Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i remonty nawierzchni asfaltowych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialoleka.waw.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i remonty nawierzchni asfaltowych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af360b18-d014-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090689
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Remonty i bieżące utrzymanie nawierzchni utwardzonych (asfaltowych, betonowych)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający korzysta z platformy Market Planet One Place, zwanej dalej platformą zakupową Zamawiającego.
Wejście na platformę następuje poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 17 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 17 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.17.2021/MRO/AJA/TP1-Rb
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Opis przedmiotu zamówienia i termin jego realizacji
Przedmiotem zamówienia jest „Bieżące utrzymanie i remonty nawierzchni asfaltowych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie”.
2.1. Zakres i rodzaj robót objętych niniejszym zamówieniem na: „Bieżące utrzymanie i remonty nawierzchni asfaltowych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie” określony został w:
a) załączniku nr 1 do wzoru umowy - Opisie przedmiotu zamówienia
b) załączniku nr 2a i 2b do wzoru umowy - Przedmiarach robót oraz w załączniku nr 3 do wzoru umowy - Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiących łącznie dokumentację techniczną – załącznik nr 1 do SWZ
oraz w SWZ wraz z załącznikami, w tym ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Pliki zawierające przedmiary robót i specyfikację techniczną zapisane w PDF na płycie CD zdeponowane są
u Inwestora (Zamawiającego).
2.2. Zamówienie obejmuje między innymi:
i. zakres i rodzaj robót planowanych do wykonania na drogach gminnych:
a) remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych oraz usunięcie powstałych w ciągu roku awarii – ca. 150 t,
b) rozebranie nawierzchni i podbudów o objętości ca. 3000 m3
c) frezowanie nawierzchni asfaltowych o pow. ca. 18.000,00 m2,
d) wykonanie koryt pod konstrukcję drogi o objętości ca. 2000 m3
e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o pow. ca. 13.500 m2,
f) wykonanie podbudowy asfaltobetonowej AC 22P o pow. ca. 2.400 m2,
g) wykonanie warstwy wiążącej AC 11W o pow. ca. 14.000 m2,
h) wykonanie warstwy ścieralnej AC 11S o pow. ca. 14.000 m2,
i) niezbędne roboty brukarskie związane z regulacją wysokościową, wymianą i ustawieniem nowych krawężników, regulacją wysokościową zjazdów, itp.
j) regulacja pionowa studzienek, kratek deszczowych, hydrantów i zaworów wodociągowych i gazowych ca 73 szt.
k) wykonanie inwentaryzacji zagospodarowania pasów drogowych dla 16 ulic.
Zakres i rodzaj robót planowanych do wykonania na drogach gminnych został określony w załączniku nr 2a do wzoru umowy.
ii. Zakres i rodzaj robót planowanych do wykonania na drogach wewnętrznych został określony
w załączniku nr 2b do wzoru umowy i obejmuje wykonanie bieżących remontów nawierzchni asfaltowych oraz wykonanie warstwy wiążącej AC 11W i warstwy ścieralnej AC 11S o pow. ca. 1000,00 m2.
2.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 Pzp.
2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy
w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320, z późn. zm.) osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia takie jak:
a. pracowników fizycznych wykonujących roboty drogowe przy użyciu remontera,
b. pracowników obsługujących sprzęt budowlany typu koparko-ładowarka,
c. pracowników fizycznych obsługujących rozściełacz asfaltu.
Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia
o wykonaniu obowiązku określonego w § 4 ust. 1 wzoru umowy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2 wzoru umowy.
2.4. Rozwiązania równoważne
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane STWiOR i przedmiarach).
Warunkiem jest uzgodnienie i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na wprowadzenie zmian.
2.5. Termin realizacji zamówienia
Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę etapami, począwszy od dnia podpisania umowy przez okres 170 dni. W tym okresie ustala się poniższe wiążące Wykonawcę terminy przystąpienie do robót:
• wykonanie prac w trybie awaryjnym - nie później niż w ciągu ……. godzin od momentu zgłoszenia (termin zgodny z ofertą Wykonawcy).
• wykonanie prac w trybie zwykłym – przystąpienie do robót nie później niż w ciągu ……. dni od momentu wprowadzenia na roboty (termin zgodny z ofertą Wykonawcy).
UWAGA: termin przystąpienia do wykonania prac w trybie awaryjnym oraz w trybie zwykłym stanowią kryteria oceny ofert. Zgodnie z wymogami Zamawiającego czas przystąpienia do prac awaryjnych nie może być krótszy niż 3 godziny (termin minimalny) i dłuższy niż 48 godzin (termin maksymalny). Zgodnie z wymogami Zamawiającego, czas przystąpienia do prac w trybie zwykłym nie może być krótszy niż 1 dzień roboczy (termin minimalny) i dłuższy niż 5 dni roboczych (termin maksymalny).
2.6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania, na dzień podpisania umowy i dostarczenia kopii Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wysokość wynagrodzenia wskazana w § 9 ust. 1 wzoru umowy, tj. nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty. Umowa ubezpieczenia musi zapewniać wypłatę odszkodowania płatnego w złotych polskich, bez ograniczeń. Dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia stanowi załącznik nr 7 do wzoru umowy. Ubezpieczenie to musi obejmować również podwykonawców;
2.7. Gwarancja
Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady, na okres:
• … miesięcy (okres podany w ofercie Wykonawcy), na roboty polegające na kompleksowym (kapitalnym) remoncie nawierzchni asfaltowych,
• … miesięcy (okres podany w ofercie Wykonawcy), na roboty polegające na wykonaniu napraw miejscowych (doraźnych) nawierzchni asfaltowych – remonty cząstkowe.
Szczegółowe warunki gwarancji opisuje § 8 wzoru umowy.
UWAGA: długość okresu gwarancji jakości na roboty polegające na kompleksowym (kapitalnym) remoncie nawierzchni asfaltowych oraz na roboty polegające na wykonaniu napraw miejscowych (doraźnych) nawierzchni asfaltowych – remonty cząstkowe, stanowią kryteria oceny ofert. Zgodnie z wymogami Zamawiającego długość okresu gwarancji jakości na roboty polegające na kompleksowym (kapitalnym) remoncie nawierzchni asfaltowych nie może być krótsza niż 36 miesięcy (długość minimalna) i dłuższa niż 60 miesięcy (długość maksymalna). Zgodnie z wymogami Zamawiającego długość okresu gwarancji jakości na roboty polegające na wykonaniu napraw miejscowych (doraźnych) nawierzchni asfaltowych – remonty cząstkowe, nie może być krótsza niż 12 miesięcy (długość minimalna) i dłuższa niż 36 miesięcy (długość maksymalna).
UWAGA: Długość okresu gwarancji jakości na roboty polegające na kompleksowym (kapitalnym) remoncie nawierzchni asfaltowych oraz na roboty polegające na wykonaniu napraw miejscowych (doraźnych) nawierzchni asfaltowych – remonty cząstkowe, Wykonawcy podają w pełnych miesiącach.
2.9. Szacowana wartość zamówienia
Na tym etapie Zamawiający nie podaje szacunkowej wartości zamówienia.
2.10. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, przewidzianego w zapisie ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (w trybie art. 305 ust. 1 ustawy Pzp) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych – w ramach przedsięwzięcia opisanego w § 1 ust. 1, 3 wzoru umowy, obejmującego utrzymanie i remonty nawierzchni dróg, powierzonych w zarząd Dzielnicy Białołęka, do wartości do 50% zamówienia podstawowego.
Zamówienie będzie udzielone na warunkach proporcjonalnych do wartości i zakresu zamówienia powtórzonego w stosunku do warunków określonych dla zamówienia podstawowego.
Krotności wskazanych zamówień mogą przekroczyć krotności określone w zamówieniu podstawowym lecz łącznie nie przekroczą kwoty stanowiącej 50% zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
• cena oferty 60 %
• czas przystąpienia do wykonania robót w trybie awaryjnym 10 %
• czas przystąpienia do wykonania robót w trybie zwykłym 10 %
• okres gwarancji na roboty polegające na kompleksowym (kapitalnym) remoncie nawierzchni asfaltowych 10 %
• okres gwarancji na roboty polegające na wykonaniu napraw miejscowych (doraźnych) nawierzchni asfaltowych – remonty cząstkowe. 10 %
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 pkt, w kryterium cena 60 pkt, w kryterium czas przystąpienia do wykonania robót
w trybie awaryjnym 10 pkt., w kryterium czas przystąpienia do wykonania robót w trybie zwykłym 10 pkt.,
w kryterium okres gwarancji na roboty polegające na kompleksowym (kapitalnym) remoncie nawierzchni asfaltowych 10 pkt., w kryterium okres gwarancji na roboty polegające na wykonaniu napraw miejscowych (doraźnych) nawierzchni asfaltowych – remonty cząstkowe 10 pkt.
Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi
w ppkt 8.1 SWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena, w kryterium czas przystąpienia do wykonania robót w trybie awaryjnym, w kryterium czas przystąpienia do wykonania robót w trybie zwykłym, w kryterium okres gwarancji na roboty polegające na kompleksowym (kapitalnym) remoncie nawierzchni asfaltowych, w kryterium okres gwarancji na roboty polegające na wykonaniu napraw miejscowych (doraźnych) nawierzchni asfaltowych – remonty cząstkowe.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: • czas przystąpienia do wykonania robót w trybie awaryjnym
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: • czas przystąpienia do wykonania robót w trybie zwykłym
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: • okres gwarancji na roboty polegające na kompleksowym (kapitalnym) remoncie nawierzchni asfaltowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: • okres gwarancji na roboty polegające na wykonaniu napraw miejscowych (doraźnych) nawierzchni asfaltowych
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3.3.4. Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.a) W zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
• dwóch zamówień polegających na wykonaniu nawierzchni asfaltowych o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto) każde.
b) W zakresie zdolności technicznej warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.:
• 1 rozściełacz do asfaltu
• 1 koparko-ładowarka.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone wraz z ofertą wg formuły spełnia - nie spełnia.
UWAGA: Przez realizację jednego (1) zamówienia Zamawiający rozumie wykonanie zamówienia na podstawie jednej umowy.
Wykonawca załączy dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zgodnie z art 127 ust 2 ustawy PZP Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Wykaz oraz załączone dokumenty powinny umożliwić potwierdzenie, w sposób nie budzący wątpliwości, spełnienia warunku opisanego w pkt 3.3.4 a) SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek określony powyżej Wykonawcy muszą spełniać wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu
3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie należy sporządzić w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby.
3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
- aktualnego na dzień złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy Pzp – załącznik 2a do SWZ,
- aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.5. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:
3.5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.5.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
a) wykaz robót wraz z dowodami należytego ich wykonania – załącznik nr 5 do SWZ,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu robót asfaltowych, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
b) Wykaz narzędzi – załącznik 5a do SWZ
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zgodnie z pkt 3 SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z pkt 3.8 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie zgodnie z zapisami treści wzoru umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy