Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżące remonty cząstkowe masą mineralno – bitumiczną na gorąco na terenie miasta Darłowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9
1.5.2.) Miejscowość: Darłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 314 22 23
1.5.8.) Numer faksu: 94 314 23 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące remonty cząstkowe masą mineralno – bitumiczną na gorąco na terenie miasta Darłowo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f6f7bb7-768d-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001190/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remonty dróg (gruntowych, brukowych, z masy mineralno-bitumicznej)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.darlowo.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: - https://miniportal.uzp.gov.pl - ePUAP (/um_darlowo/skrytka)- adres e-mail: zamowienia.publiczne@darlowo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną – przy użyciu wskazanych wyżej środków komunikacji elektronicznej. W związku z określonym sposobem komunikacji zaznacza się, iż przekazywane w niniejszym postępowaniu dokumenty, oświadczenia, informacje, zawiadomienia, czy wnioski winny posiadać postać elektroniczną – dokumentów elektronicznych (zgodnie z formą wskazaną w zakresie każdego z nich w SWZ) – przekazywanie ich w innej postaci (np. papierowej) nie będzie respektowane i nie będzie wywoływać żadnych skutków w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również w miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Wszystkie informacje dotyczące postępowania będą umieszczane na stronie www.darlowo.pl, w zakładce "Zamówienia publiczne".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Administrator Danych przekazuje następującą informację:- Administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Urząd Miejski w Darłowie danych osobowych jest Burmistrz Miasta Darłowa z siedzibą w Darłowie przy Placu Tadeusza Kościuszki 9. Aby skontaktować się z nami, wyślij wiadomość pod e-mail: poczta@darlowo.pl lub zadzwoń pod numer tel. 94 314 22 23 do 26;- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@darlowo.pl;- Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu realizacji ustawowo nałożonych zadań publicznych wykonywanych przez Urząd Miejski w Darłowie, tj. wynikających z obowiązujących przepisów prawa – z zaznaczeniem, że ilekroć pozyskiwanie i przetwarzanie danych jest wyraźnie uregulowane prawem nie zachodzi potrzeba realizacji obowiązku wynikającego z art. 14 ust 1 i 2 RODO;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO oraz na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będzie hostingodawca oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019, z późn. zm.)- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych;- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- Posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-2 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu.b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do zamawiającego;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub konkursu;d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji; - Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021 / GKM.7021.3.13.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem remontów cząstkowych z masy mineralno-bitumicznej wbudowanej na gorąco oraz utrwaleniem powierzchniowym emulsją asfaltową i grysem kamiennym krawędzi naprawionych ubytków na powierzchni dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Darłowo. Przewiduje się wykonanie remontów w następującej technologii:- wycięcie uszkodzonych miejsc piłą tarczową do kształtu regularnego, jednego lub kilku prostokątów (w zależności od rozległości uszkodzeń), głębokość wycięcia musi obejmować wszystkie uszkodzone warstwy nawierzchni,- oczyszczenie wyciętych miejsc z luźnych niezwiązanych części nawierzchni bitumicznej oraz innych zanieczyszczeń,- skropienie krawędzi ubytku emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową 65% w ilości 0,80 kg/m2,- wypełnienie ubytków mieszanką mineralno-bitumiczną na gorąco z zagęszczeniem mechanicznym przy użyciu walca lub zagęszczarki gwarantującej odpowiednie zagęszczenie, - różnica między naprawioną powierzchnią nawierzchni (po ułożeniu i zagęszczeniu) a sąsiadującymi powierzchniami istniejącej nawierzchni nie powinna być większa niż 3 mm,- skropienie (zalanie) emulsją asfaltową i zasypaniem grysem kamiennym o frakcji 5- 8 mm krawędzi naprawionych ubytków, - uzyskany rumosz bitumiczny, gruz i inne materiały odpadowe należy wywieźć na koszt Wykonawcy. Materiały odpadowe, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowią własność Wykonawcy.Przewidywalna ilość masy do wbudowania: około 50 ton. Ilość robót objętych niniejszym zamówieniem jest orientacyjna, a zatem Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecania wykonania robót w mniejszym lub większym zakresie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 50% wartości podanej powyżej.Miejsce robót należy oznakować i zabezpieczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami a po zakończeniu prac, teren robót uporządkować. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.