Budowa alejek, monitoringu wizyjnego, instalacji wodociągowej do podlewania i dostawa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa alejek, monitoringu wizyjnego, instalacji wodociągowej do podlewania i dostawa wyposażenia oraz budowa fontanny, tężni i toalety na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁomża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Łomża
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-18
  • Numer ogłoszenia505522-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 505522-N-2018 z dnia 2018-01-18 r.

Miasto Łomża: Budowa alejek, monitoringu wizyjnego, instalacji wodociągowej do podlewania i dostawa wyposażenia oraz budowa fontanny, tężni i toalety na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Rewitalizacja Parku Jana Pawła II - Papieża Pielgrzyma w Łomży w ramach POIiŚ 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łomża, krajowy numer identyfikacyjny 52513900000, ul. Pl. Stary Rynek  14 , 18-400   Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 156 711, e-mail zamowienia@um.lomza.pl, faks 862 156 706.
Adres strony internetowej (URL): www.lomza.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www. lomza.pl/bip/index.php?k=1339

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www. lomza.pl/bip/index.php?k=1339

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 poz. 1481), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miejski w Łomży, pl. Stary Rynek 14, 18 - 400 Łomża, pokój nr 102 (sekretariat Zastępców Prezydenta Miasta) I piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa alejek, monitoringu wizyjnego, instalacji wodociągowej do podlewania i dostawa wyposażenia oraz budowa fontanny, tężni i toalety na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży
Numer referencyjny: WIN.271.2.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa alejek spacerowych, toalety, fontanny, tężni wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną do tych obiektów, monitoringu wizyjnego, instalacji wodociągowej do podlewania oraz dostawa z montażem ławek, koszy, tablic informacyjnych i krat z osłoną pod drzewa na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży

II.5) Główny kod CPV: 45112710-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45215500-2
45233260-9
45231400-9
45232310-8
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-15
2018-06-15
2018-07-20
2018-09-14
2018-09-14
2019-02-28

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji do 15-10-2018 r. dotyczy I części zamówienia. Termin realizacji do 15-06-2018 r. dotyczy II części zamówienia. Termin realizacji do 20-07-2018 r. dotyczy III części zamówienia.Termin realizacji do 14-09-2018 r. dotyczy IV części zamówienia. Termin realizacji do 14-09-2018 r. dotyczy V części zamówienia. Termin realizacji do 28-02-2019 r. dotyczy VI części zamówienia Uwzględniając, że prawidłowa realizacja robót wchodzących w zakres poszczególnych części zamówienia jest wzajemnie powiązana (możliwość wykonania jednych robót uzależnione jest od wcześniejszego wykonania lub zakończenia innych) wymagane będzie od Wykonawców podjęcie współpracy. Wykonawcy poszczególnych części zamówienia zobowiązani będą do realizacji robót w sposób pozwalający na zrealizowanie wszystkich części zamówienia w terminach określonych przez Zamawiającego (tj. dostosowania kolejności i terminów wykonania robót w poszczególnych miejscach). Harmonogramy wykonania poszczególnych części zamówienia będą musiały spełniać powyższy wymóg.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 1.1.1 Wykonawca wykaże się wykonaniem należytym, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na wykonaniu chodników lub placów o nawierzchni z kostki betonowej, z których jedna musi być o wartości brutto min. 300 000 zł i jedna o wartości brutto min. 200 000 zł. 1.1.2 Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane (t. jedn. Dz.U. 2017 r . poz. 1332 ze zmianami) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz, że osoba ta posiada min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, lub odpowiadające w/w uprawnieniom kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczypospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich EFTA oraz Konfederacji Szwajcarskiej uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 1.1.3 Wykonawca wykaże się wykonaniem należytym, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na wykonaniu sieci zewnętrznych wod-kan., z których jedna musi być o wartości brutto min. 100 000 zł i jedna o wartości brutto min. 50 000 zł. Zamawiający nie wymaga, aby każda z wykazywanych robót zawierała jednocześnie (dotyczące tego samego obiektu) wykonanie sieci wodociągowych i sieci kanalizacyjnych. Wymaga natomiast, aby wykazywane roboty obejmowały wykonanie każdego rodzaju w/w sieci. 1.1.4 Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane (t. jedn. Dz.U. 2017 r . poz. 1332 ze zmianami) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz, że osoba ta posiada min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, lub odpowiadające w/w uprawnieniom kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczypospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich EFTA oraz Konfederacji Szwajcarskiej uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 1.1.5 Wykonawca wykaże się wykonaniem należytym, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie trzech robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na wykonaniu sieci zewnętrznych elektrycznych kablowych lub/i sieci teletechnicznych, z których jedna musi być o wartości brutto min. 100 000 zł i jedna o wartości brutto min. 50 000 zł. 1.1.6 Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane (t. jedn. Dz.U. 2017r . poz. 1332 ze zmianami) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i że osoba ta posiada uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U z 2017 r. poz. 220 ze zmianami) oraz, że osoba ta posiada min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, lub odpowiadające w/w uprawnieniom kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczypospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich EFTA oraz Konfederacji Szwajcarskiej uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). - osobą posiadającą kwalifikacje/uprawnienia w zakresie obsługi, montażu lub konserwacji przesyłowych linii radiowych w systemie TSUNAMI oraz obsługi, montażu i konserwacji systemu SeeTec np. certyfikat/świadectwo ukończonego stosownego szkolenia. IV CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 1.1.7 Wykonawca wykaże się wykonaniem należytym, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej roboty budowlanej, w zakres której wchodziły roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na budowie/przebudowie lub remoncie, modernizacji fontanny wyposażonej w układ uzdatniania wody o wartości brutto min. 120 000 zł. 1.1.8 Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane (t. jedn. Dz.U. 2017 r . poz. 1332 ze zmianami) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i że osoba do kierowania robotami elektrycznymi posiada uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U z 2017 r. poz. 220 ze zmianami) oraz, że osoby te posiadają min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, lub odpowiadające w/w uprawnieniom kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczypospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich EFTA oraz Konfederacji Szwajcarskiej uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika robót (i budowy) przez jedną osobę w kilku specjalnościach budowlanych pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. V CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 1.1.9 Wykonawca wykaże się wykonaniem należytym, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej roboty budowlanej, w zakres której wchodziły roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na budowie/przebudowie lub remoncie, modernizacji tężni wyposażonej w układ uzdatniania wody, o wartości brutto min. 120 000 zł. 1.1.10 Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane (t. jedn. Dz.U. 2017 r . poz. 1332 ze zmianami) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i że osoba do kierowania robotami elektrycznymi posiada uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U z 2017 r. poz. 220 ze zmianami) oraz, że osoby te posiadają min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, lub odpowiadające w/w uprawnieniom kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczypospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich EFTA oraz Konfederacji Szwajcarskiej uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika robót (i budowy) przez jedną osobę w kilku specjalnościach budowlanych pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. VI CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA 1.1.11 Wykonawca wykaże się wykonaniem należytym, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowym ukończeniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dwóch robót budowlanych, w zakres których wchodziły roboty odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia – obejmujących kompletną z instalacjami i pełnym wykończeniem budowę, przebudowę lub remont budynków mieszkalnych, biurowych, szkolnych lub innych przeznaczonych na pobyt ludzi, z których jedna musi być o wartości brutto min. 200 000 zł i jedna o wartości brutto min. 100 000 zł. Zamawiający nie wymaga, aby każda z wykazywanych robót zawierała jednocześnie (w tym samym obiekcie) wykonanie wszystkich rodzajów robót tj. branży konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych, wod-kan., wymaga natomiast, aby w każdej wystąpiły przynajmniej dwie branże, z których jedna musi być konstrukcyjno-budowlana oraz, aby roboty każdego innego w/w rodzaju (instalacje) wystąpiły w przynajmniej jednej z wykazywanych robót. 1.1.12 Wykonawca wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował osobami, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane (t. jedn. Dz.U. 2017 r . poz. 1332 ze zmianami) i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i że osoba do kierowania robotami elektrycznymi posiada uprawnienia kwalifikacyjne na dozór i eksploatację urządzeń elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo energetyczne (t. jedn. Dz. U z 2017 r. poz. 220 ze zmianami) oraz, że osoby te posiadają min. 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, lub odpowiadające w/w uprawnieniom kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczypospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich EFTA oraz Konfederacji Szwajcarskiej uznane na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika robót (i budowy) przez jedną osobę w kilku specjalnościach budowlanych pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca może wykazać, że dysponuje tymi samymi osobami dla poszczególnych części zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu, ale Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie do złożenia wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dotyczących: 5.1 zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć: 5.1.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 5.2.2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ. UWAGA! W przypadku, gdy w którymkolwiek z dokumentów składanych przez Wykonawcę celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostaną podane wartości kwot w walucie innej niż polska, Wykonawca winien przeliczyć te kwoty w określonej walucie zagranicznej na polskie złote (PLN) według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia . W przypadku gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia przyjąć należy pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl. Jeśli Wykonawca nie dokona powyższej czynności, stosowne przeliczenia wykona Zamawiający.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w przedmiotowym postępowaniu jest wymagane tylko w odniesieniu do I części zamówienia. 1 Wykonawca wnosi wadium w odniesieniu do I części zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł. 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty budowlane 24,00
termin realizacji zamówienia 16,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwość zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy zał. nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Do oferty ( sporządzonej z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ) Wykonawca dołącza: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – wg załącznika nr 3 Powyższe oświadczenia zawierają ewentualne informacje o podmiotach trzecich i podwykonawcach 3. Zobowiązania podmiotu trzeciego – wg załącznika nr 4 (jeśli dotyczy) 4. Pełnomocnictwo do składania oferty wspólnej - w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 ustawy 5. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych 6. Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium - w przypadku składania oferty na wykonanie I części zamówienia .
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa alejek spacerowych i dostawa z montażem wyposażenia na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główny zakres zamówienia obejmuje: 1. Makroniwelację terenu i jego ukształtowanie, 2. Budowę alejek spacerowych i placyków o nawierzchni z kostki betonowej (tj. całości na terenie wschodniej części parku włącznie z placem wokół budynku toalety), odtworzenie alejek w rejonie tężni i fontanny i wykonanie nowej alejki wokół placu z tężnią, 3. Rozbiórkę placyków, na których zaprojektowano tężnię i fontannę oraz fragmentów alejek w rejonie tężni i fontanny (w zakresie niezbędnym do wykonania sieci uzbrojenia). Kostkę z rozbiórki na wykonanie nawierzchni placu z tężnią należało będzie przekazać wykonawcy tężni tj. VI części zamówienia, pozostałą kostkę należało będzie wykorzystać do odtworzenia rozebranych i budowę nowych alejek, 4. Dostawę i montaż ławek z oparciem - 118 szt. 5. Dostawę i montaż koszy – 35 szt. 6. Dostawę i montaż tablic informacyjnych – 11 szt. 7. Dostawę i montaż krat z osłoną pod drzewa – 6 szt. 8. Wykonanie oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu. 9. Odtworzenie trawników zniszczonych prowadzonymi robotami. 10. Wycinkę z usunięciem karp 15 drzew na terenie robót. 11. Wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych (3 szt.) i pamiątkowych (3 szt.)zawierających informacje o dofinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej. 45112710-5 – roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233260-9 – roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112710-5, 45233260-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty budowlane 24,00
termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa przyłączy i sieci wodociągowych oraz przyłączy i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główny zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę sieci wodociągowej do podlewania od węzła W04 i przyłączy wodociągowych do fontanny i tężni, 2. Budowę przyłączy i sieci kanalizacji sanitarnej do odprowadzenie ścieków z fontanny i tężni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty budowlane 24,00
termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa i przebudowa sieci kablowych nn oraz budowa monitoringu wizyjnego na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główny zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę sieci kablowych NN, w tym zasilenia fontanny, tężni, 2. Przebudowę sieci kablowych NN w rejonie fontanny i tężni oraz montaż 1 słupa oświetleniowego (wraz z oprawą) w obrębie tężni (słup nr 15 nie podlega przestawieniu), 3. Sieć teletechniczna, studnie teletechniczne, słupy kamerowe, kamery, monitor, rejestrator 32 kanałowy, przełączniki sieciowe przemysłowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231400-9, 45232310-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty budowlane 24,00
termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa fontanny na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główny zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę fontanny bez burt z atrakcjami wodnymi z kompletną technologią, 2. Wykonanie wokół fontanny alejki spacerowej o nawierzchni z płyt z białego granitu lub kwarcytu, 3. Odtworzenie trawników zniszczonych prowadzonymi robotami. Główne parametry fontanny: - średnica zewnętrzna niecki : 7,00 m , objętość wody w niecce: ok. 7,50 m3 - powierzchnia niecki w rzucie : 38,50 m2 - niecka fontanny w konstrukcji żelbetowej, wałek wykonany z białego granitu (lub kwarcytu) o strukturze groszkowej, - obraz wodny: dysza główna ( obraz h=9,00 Ø 6,00 m) wieloobrazowa, - oświetlenie: 4x reflektory LED sterowane sterownikiem w obudowie ze stali kwasoodpornej, oświetlenie efektowe w dnie i schodkach – kostki 12x12 cm LED.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty budowlane 24,00
termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa tężni na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główny zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę tężni solankowej z kompletną technologią, 2. Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na placu z tężnią (kostka z rozbiórki). 3. Odtworzenie trawników zniszczonych prowadzonymi robotami. Dane techniczne tężni: - wysokość - 5,80 m - średnica zewnętrzna niecki - 15,00 m - powierzchnia niecki w rzucie - 177,00 m2 - zastosowany materiał: konstrukcja: z drewna iglastego – świerkowego z wypełnieniem gałązkami z tarniny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-14
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty budowlane 24,00
termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Budowa toalety wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie Parku Jana Pawła II – Papieża Pielgrzyma w Łomży
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główny zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę toalety w technologii tradycyjnej z pełnym wykończeniem i wyposażeniem, 2. Budowę sieci i przyłącza wodociągowego do toalety oraz odcinka sieci do podlewania – sieci w zakresie budynku toalety i sieci na odcinku od budynku toalety do węzła W04, 3. Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej do odprowadzenia ścieków z toalety, 4. Budowę sieci kablowych NN, w tym zasilenia toalety z rozdzielnią elektryczną budynku - RB, zasilenia instalacji CCTV wraz z montażem rozdzielni automatyki monitoringu (obudowa i część elektryczna), i montażem szafy aparaturowej do monitoringu SS1- (bez wyposażenia). Podstawowe parametry wielkościowe budynku toalety: - powierzchnia zabudowy - 48,15 m2 - powierzchnia całkowita - 48,15 m2 - powierzchnia użytkowa - 25,85 m2 - kubatura budynku - 180,00 m3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45215500-2, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji na roboty budowlane 24,00
termin realizacji zamówienia 16,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI