,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2021”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2021”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGóra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-25
  • ZamawiającyGmina Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00006248
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2021”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 655 44 36 41

1.5.8.) Numer faksu: + 48 655 43 26 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szendryk@gora.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Góra w roku 2021”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-023c7c48-6605-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001042/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżące utrzymanie dróg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gora.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gora.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Szczegółowy opis w SWZ.https://gora.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w postępowaniu nie zachodzą przesłanki uprawniające zamawiającego do skorzystania z legitymacji zawartej w art. 18 ust. 5, szczegółowy opis w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.16.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 - Bieżące utrzymanie dróg gminnychLp. Zakres robót j.m Ilość Roboty różne 1 Cięcie nawierzchni z mas mineralno asfaltowej na głębokość 5 cm m 502 Roboty remontowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. do 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km m² 1803 Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) m² 1804 Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem m² 2805 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa –grubość po zagęszczeniu 3 cm m² 1806 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych-warstwa ścieralna asfaltowa –za każdy dalszy 1 cm grubość po zagęszczeniu m² 1807 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralną-asfaltową t 258 Remont cząstkowy nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy pomocy grysów -wyboje o głębokości 3 cm m² 2809 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – mechaniczne zagęszczanie tłucznia –głębokość wyboi 5 cm m² 9010 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej –mechaniczne zagęszczenie tłucznia - za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 9011 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej –ręczne zagęszczenie tłucznia – głębokość wyboi do 5 cm m² 28012 Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej –ręczne zagęszczenie tłucznia- za każdy dalszy 1 cm głębokości wyboi m² 28013 Remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z kamienia łamanego o wysokości 13-17 cm m² 18014 Remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 4515 Remont cząstkowy chodników z klinkieru drogowego na płask na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem m² 4516 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie m² 230017 Naprawa dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - zagęszczanie m² 230018 Przestawienie krawężników betonowych wystających 15x30 na podsypce cementowo piaskowej m 3619 Ułożenie krawężników betonowych na podsypce piaskowo-cementowej grubości 5 cm m 9020 Ława pod krawężniki betonowa z oporem m³ 1321 Oczyszczenie rowów z namułu o grubości 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu m 4522 Oczyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m z namułu m 1823 Rozebranie przepustów rurowych - rury betonowe o śr. 50 cm m 724 Rozebranie przepustów rurowych - ścianki czołowe i ławy betonowe m³ 1,525 Przepusty rurowe pod zjazdami ława- fundamentowa żwirowa m³ 2,226 Przepusty rurowe pod zjazdami ścianki- czołowe dla rur o śr 40 cm ścianka 227 Przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 40 cm m 228 Przepusty rurowe pod zjazdami -ścianki czołowe dla rur o śr. 50 cm ścianka 229 Przepusty rurowe pod zjazdami- rury betonowe o śr. 50 cm m 630 Przepusty rurowe pod zjazdami -ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm ścianka 231 Przepusty rurowe pod zjazdami -rury betonowe o śr 60 cm m 432 Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8.0 dm3/m2 m² 4533 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odł. do 1 km m² 9034 Rozbiórka podbudowy drogi z tłucznia m³ 1835 Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km m³ 1836 Podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna o grubości 15 cm m² 18037 Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub z gruntu stabilizowanego cementem, zużycie emulsji 0,8kg/m² m² 4538 Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m³ m³ 0,239 Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm m² 38040 Nawierzchnia z tłucznia kamiennego - warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu 7 cm m² 280 Mechaniczne ścinanie pobocza 41 Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm m2 80042 Mechaniczne ścinanie poboczy – za każde dalsze 5 cm grubości m2 200 W trakcie wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca zobligowany jest oznakować prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Zgodnie z dyspozycją w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia w części I - Bieżące utrzymanie dróg gminnych, tj. robót budowlanych we wszystkich zakresach wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:- osób kierujących budową, - osób wykonujących usługi geodezyjne, - osób wykonujących: usługi transportowe i sprzętoweZatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. /Adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych przez Zamawiającego czynności w okresie jej trwania /.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwaranacji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 - Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego pionowegoLp. wg przedmiaru Zakres robót j.m Ilość46 Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych szt. 2047 Rozebranie słupków do znaków szt. 1048 Rozebranie barier stalowych podwójnych m 2049 Demontaż elementów progów zwalniających szt. 550 Montaż nowej tarczy znaku szt. 4051 Montaż słupka do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm szt. 2052 Montaż nowego lustra drogowego szt. 353 Montaż nowej bariery odgrodzeniowej - łańcuchowej m 554 Montaż bariery ochronnej stalowej jednostronnej SP-05 m 2055 Montaż nowej bariery drogowej U-11a m 556 Montaż nowych elementów (pośrednich i skrajnych) progów zwalniających szt. 1657 Wyprostowanie pochylonego słupka znaku drogowego do pionu szt. 1558 Regulacja tarczy znaku na słupku szt. 1059 Umycie powierzchni znaku z graffiti m2 360 Malowanie słupków szt 561 Mycie słupków i znaków szt. 1062 Naprawy bieżące na miejscu – 1 interwencja szt. 1063 Usunięcie zniszczonego oznakowania i naprawa miejsc po słupkach szt. 1064 Renowacja tarczy znaku szt. 565 Zabezpieczenie robót drogowych wynikłych z powodu 1 zdarzenia awarii lub nieszczęśliwego zdarzenia (ryczałt za przejazd w godz. 8:00-19:00). Utrzymanie oznakowania do momentu rozpoczęcia robót w ciągu jednej doby. szt. 266 Zabezpieczenie robót drogowych wynikłych z powodu 1 zdarzenia awarii lub nieszczęśliwego zdarzenia (ryczałt za przejazd w godz. 19:00-8:00). Utrzymanie oznakowania do momentu rozpoczęcia robót w ciągu jednej doby. szt. 267 Utrzymanie oznakowania zabezpieczającego za każdą kolejną rozpoczętą dobę szt. 268 Zabezpieczenie imprez okolicznościowych (ryczałt za ustawienie do 5 znaków, barier drogowych - materiał wykonawcy) szt. 369 Zabezpieczenie imprez okolicznościowych (ryczałt za ustawienie do 10 znaków, barier drogowych - materiał wykonawcy) szt. 370 Utrzymanie oznakowania zabezpieczającego za każdą kolejną rozpoczętą dobę szt. 5Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał w postaci oznakowania drogowego. Dokładny zakres robót opisano w dokumentacji: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 - Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego poziomegoLp. wg przedmiaru Zakres robót j.m Ilość71 Ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową m2 500Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja: przedmiarze robót, ewidencji dróg gminnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany i odbierany będzie etapami w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dokładny zakres dla każdego odcinka drogi ustala osoba wyznaczona przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Ocena ofert nastąpi na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku polegania na podmiotach udostępniających zasoby na zasadach opisanych w art. 118 ustawy Pzp –zamawiający zażąda od Wykonawcy również powyższego podmiotowego środka dowodowego dotyczącego podmiotu udostępniającego zasoby. 2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086 ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.1 Oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą (wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym odpowiednio dla części 1 i/lub 2 i/lub 3 postępowania, wzory dokumentów stanowią załączniki do SWZ).1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór oświadczenia stanowi załącznik SWZ). 1.1. Art. 125 ust. 4 W przypadku wspólnego składania oferty oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców. Potwierdzają one brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;1.2) Art. 125 ust. 5 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby 2)Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, jeżeli dotyczy;3)wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp. 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty wykonawcy, jeżeli w jego imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z odpisów lub informacji z KRS lub CEIDG.Dokładny opis wymagań technicznych i przekazywania informacji zawiera Rozporządzenie Prezesa rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium wyłącznie dla części 1 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w wysokości 3 000,00 złotych (trzy tysiące złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego ),- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310,836 i 1572))4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewemPKO BP S.A. 45102052260000620204970226z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.UWAGI DODATKOWE:W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA DWIE MOŻLIWOŚCI:- DOKUMENT WADIALNY WSKAZUJE W TREŚCI NA WSZYSTKICH WYKONAWCÓW WCHODZĄCYCH W SKŁAD KONSORCJUM,- UZWZGLĘDNIAJĄC wyrok z dnia 15 lutego 2018 r. wydany w sprawie o sygn. akt: IV CSK 86/17 Sądu Najwyższego: ,, gwarancja wadialna wystawiona po zawiązaniu konsorcjum wyłącznie na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego stanowi skuteczne zabezpieczenie oferty wspólnej i nie może stanowić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu,, .

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Art. 58 ust. 1 – ( …) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Art. 117 ust. 3 - W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.1.1. Art. 125 ust. 4 W przypadku wspólnego składania oferty oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców. Potwierdzają one brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, jeżeli w postępowaniu zachodzą okoliczności opisane w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 11 projektu umowy:1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do prawidłowej realizacji robót wprowadzić zmiany do dokumentacji projektowej (pozycji przedmiarowych), jakie okażą się konieczne, zmienić określoną harmonogramem rzeczowo – finansowym kolejność robót, a także przerwać realizację robót na czas określony. Wprowadzone przez Zamawiającego zmiany nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, natomiast skutki tych zmian mogą stanowić podstawę do zmiany terminu zakończenia robót oraz zmiany wynagrodzenia w okolicznościach przewidzianych w umowie.2. Wykonawca może z własnej inicjatywy wnioskować o zmiany w sposobie realizacji robót objętych umową inaczej niż to przewidują przedmiary robót, zatwierdzone przez Zamawiającego, albo zastosować inne materiały, urządzenia lub konstrukcję, niż określone w przedmiarach robót, jeżeli zmiany te są konieczne, np. wyrób został wycofany z obrotu i stosowania w budownictwie, producent lub dystrybutor wyrobu stosuje praktyki monopolistyczne, zaprojektowane rozwiązanie materiałowe posiada istotne wady (w tym przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia rozwiązania zamiennego bez skutków finansowych) i nie wpłyną na zmniejszenie trwałości, wartość użytkową, estetyczną i techniczną obiektu oraz na przedłużenie terminu wykonania umowy, jak też na zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy i kosztów eksploatacji remontowanego obiektu budowlanego. Zmiany te nie mogą naruszać przepisów techniczno – budowlanych, a w szczególności przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Zmiany te będą pożądane zwłaszcza w przypadku zastosowania surowców i materiałów ekologicznych korzystnych dla środowiska.3. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość wprowadzenia zmian w umowie, gdy:a)zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna),b)zaszły okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć.4.W przypadku, w którym zajdzie konieczność wykonania robót nie objętych przedmiarami robót, Zamawiający zleci ich wykonanie, a podstawą do rozliczenia będą katalogi nakładów rzeczowych i czynniki cenotwórcze przyjęte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wykonanie tych robót winno się odbyć kosztem innych pozycji wyceny. Nie może zatem powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z umowy.5. W uzasadnionych przypadkach zastrzega się prawo do przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami robót. Podstawą do rozliczenia będą katalogi nakładów rzeczowych i czynniki cenotwórcze przyjęte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Niniejsze nie może powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z umowy.6. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wyczerpania pełnego zakresu robót, opisanych w przedmiarach, np. rezygnacji z zakupu nowych materiałów na rzecz wbudowania materiałów przekazanych przez Zamawiającego.7. Zamawiający ma prawo, korzystając z legitymacji zawartej w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli po jego stronie wystąpi takie zapotrzebowanie w roku 2021 zwiększyć ilości poszczególnych robót w stosunku do ilości przedmiarowych wskazanych w SIWZ, pod warunkiem że to rozszerzenie zakresu nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy powyżej 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie (wartość tej zmiany jest wprowadzana przy zastosowaniu czynników cenotwórczych zaoferowanych w ofercie przetargowej).8.Wszelkie spory, mogące wyniknąć z tytułu niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-25 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. na Platformie pod adresem: https://gora.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-25 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-26

2021-02-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace wykończeniowe w pensjonacie - Jelenia Góra
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę prace wykończeniowe w pensjonacie: - podwieszenie sufitów gk - gipsowe gładzie ścienne - malatury - montaż oświetlenia, gniazd sieciowych itp. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI