„Badania rzeczoznawcze, pomiary specjalistyczne maszyn, urządzeń, instalacji elektrycznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Badania rzeczoznawcze, pomiary specjalistyczne maszyn, urządzeń, instalacji elektrycznych dla potrzeb ruchowych w 2021 roku dla SRK Oddział KWK Krupiński”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-02-15
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00004920
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Badania rzeczoznawcze, pomiary specjalistyczne maszyn, urządzeń, instalacji elektrycznych dla potrzeb ruchowych w 2021 roku dla SRK Oddział KWK Krupiński”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awoznica@srk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Badania rzeczoznawcze, pomiary specjalistyczne maszyn, urządzeń, instalacji elektrycznych dla potrzeb ruchowych w 2021 roku dla SRK Oddział KWK Krupiński”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cc4fd73-653e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00004920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 03

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.srk.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Inne wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu PlatformyZakupowej:Dopuszczalne przeglądarki internetowe:1) przeglądarka internetowa z włączoną obsługąJavaScript: 2) Internet Explorer wersja 10 lub 11,3) Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersjibeta), 4) zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze stronydostawcy Java, 5) minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania1366x786.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,2) komputer klasy PC komputerklasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8, Windows 10(bez wsparcia dla Windows XP, Vista)

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-K-0012/20

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Badanie urządzeń elektrycznych budowy przeciwwybuchowej i instalacji sterowniczo-zasilających przed i po zabudowie i okresowo, Badania i pomiary okresowe rozdzielń elektroenergetycznych, Sprawdzania i badania aparatury kontrolno-pomiarowej i zabezpieczającej, Badania eksploatacyjne i poawaryjne maszyn i urządzeń, Badanie sprzętu ochronnego, przyrządów pomiarowych, wskaźników, olejów izolacyjnych, Lokalizacja uszkodzonych kabli i przewodów na dole i powierzchni kopalni, specjalistyczne pomiary i próby napięciowe kabli 6 kV, Badanie skuteczności środków ochrony przeciwporażeniowej oraz instalacji odgromowych, Kontrole lokomotyw dołowych i baterii akumulatorowych oraz urządzeń do ładowania baterii akumulatorowych,

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:1) wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:1) należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedna usługa lub kilkoma usługami polegającymi na badaniach rzeczoznawczych, pomiarach specjalistycznych maszyn, urządzeń, instalacji elektrycznych o wartości minimum: 250 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.2) dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:– co najmniej w zakresie: posiadania przez Wykonawcę Decyzji Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach o nadaniu uprawnień rzeczoznawcy do spraw ruchu zakładu górniczego w zakresie wykonywania badan i sporządzania opinii przewidzianych w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 23 listopada 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących prowadzenia ruchu podziemnych zakładów górniczych– wymagane jest posiadanie rzeczoznawstwa minimum w grupach:• Grupa VIII – urządzenia do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem – w zakresie czynności określonych w punktach 9.10.1., 9.10.3. i 9.10.5. podpunkt 2) załącznika Nr 3 do ww. rozporządzenia;• Grupa IX – urządzenia i sprzęt elektryczny: pakt. c) sieci elektroenergetyczne w zakresie czynności określonych w § 733 ust. 2 i § 748 ust. 4 ww. rozporządzenia.3) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się:a) dysponowaniem osobami posiadającymi wymagane przepisami kwalifikacje: • (określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 613 z pózn. zm. - oraz w przepisach wykonawczych do ustawy), przewidzianymi do kierowania, nadzorowania i kontroli nad robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia w ilości minimum: minimum 1 osoba o kwalifikacjach kierownika działu ruchu energomechanicznego w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, minimum 2 osoby o kwalifikacjach wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej – maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, minimum 2 osoby o kwalifikacjach dozoru ruchu w specjalności elektrycznej - maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny,• (określone w ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1131 z pózn. zm. oraz w przepisach wykonawczych do ustawy), przewidzianymi do realizacji robót objętych zamówieniem w ilości minimum: 2 osoby w Grupie VIII – urządzenia do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem – w zakresie czynności określonych w punktach 9.10.1., 9.10.3. i 9.10.5. podpunkt 2) załącznika Nr 3 do ww. rozporządzenia; 2 osoby w Grupie IX – urządzenia i sprzęt elektryczny: pakt. c) sieci elektroenergetyczne w zakresie czynności określonych w § 733 ust. 2 i § 748 ust. 4 ww. rozporządzenia,• (określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z pózn. zm.), przewidzianymi do realizacji i nadzoru robót objętych zamówieniem w ilości: minimum 4 osoby posiadających kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji („E”) w zakresie obsługi, konserwacji, kontrolno-pomiarowym dla: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych Grupa 1 min. punkty 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10, minimum 4 osoby posiadających kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku dozoru („D”) w zakresie obsługi, konserwacji, kontrolno-pomiarowym dla: urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych Grupa 1 min. punkty 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 10, dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie wykonywania badań nieniszczących w ilości: minimum 2 osoby posiadających certyfikaty w zakresie: Badania wizualne min. VT2, minimum 2 osoby posiadających certyfikaty w zakresie: Badania magnetycznoproszkowe min. MT2 minimum 2 osoby posiadających certyfikaty w zakresie: Badania ultradźwiękowe min. UT2,• dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje wymagane dla służb BHP w ilości: minimum 1 osoba z uprawnieniami do pełnienia obowiązków pracownika służb BHP, posiadająca łącznie: kwalifikacje osoby co najmniej dozoru średniego ruchu w specjalności BHP lub kwalifikacje osoby co najmniej dozoru innej specjalności w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, wydane przez właściwy organ nadzoru górniczego, kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy z dnia 02.09.1997r. (Dz. U. Z 1997 r. Nr 109 poz. 704 z póz. Zmianami,Wszystkie osoby wykonujące prace stanowią personel własny Wykonawcy i muszą posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne wymagane przepisami, posiadać aktualne badania lekarskie i szkolenia w zakresie BHP.4) posiadaniem certyfikatu zarządzania jakością zgodną z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg. PN-ISO-45001:2018-06

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. Wykonawca składa wraz z ofertą:1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczy podstaw wykluczenia z art. 108 i 109 ust. 1 ust. 5, 7, 8 i 10) - stanowiące załącznik nr 1 do „Formularza Ofertowego”2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów; - stanowiące załącznik nr 2 do „Formularza Ofertowego”3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (stanowiące załącznik nr 3 do „Formularza Ofertowego”). Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.3 i 8.1.4 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.9.2.4. Kopia certyfikatu zarządzania jakością zgodną z normą PN-EN ISO 9001:2009 oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg PN-N 18001: 20049.2.5 oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak

6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/auth

6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:

22.1. Zgodnie z art. 281 ust. 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.22.1.1. po dokonaniu badaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegająceodrzuceniu,22.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie zzapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,22.1.3. sposób oceny ofert w tokuaukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, zuwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,22.1.4. w trakcie aukcji każdemuwykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja wrankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które wykonawcapowinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanychprzez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji,22.1.5.aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakciedogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną pięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadzaograniczeń co do liczby dogrywek,22.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie niemniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jakonajkorzystniejsza.22.2. Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcjaelektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/22.2.1. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacjiWykonawców: a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymikomplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu ofertowym.22.2.2. Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:a) Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmoweoprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,d) Ważny podpiselektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno znastępujących centr certyfikacji:• Cencert,• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•EuroCert.e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanegoważnym kwalifikowanym certyfikatem,f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczącew/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacjepodstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej pozalogowaniu).22.3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikającez korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.22.4. Akceptacjaregulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakcie pierwszegologowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.22.5. Wykonawca ma możliwośćzalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanegooraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnegoidentyfikatora (komplet login-hasło).22.6. W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpiselektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany dodostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przedrozpoczęciem aukcji.

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 5 100,00 złotych (słownie: pięć tysięcy sto złotych, 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z pkt 26 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-15 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez Elektroniczny Formularz Ofertowy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-02-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI