„Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz wewnętrznych na obszarze Dzielnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz wewnętrznych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-04
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00123926
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz wewnętrznych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 44 38 406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych oraz wewnętrznych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57d2e63f-bbd5-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remonty i bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni nieutwardzonej oraz remonty istniejącego odwodnienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 1.7 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z pkt 17 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z pkt 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.22.2022.MRO/TP1-Rb

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remonty nieutwardzonych dróg gminnych oraz wewnętrznych w tym:
• profilowanie nieutwardzonych dróg,
• utrzymanie odwodnienia dróg gminnych,
• remonty nawierzchni dróg z kruszywa, bitumicznych i brukarskich,
• utrzymanie nawierzchni parkingów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy, Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz w dokumentacji technicznej – załącznik nr 1 do SWZ.;
2.2. Gwarancja
Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu rękojmi za wady zgodnie Kodeksem Cywilnym i gwarancji jakości na całość zrealizowanych robót.
Wykonawca udziela Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na wykonane roboty, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady, na okres:
• 14 dni - na mechaniczne profilowanie z zagęszczeniem;
• 6 miesięcy - na doziarnienie nawierzchni kruszywem oraz na konserwację odwodnienia,
• 12 miesięcy - na pozostałe roboty.
Okres gwarancji ulega odpowiedniemu przedłużeniu o czas trwania usuwania wad i napraw gwarancyjnych dla części naprawianej. Z zakresu odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu gwarancji udzielonej na wykonane roboty wyłącza się ubytki w drogach spowodowane naturalnymi, niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
Gwarancja liczy się od dnia dokonania odbioru poszczególnych etapów robót, określonych w protokołach odbioru.
2.3. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.4 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu, na dzień podpisania umowy, kopii dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie się od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również Podwykonawców;
2.5. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy PZP. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji.
Przyjęte w dokumentacji (Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót), materiały lub urządzenia mogą być zastąpione wyrobami innych firm pod warunkiem, że wyroby te będą miały parametry analogiczne i nie gorsze niż wyroby zastosowane w dokumentacji (spełniających wymagania podane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót stanowiącej załącznik nr 3 do Umowy). Warunkiem jest uzgodnienie i uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na wprowadzenie zmian.
Warunkiem jest uzgodnienie i uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na wprowadzenie zmian.
2.7. Termin realizacji zamówienia.
a) Termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie realizowany etapami, od dnia podpisania umowy przez okres 180 dni. Miejsce realizacji drogi gminne i wewnętrzne będące w zarządzie Burmistrza Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy.
b) Terminy przystąpienie przez Wykonawcę do robót:
• Zgodnie z wymogami Zamawiającego czas przystąpienia do zabezpieczenia terenu awarii nie może być krótszy niż 3 godziny i dłuższy niż 48 godzin. Przystąpienie do prac w trybie awaryjnym - przystąpienie do zabezpieczenia terenu awarii stanowi kryterium oceny ofert, za które zostaną przyznane dodatkowe punkty. W ramach zabezpieczenia terenu awarii Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić jego awaryjne oznakowanie. Przez Czas zabezpieczenia terenu awarii Zamawiający przyjmuje czas od zgłoszenia Wykonawcy awarii, zdarzenia drogowego, katastrofy budowlanej, mających wpływ bezpośrednio na bezpieczeństwo uczestników ruchu do wprowadzenia oznakowania, przy czym czas przystąpienia do powyższych robót (przystąpienia do wprowadzenia awaryjnego oznakowania) nie może być krótszy niż 3 godzin i dłuższy niż 48 godzin.
• wykonanie prac w trybie zwykłym – przystąpienie do robót nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od momentu wprowadzenia na roboty określone w §1 wzoru umowy.
• zgodnie z wymogami Zamawiającego czas realizacji tzw. wiosennego profilowania z zagęszczeniem dróg gminnych i wewnętrznych (o łącznej powierzchni ca. 192.000 m2 ) nie może być on krótszy niż 24 dni robocze, liczone od poniedziałku do soboty, i dłuższy niż 36 dni roboczych. Czas realizacji tzw. wiosennego profilowania z zagęszczeniem dróg gminnych i wewnętrznych stanowi kryterium oceny ofert, za które zostaną przyznane dodatkowe punkty.
Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy wraz z załącznikami.
2.8. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
2.9.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 PZP.
2.9.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320, z późn. zm.) osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia takie jak:
a. obsługa równiarki,
b. podstawowe roboty towarzyszące profilowaniu dróg typu zbieranie, rozgarnianie i uzupełnianie kruszywa w trakcie równania,
c. roboty związane z wykonywaniem podbudów drogowych (z kruszyw łamanych).
Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego oświadczenia o wykonaniu obowiązku określonego w pkt. 2.9.1., z zastrzeżeniem postanowień pkt. 2.9.2.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
Szczegóły dotyczące zatrudnienia znajdują się we wzorze umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232452-5 - Roboty odwadniające

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, przewidzianego w zapisie ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (w trybie art. 305 ust. 1 ustawy PZP) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania środków finansowych - w ramach przedsięwzięcia opisanego w § 1 ust. 1-3 wzoru umowy, obejmującego utrzymanie i remonty nawierzchni dróg, powierzonych w zarząd Dzielnicy Białołęka, do wartości do 50% zamówienia podstawowego.
Zamówienie będzie udzielone na warunkach proporcjonalnych do wartości i zakresu zamówienia powtórzonego w stosunku do warunków określonych dla zamówienia podstawowego.
Krotności wskazanych zamówień mogą przekroczyć krotności określone w zamówieniu podstawowym lecz łącznie nie przekroczą kwoty stanowiącej 50% zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 8.1. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
• cena oferty 60 %
• przystąpienie do zabezpieczenia terenu awarii 20 %
• czas wiosennego profilowania z zagęszczeniem dróg 20 %
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt, w kryterium cena 60 pkt., w kryterium przystąpienie do do zabezpieczenia terenu awarii 20 pkt, w kryterium czas wiosennego profilowania z zagęszczeniem dróg 20 pkt. Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
8.2. Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena, przystąpienie do zabezpieczenia terenu awarii oraz czas wiosennego profilowania z zagęszczeniem dróg.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przystąpienie do zabezpieczenia terenu awarii

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wiosennego profilowania z zagęszczeniem dróg

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3.3.4. Warunki dotyczące zdolności zawodowej i technicznej.
a) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji), warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał zamówienia o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia:
• Co najmniej dwa zamówienia polegające na profilowaniu z zagęszczeniem dróg o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 100 000 m2 każde,
• Co najmniej jedno zamówienie, polegające na wykonaniu robót związanych z konserwacją odwodnienia dróg, o wartości minimum 20 000 zł brutto.
Warunek, o którym mowa powyżej musi być udokumentowany jednoznacznie co do zakresu wykonanych robót w wykazie zrealizowanych robót (wg załącznika nr 5a do SWZ), tzn. w przypadku ujęcia w wykazie kompleksowych robót w kolumnie: „powierzchnia robót” oraz „wartość zamówienia” należy wyodrębnić w w/w kolumnach: „w tym powierzchnia robót, dot. profilowania z zagęszczeniem….” oraz „wartość robót związanych z remontami odwodnienia dróg….”.
Dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy muszą wykazać, że powyższe warunki spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów.
b) W zakresie zdolności technicznej, warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.:
• co najmniej dwie równiarki
• co najmniej dwa walce
do wykonywania profilowania i zagęszczania nawierzchni, które w trakcie realizacji umowy będą równolegle pracowały na dwóch obszarach wskazanych przez Zamawiającego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Wykonawcy muszą wykazać, że powyższe warunki spełniają wspólnie (łącznie) lub samodzielnie lub polegając na zasobach innych podmiotów
Uwaga: Zamawiający zastrzega, że powyżej wskazany sprzęt będzie skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębne oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie należy sporządzić w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby.
3.4.2. Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy pzp – załącznik 2a do SWZ,
• aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału
w postępowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp:
3.5.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca z spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3.5.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
• Wykazu narzędzi – załącznik nr 5 do SWZ
• Wykazu robót – załącznik nr 5a do SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3.2. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z pkt 3 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt 3.8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-04 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-04 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI