IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 800,00 zł (słownie: siedem tysięcy osiemset zł i 00/100)2. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj: 23.10.2020 r. godz.10003. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310 z późn. zm.).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta PKO BP nr rachunku: 89 1020 4391 0000 6702 0138 9667 z dopiskiem: „WADIUM na zamówienie: S.270.2.10.2020”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 13 Zamawiającego - w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa |
60,00 |
wydłużenie okresu gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej (w szczególnościart. 144 ustawy Pzp). 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany terminu zakończenia robót, o okrestrwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, wnastępujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanieTerminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosiZamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy,konieczności zmian STWiORB w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły miećwpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunkiatmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologiirealizacji prac określonej: Umową, STWiORB, normami lub innymi przepisami, wymagającejkonkretnych warunków atmosferycznych, (za niesprzyjające warunki atmosferyczne uważa siętrwające nieprzerwanie przez okres minimum 7 dni, silne wiatry, długotrwałe opady deszczu, śniegu,niskie temperatury, a także podtopienia, pożar oraz z działań sił natury, które zostały uznane za stanklęski żywiołowej, które determinują realizację robót), jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, oraz nie jestmożliwe przestawienie kolejności poszczególnych robót poprzez modyfikację dotychczasowegoharmonogramu robót, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robótniezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej orazudzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy,wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez innepodmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpiąopóźnienia w dokonaniu przez właściwe organy administracji państwowej określonych czynności lubich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwemokoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia wwydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązanena mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, wktórym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za któreWykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót zpowodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ichwstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia Siływyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3.Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrówtechnicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotuUmowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętejprzedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych,niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacjilub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianychrozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b)konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmianuznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 ustawy -Prawo Budowlane, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznychodbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu wzakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogąskutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniemprzedmiotu Umowy, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny odprzyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lubbłędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) koniecznościzrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizjiz planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresieniezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającejwykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Wykonawca jest uprawniony dożądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkachokreślonych w ust. 3. 5. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowylub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przezZamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacjiprojektu w zakresie jakim jest niezbędne do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanufaktycznego i/lub prawnego. 6. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużeniaTerminu zakończenia robót na podstawie ust. 3. Umowy, zmiany Umowy w zakresie Materiałów,parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonaniaprzedmiotu Umowy na podstawie ust. 3 lub zmiany wynagrodzenia na podstawie ust. 4 lub zmianyUmowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązany jest do przekazaniaInspektorowi nadzoru inwestorskiego wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenialub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-23, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2.Oferta powinna być sporządzona przy użyciu formularza stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, w języku polskim i napisana pismem maszynowym lub czytelnym ręcznym.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca, którego oferta zostałauznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest dopełnić następujących formalności: przedłożyZamawiającemu: 1) kosztorys szczegółowy, 2) projekty ewentualnych umów z podwykonawcami,obejmujące swoim zakresem części zamówienia, które Wykonawca zmierza powierzyćpodwykonawcom. 3) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jestubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia i szczegółowo określone we wzorze umowy, na kwotę co najmniej: 400 tyśzłotych (słownie: czterysta tysięcy złotych) 4) zabezpieczenie należytego wykonania umowy przezwykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą. Zabezpieczenie należytego wykonaniaumowy wynosić będzie 5 % ceny ofertowej brutto.