Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków w 2021r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343510505
1.5.8.) Numer faksu: 343510511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lublinieckiego w gminach: Boronów, Ciasna, Herby, Kochanowice, Koszęcin, Lubliniec i Pawonków w 2021r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b939e546-9929-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000445/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg powiatowych w 2021 roku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/ 1) W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
Systemu e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego, zwanego w niniejszej SWZ Systemem e-ZP dostępnym pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/
2) Wykonawca w celu złożenia oferty rejestruje się w Systemie e-ZP. Rejestracja i korzystanie z Systemu
e-ZP jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.
3) Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu e-ZP.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Systemu e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 0
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowią: roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych przebiegających przez teren powiatu lublinieckiego. Poprzez bieżące utrzymanie dróg powiatowych należy rozumieć prace polegające na wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, gruntowych, brukowych, remonty cząstkowe oraz remonty systemu odwodnienia pasa drogowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Waga (%)
1) Cena (P1) 60 %
2) Czas reakcji na interwencję (P2) 40 %
Razem (P) 100%
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Ad.1) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „1) cena” – (P1)
Najniższa cena pośród ofert nie odrzuconych
Wartość punktowa P1 = ------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejszą (proporcjonalnie mniejsza) liczbę punktów.
Ad.2) Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „2) czas reakcji na interwencję”
– (P2)
Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi
40,00 pkt.
Czas reakcji na interwencję oznacza liczbę godzin, w których wykonawca będzie zobowiązany
do podjęcia działań eliminujących zagrożenia w sytuacjach stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa uczestników ruchu drogowego.
Zamawiający ustala maksymalny czas reakcji na interwencję na 2 godziny licząc od momentu zlecenia telefonicznego lub e-mailem.
Dla kryterium ,,czas reakcji na interwencję” punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
a) Wykonawca, który pozostanie przy maksymalnym 2 godzinnym czasie reakcji na interwencję otrzyma
0 pkt.
b) Wykonawca, który zadeklaruje skrócony 1 godzinny czas reakcji na interwencję otrzyma 40 pkt.
Kryterium czas reakcji na interwencję, będzie rozpatrywany na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w pkt 4.1 Formularza ofertowego.
Niewypełnienie pkt 4.1 formularza ofertowego, oznaczać będzie, iż wykonawcy nie zostaną przyznane punkty w tym kryterium.
Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa (cena – P1) + wartość punktowa (czas reakcji na interwencję – P2).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na interwencję
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniudotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów: nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: wykonali należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli minimum dwie roboty budowlane, obejmujące wykonanie budowy, przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) łącznie z podatkiem VAT, za każdą robotę.
b) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami lub osobą, które/a będą/będzie pełnić funkcję tj.:
A) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, posiadającego co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od dnia uzyskania uprawnień;
c) Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dysponowaniem sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia:
o koparko - spycharka – poj. łyżki 0,15 m³
o równiarka samojezdna
o walec stateczny samojezdny 4-6 t
o walec stateczny samojezdny 10 t
o zagęszczarka wibracyjna spalinowa 70-90m³/h
o frezarka do nawierzchni drogowych
o skrapiarka do emulsji bitumicznej
o rozściełacz do mas bitumicznych
o ciągnik kołowy min. 37 kW (50 KM)
o samochód skrzyniowy do 5 t
o samochód samowyładowczy 10-15 t
o piła spalinowa do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych
o remonter samojezdny typu PATCHER