„Boisko szkolne o nawierzchni trawiastej z bieżnią okrężną i prostą rzutnia do pchnięcia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Boisko szkolne o nawierzchni trawiastej z bieżnią okrężną i prostą rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia w dal, urządzenia zabawowe i siłowni terenowej, oraz remont boisk z nawierzchnią syntetyczną
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUlanów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-31
  • ZamawiającyGMINA I MIASTO ULANÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Boisko szkolne o nawierzchni trawiastej z bieżnią okrężną i prostą rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia w dal, urządzenia zabawowe i siłowni terenowej, oraz remont boisk z nawierzchnią syntetyczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ULANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409488

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 5

1.5.2.) Miejscowość: Ulanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-410

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158763041

1.5.8.) Numer faksu: 158763053

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ulanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Boisko szkolne o nawierzchni trawiastej z bieżnią okrężną i prostą rzutnia do pchnięcia kulą, skocznia w dal, urządzenia zabawowe i siłowni terenowej, oraz remont boisk z nawierzchnią syntetyczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75b6fa5a-f4f6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001919/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Boisko szkolne o nawierzchni trawiastej z bieżnią okrężną i prostą rzutnia do pchnięcia kulą skocznia w dal urządzenia zabawowe i siłowni terenowej remont boisk z nawierzchnią syntetyczną.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.ulanow.pl/p,87,przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Dziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany - składany za pomocą profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego - e- dowodu).
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: przetargi@ulanow.pl (nie dotyczy składania ofert).
4. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
W sprawach proceduralnych:
Adam Martyna, tel. 15 8763041 wewn. 18, email: przetargi@ulanow.pl
W sprawach merytorycznych:
Jacek Cudziło, tel. 15 8763041 wewn. 18, email: cudzilo@ulanow.pl
5. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
9. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 10 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Gminy i Miasta Ulanów, z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Rynek 5, 37-410
Ulanów, tel. 15 8763041 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo
kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.akolodziej@gmail.com lub
pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.3. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dane
osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września
2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej PZP, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.5. Podstawą
prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami
PZP.6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.7. Obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP. 8. Osoba, której dane
dotyczą ma prawo do: - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania,
sprostowania, ograniczenia przetwarzania, - w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z
naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, 9. W przypadku gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałobyniewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia
danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z PZP.11.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.12. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem
Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:- w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;- na podstawie art. 21
Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.270.50.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania inwestycyjnego przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Ulanowie na działkach ewidencyjnych 610/1, 622/1, 615, 616, 618, 619, 621/1, 621/3, 622/3 polegało będzie na:
Budowa boiska do piłki nożnej z nawierzchni trawiastej (trawa naturalna), o całkowitej powierzchni 1 092,00 m2. Boisko służyć będzie rekreacji dzieci i młodzieży szkolnej.
W części południowo - wschodniej działki zlokalizowano boisko do piłki nożnej o wymiarach 26,0x42,0 m - boisko o nawierzchni z trawy naturalnej. Poza liniami boiska wyznaczono - pas bezpieczeństwa szerokości 2,0 m trawiasty. Dodatkowo planowany jest zakup kosiarki z napędem, celu utrzymania boiska trawiastego wraz z :
a) bieżnia okrężna dwutorowa o niżej wymienionych parametrach:
• Obwód mierzony po linii wewnętrznej wynosi - 186,80 mb
• Obwód mierzony po linii środkowej pomiędzy pasami wynosi - 195 mb
• Obwód mierzony po linii zewnętrznej wynosi - 203,20 mb
promień łuku mierzony na linii środkowej wynosi 16,40 m
szerokość torów 1,22 m ± 0,01 m
• nachylenie poprzeczne bieżni - 0,8 - 1,0 % {w kierunku płyty boiska)
• nachylenie podłużne bieżni do 0,1 % (na odcinkach 25 m)
•lm strefa bezpieczeństwa wewnątrz i na zewnątrz bieżni okrężnej, w której nie mogą znajdować się żadne elementy stałe np. słupki ogrodzenia, lampy oświetleniowe itp. oraz odkryte elementy wykonane z betonu, na które upadek stwarzanie bezpieczeństwo kontuzji zawodnika - muszą być one pokryte specjalnymi nakładkami gumowymi np, typu ACO lub przynajmniej nawierzchnią syntetyczną.
b) Bieżnia prosta 60 m:
Przy południowym boku boiska zaprojektowana została bieżnia prosta długości 60 m biegu trój torowa z częściowym wykorzystaniem dwóch torów bieżni okrężnej o niżej wymienionych parametrach:
• Długość pola startu - 3,00 m
• długość biegu wynosi - 60 mb
• długość strefy hamowania wynosi l7 m
szerokość torów 1,22 m ± 0,01 m ;
• nachylenie poprzeczne bieżni - 0,8 - 1,0 % (w kierunku ptyty boiska)
• nachylenie podłużne bieżni do 0,1 % (na odcinkach 25 m)
1 m strefa bezpieczeństwa wewnątrz i na zewnątrz bieżni okrężnej, w której nie mogą znajdować się żadne elementy stałe np. słupki ogrodzenia, lampy oświetleniowe itp. oraz odkryte ‘elementy wykonane z betonu, na które upadek stwarza niebezpieczeństwo kontuzji zawodnika - muszą być one pokryte specjalnymi nakładkami gumowymi np. typu ACO lub przynajmniej nawierzchnią syntetyczną.
Nawierzchnia bieżni:
Nawierzchnia bieżni zaprojekowana została z mączki ceglanej na podbudowie z tłucznia kamiennego ograniczona obrzeżami betonowymi 6x20x100 cm o niżej wymienionym układzie warstw:
- mączka ceglana D10 - warstwa 1 cm
- mieszanka mineralna np. mączka ceglana G5 - warstwa 4 cm
- kruszywo mineralne wielkości < 4 mm - tłuczeń kamienny - warstwa 5-10 cm kruszywo mineralne wielkości 5-40 mm - tłuczeń - warstwa 15-20 cm
Mączka G5 - mączka gruba z dodatkiem gliny mielonej w stosunku 5:1 Mączka D10 - mączka drobna z dodatkiem gliny mielonej w stosunku 10:1 Parametry techniczne : gęstość nasypowa 1.3 t/m3
- gęstość po zagęszczeniu 1.8 t/m3
zużycie na lm2 - 0,0'72 t/m3 dla G5 '- 0.018 t/m3 dla D10
Nawierzchnia z mączki ceglanej powstaje z wypalonej i zmielonej cegły z dodatkiem glinki kaolinowej. Uzyskuje bardzo dobrą wytrzymałość, dynamikę dobrą przepuszczalność w czasie deszczu oraz zwrot wilgoci w ciepłe dni (naturalne odsączanie).
Z uwagi na występowanie gruntu rodzimego jako grunty sypkie - piaski drobne i średnie oraz pospółki Nie stosuje się odwodnienia drenami ułożonymi pod powierzchnią bieżni.
• Łączna powierzchnia bieżni wynosi - 662, 10 m2
• Łączna długość obrzeży betonowych 6x20 cm wynosi - 338,60 m.
• rzutnia do pchnięcia kulą:
Koło wykonane z betonu z metalową obręczą z taśmy stalowej, co najmniej 6 mm grubości o średnicy wewnętrznej 2,135 m ± 5 mm, głębokości 14 - 26 mm poniżej poziomu górnej krawędzi obręczy,
• próg wykonany z drewna zgodnie z wymaganiami przepisów (szerokość od 11,2 cm do 30 cm z cięciwą o długości 1,21 m ± 0,01 m o promieniu takim samym jak koło i wysokości 10 cm ± 0,2 cm) j w stosunku do poziomu wewnętrznej powierzchni koła;
• sektor rzutów o nawierzchni mineralnej lub trawiastej na obiektach treningowych długości min. '15 m (zalecane 20 m) i kącie między liniami sektora 34,92 ° (szerokość na 15 m - 9,00 m, na 20 s m - 12,00 m), na obiektach certyfikowanych sektor długości min. 20 m; spadek podłużny sektora w kierunku pchnięcia - do 0,1 %;
wszystkie elementy rzutni (koło z progiem, sektor) muszą znajdować się, co najmniej 1 m (zalecane 2 m) od bieżni i innych urządzeń dla zapewnienia bezpieczeństwa trenującym zawodnikom.
d) skocznia w dal:
• rozbieg dla skoku w dal 25 m do belki odbicia
- szerokość rozbiegu 1,22 m ± 0,01 m (linie malowane na zewnątrz);
- nachylenie poprzeczne rozbiegu - 0,8 - 1,0 % (w kierunku odwodnienia);
- nawierzchnia rozbiegu jak dla bieżni - z mączki ceglanej na podbudowie z tłucznia kamiennego
belka do odbicia wykonana z drewna lub innego sztywnego materiału - długość 1,22 m ± 0,01 m,
szerokość 200 mm ± 2 mm i grubości nie większej niż 100 mm, usytuowana w odległości min. 1 m od zeskoczni listwa z wkładką plastelinową o szerokości 100 mm ± 2 mm i długości 1,22 m ± 0,01 m z i drewna lub innego sztywnego materiału;
• zeskocznia (piaskownica) dla skoczni jednościeżkowej - minimalna szerokość 2,75 m (między wewnętrznymi krawędziami obudowy zakończonej od góry gumowymi nakładkami np. typu ACO), maksymalna 3,00 m, piasek w zeskoczni głębokości min. 30 cm, na obiektach treningowych długość zeskoczni minimum 7,00 m (przy belce do skoku w dal usytuowanej w odległości 2 m od zeskoczni)
•- zalecane 8,00 m, na obiektach certyfikowanych min. 8,00 m (przy belce usytuowanej w odległości 2 m od zeskoczni);
• wszystkie elementy skoczni (rozbiegu zeskoczni] muszą znajdować się, co najmniej 1 m (zalecane 2 m] od bieżni i innych urządzeń dla zapewnienia bezpieczeństwa trenującym zawodnikom, w 1 m strefie bezpieczeństwa możliwe jest tylko instalowanie tzw. łapaczy piasku, wykonanych z gumy lub plastiku;
Doposażenie: Zaprojektowane zostały dodatkowe urządzenia zabawowe dla dzieci takie jaki
Sześciokąt gimnastyczny wielofunkcyjny ze ścianką wspinaczkową,
Piramida linowa o wysokości 2,7 m,
- Biegacz/stepper (dwa urządzenia na wspólnym pylonie) - kpl 1
- Jeździec/ławka (dwa urządzenia na wspólnym pylonie) - kpl 1
- Koła Tai Chi/rower (dwa urządzenia na wspólnym pylonie) - kpl 1.
- Wioślarz - 1 szt.
- wister/suffer (dwa urządzenia na wspólnym pylonie) - kpi 1,
Łącznie przewidziano do zainstalowania 10 urządzeń plenerowych do ćwiczeń fizycznych.
Konstrukcja urządzeń:
Wszystkie elementy urządzeń siłowni które wykonane są z konstrukcji metalowej ( ocynkowanej metodą ogniową ) są pomalowane i montowane na fundamentach blokowych w postaci gotowych prefabrykatów betonowych dostarczanych przez producenta urządzeń siłowni. Urządzenia drewniane są odpowiednio zabezpieczone przed korozją i pomalowane,
W obrębie siłowni terenowej i boiska trawiastego przewidziane zostało - 11 szt. ławek metalowo drewnianych z oparciem, długości 1,40 m, mocowane do fundamentów blokowych osadzonych w gruncie.
3. Remont boisk z nawierzchnią syntetyczną:
a) Boisko do piłki nożnej z nawierzchnią syntetyczną - sztuczna trawa,
i Zakres planowanych robót remontowych:
! Usunięcie miejscowo nadmiaru granulatu i dosypanie w miejscach zbrakowanych
Przeczesanie sztucznej trawy
Podklejenie linii boiskowych
Wymiana siatek w bramkach Montaż piłkochwytów i siatek
Powierzchnia całkowita boiska 1 880 m2.
b) Boisko wielofunkcyjne z nawierzchnią poliuretanową.
Zakres planowanych robót remontowych:
Usunięcie pasa uszkodzonej nawierzchni długości 30 m i szerokości 0,50 m wraz z utylizacją Uzupełnienie podłoża
Wymiana tulei słupków do siatkówki
Zainstalowanie tulei dla słupków siatki do tenisa Wykonanie nowego natrysku na całej powierzchni boiska Malowanie linii boisk do koszykówki, siatkówki i tenisa Powierzchnia boiska - 610 m2.
Ogrodzenie boiska.
Zakres planowanych robót remontowych:
Uzupełnienie mocowania siatki do linek napinających w miejscach uszkodzonych
Zaplatanie sitki w miejscach rozplecionych
Malowanie słupków z rur stalowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowiących przedmiot zamówienia i opisanych w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej część SWZ. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Według przyjętego kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie, budowie boiska o nawierzchni trawiastej , o wartości min. 300 000,00 zł brutto ;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu wykonanych robót budowlanych, referencji potwierdzających należyte wykonanie zamówienia oraz oświadczenia wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Ponadto zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował kierownikiem budowy
- minimum jedną osobą proponowaną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy
posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, co najmniej 5 letnie (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w kierowaniu robotami budowlanymi z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie;
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu osób oraz oświadczenia wykonawcy, na zasadzie spełnia/nie spełnia..
UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych
środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach
zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: : 1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub
dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Dziale 10 ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość dokonywania zmian zgodnie z art. 454 ustawy Prawo zamówień
publicznych . Szczegółowy rodzaj i zakres zmiany został opisany w SWZ i Projekcie Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego - Wapowce
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż dźwigu osobowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI