Asfaltowanie nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Horodło w 2021 roku

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Asfaltowanie nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Horodło w 2021 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHorodło
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-28
  • ZamawiającyGmina Horodło
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00108191
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Asfaltowanie nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Horodło w 2021 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Horodło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jurydyka 1

1.5.2.) Miejscowość: Horodło

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-523

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846515447

1.5.8.) Numer faksu: 846515443

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.horodlo.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Asfaltowanie nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Horodło w 2021 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f04315-d326-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108191

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001208/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Asfaltowanie nawierzchni dróg gminnych na terenie gm. Horodło w 2021 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym i wykonawcą odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem : https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu, dostępna pod adresem : https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych , elektronicznych kopi dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy : "Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do komunikacji" wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta jest w punkcie 30 specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta jest w punkcie 30 specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGO.7021.1.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Asfaltowanie nawierzchni dróg gminnych na terenie gm. Horodło w 2021 roku:
1) Asfaltowanie nawierzchni na drodze gminnej Nr 111203L w miejscowościach Bereżnica.
Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Bereżnica polegać będzie na wykonaniu wyrównania i wzmocnienia podbudowy mieszanką kruszywa 0/31,5 mm, grubości 5 cm po zagęszczeniu w ilości 6,08 m3, wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 147 m2;
2) Asfaltowanie nawierzchni na drodze gminnej Nr 111209L w miejscowości Horodło (ul. Jurydyka) w stronę Janek .
Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Horodło polegać będzie na wyrównaniu podbudowy mieszanką kruszywa 0/31,5 mm, grubości 10 cm po zagęszczeniu w ilości 29,60 m3, wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 277,50 m2;
3) Asfaltowanie drogi gminnej Nr 114598L w miejscowości Hrebenne.
Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Hrebenne polegać będzie na wykonaniu podbudowy mieszanką kruszywa 0/31,5 mm grubości 10 cm, po zagęszczeniu w ilości 19,20 m3, wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 180 m2;
4) Asfaltowanie drogi gminnej Nr 111232L i podbudowa kamieniem drogi łączącej Janki z Horodłem w miejscowości Janki;
Asfaltowanie drogi w miejscowości Janki polegać będzie na wykonaniu warstwy nawierzchni bitumicznej na podbudowie z mieszanki (przepust) grubość 5,0 cm po zagęszczeniu grubości 5 cm po zagęszczeniu w ilości 30 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – asfaltowej grubości 4,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 241,50 m2;
5) Asfaltowanie nawierzchni drogi gminnej Nr 114628L w miejscowości Kol. Kobło.
Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Kol. Kobło polegać będzie na wykonaniu podbudowy mieszanką kruszywa 0/31,5 mm grubości 5 cm, po zagęszczeniu w ilości 8,64 m3, wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 162 m2;
6) Asfaltowanie drogi gminnej Nr 114661L w miejscowości Kopyłów.
Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Kopyłów polegać będzie na wykonaniu pod wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 363 m2;
7) Asfaltowanie nawierzchni na drodze gminnej Nr 114681L w miejscowości Łuszków.
Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Łuszków polegać będzie na wykonaniu odsłonięcia krawędzi podbudowy w ilości 76 m2, wzmocnienie podbudowy mieszanką kruszywa 0/31,5 mm grubości 10 cm po zawałowaniu w ilości 24,32 m3, wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 210 m2;
8) Asfaltowanie nawierzchni drogi gminnej Nr 111204L w miejscowości Poraj (Podlesie)
Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Poraj (Podlesie) polegać będzie na wykonaniu podbudowy mieszanką kruszywa 0/31,5 mm grubości 5 cm po zawałowaniu w ilości 44 m3, wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 825 m2;
9) Asfaltowanie nawierzchni drogi gminnej Nr 111219L w miejscowości Poraj (Wykidanka)
Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Poraj (Wykidanka) polegać będzie na wykonaniu wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 1136 m2;
10) Asfaltowanie drogi gminnej nr 111214L w miejscowości Rogalin (ul. Gen. Grota-Roweckiego)
Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Rogalin (ul. Gen. Grota-Roweckego) polegać będzie na wykonaniu podbudowy mieszanką kruszywa 0/31,5 mm grubości 10 cm, po zagęszczeniu w ilości 24,32 m3, wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 228 m2;
11) Asfaltowanie części działki nr 135/6 (droga dojazdowa) w miejscowości Strzyżów.
Asfaltowanie części działki nr 135/6 (droga dojazdowa) w miejscowości Strzyżów polegać będzie na wzmocnieniu istniejącej podbudowy mieszanką kruszywa 0/31,5mmgrubość 10 cm w ilości 12,8 m3, wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 5,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 150 m2, wykonanie nawierzchni z masy mineralno – asfaltowej grubości 4,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 30 m2;
12) Asfaltowanie nawierzchni na drodze gminnej nr 114775L w miejscowości Strzyżów (ul. Morskie Oko)

Asfaltowanie nawierzchni drogi w miejscowości Strzyżów (ul. Morskie Oko) polegać będzie na wykonaniu odsłonięcia krawędzi podbudowy w ilości 68 m2, skropienie podbudowy emulsją mineralno-asfaltową w ilości 204 m2, wyrównanie istniejącej podbudowy masą mineralno-asfaltową w ilości 50 kg/m2 10,20 Mg, regulacja pionowa studzienki kanalizacyjnej szt. 1, wykonanie warstwy ścieralnej z masy mineralno – asfaltowej grubości 4,0 cm po zawałowaniu i posmarowaniu krawędzi asfaltem w ilości 204 m2;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót - zał. nr 4 swz i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 5 swz.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie postępować zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryteriami oceny ofert jest (60 punktów) i okres gwarancji (40 punktów). Przez najkorzystniejszą ofertę należy rozumieć ofertę która otrzyma największą liczbę punktów, stanowiąca sumę punktów obu kryterium

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Złożenie wraz z ofertą kosztorysów ofertowych wykonanych na podstawie przedmiarów załączonych do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 12.3.2 swz składa każdy z wykonawców.
Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12.3.2 swz lub będzie ono niekompletne albo zawierać będzie błędy zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie przez siebie wskazanym, chyba że oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie albo wystąpią przesłanki unieważnienia postępowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy:
1. Zmiana umowy na korzyść zamawiającego może być dokonana tylko za zgodą obu stron.
2. Nie dopuszczalna jest zmiana umowy na niekorzyść zamawiającego.
3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być dokonane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach:
- zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji:
a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie robót bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi),
b) ujawnienia odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenia badań:
c) ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania robót i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby;
d) występowania (w przypadku stwierdzenia na etapie robót budowlanych) niekorzystnych warunków gruntowo - wodnych wymagających dodatkowych robót odwadniających, wymiany gruntu lub innych technologii wzmacniających podłoże gruntowe które nie zostały przewidziane w dokumentacji projektowej ;
e) zmiany przedmiotu zamówienia;
f) przedłużonej się procedury przetargowej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Horodło ul, Jurydyka 1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-28 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-27

2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady cieśli - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady cieśli Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI