Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Katowice w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KATOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kijowska 37 B
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-754
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katowice@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://katowice.katowice.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Katowice w 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab4de7cb-9269-4814-a90a-3a45f28a896b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/58029/summary
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/58029/summary
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/58029/summary
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 395390,43 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem i konserwacją dróg leśnych na terenie będącym w administracji Nadleśnictwa Katowice. Prace polegające na uzupełnieniu ubytków, wybojów i kolein w nawierzchni dróg leśnych kruszywem naturalnym łamanym.
4.2.5.) Wartość części: 350490,43 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty będzie sumą powyższych kryteriów: Ocena oferty = [C] + [G] + [P]
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną wagę w skali od 0-100:
CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA – 60pkt
Cena=(cena najniższa)/(cena oferowana)*60%
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna) WAGA 20 pkt:
Do 5 lat okresu gwarancji i rękojmi 0pkt
5-letni okres gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 10pkt
6-letni okres gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 20pkt
Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją raz do roku zostanie przeprowadzona komisyjna kontrola stanu dróg, w wyniku której Wykonawca będzie zobowiązany dokonać likwidacji wszystkich powstałych ubytków z materiałów tożsamych z wbudowanymi (po zatwierdzeniu przez Inżyniera Nadzoru) na własny koszt bez względu na przyczynę ich powstania.
3)CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD MOMENTU PRZEKAZANIA TERENU ROBÓT WAGA 20 pkt.
do 2 dni - 20 pkt
od 3 do 4 dni -10 pkt
od 5 do 6 dni – 5 pkt
powyżej 6 dni – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD MOMENTU PRZEKAZANIA TERENU ROBÓT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty polegają na mechanicznym lub ręcznym obustronnym, niskim wykoszeniu poboczy oraz skarp rowów wzdłuż dróg leśnych w leśnictwach wskazanych w załączniku do SWZ. Zakres prac obejmuje jednokrotne, obustronne koszenie traw, chwastów oraz usuwanie samosiewów drzew i krzewów z jezdni, poboczy, zjazdów, mijanek skarp i przeciwskarp rowów w pasach dróg leśnych. Szerokość pasa ok. 1 m.
4.2.5.) Wartość części: 14100 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty będzie sumą powyższych kryteriów: Ocena oferty = [C] + [G] + [P]
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną wagę w skali od 0-100:
CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA – 60pkt
Cena=(cena najniższa)/(cena oferowana)*60%
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna) WAGA 20 pkt:
Do 5 lat okresu gwarancji i rękojmi 0pkt
5-letni okres gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 10pkt
6-letni okres gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 20pkt
Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją raz do roku zostanie przeprowadzona komisyjna kontrola stanu dróg, w wyniku której Wykonawca będzie zobowiązany dokonać likwidacji wszystkich powstałych ubytków z materiałów tożsamych z wbudowanymi (po zatwierdzeniu przez Inżyniera Nadzoru) na własny koszt bez względu na przyczynę ich powstania.
3)CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD MOMENTU PRZEKAZANIA TERENU ROBÓT WAGA 20 pkt.
do 2 dni - 20 pkt
od 3 do 4 dni -10 pkt
od 5 do 6 dni – 5 pkt
powyżej 6 dni – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD MOMENTU PRZEKAZANIA TERENU ROBÓT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty polegają na wymianie uszkodzonych przepustów betonowych lub z tworzywa sztucznego na przepusty z materiału PEH umieszczonych w drogach leśnych na terenie leśnictw wskazanych w załączniku do SWZ. Zakres prac obejmuje wymianę uszkodzonego przepustu, wykonanie i utwardzenia nawierzchni nad przepustem tłuczniem sortowanym, zagęszczonym mechanicznie, średnia grubość warstwy 10 cm z zachowaniem spadków podłużnych i poprzecznych wraz z wykonaniem przyczółków. Wywiezienie wymienionego przepustu na składowisko odpadów w gestii Wykonawcy.
4.2.5.) Wartość części: 30800 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena oferty będzie sumą powyższych kryteriów: Ocena oferty = [C] + [G] + [P]
Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się kryteriami, które mają przypisaną wagę w skali od 0-100:
CENA RYCZAŁTOWA OFERTY WAGA – 60pkt
Cena=(cena najniższa)/(cena oferowana)*60%
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna) WAGA 20 pkt:
Do 5 lat okresu gwarancji i rękojmi 0pkt
5-letni okres gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 10pkt
6-letni okres gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją 20pkt
Zamawiający informuje, że w ramach gwarancji i rękojmi wraz z coroczną konserwacją raz do roku zostanie przeprowadzona komisyjna kontrola stanu dróg, w wyniku której Wykonawca będzie zobowiązany dokonać likwidacji wszystkich powstałych ubytków z materiałów tożsamych z wbudowanymi (po zatwierdzeniu przez Inżyniera Nadzoru) na własny koszt bez względu na przyczynę ich powstania.
3)CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD MOMENTU PRZEKAZANIA TERENU ROBÓT WAGA 20 pkt.
do 2 dni - 20 pkt
od 3 do 4 dni -10 pkt
od 5 do 6 dni – 5 pkt
powyżej 6 dni – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI (konserwacja coroczna)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS PRZYSTĄPIENIA DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA OD MOMENTU PRZEKAZANIA TERENU ROBÓT
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający w celu spełnienia powyższego warunku wymaga, aby Wykonawca wykazał się:
Część 1:
- doświadczeniem polegającym na realizacji robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a w szczególności polegających na konserwacji nawierzchni drogi z zastosowaniem kruszywa naturalnego o wartości brutto co najmniej: 100 000,00 zł, przy czym jedna z nich nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w niniejszym SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości
Część 1
5258,00zł
Część 2
210,00 zł
Część 3
460,00 zł
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,
b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty,
c) Oferta winna być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela,
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiany do umowy, na mocy art. 455 ustawy Pzp, mogą być wprowadzone za obopólną zgodą stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu, z wyłączeniem sposobu zmian dotyczących punktu 3.1b oraz punktu 3.4.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/58029/summary
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni