Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2024.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2024.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-02-14
  • ZamawiającyMiejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-30
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00080086
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smolenia 35

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w roku 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60fbfc10-be97-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080086

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046049/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2024r.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,154822,723c8e71cc34daf6de381916e7eee2e4.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1.1. Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/;
Obsługę techniczną Platformy świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku pytań dotyczących korzystania z Platformy lub ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt: pn – pt. w godz. 8.00 – 16.00, tel. +48 71 787 35 34 lub e-mail: helpdesk@logintrade.net.
1.2. Poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl;
2. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
3. Zgodnie z § 11 ust. 2 r.d.e. Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji, połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania
i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
3.1. dopuszczalne przeglądarki internetowe: aktualne wersje
a) Internet Explorer
b) Google Chrome
c) Mozilla Firefox
3.2. Opera pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest-ajax
c) włączona obsługa JavaScript
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
e) zainstalowany Acrobat Reader
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment aktualna wersja
3.3. wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
d) Kwalifikowane Centrum Certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
e) Certum Kwalifikowane EuroCert
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. Większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nie przekroczenia w/w wielkości. Zamawiający informuje, że w oparciu o zapisy pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych, wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych (t.j. Dz. U. 2017 poz. 2247 z późn. zm.) nie dopuszcza się kompresji pliku archiwum w formacie RAR. W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie będzie możliwe jego złożenie za pomocą Platformy.
5. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
Zamawiający wskazuje jako format danych przesyłanych przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznych oświadczeń lub dokumentów format .pdf. Jednak Wykonawca może przygotować dokumenty i oświadczenia w każdym innym formacie określonym treścią rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. 2017 poz. 1320 z poźn. zm).
6. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: czas zapisany jest w formacie YYYY MM-DD HH:MM:SS.
7. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
9. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w toku negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z rozmowy lub negocjacji).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DNP.260.4.2024.TP2.RB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni chodników na terenie Gminy Bytom w 2024 roku z możliwością zastosowania opcji.
2. Przedmiot zamówienia zakresu podstawowego oraz zakresu opcjonalnego obejmuje następujące rodzaje robót :

1) Remont cząstkowy nawierzchni chodnika z: kostki kamiennej 5x7cm, tzw. mozaiki lub kostki kamiennej nieregularnej do 9x11cm, lub kostki betonowej grub. od 6cm do 8cm, lub płyt betonowych od 30x30cm do 50x50cm)

2) Rozebranie obrzeży betonowych od 6 x 20cm do 8 x 30cm oraz ułożenie nowych obrzeży 8 x 30cm

3) Rozebranie krawężników (kamiennego od 12x20cm do 20x35cm lub betonowego 15x30cm) oraz ułożenie nowego krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej z oporem. Wykonanie przy nowobudowanym lub regulowanym krawężniku opaski
z betonu asfaltowego o szerokości 10cm. i grubości 10cm.

4) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka nawierzchni bitumicznej + koryto na głębokość 30cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

5) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm. (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka płyt betonowych 50x50x7cm + koryto na głębokość 29cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

6) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm. (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka płyt betonowych 35x35x5cm + koryto na głębokość 31cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

7) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm. (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka kostki betonowej gr. 6-8cm + rozbiórka kostki kamiennej nieregularnej o wymiarze od. 9x11cm do 14x16cm + rozbiórka kostki betonowej 6-8cm + koryto na głębokość 25cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

8) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych grubości 10 cm. + koryto na głębokość 45cm + warstwa odcinająca 5cm + podbudowa 30cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Przedmiot zamówienia z zakresu opcjonalnego obejmuje następujące rodzaje robót:
1) Remont cząstkowy nawierzchni chodnika z: kostki kamiennej 5x7cm, tzw. mozaiki lub kostki kamiennej nieregularnej do 9x11cm, lub kostki betonowej grub. od 6cm do 8cm, lub płyt betonowych od 30x30cm do 50x50cm)

2) Rozebranie obrzeży betonowych od 6 x 20cm do 8 x 30cm oraz ułożenie nowych obrzeży 8 x 30cm

3) Rozebranie krawężników (kamiennego od 12x20cm do 20x35cm lub betonowego 15x30cm) oraz ułożenie nowego krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej z oporem. Wykonanie przy nowobudowanym lub regulowanym krawężniku opaski
z betonu asfaltowego o szerokości 10cm. i grubości 10cm.

4) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka nawierzchni bitumicznej + koryto na głębokość 30cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

5) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm. (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka płyt betonowych 50x50x7cm + koryto na głębokość 29cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

6) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm. (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka płyt betonowych 35x35x5cm + koryto na głębokość 31cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

7) Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm. (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka kostki betonowej gr. 6-8cm + rozbiórka kostki kamiennej nieregularnej o wymiarze od. 9x11cm do 14x16cm + rozbiórka kostki betonowej 6-8cm + koryto na głębokość 25cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

8) Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych grubości 10 cm. + koryto na głębokość 45cm + warstwa odcinająca 5cm + podbudowa 30cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.
Maksymalna wartość opcji została określona w par. 7 ust. 2 Umowy stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.
14. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie bieżącego utrzymania nawierzchni chodników.
15. Zamawiający przewiduje, że korzystanie z opcji będzie polegało na zwiększeniu ilości robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni chodników w stosunku do zamówienia podstawowego.
16. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.
17. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w trakcie trwania umowy w całości lub w części.
18. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa.
19. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
20. Zlecanie realizacji prac w ramach zakresu opcjonalnego może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz dostępnych środków finansowych.
21. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zlecaniem realizacji prac w ramach zakresu opcjonalnego realizacji zamówienia, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 2 do SWZ).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 p.z.p. obejmujące m.in. następujące rodzaje robót:
a/ Remont cząstkowy nawierzchni chodnika z: kostki kamiennej 5x7cm, tzw. mozaiki lub kostki kamiennej nieregularnej do 9x11cm, lub kostki betonowej grub. od 6cm do 8cm, lub płyt betonowych od 30x30cm do 50x50cm)

b/ Rozebranie obrzeży betonowych od 6 x 20cm do 8 x 30cm oraz ułożenie nowych obrzeży 8 x 30cm

c/ Rozebranie krawężników (kamiennego od 12x20cm do 20x35cm lub betonowego 15x30cm) oraz ułożenie nowego krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej z oporem. Wykonanie przy nowobudowanym lub regulowanym krawężniku opaski
z betonu asfaltowego o szerokości 10cm. i grubości 10cm.

d/ Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka nawierzchni bitumicznej + koryto na głębokość 30cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

e/ Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm. (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka płyt betonowych 50x50x7cm + koryto na głębokość 29cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

f/ Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm. (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka płyt betonowych 35x35x5cm + koryto na głębokość 31cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

g/ Wykonanie chodnika z kostki betonowej wibroprasowanej szarej grubości 8cm. (w tym kostka integracyjna 5m2 na 100m2) + rozbiórka kostki betonowej gr. 6-8cm + rozbiórka kostki kamiennej nieregularnej o wymiarze od. 9x11cm do 14x16cm + rozbiórka kostki betonowej 6-8cm + koryto na głębokość 25cm + podbudowa 25cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

h/ Ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych grubości 10 cm. + koryto na głębokość 45cm + warstwa odcinająca 5cm + podbudowa 30cm + regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz teletechnicznych i włazów kanałowych.

a) Zakres przewidywanych robót do udzielenia:
zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych zamówień co zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego,
tj. objętego przeprowadzanym postępowaniem w trybie podstawowym i ujętych
w Rozdziale V (Opis przedmiotu zamówienia) SWZ oraz załącznikach do SWZ.

Kod CPV:
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania.

b) Warunki, na jakich zamówienie (powtórzenie podobnych robót) zostanie udzielone – zamówienie może zostać udzielone:
- w przypadku wyczerpania kwoty wynagrodzenia umownego,
- w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej, przez co należy rozumieć również brak rozstrzygnięcia postępowania w takiej procedurze;
- udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzaniem postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą;
- stawki jednostkowe wynagrodzenia (także łączne wynagrodzenie Wykonawcy) - będą podlegały negocjacjom; wyjściową podstawą ustalenia wynagrodzenia będą stawki jednostkowe wskazane w ofercie;

2. Procedura udzielania zamówienia podobnego może zostać wszczęta na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu konieczności opisującego zakres robót, potrzeby ich wykonania oraz po zabezpieczeniu odpowiednich środków finansowych.
3. Zamawiający przewiduje, iż wartość zamówienia podobnego przewidzianego do udzielenia może wynieść maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: A. Kryterium K1 - „CENA” w PLN:
a) znaczenie kryterium K1 - CENA – waga 60% (60,00 pkt);
B. Kryterium K2 – „Okres gwarancji i rękojmi”
b) znaczenie kryterium B – waga 40% (40 pkt);

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmii

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca musi wykazać, iż
4.1 wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie budowę (-y) lub przebudowę (-y) lub remont (-y) nawierzchni chodników, jezdni dróg i ulic
z elementów betonowych drobnowymiarowych na łączną wartość: 200.000,00 zł brutto, przy czym wartość co najmniej jednej roboty winna wynosić nie mniej niż 100.000,00 zł brutto,

4.2 dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w Rozdziale XXI pkt 4 niniejszej SWZ:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat w, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, ilości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;

2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
7.1. Formularz oferty zgodnie z Załącznikiem nr 3a do SWZ.
7.2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
7.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
7.4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeśli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.
UWAGA: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 7.4., jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
o ile Wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
UWAGA: Zapisy pkt 7.2-7.4 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 p.z.p. lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.
7.5 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3b do SWZ w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy
z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
7.6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 3b do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
UWAGA: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu musi być złożone w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.7.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy p.z.p., z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3c do SWZ).
7.8. Zobowiązanie, o którym mowa w art. 118 ust. 4 p.z.p., w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3d do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne).
W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego (powyższe nie dotyczy spółki cywilnej, jeżeli Wykonawcy do oferty dołączą
umowę spółki, z której wynikać będzie pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki, bądź wszyscy wspólnicy
podpiszą ofertę).
W zakresie nieuregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać Zamawiający podwykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków do 4000 Zamawiający informuje, że rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków
ich wprowadzenia opisano w § 11 projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy - Gdynia, Pyrzowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam podwykonawców, cieśli, zbrojarzy płyty drogowe Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI