Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2021”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 655 44 36 41
1.5.8.) Numer faksu: + 48 655 43 26 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szendryk@gora.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2021”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-023c7c48-6605-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001042/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gora.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gora.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Szczegółowy opis w SWZ.https://gora.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w postępowaniu nie zachodzą przesłanki uprawniające zamawiającego do skorzystania z legitymacji zawartej w art. 18 ust. 5, szczegółowy opis w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.16.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 - Bieżące utrzymanie dróg gminnychLp. Zakres robót j.m Ilość Roboty różne 1 Cięcie nawierzchni z mas mineralno asfaltowej na głębokość 5 cm m 502 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km m² 1803 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) m² 1804 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem m² 2805 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa –grubość po zagęszczeniu 3 cm m² 1806 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa –za każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszczeniu m² 1807 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralną-asfaltową t 258 Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów -wyboje o głębokości 3 cm m² 2809 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – mechaniczne zagęszczanie tłucznia –głębokość wyboi 5 cm m² 9010 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej –mechaniczne zagęszczenie tłucznia - za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 9011 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej –ręczne zagęszczenie tłucznia – głębokość wyboi do 5 cm m² 28012 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej –ręczne zagęszczenie tłucznia- za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 28013 Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z kamienia łamanego o wysokości 13-17 cm m² 18014 Remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 4515 Remont cząstkowy chodników z klinkieru drogowego na płask na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 4516 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie m² 230017 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - zagęszczanie m² 230018 Przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 na podsypce cementowo piaskowej m 3619 Ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo-cementowej grubości 5 cm m 9020 Ława pod krawężniki betonowa z oporem m³ 1321 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu m 4522 Oczyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m z namułu m 1823 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm m 724 Rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe i ławy betonowe m³ 1,525 Przepusty rurowe pod zjazdami ława- fundamentowa żwirowa m³ 2,226 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki- czołowe dla rur o śr 40 cm ścianka 227 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm m 228 Przepusty rurowe pod zjazdami -ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm ścianka 229 Przepusty rurowe pod zjazdami- rury betonowe o śr. 50 cm m 630 Przepusty rurowe pod zjazdami -ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm ścianka 231 Przepusty rurowe pod zjazdami -rury betonowe o śr 60 cm m 432 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8.0 dm3/m2 m² 4533 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odł. do 1 km m² 9034 Rozbiórka podbudowy drogi z tłucznia m³ 1835 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km m³ 1836 Podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o grubości 15 cm m² 18037 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8kg/m² m² 4538 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m³ m³ 0,239 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm m² 38040 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 7 cm m² 280 Mechaniczne ścinanie pobocza 41 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm m2 80042 Mechaniczne ścinanie poboczy – za każde dalsze 5 cm grubości m2 200 W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobligowany jest oznakować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Zgodnie z dyspozycją w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia w części I - Bieżące utrzymanie dróg gminnych, tj. robót budowlanych we wszystkich zakresach wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:- osób kierujących budową, - osób wykonujących usługi geodezyjne, - osób wykonujących: usługi transportowe i sprzętoweZatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. /Adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych przez Zamawiającego czynności w okresie jej trwania /.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwaranacji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 - Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowegoLp. wg przedmiaru Zakres robót j.m Ilość46 Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych szt. 2047 Rozebranie słupków do znaków szt. 1048 Rozebranie barier stalowych podwójnych m 2049 Demontaż elementów progów zwalniających szt. 550 Montaż nowej tarczy znaku szt. 4051 Montaż słupka do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm szt. 2052 Montaż nowego lustra drogowego szt. 353 Montaż nowej bariery odgrodzeniowej - łańcuchowej m 554 Montaż bariery ochronnej stalowej jednostronnej SP-05 m 2055 Montaż nowej bariery drogowej U-11a m 556 Montaż nowych elementów (pośrednich i skrajnych) progów zwalniających szt. 1657 Wyprostowanie pochylonego słupka znaku drogowego do pionu szt. 1558 Regulacja tarczy znaku na słupku szt. 1059 Umycie powierzchni znaku z graffiti m2 360 Malowanie słupków szt 561 Mycie słupków i znaków szt. 1062 Naprawy bieżące na miejscu – 1 interwencja szt. 1063 Usunięcie zniszczonego oznakowania i naprawa miejsc po słupkach szt. 1064 Renowacja tarczy znaku szt. 565 Zabezpieczenie robót drogowych wynikłych z powodu 1 zdarzenia awarii lub nieszczęśliwego zdarzenia (ryczałt za przejazd w godz. 8:00-19:00). Utrzymanie oznakowania do momentu rozpoczęcia robót w ciągu jednej doby. szt. 266 Zabezpieczenie robót drogowych wynikłych z powodu 1 zdarzenia awarii lub nieszczęśliwego zdarzenia (ryczałt za przejazd w godz. 19:00-8:00). Utrzymanie oznakowania do momentu rozpoczęcia robót w ciągu jednej doby. szt. 267 Utrzymanie oznakowania zabezpieczającego za każdą kolejną rozpoczętą dobę szt. 268 Zabezpieczenie imprez okolicznościowych (ryczałt za ustawienie do 5 znaków, barier drogowych - materiał wykonawcy) szt. 369 Zabezpieczenie imprez okolicznościowych (ryczałt za ustawienie do 10 znaków, barier drogowych - materiał wykonawcy) szt. 370 Utrzymanie oznakowania zabezpieczającego za każdą kolejną rozpoczętą dobę szt. 5Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał w postaci oznakowania drogowego. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 - Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego poziomegoLp. wg przedmiaru Zakres robót j.m Ilość71 Ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową m2 500Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7