilicą
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.nowemiasto.eobip.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej i opatrzona podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej: e-mail nowemiasto@nowemiasto.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane
w regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
dotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z udzieleniem zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) – dalej zwanej „ustawą Pzp”
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe Miasto nad Pilicą z siedzibą mieszczącą się pod adresem: pl. o. H. Koźmińskiego1/2, 26-420 Nowe Miasto, tel (48) 6741098 – reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego : tryb podstawowy bez negocjacji „budowa bieżni lekkoatletycznej wraz
z infrastrukturą techniczną, odwodnieniem i oświetleniem terenu oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Ogrodowej w Nowym Mieście nad Pilicą.
zwanego dalej „zamówieniem”.
4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy
z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.
6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Zgodnie z art. 78 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IŚR.271.8.2021.MK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz z infrastrukturą techniczną, odwodnieniem
i oświetleniem terenu oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Ogrodowej
w Nowym Mieście nad Pilicą.
Zakres prac:
- bieżnia lekkoatletyczna 3 torowa i bieżnia prosta 5 torowa nawierzchnia poliuretanowa,
- skocznia wraz z piaskownicą do skoku w dal i trójskoku nawierzchnia poliuretanowa,
- boisko wielofunkcyjne do koszykówki i siatkówki nawierzchnia poliuretanowa,
- demontowane wybiegi z trawy syntetycznej i pasy wokół ławek zawodników,
- piłkochwyty,
- murki oporowe i schody,
- dodatkowy sektor trybun,
- nawierzchnie piesze i pieszo – jezdne,
- ogrodzenie terenu wraz z furtkami i bramą,
- wewnętrzne instalacje odwodnienia oraz instalacje oświetlenia,
- nowe powierzchnie trawiaste.
Karta Techniczna potwierdzona przez Informacje o nawierzchni poliuretanowej i podstawowe wymagania jakie
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego na zakolu grubość 15mm składa się z warstwy górnej wykonanej z granulatu EPDM (gr. 7mm) oraz warstwy dolnej wykonanej z
granulatu SBR (gr. 8mm), rozkładana.
Nawierzchnia musi być zgodna z aktualną normą PN-EN 14877:2014-02 – obowiązująca w Unii Europejskiej norma określająca wymagania dotyczące sportowych nawierzchni PU otwartych obiektów sportowych.
Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni, które muszą być dołączone do oferty przetargowej pod rygorem jej nieważności:
1. Atest Higieniczny PZH
2. Aktualne badania laboratorium posiadające akredytacje IAAF potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego
3. Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające pozostałe niewyszczególnione powyżej parametry
4. Autoryzacja producenta systemu wraz z określeniem gwarancji na produkt
5. Karta techniczna systemu
6. Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych
7. Kompletny raport z badania zawartości WWA, określający kategorię
Nawierzchnia bieżni oraz rozbiegu do skoku w dal poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13 mm, natryskowa. Nawierzchnia bieżni musi być zgodna z aktualną normą PN-EN 14877:2014-02 – obowiązująca w Unii
Europejskiej norma określająca wymagania dotyczące sportowych nawierzchni PU otwartych obiektów sportowych.
Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni, które muszą być dołączone do oferty przetargowej pod rygorem jej nieważności:
1. Atest Higieniczny PZH
2. Aktualne badania laboratorium posiadające akredytacje IAAF potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego
3. Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014, potwierdzające pozostałe niewyszczególnione powyżej parametry
4. Autoryzacja producenta systemu wraz z określeniem gwarancji na produkt
5. Karta techniczna systemu
6. Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające wymaganą zawartość związków chemicznych
7. Kompletny raport z badania zawartości WWA, określający kategorię
Zamawiający wymaga, aby nawierzchnia poliuretanowa spełniała parametry minimalne
1. Wydłużenie na rozciąganie: ≥ 1,08 Mpa
2. Wydłużenie w chwili zerwania ≥ 55 %
3. Współczynnik tarcia ≥0,53
4. Odkształcenie pionowe w temp. 23 C 1,7-1,8 mm
5. Amortyzacja – redukcja siły w temp 23 C 38-40 %
6. Grubość całkowita nawierzchni ≥ 13 mm
Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni, które muszą być dołączone do oferty przetargowej pod rygorem jej nieważności:
1. Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta (wyłącznie na etapie składania ofert, brak możliwości uzupełnienia dokumenty przy wyborze oferty)
2. Badania potwierdzające zgodność z normą PN EN 14877:2014
3. Badania potwierdzające zgodność z normą DIN 18035-6:2014
4. Badania WA (dawniej IAAF)
5. Certyfikat WA (dawniej IAAF)
6. producenta
7. Krajowa Deklaracja Właściwości Użytkowych wystawiona przez producenta systemu na podstawie Krajowej Oceny Technicznej (KOT)
8. Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU zgodne z dedykowaną procedurą badawczą ITB
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa
i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar i kosztorys ofertowy.
Wszędzie tam, gdzie w załącznikach znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów lub urządzeń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa
i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar i kosztorys ofertowy.
Wszędzie tam, gdzie w załącznikach znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania niż podane
w dokumentacjach projektowych pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone
w dokumentacjach projektowych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego a ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
Roboty będą wykonywane w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę i zgłoszenie.
Po zakończeniu prac teren budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego.
Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji miejsca budowy celem sprawdzenia stanu placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu.
Koszt wizji miejsca budowy poniesie wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie i życzy aby budowa:
Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz z infrastrukturą techniczną, odwodnieniem
i oświetleniem terenu oraz zagospodarowaniem terenu przy ul. Ogrodowej
w Nowym Mieście nad Pilicą wykonane zostały z materiałów posiadających stosowne atesty techniczne i higieniczne.
Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zapewni obsługę geodezyjną
- wytyczenie i inwentaryzację powykonawczą w trzech egzemplarzach,
- oznakuje teren budowy.
W sprawach nieuregulowanych w dokumentach należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm, przepisów prawa budowlanego oraz sztuki inżynierskiej.
W przypadku wystąpienia sprzeczności między przedmiarami robót
a projektem budowlanym wiążącą decyzję w tych sprawach podejmuje Zamawiający.
Materiały z demontażu nieprzewidziane do ponownego wykorzystania Wykonawca wywiezie i zutylizuje na własny koszt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania, jeżeli: oferta spełnia wymagania określone w specyfikacji i została złożona w terminie. Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego z kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie, co najmniej: minimum jednej roboty budowlanej o wartości powyżej 1 000 000 zł. brutto, polegającej na wykonaniu zakresu robót wymienionych w ogłoszeniu (zał. Nr 5 do specyfikacji).
Osoby wyznaczone do realizacji zamówienia – warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni, że przy realizacji zamówienia dysponować będzie osobami, które będą uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania w branży konstrukcyjnej.
Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób (zał. Nr 9 do specyfikacji).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
80000,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany mogą dotyczyć przedłużenia terminu przewidzianego na zakończenie robót ze względu na warunki atmosferyczne a w szczególności: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, ze względu na natrafienia na niewypały czy niewybuchy, oraz w przypadku stwierdzenia występujących niezgodności w przedmiarach i rysunkach, jeżeli będzie występowała konieczności opracowania projektu zamiennego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni