Bieżąca konserwacja dróg leśnych i szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Nowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Bieżąca konserwacja dróg leśnych i szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w 2020 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-08
  • Numer ogłoszenia594978-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594978-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.

PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba: Bieżąca konserwacja dróg leśnych i szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w 2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba, krajowy numer identyfikacyjny 83001774200000, ul. Sikorskiego  2 , 39-460  Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48 15 8467452, e-mail nowadeba@lublin.lasy.gov.pl, faks +48 15 8467377.
Adres strony internetowej (URL): https://nowadeba.lublin.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_buda_stalowska/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_buda_stalowska/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty w zabezpieczonych przed otwarciem i opisanych kopertach należy składać osobiście lub kurierem, za pośrednictwem operatora pocztowego w pokoju nr 13 w budynku administracyjnycm Nadleśnictwa
Adres:
Nadleśnictwo Nowa Dęba z siedzibą: ul.Wł.Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja dróg leśnych i szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba w 2020 r.
Numer referencyjny: S.270.2.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Przedmiar robót— załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -załącznik nr 2 do SIWZ; Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie - konserwacja dróg leśnych wewnątrzzakładowych, szlaków zrywkowych oraz przepustów na terenie Nadleśnictw Nowa Dęba. Zakres robót obejmuje naprawy punktowe lub odcinkowe (w miejscach wskazanych przez Zamawiającego) wyrównanie poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, wbudowanie oraz zagęszczenie kruszywa. Kruszywo 0-63mm gat. I lub 0-31,5mm(SZ) gat.I (określone w przedmiarze robót). Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: a) Zadanie nr 1: Bieżąca konserwacja dróg leśnych b) Zadanie nr 2: Bieżąca konserwacja szlaków zrywkowychWartość zamówienia podstawowego /bez uwzgl.usług podobnych wyszacowano na kwotę: 377 678,83 PLN bez VAT. Całkowita wartość zamówienia wartość z pkt. II.6 obejmuje zamówienie robót podobnych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233141-9
45232452-5
77230000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 62567236,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego- polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w wymiarze nie więcej niż 100% wartości zamówienia podstawowego. 2. Zamówienia o których mowa w pkt 1 będą polegały na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia określonych w przedmiarach robót.3. Zamówienia o których mowa w pkt 1 będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.4. Zamówienie dotyczące robót wskazanych w pkt 1 zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy zgodnie z opracowanym przez wykonawcę i przyjętym przez Zamawiającego kosztorysem.5. Zarówno Zamawiającemu, jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy na roboty wskazane w pkt 1, jest to jedynie uprawnienie do zawarcia umowy z dotychczasowym Wykonawcą po wynegocjowaniu jej postanowień w toku wskazanego odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.6. Zamówienia o których mowa w pkt 1 będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek warunków przyrodniczych bądź atmosferycznych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych.7. Zamawiający przewiduje, że w/w zamówienia będą udzielane w częściach (kilkakrotnie).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty budowlane polegające na konserwacji, remoncie, przebudowie lub budowie dróg lub szlaków zrywkowych o podbudowie tłuczniowej) o wartości co najmniej: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł) brutto każda, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane w sposóbnależyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jegoczęści, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacjizobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi dorealizacji zamówienia przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art.22a ust.2 PZP. Zamawiającyoceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności zawodowe, pozwalają nawykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy niezachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust.5pkt. 1 i 8 ustawy PZP. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty tezrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Ocenaspełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„niespełnia”. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawiedokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę (opisanych w dziale VII) orazdokumentów uzyskanych przez Zamawiającego w toku postępowania. Z treści załączonychdokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił wymaganywarunek udziału w postępowaniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wcelu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy PZP. 4)zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminuskładania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie zwłaściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkamilub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwegoorganu; 5) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu UbezpieczeńSpołecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający,że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innydokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawiespłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lubwstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibęlub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, októrych mowa w pkt 5. ppkt 4-6 przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibęlub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszonoupadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - niezalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, żezawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymiodsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzjiwłaściwego organu- wystawiany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składaniaofert. 7) Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejscezamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wpkt. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których robotyte ostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane wsposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawabudowlanego i prawidłowo ukończone - wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ. Dowodami, o którychmowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregousługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzeWykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2. W przypadku gdyWykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zobowiązany jest złożyćpisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów naokres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikaćzobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolęudzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu. Do wykorzystaniadruk „Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonaniazamówienia” - wg wzoru załącznika nr 12 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wokolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązanyzłożyć (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wrazze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że -powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Do wypełnionego formularzaofertowego należy dołączyć: - oświadczenia wymienione w dziale VII.1-4 - w przypadkupodpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez inne osoby niż wskazane w odpowiednimrejestrze lub ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć woryginale pełnomocnictwo dla tych osób, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowaniaWykonawcy, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza -pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopiinotarialnie potwierdzonej - informacja dot. tajemnicy przedsiębiorstwa - pisemne uzasadnienie(jeśli dotyczy pkt.X pkt 14 SIWZ) - zobowiązanie podmiotu udostępniającego potencjał (jeślidotyczy) - dowód wniesienia wadium - uproszczony kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset zł i 00/100)2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj: 23.10.2020 r. godz.10003. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310 z późn. zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta PKO BP nr rachunku: 89 1020 4391 0000 6702 0138 9667 z dopiskiem: „WADIUM na zamówienie: S.270.2.10.2020”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 13 Zamawiającego - w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa 60,00
wydłużenie okresu gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej (w szczególnościart. 144 ustawy Pzp). 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu zakończenia robót, o okrestrwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, wnastępujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanieTerminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosiZamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy,konieczności zmian STWiORB w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły miećwpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunkiatmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologiirealizacji prac określonej: Umową, STWiORB, normami lub innymi przepisami, wymagającejkonkretnych warunków atmosferycznych, (za niesprzyjające warunki atmosferyczne uważa siętrwające nieprzerwanie przez okres minimum 7 dni, silne wiatry, długotrwałe opady deszczu, śniegu,niskie temperatury, a także podtopienia, pożar oraz z działań sił natury, które zostały uznane za stanklęski żywiołowej, które determinują realizację robót), jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, oraz nie jestmożliwe przestawienie kolejności poszczególnych robót poprzez modyfikację dotychczasowegoharmonogramu robót, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robótniezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej orazudzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy,wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez innepodmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpiąopóźnienia w dokonaniu przez właściwe organy administracji państwowej określonych czynności lubich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwemokoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia wwydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązanena mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, wktórym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za któreWykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót zpowodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ichwstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia Siływyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrówtechnicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotuUmowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętejprzedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych,niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacjilub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianychrozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b)konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmianuznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy -Prawo Budowlane, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznychodbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu wzakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogąskutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniemprzedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny odprzyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lubbłędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) koniecznościzrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizjiz planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresieniezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającejwykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Wykonawca jest uprawniony dożądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkachokreślonych w ust. 3. 5. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowylub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przezZamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacjiprojektu w zakresie jakim jest niezbędne do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanufaktycznego i/lub prawnego. 6. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużeniaTerminu zakończenia robót na podstawie ust. 3. Umowy, zmiany Umowy w zakresie Materiałów,parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonaniaprzedmiotu Umowy na podstawie ust. 3 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 4 lub zmianyUmowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do przekazaniaInspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenialub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2.Oferta powinna być sporządzona przy użyciu formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, w języku polskim i napisana pismem maszynowym lub czytelnym ręcznym.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta zostałauznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności: przedłożyZamawiającemu: 1) kosztorys szczegółowy, 2) projekty ewentualnych umów z podwykonawcami,obejmujące swoim zakresem części zamówienia, które Wykonawca zmierza powierzyćpodwykonawcom. 3) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia i szczegółowo określone we wzorze umowy, na kwotę co najmniej: 400 tyśzłotych (słownie: czterysta tysięcy złotych) 4) zabezpieczenie należytego wykonania umowy przezwykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Zabezpieczenie należytego wykonaniaumowy wynosić będzie 5 % ceny ofertowej brutto.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję hydraulika do zamontowania filtra odkamieniacza do wody w domku - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję hydraulika do zamontowania filtra odkamieniacza do wody w domku jednorodzinnym (rury plastikowe). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI