O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe, krajowy numer identyfikacyjny
16321074000000, ul.
ul. Księżycowa
5
,
01-934
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+ 48 22 22 99 931, e-mail
centrala@lpr.com.pl, faks
+48 22 22 99 933.
Adres strony internetowej (URL):
www.lpr.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.lpr.com.pl/pl/category/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
Adres:
Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa ul. Księżycowa 5, sekretariat, pokój nr 100 (I piętro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa bazy Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego (HEMS) Lotniczego Pogotowia Ratunkowego wraz z budową stacji paliw, infrastruktura techniczną i zagospodarowaniem terenu na lotnisku Muchowiec - Katowice
Numer referencyjny:
ZP/3/III/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa bazy Śmigłowcowej Służby Ratownictwa Medycznego (HEMS) Lotniczego Pogotowia Ratunkowego wraz z budową stacji paliw, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu dla inwestycji współfinansowanej ze środków UE – Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, projekt pn. "Wsparcie baz Lotniczego Pogotowia Ratunkowego - etap 2” - Katowice, na działce nr ew. 2/5 położonej w miejscowości Katowice, lotnisko Muchowiec. Przedmiot zamówienia został podzielony na etapy: Etap I: a) realizację inwestycji – obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu działki, wykonanie zjazdu, przyłączy zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, pozwoleniem na rozbiórkę, zgłoszeniem robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę, Dokumentacją Projektową oraz uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem realizacji przedmiotu zamówienia, a w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji dostawy, montażu i uruchomienia elementów stacji meteo, b) zapewnienie zgodnie z ustawą PB, obsady stanowisk kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branż, kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z prowadzeniem dokumentacji wymaganych prawem, w tym wynikającej z warunków pozwolenia na budowę, pozwolenia na rozbiórkę oraz wydanych decyzji, c) wykonanie rozbiórek obiektów budowlanych: budynku hangarowego, budynku garażowego i nawierzchni betonowej oraz asfaltowej, demontażu i przekładek instalacji, przesadzeń, nasadzeń i wycinek drzew oraz innych czynności określonych wymaganiami warunków oraz udzielonych pozwoleń i uzgodnień a także zgodnie z dokumentacją projektową, d) uzyskanie decyzji Urzędu Dozoru Technicznego dla wymaganych urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, e) wykonanie dokumentacji warsztatowej i dokumentacji powykonawczej przedmiotu zamówienia w tym świadectwa charakterystyki energetycznej oraz instrukcji bezpieczeństwa pożarowego (z uwzględnieniem oceny zagrożenia wybuchem), f) skuteczne zawiadomienie organów o których mowa w art. 56 ust. 1 ustawy PB wraz z uzyskaniem pisemnego pozytywnego stanowiska lub oświadczenia o braku sprzeciwu lub uwag ze strony organów wymienionych w art. 56. Etap II polegający na wykonaniu usługi: a) przeszkolenia wyznaczonych pracowników Zamawiającego w obsłudze urządzeń i instalacji, b) przygotowania i złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z wymaganymi załącznikami, po komisyjnym Odbiorze Wykonanych Robót Etapu I i na podstawie Protokołu Odbioru Wykonanych Robót Etapu I, w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania drogą elektroniczną skanu Protokołu Odbioru Wykonanych Robót Etapu I lub c) przygotowania i skutecznego złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektu budowlanego wraz z wymaganymi załącznikami po komisyjnym Odbiorze Wykonanych Robót Etapu I w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania drogą elektroniczną skanu Protokołu Odbioru Wykonanych Robót Etapu I, d) przygotowania i uzupełnienia wniosku oraz uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie lub skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy obiektów objętych przedmiotem zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV:
45110000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111000-8 |
45262311-4 |
45223500-1 |
45320000-6 |
45321000-3 |
45262500-6 |
45410000-4 |
45421152-4 |
45421146-9 |
45430000-0 |
45431000-7 |
45400000-1 |
45432000-4 |
45440000-3 |
45442000-7 |
45420000-7 |
45421000-4 |
45223000-6 |
45261100-5 |
45260000-7 |
45261000-4 |
45262120-8 |
45262110-5 |
45421153-1 |
45316000-5 |
45112740-4 |
45235000-3 |
45235110-7 |
45235111-4 |
45232451-8 |
45310000-3 |
45316000-5 |
45312310-3 |
45111200-0 |
45230000-8 |
45262210-6 |
45233140-2 |
45330000-9 |
45331210-1 |
45331100-7 |
45331200-8 |
45310000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
12
lub
dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub
zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: