IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Doświadczenie: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. Warunek doświadczenia: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie przebudowy/budowy nawierzchni ziemnej (gliniasto-piaskowej/glinkowo-żwirowej) o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) zrealizowanej prawidłowo, zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami, w przewidzianym w umowie terminie bez obciążenia Wykonawcy karami umownymi z tytułu ich realizacji, w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert. 1.2. W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego zlecenia, kontraktu, zamówienia większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia winien on wyodrębnić i podać wartość roboty o której mowa powyżej. 1.3. Wykaz w/w robót należy ująć wg wzoru w tabeli zawartej w formularzu ofertowym. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Odstąpienie od umowy 1. Wykonawca będzie miał prawo odstąpić od umowy w przypadku odmowy, bez uzasadnionej przyczyny, odbioru robót lub odmowy podpisania protokołu odbioru robót. 2. Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy w przypadku: 2.1. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, 2.2. zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, w ciągu 30 dni od dnia powzięcia o tym wiadomości przez Zamawiającego, 2.3. Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie nie rozpoczął realizacji przedmiotu umowy, w terminie 7 dni od dnia przekazania terenu budowy, 2.4. instytucje nadzoru budowlanego wstrzymały wykonywanie robót z przyczyn nieprawidłowego lub niebezpiecznego ich wykonywania bądź wykonywania robót w okolicznościach mogących spowodować szkodę na majątku Zamawiającego, a Wykonawca nie podjął stosownych działań w terminie 7 dni od wyznaczonej daty na usunięcie tych nieprawidłowości, 2.5. w przypadku nieprawidłowego wykonywania przez Wykonawcę prac (w szczególności w zakresie wykonawstwa, zastosowanych materiałów i urządzeń) lub wykonywania ich w sposób niezgodny z przepisami prawa, sztuką budowlaną lub poleceniami Zamawiającego; 2.6. w przypadku rażącego naruszenia wymagań niniejszej umowy, norm lub przepisów BHP przez Wykonawcę; 2.7. w przypadku uznania przez Zamawiającego postępu wykonania prac przez Wykonawcę jako zagrażającego dla dotrzymania terminu ich zakończenia, 3. W terminie 14 dni od chwili wystąpienia danej okoliczności uzasadniającej prawo odstąpienia oraz bezskutecznego upływu dodatkowego terminu wyznaczonego Wykonawcy na usunięcie takiej okoliczności. 4. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. 5. Bez uszczerbku dla innych postanowień niniejszej umowy, Zamawiający ma prawo przejąć tylko prawidłowo wykonaną część prac oraz odstąpić od umowy w pozostałym zakresie. W takim przypadku, Zamawiający może żądać naprawienia wynikłej stąd szkody w pełnym zakresie, w tym m.in. poprzez obciążenie Wykonawcy wszelkimi kosztami i wydatkami związanymi z samodzielnym wykonaniem pozostałej części prac lub powierzeniem ich prowadzenia i zakończenia innemu wykonawcy. 6. W przypadku odstąpienia od całości lub części niniejszej umowy, Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego inne roszczenia, poza roszczeniem o zapłatę wynagrodzenia za roboty prawidłowo wykonane do dnia doręczenia drugiej stronie oświadczenia o odstąpieniu od niniejszej umowy, które zostały odebrane przez Zamawiającego. 7. Obliczenie należnego wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu wykonania części umowy nastąpi w oparciu o wycenę powołanego na koszt Wykonawcy biegłego rzeczoznawcę. 8. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę biegłego rzeczoznawcy w terminie trzech dni od terminu ustalonego z Zamawiającym, Zamawiający wyznaczy biegłego w tym zakresie, a koszty jego wynagrodzenia pokryje Wykonawca. 9. Wykonawcy przysługiwać będzie również zwrot kosztów zakupionych lub zamówionych przez Wykonawcę materiałów w celu wykonania niniejszej umowy, przed dniem, w którym dokonano odstąpienia, pod warunkiem, że ich koszt nie będzie rażąco odbiegał od cen rynkowych, pod warunkiem przeniesienia wszelkich praw do nich na Zamawiającego. 10. W przypadku odstąpienia od umowy Wykonawca niezwłocznie wstrzyma i zabezpieczy roboty zgodnie ze sztuką budowlaną. 11. Strony postanawiają, iż pomimo odstąpienia od Umowy, postanowienia w przedmiocie gwarancji i rękojmi nadal obowiązują w odniesieniu do prac odebranych przez Zamawiającego w trybie określonym w ust. 4, a także nadal obowiązują postanowienia dotyczące kar umownych i roszczeń odszkodowawczych z tytułu niewykonania lub nieterminowego wykonania umowy przez Wykonawcę. 12. Odstąpienie od niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz powinno zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 13. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej, w postaci aneksu i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
, godzina:
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: