Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mrągowo w 2022 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mrągowo w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMrągowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-06-21
  • ZamawiającySkarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mrągowo
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00195236
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mrągowo w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Mrągowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510023012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 49

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mragowo@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mragowo.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Mrągowo w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ca4f0c4-e25c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00195236

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00253916/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Mrągowo w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_mragowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_mragowo

2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawca przekazuje przez użycie formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl
3. Odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie zakupowej w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje oraz w Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_mragowo,
dostępnym pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Mrągowo. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem mragowo@olsztyn.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 89 741 22 36 .
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO, mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne i konsultingowe. Odbiorcami danych osobowych będą także osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 552298,80 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pakiet I – leśnictwa: Kromnice, Borowo, Ganty, Borówko
a) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa łamanego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości 1025 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa łamanego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
b) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa naturalnego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości
125 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa naturalnego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa naturalnego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
c) Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 17,13 km i średniej szerokości 3,5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny albo trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny albo trzykrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). Wszystkie odcinki objęte profilowaniem zawierają fragmenty dróg, na których realizowany jest zakres wskazany w lit. a) i b). W związku z powyższym profilowanie i zagęszczenie musi nastąpić po czynnościach opisanych w lit. a) i b).

4.2.5.) Wartość części: 126704,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne) jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia i wycenione przez Wykonawcę w ofercie („opcja”). W ramach opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 4 ust. 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w ofercie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia lub w przypadku możliwości wykonania dodatkowych robót na skutek uzyskania dodatkowych środków finansowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C)


.Samodzielna realizacja zamówienia (S)
W ramach kryterium oceniane będzie przyjęcie zobowiązania umownego do samodzielnego zrealizowania zamówienia tzn. bez udziału podwykonawców. Za złamanie zobowiązania uznawane będą wszystkie sytuacje, gdy na terenie budowy Zamawiający stwierdzi wykonywanie prac przez osoby nie posiadające umowy o pracę zawartej z Wykonawcą. Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania w formularzu oferty poprzez zaznaczenie odpowiedniej treści. Brak zakreślenia oznaczać będzie, że Wykonawca nie przyjmuje zobowiązania samodzielnej realizacji zamówienia, a oferta w tym kryterium uzyska 0 pkt.
Za przyjęcie zobowiązania do samodzielnego zrealizowania zamówienia, tzn. bez udziału podwykonawców, Wykonawca otrzyma 40 pkt.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną sumę punktów(C + S).
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II – leśnictwa: Reszel, Wola, Bredynki, Dębowo
a) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa łamanego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości 1025 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa łamanego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
b) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa naturalnego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości
125 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa naturalnego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa naturalnego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
c) Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 17,13 km i średniej szerokości 3,5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny albo trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny albo trzykrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). Wszystkie odcinki objęte profilowaniem zawierają fragmenty dróg, na których realizowany jest zakres wskazany w lit. a) i b). W związku z powyższym profilowanie i zagęszczenie musi nastąpić po czynnościach opisanych w lit. a) i b).

4.2.5.) Wartość części: 261079,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne) jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia i wycenione przez Wykonawcę w ofercie („opcja”). W ramach opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 4 ust. 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w ofercie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia lub w przypadku możliwości wykonania dodatkowych robót na skutek uzyskania dodatkowych środków finansowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C)


.Samodzielna realizacja zamówienia (S)
W ramach kryterium oceniane będzie przyjęcie zobowiązania umownego do samodzielnego zrealizowania zamówienia tzn. bez udziału podwykonawców. Za złamanie zobowiązania uznawane będą wszystkie sytuacje, gdy na terenie budowy Zamawiający stwierdzi wykonywanie prac przez osoby nie posiadające umowy o pracę zawartej z Wykonawcą. Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania w formularzu oferty poprzez zaznaczenie odpowiedniej treści. Brak zakreślenia oznaczać będzie, że Wykonawca nie przyjmuje zobowiązania samodzielnej realizacji zamówienia, a oferta w tym kryterium uzyska 0 pkt.
Za przyjęcie zobowiązania do samodzielnego zrealizowania zamówienia, tzn. bez udziału podwykonawców, Wykonawca otrzyma 40 pkt.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną sumę punktów(C + S).
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Pakiet III – leśnictwa: Święta Lipka, Boże, Grzybowo, Złoty Potok, Surmówka, Sarż
a) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa łamanego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości 1025 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa łamanego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
b) Zakup, dostarczenie, wbudowanie kruszywa naturalnego /frakcja 0-31,52 mm/ w ilości
125 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa naturalnego, roboty przygotowawcze, równomierne rozścielenie kruszywa naturalnego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego.
c) Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 17,13 km i średniej szerokości 3,5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny albo trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny albo trzykrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). Wszystkie odcinki objęte profilowaniem zawierają fragmenty dróg, na których realizowany jest zakres wskazany w lit. a) i b). W związku z powyższym profilowanie i zagęszczenie musi nastąpić po czynnościach opisanych w lit. a) i b).

4.2.5.) Wartość części: 164515,20 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności takie same (analogiczne) jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia i wycenione przez Wykonawcę w ofercie („opcja”). W ramach opcji, wedle wyboru Zamawiającego, mogą zostać zlecone wszystkie, niektóre lub jedna z prac wskazanych w SWZ. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem opcji mogą zostać zlecone w ilości stanowiącej równowartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 4 ust. 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe poszczególnych prac zawarte w ofercie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia lub w przypadku możliwości wykonania dodatkowych robót na skutek uzyskania dodatkowych środków finansowych.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C)


.Samodzielna realizacja zamówienia (S)
W ramach kryterium oceniane będzie przyjęcie zobowiązania umownego do samodzielnego zrealizowania zamówienia tzn. bez udziału podwykonawców. Za złamanie zobowiązania uznawane będą wszystkie sytuacje, gdy na terenie budowy Zamawiający stwierdzi wykonywanie prac przez osoby nie posiadające umowy o pracę zawartej z Wykonawcą. Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania w formularzu oferty poprzez zaznaczenie odpowiedniej treści. Brak zakreślenia oznaczać będzie, że Wykonawca nie przyjmuje zobowiązania samodzielnej realizacji zamówienia, a oferta w tym kryterium uzyska 0 pkt.
Za przyjęcie zobowiązania do samodzielnego zrealizowania zamówienia, tzn. bez udziału podwykonawców, Wykonawca otrzyma 40 pkt.
4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą łączną sumę punktów(C + S).
5. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu 5-ciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał w sposób należyty – w ramach jednej umowy – budowę, przebudowę, lub remont dróg gruntowych, naprawy, bieżące utrzymanie lub profilowanie dróg gruntowych o całkowitej wartości co najmniej 100.000 zł brutto. W przypadku wartości wykonanych robót podanej w innej walucie niż PLN, Zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia wymaganego powyżej warunku udziału w postępowaniu przeliczy te wartości na PLN wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego na dzień, w którym zostało opublikowane ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem:
 co najmniej 1 równiarką drogową samojezdną
 co najmniej 1 walcem wibracyjnym samojezdnym
 co najmniej 1 samochodem samowyładowczym (ładowność min. 10 ton; ładowność maks. 15 ton).
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia"/„nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w ofercie, następnie potwierdzone w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SWZ.
3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale 6 ust. 1. Wykonawcy mogą spełniać wspólnie, natomiast żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wymienionych w rozdziale 5.
6.4. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych oraz sytuacji finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków określonych w Dziale 6 pkt 1 lit. a) wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.5. Na podstawie art. art. 116 ust. 2 PZP Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, miejsca i dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dokumentów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, tj. referencji lub innych dokumentów sporządzonych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 3 do SWZ.
2) wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 4.
3) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale 8 ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w rozdziale 5 ust.1 (załącznik nr 7 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca:
- dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; wg załączników nr 5 i 6 do SWZ;
- w formularzu oferty oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o nie podleganiu
wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) zgodnie ze wzorem formularza oferty stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
1.1 Pakiet I 1 900,00 zł.
1.2 Pakiet II 4 000,00 zł.
1.3 Pakiet III 2 500,00 zł.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
2. Wadium wnosi się w jednej z następujących form:
a) pieniądzu
b) gwarancjach bankowych
c) gwarancjach ubezpieczeniowych
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na BOŚ SA o/Olsztyn: 51 1540 1072 210750505324 0004 z dopiskiem „Wadium – Utrzymanie dróg leśnych 2022, Pakiet….”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i zawierać następujące elementy:
a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, nazwę i numer niniejszego postępowania;
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia,
c. kwotę gwarancji/poręczenia,
d. zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego złożone w okresie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP,
e. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią jako zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nie prawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt З PZP zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji zamówienia, w następujących przypadkach:
1) działanie siły wyższej, w szczególności wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonywanie robót (np. deszcz, powódź, pożar);Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności.
2) wstrzymanie robót przez uprawnione organy i służby z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
3) zlecenie robót dodatkowych, w tym w ramach Opcji - termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas potrzebny do ich wykonania.
2. Termin realizacji umowy może zostać przedłużony, jeżeli na skutek wystąpienia jednej z wyżej wymienionych okoliczności nie jest możliwe wykonanie umowy w przewidzianym terminie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_mragowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię ekipę budowlaną do prac przy budowie centrum sportowego - Bartoszyce
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię ekipę budowlaną do prac przy budowie centrum sportowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI