Budowa 4 otwartych stref aktywności w Gminie Jedlińsk oraz nawierzchni strefy komunikacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa 4 otwartych stref aktywności w Gminie Jedlińsk oraz nawierzchni strefy komunikacji poza programem otwartych stref w Klwatce Szlacheckiej i budowa placu zabaw w Jankowicach w ramach zadań inwestycyjnych "Zagospodarowanie centrum wsi Wierzchowiny", "Zagospodarowanie centrum wsi Klwatka Szlachecka", "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice", "Zagospodarowanie centrum wsi Płasków"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJedlińsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-07-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jedlińsk
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-11
  • Numer ogłoszenia587239-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587239-N-2018 z dnia 2018-07-11 r.

Gmina Jedlińsk: Budowa 4 otwartych stref aktywności w Gminie Jedlińsk oraz nawierzchni strefy komunikacji poza programem otwartych stref w Klwatce Szlacheckiej i budowa placu zabaw w Jankowicach w ramach zadań inwestycyjnych "Zagospodarowanie centrum wsi Wierzchowiny", "Zagospodarowanie centrum wsi Klwatka Szlachecka", "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice", "Zagospodarowanie centrum wsi Płasków"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlińsk, krajowy numer identyfikacyjny 670223764, ul. ul. Warecka  19 , 26-660   Jedlińsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 213 087, e-mail jedlinsk@jedlinsk.pl, faks 483 213 021.
Adres strony internetowej (URL): www.jedlinsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jedlinsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłka pocztowa lub osobiscie
Adres:
Urząd Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlinsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 4 otwartych stref aktywności w Gminie Jedlińsk oraz nawierzchni strefy komunikacji poza programem otwartych stref w Klwatce Szlacheckiej i budowa placu zabaw w Jankowicach w ramach zadań inwestycyjnych "Zagospodarowanie centrum wsi Wierzchowiny", "Zagospodarowanie centrum wsi Klwatka Szlachecka", "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice", "Zagospodarowanie centrum wsi Płasków"
Numer referencyjny: ZP.271.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa 4 otwartych stref rekreacji na terenie Gminy Jedlińsk. Zagospodarowanie terenu poza OSA w Klwatce Szlacheckiej i budowa placu zabaw w Jankowicach Zamówienie zostało podzielone na 6 części. Część I -Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Wierzchowinach w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie centrum wsi Wierzchowiny" obejmuje budowę siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz placu zabaw o charakterze sprawnościowym oraz zagospodarowanie zieleni-nasadzenia w m. Wierzchowiny na działce nr 115/1 obręb Wierzchowiny gm. Jedlińsk. Wyposażenie placu zabaw: ławka stalowo-drewniana – 2szt., nasadzenia- zieleń- kpl, tablica informacyjna z regulaminem - 1szt., kosz na śmieci – 1szt., urządzenie linarne - „choinka” – szt.1, mostek łańcuchowy – szt.1, urządzenie linarne - „Dwie sieci z rurą” – szt.1, Ogrodzenie terenu placu zabaw w systemie panelowym wysokości 1,20m, bez podmurówki. Wyposażenie siłowni plenerowej i strefy relaksu: Biegacz – szt.1, Orbitrek – szt. 1, Wyciskanie siedząc – sz.1, Wioślarz – szt.1, Twister i steper – kpl.1, Wahadło i Odwodziciel – kpl. 1, Stoliki betonowe siedziskami do gry w szachy lub warcaby – kpl.2, Ławki stalowo-drewniane – szt.4, Nasadzenia- zieleń – wg przedmiaru – osobne opracowanie, Tablica informacyjna – szt.1, Stojak na rowery czterostanowiskowy - szt.1, Kosz na śmieci– szt.2 Część II - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Klwatce Szlacheckiej w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie centrum wsi Klwatka Szlachecka" obejmuje budowę siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz placu zabaw o charakterze sprawnościowym oraz zagospodarowanie zieleni-nasadzenia w m. Klwatka Szlachecka na działce nr 206/6 gm. Jedlińsk. Wyposażenie placu zabaw: ławka stalowo-drewniana – 2szt., nasadzenia-zieleń- kpl, tablica informacyjna z regulaminem - 1szt., kosz na śmieci – 1szt., urządzenie linarne - „choinka” – szt.1, mostek łańcuchowy – szt.1, urządzenie linarne - „Dwie sieci z rurą” – szt.1, Wyposażenie siłowni plenerowej i strefy relaksu: Biegacz – szt.1, Orbitrek – szt. 1, Wyciskanie siedząc – sz.1, Wioślarz – szt.1, Twister i steper – kpl.1, Wahadło i Odwodziciel – kpl. 1, Stoliki betonowe siedziskami do gry w szachy lub warcaby – kpl.2, Ławki stalowo-drewniane – szt.4, Nasadzenia- zieleń, Tablica informacyjna – szt.1, Stojak na rowery czterostanowiskowy - szt.1, Kosz na śmieci– szt.2 Ogrodzenie terenu placu zabaw w systemie panelowym wysokości 1,20m, bez podmurówki. Część III - Nawierzchnia strefy komunikacji poza programem otwartych stref w Klwatce Szlacheckiej w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie centrum wsi Klwatka Szlachecka" -plac utwardzony, chodniki i opaska: nawierzchnia utwardzona (plac utwardzony) wykonana z kostki betonowej wibroprasowanej -kolor szary, gr 8 cm chodnik H –kolor czerwony gr 6 cm oraz odpornej na warunki atmosferyczne, na podbudowach. Część IV - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Jankowicach w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice" obejmuje budowę siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz zagospodarowanie zieleni-nasadzenia w m. Jankowice działka nr ew. gruntu 559/2 obręb Jankowice gm. Jedlińsk Wyposażenie siłowni plenerowej i strefy relaksu: Biegacz – szt.1, Orbitrek – szt. 1, Wyciskanie siedząc – sz.1, Wioślarz – szt.1, Twister i steper – kpl.1, Wahadło i Odwodziciel – kpl. 1, Stoliki betonowe siedziskami do gry w szachy lub warcaby – kpl.2, Ławki stalowo-drewniane – szt.4, Nasadzenia- zieleń, Tablica informacyjna – szt.1, Stojak na rowery czterostanowiskowy - szt.1, Kosz na śmieci– szt.2 W przypadku projektu budowlanego i dokumentów dotyczących części IV Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Jankowicach w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice" wykonawców obowiązują wskazania załączonej dokumentacji do części IV. Część V - Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Płaskowie w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie centrum wsi Płasków" obejmuje budowę siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz zagospodarowanie zieleni-nasadzenia w m. Jankowice działka nr ew. gruntu 181obręb Płasków gm. Jedlińsk Wyposażenie siłowni plenerowej i strefy relaksu: Biegacz – szt.1, Orbitrek – szt. 1, Wyciskanie siedząc – sz.1, Wioślarz – szt.1, Twister i steper – kpl.1, Wahadło i Odwodziciel – kpl. 1, Stoliki betonowe siedziskami do gry w szachy lub warcaby – kpl.2, Ławki stalowo-drewniane – szt.4, Nasadzenia- zieleń, Tablica informacyjna – szt.1, Stojak na rowery czterostanowiskowy - szt.1, Kosz na śmieci– szt.2 Część VI - Budowa placu zabaw w Jankowicach w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice” obejmuje budowę Placu zabaw w m. Jankowice działka nr ew. gruntu 559/2 obręb Jankowice gm. Jedlińsk. Wyposażenie placu zabaw – szczegóły w dalszej części opracowania: Zestaw zabawowy typu dwie wieże -1kpl., Huśtawka wahadłowa podwójna (siedzisko płaskie i siedzisko koszyk) -1.00szt., Huśtawka wagowa 2os. - 1.00szt., Bujak - 1szt., Karuzela platformowa z barierką – 1,00szt.,Huśtawka metalowa – bocianie gniazdo – 1,00szt., Stojak na rowery min. 5 miejsc, Ławka stalowo-drewniana – 3szt., Kosz na śmieci – 2szt., Tablica informacyjna z regulaminem -1.00szt. oraz ogrodzenie placu zabaw panelowe systemowe wys. 1,2m.b. z furtką szer. 0,9m.b. W przypadku projektu budowlanego i dokumentów dotyczących części VI Budowa placu zabaw w Jankowicach w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice” powyższego zadania dotyczą jedynie te wskazania załączonej dokumentacji które odnoszą się do placu zabaw i ogrodzenia placu zabaw i tylko w tym zakresie wiążą i dotyczą wykonawców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SIWZ Projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót dla każdej części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45220000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-22

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże wykonanie w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowe ukończenie – w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane, polegające na budowie jednego zewnętrznego (pod gołym niebem) obiektu sportowego lub rekreacyjnego (np. plac zabaw, siłownia zewnętrzna, boisko itp.). b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi nw. uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - jedną osobą – Kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie. Zamawiający informuje, że posiadane przez osoby, o których mowa powyżej uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego odpowiednie do realizacji przedmiotu zamówienia, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie wykazują te dokumenty, jako obowiązujące. Zamawiający dopuszcza również możliwość uznania uprawnień wynikających z innych niż krajowe przepisów np. treści dyrektyw, zawartych umów międzynarodowych i innych przepisów, które potwierdzą spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)





Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, 2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów przez grupę kapitałową rozumie się przez wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy Pzp wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) złożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b) podać informację o podstawie dysponowania osobami ujętymi w wykazie; 10.2. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej wykonawca zobowiązany jest: a) złożyć wykaz robót budowlanych określonych rodzajowo i wartościowo w punkcie 7.3.1a) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich: - rodzaju, - wartości, - daty i miejsca wykonania, - podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; b) załączyć dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: - referencje, - inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy realizacji zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Kolejność działań związanych z wyborem oferty oraz zasady dotyczące składania dokumentów i oświadczeń. a) w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oznacza to, że Zamawiający w pierwszej kolejności dokonuje oceny ofert pod kątem przesłanek odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 ustawy Pzp) oraz kryteriów oceny ofert opisanych w SIWZ, po czym – wyłącznie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (uplasowała się na najwyższej pozycji rankingowej), dokonuje oceny podmiotowej wykonawcy, tj. bada oświadczenie wstępne, a następnie żąda przedłożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. b) w tym celu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. c) każdy wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożono tylko jedną ofertę (lub w ramach tej samej części zamówienia złożono jedną ofertę częściową) brak oświadczenia wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej nie jest niezbędne. d) jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. e) jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji i rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli dla należytego wykonania zamówienia konieczne będzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie części robót. Zmiana wynagrodzenia nastąpi w oparciu o postanowienia umowy. Podstawę dla zaniechania robót , robót zamiennych lub dodatkowych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części robót zgodnie z dokumentacją jest niemożliwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych albo dodatkowych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez Wykonawcę, w tym kierownika budowy, Zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji, b) w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana dot. będzie zmiany wynagrodzenia z uwzględnieniem znowelizowanej stawki, w zakresie robót realizowanych po wejściu w życie przedmiotowej zmiany stawki podatku), c) w przypadku gdy w trakcie wykonywania robót pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze, lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego, lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu. d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, e) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; 2) terminu wykonania zamówienia: a) jeżeli wykonanie robót zamiennych ze względu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczność sporządzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) na skutek okoliczności wynikających z tzw. „siły wyższej” lub wymogów środowiskowych, lub uwarunkowań prawnych i administracyjnych. d) jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w wew. dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy, e) w przypadku zaistnienia na placu budowy niezinwentaryzowanych kolizji bądź innych przeszkód, f) w przypadku niezawinionego przez żadną ze stron umowy przedłużenia się procedur prawnych, administracyjnych itp. Uwaga: Wydłużenie terminu może nastąpić maksymalnie o okres odpowiadający odpowiednio okresowi trwania niesprzyjających warunków bądź okres konieczny do usunięcia przeszkód faktycznych, prawnych, administracyjnych itp. będących przesłanką do wydłużenia terminu. Inne zmiany dot. niemożliwych do przewidzenia okoliczności jak np. zmiana kierownika budowy, kierowników robót (choroby, przypadki losowe utrata uprawnień itp.), może nastąpić jedynie po pisemnym potwierdzeniu przez Zamawiającego bez konieczności podpisywania aneksów. 4. Warunki zmian: a) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcy lub Zamawiającego, b) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, c) forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-26, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje dotyczące postępowania Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem (w zależności od rodzaju przekazywanego dokumentu i wymogów dotyczących formy jego złożenia – patrz rozdział 13 SIWZ). 2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami w powyższy sposób są: 1) Teresa Siejek-Danielewicz – Referat Promocji i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 2) Grzegorz Walczak - Referat Promocji i Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy w Jedlińsku, ul. Warecka 19 Sposób porozumiewania się: a) za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście, b) faksem – nr.: 48 32 13 021 c) drogą elektroniczną – budownictwo@jedlińsk.pl , fundusze@jedlinsk.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Wierzchowinach w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie centrum wsi Wierzchowiny"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:budowa siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz placu zabaw o charakterze sprawnościowym oraz zagospodarowanie zieleni-nasadzenia w m. Wierzchowiny na działce nr 115/1 obręb Wierzchowiny gm. Jedlińsk. Wyposażenie placu zabaw: ławka stalowo-drewniana – 2szt., nasadzenia- zieleń- kpl, tablica informacyjna z regulaminem - 1szt., kosz na śmieci – 1szt., urządzenie linarne - „choinka” – szt.1, mostek łańcuchowy – szt.1, urządzenie linarne - „Dwie sieci z rurą” – szt.1, Ogrodzenie terenu placu zabaw w systemie panelowym wysokości 1,20m, bez podmurówki. Wyposażenie siłowni plenerowej i strefy relaksu: Biegacz – szt.1, Orbitrek – szt. 1, Wyciskanie siedząc – sz.1, Wioślarz – szt.1, Twister i steper – kpl.1, Wahadło i Odwodziciel – kpl. 1, Stoliki betonowe siedziskami do gry w szachy lub warcaby – kpl.2, Ławki stalowo-drewniane – szt.4, Nasadzenia- zieleń – wg przedmiaru – osobne opracowanie, Tablica informacyjna – szt.1, Stojak na rowery czterostanowiskowy - szt.1, Kosz na śmieci– szt.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SIWZ Projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót dla każdej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji jakości i rekojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Klwatce Szlacheckiej w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie centrum wsi Klwatka Szlachecka"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:budowa siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz placu zabaw o charakterze sprawnościowym oraz zagospodarowanie zieleni-nasadzenia w m. Klwatka Szlachecka na działce nr 206/6 gm. Jedlińsk. Wyposażenie placu zabaw: ławka stalowo-drewniana – 2szt., nasadzenia-zieleń- kpl, tablica informacyjna z regulaminem - 1szt., kosz na śmieci – 1szt., urządzenie linarne - „choinka” – szt.1, mostek łańcuchowy – szt.1, urządzenie linarne - „Dwie sieci z rurą” – szt.1, Wyposażenie siłowni plenerowej i strefy relaksu: Biegacz – szt.1, Orbitrek – szt. 1, Wyciskanie siedząc – sz.1, Wioślarz – szt.1, Twister i steper – kpl.1, Wahadło i Odwodziciel – kpl. 1, Stoliki betonowe siedziskami do gry w szachy lub warcaby – kpl.2, Ławki stalowo-drewniane – szt.4, Nasadzenia- zieleń, Tablica informacyjna – szt.1, Stojak na rowery czterostanowiskowy - szt.1, Kosz na śmieci– szt.2 Ogrodzenie terenu placu zabaw w systemie panelowym wysokości 1,20m, bez podmurówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SIWZ Projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót dla każdej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
długość okresu gwarancji jakości i rekojmi za wady 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Nawierzchnia strefy komunikacji poza programem otwartych stref w Klwatce Szlacheckiej w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie centrum wsi Klwatka Szlachecka"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:plac utwardzony, chodniki i opaska: nawierzchnia utwardzona (plac utwardzony) wykonana z kostki betonowej wibroprasowanej -kolor szary, gr 8 cm chodnik H –kolor czerwony gr 6 cm oraz odpornej na warunki atmosferyczne, na podbudowach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SIWZ Projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót dla każdej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
długość okresu gwarancji jakości i rekojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Jankowicach w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:budowa siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz zagospodarowanie zieleni-nasadzenia w m. Jankowice działka nr ew. gruntu 559/2 obręb Jankowice gm. Jedlińsk Wyposażenie siłowni plenerowej i strefy relaksu: Biegacz – szt.1, Orbitrek – szt. 1, Wyciskanie siedząc – sz.1, Wioślarz – szt.1, Twister i steper – kpl.1, Wahadło i Odwodziciel – kpl. 1, Stoliki betonowe siedziskami do gry w szachy lub warcaby – kpl.2, Ławki stalowo-drewniane – szt.4, Nasadzenia- zieleń, Tablica informacyjna – szt.1, Stojak na rowery czterostanowiskowy - szt.1, Kosz na śmieci– szt.2 W przypadku projektu budowlanego i dokumentów dotyczących części IV Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Jankowicach w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice" wykonawców obowiązują wskazania załączonej dokumentacji do części IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SIWZ Projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót dla każdej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
długość okresu gwarancji jakości i rekojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa Otwartej Strefy Aktywności w Płaskowie w ramach zadania inwestycyjnego "Zagospodarowanie centrum wsi Płasków"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:budowa siłowni plenerowej, strefy relaksu oraz zagospodarowanie zieleni-nasadzenia w m. Jankowice działka nr ew. gruntu 181obręb Płasków gm. Jedlińsk Wyposażenie siłowni plenerowej i strefy relaksu: Biegacz – szt.1, Orbitrek – szt. 1, Wyciskanie siedząc – sz.1, Wioślarz – szt.1, Twister i steper – kpl.1, Wahadło i Odwodziciel – kpl. 1, Stoliki betonowe siedziskami do gry w szachy lub warcaby – kpl.2, Ławki stalowo-drewniane – szt.4, Nasadzenia- zieleń, Tablica informacyjna – szt.1, Stojak na rowery czterostanowiskowy - szt.1, Kosz na śmieci– szt.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SIWZ Projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót dla każdej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji jakości i rekojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Budowa placu zabaw w Jankowicach w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:budowa Placu zabaw w m. Jankowice działka nr ew. gruntu 559/2 obręb Jankowice gm. Jedlińsk. Wyposażenie placu zabaw – szczegóły w dalszej części opracowania: Zestaw zabawowy typu dwie wieże -1kpl., Huśtawka wahadłowa podwójna (siedzisko płaskie i siedzisko koszyk) -1.00szt., Huśtawka wagowa 2os. - 1.00szt., Bujak - 1szt., Karuzela platformowa z barierką – 1,00szt.,Huśtawka metalowa – bocianie gniazdo – 1,00szt., Stojak na rowery min. 5 miejsc, Ławka stalowo-drewniana – 3szt., Kosz na śmieci – 2szt., Tablica informacyjna z regulaminem -1.00szt. oraz ogrodzenie placu zabaw panelowe systemowe wys. 1,2m.b. z furtką szer. 0,9m.b. W przypadku projektu budowlanego i dokumentów dotyczących części VI Budowa placu zabaw w Jankowicach w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa placu zabaw oraz siłowni plenerowej w miejscowości Jankowice” powyższego zadania dotyczą jedynie te wskazania załączonej dokumentacji które odnoszą się do placu zabaw i ogrodzenia placu zabaw i tylko w tym zakresie wiążą i dotyczą wykonawców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonych do SIWZ Projektach budowlanych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót dla każdej części zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 45220000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
długość okresu gwarancji jakości i rekojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odświeżenie mieszkania - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odświeżenie mieszkania Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa miejsca rekreacji i aktywności fizycznej w miejscowości Leszcz
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI