Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146901120
1.5.8.) Numer faksu: 146119922
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b599b80-913e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025074
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004109/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, TLS 1.2, najlepiej w najnowszejwersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim w postaci elektronicznej, podpisać kwalifikowanympodpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie,właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, a następnie złożyć pod rygorem nieważności przy użyciuśrodków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i suchymi grysami bazaltowymi dróg gminnych i wewnętrznych wykonywana na terenie Gminy Bochnia. Planowana ilość emulsji do wbudowania - max 28 ton. Minimalna ilość emulsji jaka zostanie wbudowana wynosi 23,8 tony.Wynagrodzenie wykonawcy za roboty wykonane i potwierdzone w terenie nie może przekroczyć kwoty, która wynika z wbudowania 28 ton emulsji. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia każdorazowo dokumentów WZ, w celu udokumentowania ilości emulsji zużytej do wykonania remontu cząstkowego nawierzchni. Wykonawca udziela gwarancji na wykonane roboty na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.Nadzór nad wykonaniem robót w terenie będą pełnić pracownicy Urzędu Gminy w Bochni. Termin realizacji prac oraz planowaną ilość emulsji do wbudowania w danym dniu należy każdorazowo uzgadniać z przedstawicielem tutejszego Urzędu.Zamawiający wymaga, by w trakcie realizacji robót, wykonawca zapewnił obecność kierownika robót na terenie budowy. Wykonawca zobowiązany jest do umowy dostarczyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami drogowymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert dla każdej z części osobno: Kryterium I - Cena: Oferta otrzyma taką liczbępunktów, która powstanie poprzez podzielenie najniższej ceny spośród ważnych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 60 % i liczbę 100. Kryterium II - Termin płatności faktury; Zamawiający ustala minimalny termin płatności za wykonany przedmiot zamówienia na 14 dni, pośredni 21 dni a maksymalny na 30 dni. Wykonawca może zaoferować wyłącznie 3 terminy płatności faktury, zaoferowanie innych terminów skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny terminpłatności tj. 14 dni. Oferta otrzyma liczbę punktów, w zależności od zadeklarowanego terminu płatności faktury: 14 dni - 0 pkt., 21 dni - 20 pkt., 30 dni - 40 pkt.2. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w oparciu o podane kryteria w sumie uzyska największą ilość punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z rozdziałem XII SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy