Budowa 3 zbiorników retencyjnych wraz z przebudową Stacji Uzdatniania Wody

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa 3 zbiorników retencyjnych wraz z przebudową Stacji Uzdatniania Wody
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSłubice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-05
  • ZamawiającyGMINA SŁUBICE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00093179
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa 3 zbiorników retencyjnych wraz z przebudową Stacji Uzdatniania Wody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUBICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 32

1.5.2.) Miejscowość: Słubice

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-533

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 272778930

1.5.8.) Numer faksu: 242778949

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugslubice@plocman.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: slubice.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa 3 zbiorników retencyjnych wraz z przebudową Stacji Uzdatniania Wody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7e159aa-a91a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004956/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa 3 zbiorników retencyjnych wraz z przebudową Stacji Uzdatniania Wody (Bończa)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 z realizacją operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialna i w oszczędzanie energii”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miniportal.uzp.gov.pl; www.ugslubice.bip.org.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:
a) miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) poczty elektronicznej: ugslubice@plocman.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania, odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały z Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz w Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań miniPortalu.
5. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
6. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):
a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiający m a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie,
b) Za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowanie Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia;
c) Za pomocą poczty elektronicznej- ugslubice@plocman.pl
d) Wykonawca może składać dokumenty i oświadczenia w następujących formatach danych: pdf, doc., docx., xls., xlsx. lub inne zgodne z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
7. Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1. Pani Martyna Czarnecka, tel. 24 277 89 40, e-mail: martynacz@slubice.org.pl
2. Pan Przemysław Nowacki, tel. 24 277 89 32, e-mail: sekretarzgminy@slubice.org.pl
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ kierując swoje zapytania na adres e-mail: ugslubice@plocman.pl
9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ na zasadach opisanych w art. 286 Pzp.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy
Słubic jest Wójt Gminy Słubice z siedzibą w Słubicach, ul. Płocka 32, 09-533 Słubice.
Z administratorem może się Pani/Pan kontaktować w następujący sposób: listownie na
adres: Urząd Gminy Słubice, ul. Płocka 32, 09-533 Słubice,
e-mail.ugslubice@plocman.pl, tel. 24 277 89 31
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się w następujący sposób: listownie na adres: Urząd Gminy Słubice, ul. Płocka 32,
09-533Słubice, poprzez e-mail: martynacz@slubice.org.pl, tel. 24 277 89 35. Jest
to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dan niezbędne do udziału w postępowaniu będą przetwarzane w celu związanym z realizacją postepowania o udzielnie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz działanie przez administratora w interesie publicznym (Pzp), zgodni z art. 6 ust. 1 lit. C, e oraz art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa lub umowy. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanego celu przetwarzania, tzn. operatorzy pocztowi, kurierzy, podmioty świadczącego usługi
doręczeń przy użyciu środków komunikacji elektronicznej oraz podmioty wspierające
Administratora w wypełnianiu uprawnień i obowiązków oraz świadczeniu usług, w tym
zapewniających asystę i wsparcie techniczne dla użytkowników w Urzędzie systemów
informatycznych.
5. Ze względu na jawność postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie zainteresowane osoby
lub podmioty. Ograniczenie dostępu do danych może wystąpić jedynie w szczególnych
przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, interesem publicznym lub
informacja stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa.
6. Podane przez Panią/Pana dane przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego
przekroczy 4 lata, administrator przechowuj dane przez cały okres obowiązywania tej
umowy.
7. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zmówienia publicznego Pani/Pana
dane mogą być także przekazywane do państw trzecich.
8. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania,
sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usunięcia, ograniczania przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych.
9. Administrator informuje, że przepisy Pzp ograniczają prawo do skorzystania:
✓ Ze sprostowania lub uzupełnienia danych (art. 16 RODO), jeżeli zrealizowanie tego prawa mogłoby skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia lub zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Pzp,
✓ Z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie może zostać zrealizowane do czasu zakończenia tego postępowania.
10. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) w razie uznania, że przetwarzani danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami Pzp do wzięcia udziału w postępowaniu.
Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP.ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 3 zbiorników retencyjnych wraz z przebudową Stacji Uzdatniania Wody, na dz. Nr ewid. 217/2 i 217/5 w miejscowości Bończa, obręb 0008 Łaziska, gm. Słubice, powiat płocki, zgodnie
z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją nr 1416/2018 Starosty Płockiego z dnia 20.12.2018 r.
Zakres robót obejmuje min.:
- przygotowanie i zabezpieczenie placu budowy,
- roboty ziemne,
- roboty zbrojarskie i betonowanie fundamentów,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty murarskie,
- roboty izolacyjne,
-roboty instalacyjne wod., kan., c.o.,
-roboty instalacyjne elektryczne,
- roboty montażowe stolarki,
- roboty tynkarskie, malarskie,
- roboty wykończeniowe,
- roboty związane z zagospodarowaniem terenu,
- przebudowa budynku stacji uzdatniania wody,
- wykonanie drenażu rozsączającego,
- budowę nowej bramy wjazdowej,
- budowę 3 stalowych zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej,
- przebudowa odstojnika popłuczyn,
- wykonanie stóp fundamentowych pod urządzenia technologiczne budynku,
- budowę sieci międzyobiektowych oraz drenażu rozsączającego,
- wykonanie nawierzchni utwardzonych oraz ogrodzenia stacji wraz z bramą i furtką,
- wymiana urządzeń technologicznych, orurowania i armatury,
- wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej oraz urządzeń sanitarnych
- wymiana wewnętrznych drzwi oraz wrót,
- montaż kratek spustowych oraz kanalizacji technologicznej,
- montaż umywalki,
- montaż wentylatora dachowego wraz z przewodem wentylacyjnym,
- wymiana natrysku, miski ustępowej oraz umywalki,
- wykonanie nowych posadzek,
- pomalowanie ścian,
- wprowadzenie pełnej automatyki do procesu uzdatniania,
- agregat prądotwórczy 100 kV,
- demontaż starych rozdzielnic oraz instalacji elektrycznych.
Dla stacji SUW przewiduje się następujące rozdzielnice:
 Rozdzielnia Główna RG
 Rozdzielnia Zasilająco-Sterownicza Technologii RZS-T
 Rozdzielnia Zasilająco-Sterownicza Hydroforni RZS-ZH 1
 Rozdzielnia Zasilająco-Sterownicza Hydroforni RZS-ZH 2
 Skrzynka Przyłączeniowa Pomp SP-P
 Skrzynki Przyłączeniowe: SP-O, SP-Z1, SP-Z2, SP-Z3 SP-PG1, SP-PG3

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45213000-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów handlowych, magazynów i obiektów budowlanych przemysłowych, obiektów budowlanych związanych z transportem

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45247270-3 - Budowa zbiorników

45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262300-4 - Betonowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314310-7 - Układanie kabli

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem budowę/przebudowę/rozbudowę stacji uzdatniania wody o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto każda z nich. Zamawiający zastrzega, iż przez roboty budowlane rozumie wykonanie robót budowlanych lub usług w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
b) Dysponowanie następującymi osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
− Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował osobami uprawnionymi zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.:
1) Min. 1 osobą – Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważonej z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym;
2) Min 1 osobą - Kierownik robót budowlanych posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robót budowalnych bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej;
3) Min. 1 osobą - Kierownikiem robót budowlanych posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robót budowlanych bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnej;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
b) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane- wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.
b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zmówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (konsorcjum):
a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) do oferty należy załączyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy,
c) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty- treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania,
d) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy,
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów,
f) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;
g) Dokumenty, o których mowa w pkt 8.6 ppkt 1) ust. od a) do b) obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
h) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 ppkt 1) i 2) SWZ składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany zostały opisane w projektowanych postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI