IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wadium w wysokości: dla Części 1: 2 800 PLN (słownie; dwa tysiące osiemset), dla Części 2: 1 000 PLN (słownie; jeden tysiąc) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Szczegółowe informacje dot. wadium zawarto w pkt.8 SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania zamówienia |
25,00 |
wykonanie zamówienia bez udziału podwykonawców oraz bez polegania na zasobach innego podmiotu |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej wynikającej z oferty.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
określono w zał.9 do SIWZ (projekt umowy) w paragrafie 17
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-01, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część 1 Wykonanie robót polegających na remoncie dróg dojazdowych leśnych (w ramach utrzymania stałych szlaków zrywkowych i składnic przyzrębowych) w leśnictwie Dłutów. Drogi leśne dojazdowe do stałych szlaków zrywkowych i składnic przyzrębowych zostaną naprawione w oddziałach nr: 271/272 i 258 położonych w leśnictwie Dłutów – Nadleśnictwa Kolumna. Przedmiot utrzymania Droga dojazdowa do szlaku zrywkowego w oddziałach nr 271/272 wynosi 220 m. Nawierzchnia żwirowa jest zużyta i wymaga remontu. Szerokość drogi wynosi 5,0~7,0 m, a nawierzchnia 3,5 do 5,0 m. W pasie drogi występują odrośla drzew i zarośnięte rowy. Natomiast nawierzchnia żwirowa drogi w oddziale nr 258 jest skoleinowana a nasyp częściowo uszkodzony. Wymiary dojazdu w dwu odcinkach 150+50 wynoszą 200 m. Zakres remontu Początek drogi dojazdowej do szlaku zrywkowego w km 0+000 znajduje się na granicy Lasów Państwowych i pasa drogi gminnej bitumicznej relacji Orzk – Kuźnica w oddziale nr 271/272, a zakończenie w tym samym oddziale w km 0+220. Do remontu przewidziano nawierzchnię, pobocza, rowy oraz przepust. Remont dojazdu w oddziale nr 258 polega na naprawie nawierzchni żwirowej gr 20 cm. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy. Część 2 Wykonanie robót polegających na utrzymaniu szlaków zrywkowych i składnicy przyzrębowej w leśnictwie Teodory. Lokalizacja: Oddziały 303, 309, 304/310 w Nadleśnictwie Kolumna Obręb Kolumna Leśnictwo Teodory. Oddziały 303, 309, 304/310 Aby umożliwić dalszą zrywkę i możliwość składowania drewna na składnicach zaplanowano następujące roboty: Na powierzchni składnic 1 i 2 oraz na na szlaku zrywkowym A-B i B-C należy wykarczować pnie. Powierzchnia i kształt składnic nie ulega przy tym zmianie, natomiast szerokość szlaków na fragmentach wymaga nieznacznego poszerzenia aby ciągnik zrywkowy mógł swobodnie przejechać. Następnie planuje się wykonanie następujących robót: Składnica nr 1 i 2 - należy wyprofilować powierzchnie składnic i zagęścić. Profilowanie składnic wykonać ze spadkami. Kierunek spadków na składnicach został zaznaczony na planie sytuacyjnym. Po wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża składnic należy rozścielić warstwę pospółki grubości 25cm na składnicy nr 1, oraz warstwę pospółki grubości 20cm na składnicy nr 2. Pospółkę należy wyprofilować do planowanych spadków i zagęścić. Planowane grubości 25cm i 20cm warstwy pospółki mają mieć po zagęszczeniu. Następnie przewiduje się wyprofilowanie i zagęszczenie szlaku zrywkowego na odcinku A-B o szerokości 4m. Przy niewielkim poszerzeniu i prostowaniu tego odcinka należy z tych poszerzeń usunąć na bok humus / runo, ściołę , gałęzie/. Na odcinku A-B w to wyprofilowane i zagęszczone koryto rozłożyć warstwę grubej pospółki wyprofilować i zagęścić. Grubość ułożonej warstwy ma wynosić 25cm po zagęszczeniu. Na odcinku szlaku B-C należy wyprofilować istniejący szlak na szerokości średnio 3,7m i zagęścić. Odcinek szlaku B-D wyrównać poprzez zasypanie kolein ale nie zasypać istniejących rowów. Na szlaku E-F należy usunąć warstwę humusu i darniny /ok. 10cm grubości/ i na tym wyprofilowanym podłożu rozścielić warstwę pospółki na szerokości 3,7m. Grubość ułożonej warstwy ma wynosić 25cm po zagęszczeniu. Istniejący przepust Ø 40cm pod zjazdem z dojazdu pożarowego 6/16 należy odmulić część przelotową i oczyścić wloty. Następnie należy ustawić na wlotach przyczółki prefabrykowane ze skrzydełkami rozwartymi. Przepusty Ø 50cm na szlaku B-D i E-F należy odmulić i oczyścić wloty. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych