Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bud drogi wew wraz z bud ośw ul, rozb i bud sieci kan desz oraz rozb i bud sieci elek na dz 1292/1, 1290/1, ……….. obręb 0011 Rzezawa w msc Rzez, gmina Rzez
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 21
1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48146484800
1.5.8.) Numer faksu: +48146488550
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bud drogi wew wraz z bud ośw ul, rozb i bud sieci kan desz oraz rozb i bud sieci elek na dz 1292/1, 1290/1, ……….. obręb 0011 Rzezawa w msc Rzez, gmina Rzez
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6df91331-4f93-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006873/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 BUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO I SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA DZIAŁKACH 1292/1,1290/1,1286/1,1278/1,1272/1,1271/1,1264/1,1262/1,1261/1,1261/2,1260/1,1260/2,125 ..
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortalu:
https://miniportal.pl, ePUAPu: ESP ePUAP:/659xu7usnj/skrytka oraz poczty elektronicznej.
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortalu:
https://miniportal.pl, ePUAPu: ESP ePUAP:/659xu7usnj/skrytka oraz poczty elektronicznej.
zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,
wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania
i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu
oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.119.1), zwanego dalej „RODO” informuje się, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzezawa z siedzibą:
32-765 Rzezawa, ul. Długa 21, tel. 14 648 48 00, e-mail: gmina@rzezawa.pl.
2. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Wójt Gminy Rzezawa wyznaczył Ins. ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować telefonicznie:
nr tel.:14 6484818, elektronicznie: iod@rzezawa.pl.
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest – udział w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego pn: Budowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia ulicznego, rozbiórką i budową sieci kanalizacji deszczowej oraz rozbiórką i budową sieci elektroenergetycznej na działkach 1292/1, 1290/1, 1286/1, 1278/1, 1272/1, 1271/1, 1264/1, 1262/1, 1261/1, 1261/2, 1260/1, 1260/2, 1259/1, 1259/4, 1258/3, 1258/8, 1258/6, 1257/2, 1257/3, 1256, 1254 obręb 0011 Rzezawa w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa o numerze RID.ZP.271.1.30.2022 z dnia 19.10.2022 r. prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Podstawa prawna przetwarzania:
• art. 6 ust. 1 lit. c – RODO;
• Ustawa z dnia 11 września 2019 r.- Pzp (t.j.Dz.U.2022.1710) zwana dalej ustawą Pzp.,
5. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane odbiorcom tj. osobom i podmiotom zgodnie
z art. 74 ustawy Pzp.,
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zam. pub. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania swoich danych osobowych, prawo żądania od administratora ograniczenia
ich przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. W odniesieniu do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają profilowaniu.
12. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osob., ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Informujemy, że w zam. pub. administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie również:
Zamawiający – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:
• Wyk. będącego osobą fiz.,
• Wyk. będącego osobą fiz. prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
• pełnomocnika Wyk. będącego osobą fiz. (np. dane osobowe zam.
w peł.),
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.30.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa drogi wewnętrznej wraz z budową oświetlenia ulicznego, rozbiórką i budową sieci kanalizacji deszczowej oraz rozbiórką i budową sieci elektroenergetycznej na działkach 1292/1, 1290/1, 1286/1, 1278/1, 1272/1, 1271/1, 1264/1, 1262/1, 1261/1, 1261/2, 1260/1, 1260/2, 1259/1, 1259/4, 1258/3, 1258/8, 1258/6, 1257/2, 1257/3, 1256, 1254 obręb 0011 Rzezawa w miejscowości Rzezawa, gmina Rzezawa
2. Całość zamierzenia budowlanego zakłada wykonanie następujących robót związanych z budową drogi wewnętrznej o długości 225,33 m:
" Rozbiórka istniejącego utwardzenia o nawierzchni bitumicznej - 325 m2;
" Rozbiórka ogrodzenia - 84,5 m
" Rozbiórka istniejącego krawężnika betonowego - 112 m;
" Wycinka 5 drzew, nasadzenia zastępcze 5 drzew.
" Wykonanie zabezpieczeń sieci zgodnie z warunkami zarządców;
" Budowa drogi wewnętrznej o nawierzchni bitumicznej wraz z podbudowami. Szerokość jezdni 3,50m.
" Wykonanie chodnika lewostronnego - nawierzchnia utwardzona z kostki brukowej;
" Wykonanie pobocza gruntowego ulepszonego z kruszywa, jednostronnego;
" Przebudowa zjazdu publicznego z drogi wewnętrznej na drogą powiatową;
" Rozbiórka i budowa sieci kanalizacji deszczowej;
" Rozbiórka i budowa sieci elektroenergetycznej do 1kV
" Budowa oświetlenia ulicznego - lampy solarne;
" Budowa ogrodzenia i bramy wjazdowej
Konstrukcje nawierzchni przyjęto następująco:
Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi - ( Typ "N1')
" warstwa ścieralna - AC 8 S 50/70 - 4cm
" warstwa wiążąca - AC 11 W50/70 - 5cm
" podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 0/31,5mm - 15cm,
" podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stab. mech. 31,5-63mm - 20cm
Konstrukcja nawierzchni poboczy - ( Typ "N2')
" kruszywo łamanego 0/31,5mm gr. 20cm
Konstrukcja nawierzchni chodników - ( Typ "N3")
" Kostka brukowa betonowa - gr.8cm
" Podsypka cementowo-piaskowa - gr. 3cm
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert
podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu
kryteriów ceny: Cena - 60 %, wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagany okres gwarancji
wynoszący 3 lata - 40 %
4.3.2.) Sposób określania
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub
zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:
a) dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie w
wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j Dz.U
z 2020 r., poz. 2320 oraz 2021, poz. 234) tj. legitymująca się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów
obowiązujących w czasie wydania uprawnień wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i
doświadczenia, a niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją o postawie dysponowania.
b) dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie w
wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j Dz.U z 2020 r., poz. 2320 oraz 2021, poz. 234) tj. legitymująca się uprawnieniami
do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów
obowiązujących w czasie wydania uprawnień wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i
doświadczenia,
a niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją o postawie dysponowania.
c) dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie w
wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j Dz.U z 2020 r., poz. 2320 oraz 2021, poz. 234) tj. legitymująca się uprawnieniami
do kierowania robotami budowlanymi specjalności inżynieryjnej drogowej lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające
powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień wraz z informacjami na temat
kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją
o postawie dysponowania
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od Wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej, zgodnie z treścią załącznika do SWZ. 2) Odpis lub informacja z Krajowego
Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 4 ustawy – sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia,
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz OFERTA, zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SWZ;
2) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym
pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych
dokumentów dołączonych do oferty;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią
Załącznika nr 2 do SWZ;
4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SWZ;
5) Zgodnie z art.125 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia wraz z w/w oświadczeniami, także oświadczenie podmiotu udostępniającego
zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. Stosowne oświadczenia należy złożyć na
załącznikach w/w tj. zał nr 2 i 3 ze zmianami dotyczącymi podstawy tj. na podstawie art. 125 ust.5 ustawy Pzp i dopiskiem
„oświadczenia podmiotu udostepniającego zasoby”.
6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy zasoby w celu
potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu;
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
Wykonawcy (jeżeli dotyczy) – zgodnie z treścią Załącznika nr 13 do SWZ;
8) Kosztorys ofertowy,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w takim przypadku:1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu , albo do reprezentowania i zawarcia w sprawie
zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty,
2.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
3.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
składają Wykonawcy w zakresie w jakim każdy z nich wykazuje spełnienie warunków udziału w
postępowaniu,
4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika jaki zakres usług wykonają poszczególni Wykonawcy
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się następujące zmiany umowy:
a) zmiana postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
b) zmiana, w tym wydłużenie terminu wykonania zamówienia, zmiany ceny, zastosowanie innych rozwiązań niż to określono
w dokumentacji przetargowej w związku z:
- wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności zaistnieniem niesprzyjających
warunków atmosferycznych, geologicznych, czy hydrologicznych, zaistnieniem kolizji z sieciami infrastruktury lub
wystąpieniem nieprzewidzianych prac archeologicznych, niepozwalających na wykonanie zamówienia, zgodnie z warunkami
wykonania określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
- koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
- koniecznością wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub
innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin
realizacji niniejszego zamówienia,
- ujawnieniem niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją podziemnych sieci,
instalacji lub urządzeń obcych i koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji,
- zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
- działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość
wykonywania robót,
- zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w
szczególności w przypadku przedłużenia się procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, zgód,
postanowień i decyzji administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy,
- uzasadnionej konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy,
- wystąpieniem nadzwyczajnych warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie zamówienia w terminie.
c) zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności
uzasadniających taką zmianą, w szczególności wynikających z zasad dofinansowania projektu w ramach programów
zewnętrznych lub zapisów planu rzeczowo- finansowego Zamawiającego.
d) zmiana technologii wykonania danego zakresu robót określonego w dokumentacji projektowej pod warunkiem, iż nie
spowoduje ona obniżenia jakości wykonania zamówienia, obniżenia trwałości jego przedmiotu i wzrostu kosztów jego
późniejszego utrzymania oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; zmiana taka musi zostać
spowodowana uzasadniającymi je okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności:
- pojawieniem się na rynku materiałów, sprzętu lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów
realizacji robót, kosztów eksploatacji in¬westycji lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót,
- pojawieniem się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na skrócenie czasu realizacji robót, zmniejszenie
kosztów realizacji robót lub kosztów eksploatacji inwestycji,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-03 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02