Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełżyce
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-05-09
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00130629
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe1b4127-a066-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024787/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Bieżące utrzymanie dróg i mostów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej sekretariat@zdplublin.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej (ePUAP). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej
wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z
systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp
do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal może być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych oraz
kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia. System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0,
Mozilla Firefox od wersji 15, Google Chrome od wersji 20. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
Zamawiający przekazuje identyfikator postępowania na miniPortalu jako załącznik Nr 9 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 2229L w zakresie wykonania opaski bezpieczeństwa w m. Palikije”, prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza
integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BiZP.2228.02.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego”.
Zakres prac wskazano w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanych w dalszej części „STWIORB”, stanowiących odpowiednio załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej zwana „SWZ”). Zakres prac przedstawiony został szacunkowo.
Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca użyje swojego sprzętu (odpowiedniego do danego zakresu) wraz z obsługą: kierowcy, operatorzy. Wykonawca ma obowiązek utrzymać w gotowości sprzęt przewidziany do realizacji zadania wraz z jego obsługą.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów będących jego własnością. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Opis przedmiotu zamówienia polegający na wyszczególnieniu szacunkowego/planowanego zakresu (obmiaru) robót do wykonania przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SWZ „Szacunkowy zakres zamówienia” – odpowiednio dla każdej części zamówienia.
Kosztorys ofertowy będzie zawierał zestawienie cen jednostkowych za wykonanie konkretnych robót oraz wynajem sprzętu. Kosztorys ofertowy będzie stanowił załącznik do zawartej umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
Zakres robót do wykonania będzie uzależniony od bieżących potrzeb i każdorazowo zlecany przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe po każdorazowym wykonaniu zlecenia oraz protokolarnym jego odbiorze
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego i rzeczowego, określonego w SWZ, szacunkowym zakresie zamówienia, ofercie cenowej i ogłoszeniu o zamówieniu. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowego oraz rzeczowego, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę będą obowiązywały przez cały okres realizacji zawartej umowy.
Elementy robót nie ujęte w „Szacunkowym zakresie zamówienia”, a zgłoszone do realizacji przez Zamawiającego, wynikłe w czasie robót bieżącego utrzymania, będą rozliczane według obowiązujących zasad kosztorysowania w oparciu o obmiar powykonawczy, nakłady z KNR, średnią cenę pracy sprzętu z „SEKOCENBUD” dla województwa lubelskiego jak dla robót inżynieryjnych i instalacji sanitarnych, z zastosowaniem składników cenotwórczych. Wycena takich robót musi być zatwierdzona przez obie strony umowy.
Zakres zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ- Szacunkowy zakres zamówienia, odrębnie dla każdej części i obejmuje w szczególności:
Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno – asfaltową grysową na gorąco bez obcinania krawędzi
Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno – asfaltową grysową na gorąco z obcinaniem krawędzi mechanicznie
Miejscowe powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 bazalt - remonterem
Pojedyncze powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 bazalt
Podwójne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 bazalt
Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno - asfaltową AC11S z obcinaniem krawędzi mechanicznie
Frezowanie nawierzchni średnia grubość 4 cm
Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W 35/50 KR 3-4 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 3-4 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W 35/50 KR 1-2 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Uzupełnienie poboczy kruszywem na grubość min. 10 cm szer. 1m wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - materiał wykonawcy
Naprawa (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych
Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat. III na głębokość 68 cm
Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm
Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 c"
Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej ze spoinami wypełnionymi piaskiem
Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych wraz z wymianą (nowa)
Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych
montaż liniowy ściek korytkowy D-400
Montaż bariery ochronne stalowe ocynkowane jednostronne (energochłonne) z materiału Zamawiającego
Czyszczenie (piaskowanie) i malowanie z podkładem barier ochronnych (płaskownik) na mostach
Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farbą chemoutwardzalną - grubowarstwową
Ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chemoutwardzalną -grubowarstwową
Usuwanie oznakowania poziomego grubowarstwowego
Usuwanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego
Odtworzenie rowu
Czyszczenie studzienek ściekowych
Czyszczenie przykanalików
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,4 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,6 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,8 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,0 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,25 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,5 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,4 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,6 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,8 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,0 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,25 - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,5 m - 100% zamulenia
Czyszczenie (piaskowanie) i malowanie z podkładem barier ochronnych (płaskownik) na mostach

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp.Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane 40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
Powyższe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Przy ocenie oferty w kryterium cena najwyżej będzie punktowana oferta która zawiera najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (60 punktów), pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt).
Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane”.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości (licząc od daty końcowego odbioru robót budowlanych) na wykonane roboty budowlane, wyszczególnione w następujących pozycjach Kosztorysu ofertowego (w dostosowaniu do danej części zamówienia):
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 12 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesiące, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane dłuższy niż minimalny wskazane w warunku udziału postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący:
a) 18 miesięcy – Wykonawca otrzyma: 20 pkt.,
b) 24 miesiące – Wykonawca otrzyma: 40 pkt.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane”.

z uwagi na ograniczoną liczbę znaków możliwych do wprowadzenia kompletny opis sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego”.
Zakres prac wskazano w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanych w dalszej części „STWIORB”, stanowiących odpowiednio załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej zwana „SWZ”). Zakres prac przedstawiony został szacunkowo.
Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca użyje swojego sprzętu (odpowiedniego do danego zakresu) wraz z obsługą: kierowcy, operatorzy. Wykonawca ma obowiązek utrzymać w gotowości sprzęt przewidziany do realizacji zadania wraz z jego obsługą.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów będących jego własnością. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Opis przedmiotu zamówienia polegający na wyszczególnieniu szacunkowego/planowanego zakresu (obmiaru) robót do wykonania przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SWZ „Szacunkowy zakres zamówienia” – odpowiednio dla każdej części zamówienia.
Kosztorys ofertowy będzie zawierał zestawienie cen jednostkowych za wykonanie konkretnych robót oraz wynajem sprzętu. Kosztorys ofertowy będzie stanowił załącznik do zawartej umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
Zakres robót do wykonania będzie uzależniony od bieżących potrzeb i każdorazowo zlecany przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe po każdorazowym wykonaniu zlecenia oraz protokolarnym jego odbiorze
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego i rzeczowego, określonego w SWZ, szacunkowym zakresie zamówienia, ofercie cenowej i ogłoszeniu o zamówieniu. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowego oraz rzeczowego, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę będą obowiązywały przez cały okres realizacji zawartej umowy.
Elementy robót nie ujęte w „Szacunkowym zakresie zamówienia”, a zgłoszone do realizacji przez Zamawiającego, wynikłe w czasie robót bieżącego utrzymania, będą rozliczane według obowiązujących zasad kosztorysowania w oparciu o obmiar powykonawczy, nakłady z KNR, średnią cenę pracy sprzętu z „SEKOCENBUD” dla województwa lubelskiego jak dla robót inżynieryjnych i instalacji sanitarnych, z zastosowaniem składników cenotwórczych. Wycena takich robót musi być zatwierdzona przez obie strony umowy.
Zakres zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ- Szacunkowy zakres zamówienia, odrębnie dla każdej części i obejmuje w szczególności:
Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno – asfaltową grysową na gorąco bez obcinania krawędzi
Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno – asfaltową grysową na gorąco z obcinaniem krawędzi mechanicznie
Miejscowe powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 bazalt - remonterem
Pojedyncze powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 bazalt
Podwójne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 bazalt
Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno - asfaltową AC11S z obcinaniem krawędzi mechanicznie
Frezowanie nawierzchni średnia grubość 4 cm
Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W 35/50 KR 3-4 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 3-4 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W 35/50 KR 1-2 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Uzupełnienie poboczy kruszywem na grubość min. 10 cm szer. 1m wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - materiał wykonawcy
Naprawa (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych
Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat. III na głębokość 68 cm
Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm
Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 c"
Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej ze spoinami wypełnionymi piaskiem
Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych wraz z wymianą (nowa)
Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych
montaż liniowy ściek korytkowy D-400
Montaż bariery ochronne stalowe ocynkowane jednostronne (energochłonne) z materiału Zamawiającego
Czyszczenie (piaskowanie) i malowanie z podkładem barier ochronnych (płaskownik) na mostach
Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farbą chemoutwardzalną - grubowarstwową
Ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chemoutwardzalną -grubowarstwową
Usuwanie oznakowania poziomego grubowarstwowego
Usuwanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego
Odtworzenie rowu
Czyszczenie studzienek ściekowych
Czyszczenie przykanalików
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,4 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,6 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,8 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,0 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,25 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,5 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,4 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,6 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,8 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,0 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,25 - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,5 m - 100% zamulenia
Czyszczenie (piaskowanie) i malowanie z podkładem barier ochronnych (płaskownik) na mostach

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp.Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane 40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
Powyższe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Przy ocenie oferty w kryterium cena najwyżej będzie punktowana oferta która zawiera najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (60 punktów), pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt).
Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane”.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości (licząc od daty końcowego odbioru robót budowlanych) na wykonane roboty budowlane, wyszczególnione w następujących pozycjach Kosztorysu ofertowego (w dostosowaniu do danej części zamówienia):
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 12 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesiące, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane dłuższy niż minimalny wskazane w warunku udziału postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący:
a) 18 miesięcy – Wykonawca otrzyma: 20 pkt.,
b) 24 miesiące – Wykonawca otrzyma: 40 pkt.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane”.

z uwagi na ograniczoną liczbę znaków możliwych do wprowadzenia kompletny opis sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu lubelskiego”.
Zakres prac wskazano w przedmiarach robót i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych zwanych w dalszej części „STWIORB”, stanowiących odpowiednio załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej zwana „SWZ”). Zakres prac przedstawiony został szacunkowo.
Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca użyje swojego sprzętu (odpowiedniego do danego zakresu) wraz z obsługą: kierowcy, operatorzy. Wykonawca ma obowiązek utrzymać w gotowości sprzęt przewidziany do realizacji zadania wraz z jego obsługą.
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów będących jego własnością. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być w gatunku pierwszym i muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Opis przedmiotu zamówienia polegający na wyszczególnieniu szacunkowego/planowanego zakresu (obmiaru) robót do wykonania przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SWZ „Szacunkowy zakres zamówienia” – odpowiednio dla każdej części zamówienia.
Kosztorys ofertowy będzie zawierał zestawienie cen jednostkowych za wykonanie konkretnych robót oraz wynajem sprzętu. Kosztorys ofertowy będzie stanowił załącznik do zawartej umowy w sprawie realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
Zakres robót do wykonania będzie uzależniony od bieżących potrzeb i każdorazowo zlecany przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe po każdorazowym wykonaniu zlecenia oraz protokolarnym jego odbiorze
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego i rzeczowego, określonego w SWZ, szacunkowym zakresie zamówienia, ofercie cenowej i ogłoszeniu o zamówieniu. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowego oraz rzeczowego, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
Ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę będą obowiązywały przez cały okres realizacji zawartej umowy.
Elementy robót nie ujęte w „Szacunkowym zakresie zamówienia”, a zgłoszone do realizacji przez Zamawiającego, wynikłe w czasie robót bieżącego utrzymania, będą rozliczane według obowiązujących zasad kosztorysowania w oparciu o obmiar powykonawczy, nakłady z KNR, średnią cenę pracy sprzętu z „SEKOCENBUD” dla województwa lubelskiego jak dla robót inżynieryjnych i instalacji sanitarnych, z zastosowaniem składników cenotwórczych. Wycena takich robót musi być zatwierdzona przez obie strony umowy.
Zakres zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ- Szacunkowy zakres zamówienia, odrębnie dla każdej części i obejmuje w szczególności:
Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno – asfaltową grysową na gorąco bez obcinania krawędzi
Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno – asfaltową grysową na gorąco z obcinaniem krawędzi mechanicznie
Miejscowe powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 bazalt - remonterem
Pojedyncze powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 bazalt
Podwójne powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 2-5 bazalt
Wypełnienie ubytków mieszanką mineralno - asfaltową AC11S z obcinaniem krawędzi mechanicznie
Frezowanie nawierzchni średnia grubość 4 cm
Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W 35/50 KR 3-4 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 3-4 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11W 35/50 KR 1-2 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej AC11S 50/70 KR 1-2 o gr 4 cm z oczyszczeniem, skropieniem i oblaniem krawędzi asfaltem
Uzupełnienie poboczy kruszywem na grubość min. 10 cm szer. 1m wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - materiał wykonawcy
Naprawa (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych
Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.15 m3 na odkład w gruncie kat. III na głębokość 68 cm
Warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.20 cm
Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm
Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 20 cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm
Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 c"
Remonty cząstkowe nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej ze spoinami wypełnionymi piaskiem
Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych wraz z wymianą (nowa)
Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych
montaż liniowy ściek korytkowy D-400
Montaż bariery ochronne stalowe ocynkowane jednostronne (energochłonne) z materiału Zamawiającego
Czyszczenie (piaskowanie) i malowanie z podkładem barier ochronnych (płaskownik) na mostach
Mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni farbą chemoutwardzalną - grubowarstwową
Ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chemoutwardzalną -grubowarstwową
Usuwanie oznakowania poziomego grubowarstwowego
Usuwanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego
Odtworzenie rowu
Czyszczenie studzienek ściekowych
Czyszczenie przykanalików
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,4 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,6 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,8 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,0 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,25 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,5 m przy stosunku głębok. zamulenia do śr. 1/2
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,4 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,6 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 0,8 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,0 m - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,25 - 100% zamulenia
Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o śr. 1,5 m - 100% zamulenia
Czyszczenie (piaskowanie) i malowanie z podkładem barier ochronnych (płaskownik) na mostach

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp.Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane 40
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:
Cn
PC = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie,
PC - ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.
Powyższe kryterium będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty. Przy ocenie oferty w kryterium cena najwyżej będzie punktowana oferta która zawiera najniższą cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (60 punktów), pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt).
Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane”.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości (licząc od daty końcowego odbioru robót budowlanych) na wykonane roboty budowlane, wyszczególnione w następujących pozycjach Kosztorysu ofertowego (w dostosowaniu do danej części zamówienia):
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 12 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów.
W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 24 miesiące, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.
W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje, długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane dłuższy niż minimalny wskazane w warunku udziału postępowaniu otrzyma punkty w sposób następujący:
a) 18 miesięcy – Wykonawca otrzyma: 20 pkt.,
b) 24 miesiące – Wykonawca otrzyma: 40 pkt.
17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane”.

z uwagi na ograniczoną liczbę znaków możliwych do wprowadzenia kompletny opis sposobu oceny ofert znajduje się w rozdziale 17 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na wyszczególnione wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach),
2) Kosztorys ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia),
3) Oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1 SWZ,
4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy),
6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 13.4 pkt 5) lit c) i pkt 6) SWZ przekazuje się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wg zasad określonych w § 7 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 2070 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020r., poz. 1913 z późn. zm.). Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca nie może zastrzec w ofercie informacji o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020r., poz. 1913 z późn. zm.), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w odpowiednio wydzielonym i oznaczonym pliku.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub
kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy
złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,
przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,
który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz wypadków wymienionych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w tym w Kodeksie cywilnym, Zamawiającemu - poza prawem naliczania kar umownych - przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących sytuacjach:
1) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu; odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach,
2) w przypadku likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy; odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od daty powzięcia przez Zamawiającego wiadomości o po-wyższej okoliczności,
3) Wykonawca nie rozpoczął robót bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od daty, w której bezskutecznie upłynął wyznaczony przez Zamawiającego termin do rozpoczęcia robót lub ich kontynuacji przez Wykonawcę,
4) Wykonawca zwleka z zakończeniem robót objętych umową tak dalece, że nie jest prawdopodobne, że zakończy je w terminie, odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od daty, w której bezskutecznie upłynął wyznaczony przez Zamawiającego termin do rozpoczęcia robót lub ich kontynuacji przez Wykonawcę,
5) Wykonawca wykonuje roboty w sposób wadliwy, niezgodnie z obowiązującymi normami, al-bo niezgodnie z warunkami niniejszej umowy i pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie do zmiany sposobu wykonania w wyznaczonym mu w tym celu odpowiednim ter-minie, nie reaguje. Po bezskutecznym upływie terminu Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w terminie kolejnych 30 dni albo powierzenia dalszego wykonywania przedmiotu umowy innej osobie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2. Odstąpienie od umowy określone w ust. 1 pkt. 2-5 nastąpi z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie.
4. W wypadku odstąpienia od umowy Wykonawcę oraz Zamawiającego obciążają następujące obo-wiązki:
1) w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacji robót w toku według stanu na dzień odstąpienia,
2) zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony, która odstąpiła od umowy,
3) Zamawiający w razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada obowiązany jest do:
a) dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia,
b) przejęcia od Wykonawcy pod swój dozór terenu budowy.
5. W przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpi do spisania protokołu inwentaryzacji to Zamawiający sporządzi go jednostronnie, a ustalenia tego protokołu będą w pełni wiążące dla Wykonawcy.
6. W przypadku rozwiązania umowy lub jej wygaśnięcia postanowienia pkt 4 i 5 powyżej stosuje się odpowiednio.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-09 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI