Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2021 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraśnik
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-07
  • ZamawiającyMIASTO KRAŚNIK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00038361
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81)825-15-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeac96a4-a33e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011384/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Bieżące utrzymanie dróg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umkrasnik.e-biuletyn.pl/index.php?id=51

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata Urząd Miasta Kraśnik, identyfikator adresata: /UMKrasnik/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej adres email Zamawiającego zp@krasnik.eu. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePuap (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) - https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Podczas komunikacji przez miniPortal i ePuap należy posługiwać się ID postępowania wskazanym w załączniku do SWZ oraz dostępnym na stronie postępowania w miniPortalu (UWAGA - podczas komunikacji nie należy podawać ID postępowania, który generuje się automatycznie w ogłoszeniu o zamówieniu). Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym,a Wykonawcami (za wyjątkiem składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania, o którym mowa w ust. 6).8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zp@krasnik.eu.9. Dokumenty elektroniczne (za wyjątkiem ofert), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8 adres email.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2021 r. Zakres poszczególnych prac w ramach bieżącego utrzymania został określony w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.2. O zakresie wykonywanych prac decyduje Zamawiający, zlecając je każdorazowo w miarę potrzeb pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie z potwierdzeniem przesłanym faksem.3. Wykonawca rozpocznie prace w ciągu 7 dni od otrzymania zlecenia od Zamawiającego.4. Termin realizacji poszczególnych prac będzie określany w każdym zleceniu stosownie do wielkości zakresu zleconych robót.5. Przesunięcie terminu zleconych prac może nastąpić jedynie za pisemną zgodą stron.6. Wykonywanie zleconych prac może być wstrzymane na okres nie dłuższy niż 3 dni.7. Data wstrzymania zleconych prac będzie każdorazowo potwierdzana przez Inspektora Nadzoru.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze zleconych robót bez podania przyczyn. W takim przypadku wynagrodzenie będzie przysługiwało Wykonawcy jedynie za część robót anulowanego zlecenia, które zostały wykonane do czasu zawiadomienia o rezygnacji z realizacji zleconych prac.9. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu cen jednostkowych (brutto) podanych w kosztorysie ofertowym (stanowiącym załącznik do 10 do SWZ).10. Zamówienie obejmuje sukcesywne wykonywanie następujących prac wg zleceń:1) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - bitumicznymi o powierzchni do 5 m2 (technologia jak w KNR 2-31 tabl. 1106). Ilość wbudowanej masy bitumicznej nie powinna być większa niż 100 kg/m2 (dla celów kosztorysowych). W koszty należy wliczyć ewentualne uzupełnienie podbudowy;2) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0311). Przewiduje się wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, wbudowanej mechanicznie gr. do 4 cm po zagęszczeniu (standard II) - nakładka;3) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0108);4) Frezowanie warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej (techn. jak w KNR AT-03 );5) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno – bitumicznymi „na zimno” (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1106);6) Oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1004);7) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (techn. jak w KNR 2-31 tabl.1406/01 – 03 i 1406/05 oraz tabl.1406/04);8) Usunięcie warstwy humusu lub darniny na odl. do 30 mb, (warstwa grubości 15 cm)9) Plantowanie powierzchni, skarp, nasypów itp. (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1402/02);10) Obsiewanie trawą z humusowaniem;11) Obsiewanie trawą w ziemi urodzajnej (bez humusowania);12) Roboty ziemne (z przewiezieniem na odl. 5 km).13) Wykonanie koryta głębokości 20 cm w gruncie kat. I-IV (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0101/01-02);14) Pogłębienie koryta o każde 5 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0101);15) Wykonanie poboczy - ręczne formowanie nasypu z ziemi leżącej na odkładzie podczas kopania koryta (techn. jak w KNR 2-01 tabl. 0102);16) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm po zagęszczeniu (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0104);17) Uzupełnienie warstwy odsączającej o każdy 1 cm grubości (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0104);18) Wykonanie renowacji drogi tłuczniowej 3 w 1 (frezowanie, profilowanie, zagęszczanie) bez użycia materiału w jednym przejeździe. Technologia tego typu robót polega na: frezowaniu/mieszaniu wgłębnym ok. 12-15 cm istniejącej nawierzchni o wymiarach frakcji 0/31,5 mm, wyprofilowaniu z frezowanego materiału i jego zagęszczeniu. Aby uzyskać pożądany efekt zalecane jest wykonanie wszystkich czynności w jednym przejeździe. W razie potrzeby czynność należy powtórzyć;19) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym z zagęszczeniem gr. 7 - 10 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0117);20) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni żużlem wielkopiecowym z zagęszczeniem gr. 7 - 10 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0117);21) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni materiałem inwestora z zagęszczeniem – destrukt (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0117);22) Wykonanie nowej nawierzchni z tłucznia kamiennego z zagęszczeniem gr. 15 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0204/03);23) Zwiększenie grubości tłucznia kamiennego o każdy 1 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0204/04);24) Profilowanie równiarką samojezdną (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401/06);25) Zagęszczanie walcem statycznym samojezdnym (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1401/07);26) Rozbiórka krawężników betonowych na podsypce piaskowej (bez zerwania podsypki) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0813/01-02);27) Rozbiórka ławy betonowej pod krawężnik (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0812/03);28) Rozbiórka obrzeży betonowych (6x20 lub 8x30) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0814/01 oraz techn. jak w KNR 2-31 0814);29) Ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cementowo – piaskowej wraz z wykonaniem ławy betonowej z betonu C8/10 (B-10) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0403/03-04 oraz tabl. 0402/03-04);30) Ustawienie obrzeży betonowych (6x20 lub 8x30) na podsypce cement. – piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0407);31) Ustawienie obrzeży betonowych (6x20 lub 8x30) na podsypce cement. – piaskowej - materiał inwestora (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0407);32) Ułożenie ścieków betonowych prefabrykowanych na podsypce cement.-piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0606/03-04);33) Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych lotniczych, wielootworowych, jumbo (techn. jak w KNR W-2-25);34) Wykonanie nawierzchni z płyt żelbetowych lotniczych, wielootworowych, jumbo - materiał inwestora (techn. jak w KNR W-2-25);35) Wykonanie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątne typu trylinka - materiał inwestora (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0310);36) Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm i 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5 cm (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0511/02-03);37) Wykonanie podbudowy gr. 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem Rm = 5 Mpa mieszanka wykonana w betoniarce (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0111);38) Uzupełnienie podbudowy za każdy 1 cm grubości (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 0111);39) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej (typ jak na Rynku przy pomniku) na podsypce cement. – piaskowej z wypełnieniem spoin – o pow. do 5 m2 (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1103/05 - 08);40) Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowych (typ jak na ulicy Pl. Wolności) – o pow. do 5 m2 (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1102);41) Remont cząstkowy nawierzchni z kostki brukowej betonowej (gr 6 cm i 8 cm) z rozbiórki na podsypce cementowo – piaskowej – o pow. do 5 m2 (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1104);42) Rozbiórka chodnika z płyt betonowych (35x35x5 lub 50x50x7) na podsypce piaskowej (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1207);43) Oczyszczenie studzienki chłonnej lub kanalizacji burzowej;44) Czyszczenie przepustów z namułu (kręgi o średnicy 60 i 80cm) (techn. jak w KNR 2-31 tabl. 1404/02-03);11. Zamawiający przewiduje wystąpienie robót, związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, które nie zostały ujęte w kosztorysie ofertowym, a których wystąpienia nie można przewidzieć w tym momencie. W przypadku wystąpienia robót, których ceny nie zostały ustalone w kosztorysie ofertowym, rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o średnie ceny jednostkowe robót publikowane w wydawnictwie „Sekocenbud” za kwartał poprzedzający okres wykonywania prac, a w przypadku braku tych cen wg KNR w oparciu o średnie stawki, ceny i narzuty kosztorysowe.12. Strony przez okres trwania umowy przyjmują ceny do kosztorysowania podane w kosztorysie ofertowym i przeniesione do § 1 ust. 9 umowy. Ceny te nie ulegają zmianie przez cały okres realizacji umowy. Roboty będą rozliczane kosztorysem powykonawczym.13. Ceny obejmują wszelkie koszty m.in.: 1) robocizny, materiałów, pracy sprzętu wraz z zapewnieniem transportu materiałów, wywozu gruzu i rumoszu z remontowanych dróg na wysypisko,2) dostarczenie materiałów rozbiórkowych w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z ich policzeniem i ułożeniem w stosy na paletach, 3) koszty niezbędnych badań wynikających z norm i przepisów, wykonywanych w celu kontroli jakości robót;4) koszty napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót,5) koszty wszystkich innych robót koniecznych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie normami, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej,6) koszty obsługi geodezyjnej oraz napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji robót na swój koszt, swoim staraniem i w ramach zamówienia.14. Destrukt z frezowania nawierzchni wykorzystać do napraw dróg gruntowych wskazanych przez zamawiającego.15. Zastrzega się możliwość zmiany zakresu ilości przewidywanych prac.16. Wykonawca odpowiada za stan techniczny nawierzchni dróg od momentu otrzymania zlecenia do odbioru wykonanych prac.17. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego odpowiednie doświadczenie, potencjał wykonawczy oraz dysponującego osobami posiadającymi odpowiednie doświadczeni i kwalifikacje.18. Materiały użyte przez wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.19. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze, spośród nieodrzuconych ofert, jako ofertęnajkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek dotyczący dysponowania sprzętem, tj. dysponowania co najmniej sprzętem w postaci: jeden walec statyczny samojezdny, jedna równiarka samojezdna, jedna rozkładarka mas bitumicznych, jedna skrapiarka do bitumu, jedna frezarka do nawierzchni bitumicznych.b) warunek dotyczący doświadczenia, tj. wykonania robót w zakresie remontów cząstkowych dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej wartości min. 200 000,00 zł brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ),d) dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 pkt 1 lit a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,e) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w dziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. b i c SWZ dotyczących tych podmiotów potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym łub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, przy czym dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz sprzętu (wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ) potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w dziale VII ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ co najmniej w postaci: jeden walec statyczny samojezdny, jedna równiarka samojezdna, jedna rozkładarka mas bitumicznych, jedna skrapiarka do bitumu, jedna frezarka do nawierzchni bitumicznych.b) wykaz robót (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ) potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w dziale VII ust. 1 pkt 4 lit. b SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ) składane, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,3) kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,4) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Wykonawca może przedstawić też inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności:a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.5) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych w art 118 ustawy Pzp, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 4 do SWZ.6) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, przy czym, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,7) wadium – jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej,8) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 6,9) pełnomocnictwo, o którym mowa w dziale IX ust. 1 SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,10) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), które może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424.W tytule przelewu należy wpisać:. Wadium - „Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Miasta Kraśnik w zakresie remontów nawierzchni w 2021 r.”.3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 07.05.2021 r. do godz. 11:00 (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego) i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń łub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp tj.:a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art 107 ust 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.b) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą,5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania,6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Miasto Kraśnik,7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (Dz. U. z 2020 r., poz. 1192 ze zm.), które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.3. Oświadczenia (załącznik nr 2 do SWZ) i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 pkt 1 lit. a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdyz wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Do SWZ dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część, będący załącznikiem nr 9 do SWZ, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-07 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

2021-04-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont mieszkania - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI