Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiecz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-03-08
  • ZamawiającyBieckie Centrum Kultury
  • Data publikacji ogłoszenia2021-01-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00004368
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Bieckie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492037708

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 18

1.5.2.) Miejscowość: Biecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-340

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pawel.jamro@biecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bck.biecz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Biecz

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7381973883

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Rynek 1

1.11.4.) Miejscowość: Biecz

1.11.5.) Kod pocztowy: 38-340

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.11.9.) Numer telefonu: 13 4406800

1.11.10.) Numer faksu: 13 4406802

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: um@biecz.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.biecz.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9deebddf-621b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 04

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002612/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt pn.: „Biecki Jarmark Kultury”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, działanie 11.4 Rewitalizacja terenów poprzemysłowych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/biecz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/biecz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/biecz2. W razie wystąpienia awarii uniemożliwiającej wykorzystanie Platformy jako środka komunikacji, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@biecz.pl - nie dotyczy składania ofert.3. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezpłatne.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w „Regulaminie” zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący. 5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie” oraz „Instrukcjach dla Wykonawców" zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią regulaminu i instrukcji, o których mowa wyżej, a treścią SWZ zastosowanie mają zapisy SWZ.7. Za datę złożenia wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.8. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty i dokumentów składanych równocześnie z ofertą) przekazywane są w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość”. Za datę złożenia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.9. Zalecenia Zamawiającego odnośnie formatów kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - dla dokumentów z rozszerzeniem .pdf zaleca się podpis w formacie PadES, - dla dokumentów z rozszerzeniem innym niż .pdf zaleca się podpis w formacie XadES 10. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf. 11. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:- pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert,- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss).12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlament u Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA BIECZ reprezentowana przez Burmistrza Biecza z siedzibą w Bieczu, ul. Rynek 1, 38-340 Biecz, um@biecz.pl,b) Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych w Gminie Biecz, z którym można skontaktować się za pośrednictwem telefonu pod nr 13 4406819 lub poczty elektronicznej na adres: iodo@biecz.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”;c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem znak ZP.271.1.2021 o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury,d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, którym na podstawie zawartej umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych;e) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowej;f) okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzależniony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu administracji publicznej mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego;g) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Jednocześnie podanie Burmistrzowi Biecza danych osobowych umożliwiających Pani/Pana identyfikację jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Burmistrzowi Biecza;h) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;i) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;j) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. coraz e RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 4677156,07 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury.Szczegółowy zakres robót opisany został w SWZ, projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wizualizacji.Budowa obiektów BJK - roboty budowlane, instalacyjne i wykończeniowe, w tym:Budynek główny służyć będzie w całości do działalności kulturalnej. Mieścić się będą w nim pomieszczenia do działalności kulturalnej Bieckiego Centrum Kultury wraz z zapleczem socjalnym i technicznym.Budynek wykonany w technologii tradycyjnej murowanej. Fundamenty ławy i stopy fundamentowe żelbetowe. Dach dwuspadowy symetryczny konstrukcji drewnianej kratownicowej. Budynek ocieplony od zewnątrz styropianem. W budynku zaprojektowano klimatyzację i centralne ogrzewanie zasilane poprzez wymiennik podłączony do sieci ciepłowniczej. Na dachu zainstalowane zostaną panele fotowoltaiczne o mocy 16,8 kW, służące do wytworzenia prądu na cele głównego obiektu kultury budowanego w ramach projektu.Z budynkiem połączona będzie scena stała, Powierzchnia sceny 12x12m. Przyscenie znajdować się będą 2 pomieszczenia garderoby (damska/męska) oraz toalety. Wykonanie niezbędnych instalacji (niezależnej elektrycznej/120kW/ umożliwiająca podpięcie agregatu prądotwórczego do zasilania sceny, podstawowa oświetleniowa, podstawowa nagłośnienia umożliwiająca obsługę sceny. Zadanie obejmuje budowę przyłączy i instalacji: wod-kan, kanalizacji deszcz., energii elektrycznej i budowę elementów małej architektury.Przy północnej granicy terenu inwestycji zlokalizowane będą pawilony wystawienniczo-handlowe - obiektyparterowe, drewniane, pokryte dachem dwuspadowym, część zamykana 32 pawilony o pow. 5,5 m każdypawilon, przed nimi, pokryta wspólnym z nimi dachem dwuspadowym część otwarta - jako zadaszone przejście w formie pasażu, będące integralna częścią pawilonów zamykanych (w tym 2 szt.- pomieszczenia zaplecza technicznego).Dla obiektów zrealizowane będą przyłącza do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektroenergetycznej,obiekty ogrzewane będą z sieci ciepłowniczej. Teren wyposażony będzie w odpływy wody deszczowej.W pawilonach prowadzona będzie działalność kulturalna - wystawy rzemiosła artystycznego, malarstwa, rzeźby i innych wyrobów związanych z kulturą regionu w powiązaniu ze sprzedażą wyrobów artystycznychZagospodarowanie i utwardzenie terenu – utwardzenie placu i dojść kostką oraz budowa drogi wewnętrznej Oświetlenie części wystawienniczej i widowni, Oświetlenie zewnętrzne placu zasilane i sterowane będzie z rozdzielnicy RG.Zadanie obejmuje budowę przyłączy i instalacji: wod-kan, kanalizacji deszcz, zbiorników na deszczówkę energii elektrycznej, c.o., c.w.u, klimatyzacji, instalacji monitoringu, instalacji fotowoltaicznej i budowę elementów małej architektury.Nawierzchnia placów oraz parkingi.Kostka w kolorze grafitowym, betonowa gr 8 cm (bezfazowa), linie ciągów parkingu (oznaczenia) wykonać z kostki w kolorze szarym, betonowym.Rysunek 1 – plan zagospodarowaniaNawierzchnia pod pawilonami (3 szt.)Pomieszczenia zamknięte/ogrzewane posadzki należy wykonać UWAGA. Zamawiający zmienia nawierzchnię w części ogrzewanej pawilonów z płyt granitowych na nawierzchnię z żywicy epoksydowej koloru szarego z płatkami przypominającymi wyglądem szary granit. Nawierzchnia taka sama jak na scenie. W załączeniu przekrój przez warstwy podłogi.Ciąg komunikacyjny przez środek pawilonów: kostka granitowa w kolorze szarym, cięta, śrutowana, grubość min 50 mm, format 100x 100 mm.Powierzchnia w zadaszonych stoiskach otwartych w pawilonach: kostka w kolorze grafitowym, betonowa gr 6 cm (bezfazowa).Rysunek zamienny 2 – rzut hal, kolorystyka.Budynek działalności kulturalnej ze sceną:Podłoga sceny: żywica epoksydowa, płatki w kolorze zbliżonym do szarego granitu. W konstrukcji posadzki na gruncie dodatkowo styropian XPS10 cm. Szczegóły określają rysunki wykonawcze.Rysunek 3 – przekrój posadzki na gruncie.Podesty zewnętrzne: płyty granitowe płomieniowane, w kolorze szarym, grubość 30 mm, format min. 300x300 mm.Schody zewnętrzne: płyty granitowe płomieniowane, w kolorze szarym, grubość 30 mm, stopnica, podstopnica wykonane jako jeden element (jedna płyta).Pomieszczenia w budynku: płytka ceramiczna w kolorze jasnym szarym, format min. 60x120 mm.Uwaga: powyższe materiały należy przed wbudowaniem przedłożyć do akceptacji Inwestorowi.ScenaDocieplenie dachu wełna mineralna lub /Izolacja z materiału włóknistego wykonana przez wdmuchiwanie na sucho/,podbicie podbitką modrzewiową o grubości min 17mm, szerokość min 140 mm Montaż drzwi przeszklonych na scenie (dwa boki, front, dwa wejścia -tył) system drzwi podnośno – przesuwnych, aluminium, współczynnik dla całego drzwi 1,1 W/m2K, kolor grafit. Podział szklenia wg załączonej przykładowej wizualizacji oraz rysunków wykonawczych dla scenyZabudowa tylnej ściany sceny z czterema oknami stałymi o wymiarach 90x250, aluminium, współczynnik dla całego okna 0,9 W/m2K, kolor grafit.Elewację na budynkach wykonać zgodnie z załączoną wizualizacją z kantówki struganej i szlifowanej o przekroju 4x5cm, suszonej o wilgotności max 15%, z drewna modrzewiowego (twardzielowego), krawędzie zaokrąglone r5, wymiar zgodnie z wizualizacją, impregnowane zanurzeniowo lub malowane pędzel/wałek w sposób dopuszczony przez producenta impregnatu. kolor bezbarwny, Zabezpieczenie powierzchni preparatami ogniochronnymi i grzybobójczymi, bezbarwnymi nietworzącymi widocznej powłoki. Szczegóły zostały opisane w załączonych specyfikacjach technicznych.Widoczne elementy z drewna powinny być strugane i szlifowane, bez widocznych rys.Do budynków wykonać przyłącza wodno - kanalizacyjne.Północną stroną działki nr 2269/5 wykonać ogrodzenie z paneli zgrzewanych o wysokości 1,5m, kolor grafit bez betonowej deski ogrodzeniowej oraz wykonać nasadzenia z żywotnika /thuja/ w odstępach 1m. (wysokość rośliny wsadzanej 1,5m odległość od ogrodzenia ok. 1m 370 szt.)Budynki (pomieszczenie obsługi w pawilonach oraz pomieszczenie techniczne w budynku głównym), połączyć kablem światłowodowym z istniejącym punktem zlokalizowanym na parkingu Park&Ride przy dworcu.Zamontować system zliczania wejść do budynku oraz wjazdu na plac od strony zachodniej i wschodniej. Urządzenie zlokalizować w pomieszczeniu technicznym w budynku głównym.Wykonywanie robót uzgodnić z zarządcą infrastruktury PKP (pismo znak IZDKb-505-180/2019 z dnia 08-07-2019 strona w projekcie budowlanym nr 24-25)Klimatyzatory zlokalizowane na wschodniej i południowej ścianie budynku zabudować (dostosować wizualnie do elewacji oraz wykonać dodatkowe wyciszenie ograniczające hałas emitowane w kierunku działek sąsiadujących)W przypadku uszkodzenia drogi dojazdowej i istniejącego parkingu wykonawca wykona naprawę na własny koszt przed zakończeniem inwestycji to stanu z przed rozpoczęcia budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45213112-1 - Roboty budowlane w zakresie obiektów handlowych

45213141-3 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-06

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione poniżej kryteria oceny ofert i ich wagi:1) cena - 60% (procentowe znaczenie kryterium) – sposób oceny: Minimalizacja2) okres gwarancji - 40% (procentowe znaczenie kryterium) – sposób oceny: Maksymalizacja 2. Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:1) kryterium cena (C) – waga 60 % sposób oceny: najniższa - łączna cena brutto za realizację całości zamówienia - maksymalna ilość punktów 60 pkt., pozostałe proporcjonalnie, wg poniższego wyliczenia: Cena = ( Najniższa cena spośród ofert/ Cena oferty badanej )x 100 x 60 % 2) kryterium okres gwarancji (G) – waga 40 % sposób oceny: oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymalną ilość 40 pkt., pozostałe proporcjonalnie, wg poniższego wyliczenia: Okres gwarancji = ( Okres gwarancji badanej oferty/ Najwyższy okres gwarancji spośród ofert) x 100 x 40% Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie okres gwarancji jaki udzieli na wykonany przedmiot zamówienia w miesiącach, licząc od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.Najniższy dopuszczalny okres gwarancji podlegający ocenie: 36 miesięcy, Najwyższy okres gwarancji podlegający ocenie: 60 miesięcy. 3. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w powyższych kryteriach otrzyma maksymalną ilość 100 pkt. Pozostałym Wykonawcom, wypełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów.Punktacja ogólna zostanie obliczona wg następującego wzoru: PO = (C + G)gdzie: PO = punktacja ogólna,C = ilość punktów uzyskanych w kryterium – cenaG = ilość punktów uzyskanych w kryterium – okres gwarancjiZa najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający nie będzie prowadził negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie określa wymagań w zakresie tego warunku.d) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że: skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:- Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającego aktualne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo budowlane,- Kierownika robót sanitarnych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającego aktualne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo budowlane,- Kierownika robót elektrycznych, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadającym aktualne uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy Prawo budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.- Kierownika robót drogowych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;UWAGA! Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r., poz. 1333 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r., poz.831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza si ę równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji poszczególnych branż przez jedną osobę, jeśli osoba ta posiadać będzie wymagane doświadczenie i uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca winien dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-08 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/biecz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-08 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena
2021-01-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Biecz: Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa Bieckiego Jarmarku Kultury
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja dróg gruntowych na terenie gminy Jedlnia-Letnisko
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI