Adaptację i dostosowanie budynku byłej Szkoły Podstawowej w Maniach do potrzeb placówki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Adaptację i dostosowanie budynku byłej Szkoły Podstawowej w Maniach do potrzeb placówki opiekuńczo-wychowawczej wraz z mieszkaniami chronionymi .
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonstantynów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-02-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Komarnie
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-02
  • Numer ogłoszenia512865-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512865-N-2018 z dnia 2018-02-02 r.

Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Komarnie: Adaptację i dostosowanie budynku byłej Szkoły Podstawowej w Maniach do potrzeb placówki opiekuńczo-wychowawczej wraz z mieszkaniami chronionymi .
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Adaptację i dostosowanie budynku byłej Szkoły Podstawowej w Maniach do potrzeb placówki opiekuńczo-wychowawczej wraz z mieszkaniami chronionymi. realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Działanie 13.2
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie prowadzi Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Komarno 13, 21-543 Konstantynów w imieniu i na rzecz Powiatu Bialskiego.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Komarnie, krajowy numer identyfikacyjny 3019616100000, ul. Komarno  13 , 21543   Konstantynów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 3414282, 502 503051, e-mail arka131@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://capowkomarno.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://capowkomarno.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://capowkomarno.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://capowkomarno.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta winna być dostarczona w formie pisemnej osobiście lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej, ul. Brzeska 41, 21-500 Biała Podlaska, pok. nr 121

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptację i dostosowanie budynku byłej Szkoły Podstawowej w Maniach do potrzeb placówki opiekuńczo-wychowawczej wraz z mieszkaniami chronionymi .
Numer referencyjny: CA.262.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W ramach inwestycji założono adaptację i dostosowanie budynku byłej szkoły podstawowej w Maniach do potrzeb nowej placówki opiekuńczo-wychowawczej dla nie więcej jak 14 wychowanków. Dodatkowo w sąsiadującym budynku planuje się utworzenia dwóch mieszkań chronionych przeznaczonych dla 6 pełnoletnich wychowanków opuszczających instytucjonalną i/lub rodzinną pieczę zastępcza oraz wyposażenie wspartej infrastruktury. Zakres prac budowlano – remontowych obejmuje: BRANŻA BUDOWLANA Przebudowa budynku byłej szkoły podstawowej 1. demontaż rur spustowych blaszanych 2. montaż nowych rur spustowych blaszanych z uchwytami o śr. 120mm 3. demontaż istniejących parapetów 4. montaż nowych blaszanych powlekanych parapetów zewnętrznych 5. umycie ścian zewnętrznych 6. położenie farby podkładowej 7. malowanie ścian farbą silikonową 8. odkopanie ścian fundamentowych na głębokość 120cm 9. położenie izolacji przeciwwodnej dwuskładnikowej 10. położenie folii kubełkowej na ścianach fundamentowych 11. zasypanie wykopów żwirem o granulacji 2-4mm 12. skucie istniejącej opaski betonowej o szerokości 60 cm 13. wykonanie nowej opaski z kostki brukowej gr. 6 cm na szerokości 60cm 14. skucie istniejącej terakoty na spoczniku i schodach zewnętrznych przy wejściu głównym 15. zaimpregnowanie tarasów i schodów wejściowych preparatem do betonu 16. położenie terakoty na tarasach i schodach wejściowych na kleju 17. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z kostki brukowej z obrzeżem 18. poszerzenie schodów zewnętrznych na elewacji wschodniej o 54cm 19. wykonanie ścianek betonowych gr. 24cm zagłębionych w gruncie na 100cm pod oparcie poszerzonych schodów 20. demontaż stalowych balustrad zewnętrznych na schodach zewnętrznych 21. montaż nowych balustrad ze stali nierdzewnej Roboty przy wymianie wewnętrznej stolarki drzwiowej 22. demontaż istniejącej stolarki drzwiowej 23. montaż nowej stolarki drzwiowej 24. zamurowanie i podmurowanie otworów drzwiowych 25. wykonanie otworów w ścianach wewnętrznych pod projektowane drzwi 26. wykonanie stalowych nadproży w ścianach pod projektowane drzwi 27. uzupełnienie tynków po montażu stolarki drzwiowej Zakres robót wewnętrznych 28. wyburzenie niektórych ścianek działowych 29. postawienie nowych ścianek działowych 30. wykonanie w stropie piętra otworu pod potrzeby montażu wyłazu na strych o wymiarach 75x125cm poprzez wycięcie belki stropowej i skucie fragmentu stropu DZ3 31. uzupełnienie betonem otworu stropowego w miejscu przebicia pod wyłaz 32. montaż wyłazu na strych o wymiarach 70x120cm o odporności ogniowej EI15 33. wycięcie istniejących stopni z prętów stalowych zakotwionych w ścianie na strych 34. montaż rur wywiewnych fi 110 wyprowadzonych ponad dach zakończonych wywiewkami w łazienkach, pralni, suszarni (na parterze w pomieszczeniu bielizny brudnej, pomieszczeniu gospodarczym) 35. demontaż istniejącej balustrady przy klatce schodowej 36. wyburzenie ścianki działowej przy klatce schodowej na poziomie piętra 37. montaż nowych balustrad na klatce schodowej ze stali nierdzewnej 38. postawienie ścianki kart.-gips na konstrukcji aluminiowej na poziomie piętra 39. skucie glazury i terakoty w istniejących sanitariatach na poziomie piętra 40. skucie glazury i terakoty w kuchni na poziomie parteru 41. wydzielenie wiatrołapu poprzez montaż przeszklenia na konstrukcji aluminiowej 42. położenie glazury i terakoty w łazienkach i kuchni cateringowej 43. zmycie ścian i sufitów 44. malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną 45. zerwanie wykładziny PCV na parterze i piętrze 46. położenie wykładziny PCV na parterze i piętrze z wywinięciem na ściany ok. 10cm 47. wyłożenie klatki schodowej wykładziną PCV 48. położenie na strychu na stropie folii paroszczelnej 49. położenie na stropie wełny mineralnej gr. 20cm Roboty na ścianach i posadzce w poziomie piwnicy: 50. skucie tynków na ścianach i suficie 51. osuszenie i odgrzybienie ścian wewnętrznych 52. położenie na ścianach izolacji przeciwwilgociowej powłokowej preparatem do hydroizolacji dwuskładnikowej 53. wykonanie nowych tynków 54. skucie posadzek betonowych 55. położenie na posadzce izolacji z dwóch warstw papy bitumicznej 56. wylanie posadzki betonowej zbrojonej zbrojeniem rozproszonym gr. 5 cm 57. skucie terkoty w kotłowni z cokolikiem 58. położenie na całości gresu z cokolikiem na kleju 59. malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną Zakres robót na terenie 60. rozbiórka istniejącego utwardzenia z kostki betonowej o wymiarach 30x30cm 61. korytowanie terenu pod utwardzenie z wywózką ziemi i gruzu 62. położenie nowego utwardzenia z kostki brukowej gr. 6cm z obrzeżem 63. wykonanie placu zabaw i wypoczynku zgodnie z opisem w odrębnym opracowaniu 64. malowanie farbą do drewna sztachet w ogrodzeniu od frontu działki 65. demontaż pozostałego wokół działki istniejącego ogrodzenia z siatki przemysłowej na słupkach stalowych z rur fi 50mm 66. montaż ogrodzenia stalowego w oparciu o typowe prefabrykowane przęsła panelowe przetłaczane 67. wymiana czapek betonowych na słupkach klinkierowych od frontu 68. wymiana uszkodzonych cegieł klinkierowych w słupkach w ilości 120 szt. 69. zamontowanie siłownika elektrycznego w istniejącej bramie wjazdowej 70. położenie tartanu na istniejącym boisku wielofunkcyjnym Przebudowa budynku mieszkań chronionych Zakres robót na i przy ścianach elewacyjnych 1. demontaż rur spustowych i rynien blaszanych 2. montaż nowych rur spustowych fi 80mm i rynien blaszanych fi 125 z uchwytami 3. demontaż istniejących parapetów zewnętrznych 4. montaż nowych blaszanych powlekanych parapetów zewnętrznych 5. demontaż parapetów wewnętrznych 6. montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurowego 7. odkopanie ścian fundamentowych na głębokość 100cm 8. położenie izolacji przeciwwodnej dwuskładnikowej 9. położenie folii kubełkowej na ścianach fundamentowych 10. docieplenie ścian w gruncie na głębokości 100cm i ponad gruntem do wysokości 60cm polistyrenem ekstrudowanym gr 10cm 11. położenie tynku gładkiego na cokołach 12. docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 4 i 12 cm z wyprawą elewacyjna cienkowarstwową 13. zasypanie wykopów żwirem o granulacji 2-4mm 14. wykonanie opaski z kostki brukowej gr. 6cm na szerokości 60cm 15. uzupełnienie wylewek na schodach i tarasach zewnętrznych 16. zaimpregnowanie tarasów i schodów wejściowych szt. 2 preparatem do betonu 17. położenie terakoty na tarasach i schodach wejściowych na kleju Roboty przy wymianie zewnętrznej i wewnętrznej stolarki okienno-drzwiowej 18. demontaż istniejącej stolarki okienno-drzwiowej 19. montaż nowej stolarki okienno-drzwiowej 20. uzupełnienie tynków po montażu stolarki drzwiowej Zakres robót przy dociepleniu stropodachu 21. demontaż istniejącego pokrycia dachu z papy bitumicznej (w razie potrzeby po stwierdzeniu na miejscu przed przystąpieniem do wykonania ocieplenia) 22. demontaż pasów pod i nad rynnowych 23. demontaż obróbek blacharskich na murkach oporowych 24. montaż obróbek blacharskich na murkach oporowych 25. montaż krawędziaka na dachu w celu montażu rynajz 26. wykonanie obróbek blacharskich: pas nad i podrynnowy, murków oporowych z blachy płaskiej powlekanej 27. uzupełnienie tynków na kominie 28. uzupełnienie czapek betonowych na kominie 29. montaż siatek na otworach wentylacyjnych na kominie 30. położenie na stropodachu nowych projektowanych warstw (paroizolacja, styropapa d=20cm) 31. położenie nowej papy nawierzchniowej i podkładowej Zakres robót wewnętrznych 32. skucie tynków na ścianach i suficie w piwnicy i na poziomie przyziemia 33. wykonanie nowych tynków na ścinach i suficie w piwnicy i na poziomie przyziemia 34. położenie na ścianach izolacji przeciwwilgociowej powłokowej preparatem do hydroizolacji dwuskładnikowej 35. montaż drewnianego włazu do piwnicy o wymiarach 80x80cm 36. montaż drabiny zejściowej do piwnicy na konstrukcji drewnianej szer. 80cm i wysokości 200cm 37. skucie glazury i terakoty w istniejących łazienkach 38. położenie glazury i terakoty w łazienkach i kuchniach przy ciągu roboczym 39. wylanie posadzki betonowej zbrojonej zbrojeniem rozproszonym gr. 5cm w piwnicach 40. położenie na posadzce w piwnicy izolacji z dwóch warstw papy bitumicznej 41. położenie gresu na kleju na posadzce w piwnicach 42. malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną w piwnicy i na poziomie przyziemia 43. wylanie posadzki samopoziomującej gr 2cm 44. wyłożenie posadzek panelem gr 8mm i terakotą Przebudowa i remont budynku garażowo-gospodarczego Zakres robót na i przy ścianach elewacyjnych 1. demontaż rur spustowych i rynien blaszanych 2. montaż nowych rur spustowych fi 80mm i rynien blaszanych fi 125 z uchwytami 3. montaż nowych blaszanych powlekanych parapetów zewnętrznych 4. montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurowego 5. odkopanie ścian fundamentowych na głębokość 100cm 6. położenie izolacji przeciwwodnej dwuskładnikowej 7. położenie folii kubełkowej na ścianach fundamentowych 8. zasypanie wykopów żwirem o granulacji 2-4mm 9. wykonanie opaski z kostki brukowej gr. 6cm na szerokości 60cm 10. skucie tynków zewnętrznych 11. wykonanie nowych tynków cem-wap. 12. malowanie elewacji farbą elewacyjną silikonową Roboty przy wymianie zewnętrznej stolarki okienno-drzwiowej 13. demontaż istniejącej stolarki okienno-drzwiowej 14. montaż nowej stolarki okienno-drzwiowej 15. zamurowanie otworu drzwiowego gazobetonem gr. 24cm 16. podmurowanie otworu okiennego gazobetonem gr. 24cm 17. wykonanie otworu pod drzwi o wymiarach 250x250cm 18. wykonanie nadproża stalowego z dwuteownika NP 160 ze spinkami długości 310cm 19. wykonanie wentylacji nawiewno-wywiewnej w ścianach zewnętrznych poprzez kanały o przekroju 14x14cm 20. uzupełnienie tynków po montażu stolarki drzwiowej Zakres robót przy dociepleniu stropodachu 21. demontaż istniejącego pokrycia dachu z papy bitumicznej (w razie potrzeby po stwierdzeniu na miejscu przed przystąpieniem do wykonania ocieplenia) 22. demontaż pasów pod i nad rynnowych 23. demontaż obróbek blacharskich na murkach oporowych 24. montaż obróbek blacharskich na murkach oporowych 25. wykonanie obróbek blacharskich: pas nad i pod rynnowy, murków oporowych z blachy płaskiej powlekanej 26. położenie nowej papy nawierzchniowej i podkładowej Zakres robót wewnętrznych 27. wyburzenie ściany działowej 28. skucie tynków na ścianach 29. wykonanie nowych tynków na ścianach i suficie 30. wylanie posadzki betonowej zbrojonej zbrojeniem rozproszonym gr. 5cm w piwnicach 31. zaimpregnowanie posadzki preparatem do betonu antypylącym 32. malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną 33. położenie folii przeciwwilgociowej na posadzce BRANŻA SANITARNA 1. Instalacja c.o. 2. Kotłownia olejowa 3. Instalacja wody zimnej 4. Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji 5. Instalacja kanalizacji sanitarnej 6. Przydomowa oczyszczalnia ścieków 7. Instalacja solarna BRANŻA ELEKTRYCZNA 1. Instalacje oświetleniowe 2. Instalacje gniazd wtykowych 230V 3. Instalacja siłowa 4. Instalacje odgromowa 5. Instalacja ochrony od porażeń 6. WLZ do rozdzielnic T-G, T-1, T-2, TK TSP, SP 7. Zasilanie szafy przepompowni wód deszczowych 8. Instalacje komputerowe i telefoniczne 9. Instalacja nadzoru wizyjnego 10. Instalacja antenowa

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1827690,50
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-09-14

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. osobami, które mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) budowlanej – min. 1 osoba, b) sanitarnej – min. 1 osoba, c) elektrycznej – min. 1 osoba, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia z przedstawieniem zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza dysponowanie mniejszą ilością osób w przypadku, kiedy wskazana osoba posiada uprawnienia na więcej niż jedną spośród ww. specjalności. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać odpowiednie uprawnienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.2.2. zdolności technicznej lub zawodowej: 1.2.2.1. wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie, rozbudowie, przebudowie lub budowie budynku o powierzchni użytkowej min. 1000 m2 i wartości 1 500 000,00 zł brutto. 1.2.2.2. wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. osobami, które mogą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) budowlanej – min. 1 osoba, b) sanitarnej – min. 1 osoba, c) elektrycznej – min. 1 osoba, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia z przedstawieniem zakresu wykonywanych przez nich czynności przy realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza dysponowanie mniejszą ilością osób w przypadku, kiedy wskazana osoba posiada uprawnienia na więcej niż jedną spośród ww. specjalności. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać odpowiednie uprawnienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w Ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 8 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty należy dołączyć: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 6 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 1.3. dowód wniesienia wadium; 1.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1.1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. Oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1.2. dla wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną podpisuje i składa pełnomocnik. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1.5. W przypadku Wykonawców polegających na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie do współpracy stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VI. pkt 1.1 i 1.2 niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w rozdz. VI pkt 1.1-1.2 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 w Ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Oświadczenie może być złożone według wzoru zamieszczonego w załączniku nr 8 do SIWZ. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 5.1. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 1 000 000,00 zł; 5.2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 5.3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; 5.4. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.5. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.6. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5.7. odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 5.8. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5.9. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w prawie spłat tych należności. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 5: 6.1. w pkt. 5.4 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13,14 i 21. Dokument o których mowa w pkt. 6.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. w pkt. 5.5 i 5.6 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.3. w pkt. 5.7 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument o którym mowa w pkt. 6.3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 5.4, składa dokument, o którym mowa w pkt 6.1., w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VI ust. 5 pkt 5.7, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 marca 2017 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570). 8. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 8.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 8.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 8.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługę, której wskazane zdolności dotyczą. 9. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz od podwykonawcy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. VI. ust. 5 pkt. 5.4.-5.9. 10. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126). 11. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI. pkt.1.1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy - Załącznik Nr 4 do SWIZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
VIII. Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. gwarancjach bankowych; 2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem (z konta bankowego Wykonawcy na konto Zamawiającego) na konto nr: 40 1160 2202 0000 0002 7319 8450 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu znak sprawy: CA.262.1.2018 Adaptacja i dostosowanie budynku byłej Szkoły Podstawowej w Maniach do potrzeb placówki opiekuńczo-wychowawczej wraz z mieszkaniami chronionymi” do dnia 21.02.2018 r. do godz. 10.00. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. ust. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1.1. wskazanych w ustawie, 1.2. zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony umowy więzi prawnej: 1.2.1. o charakterze niezależnym od stron, 1.2.2. którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, 1.2.3. którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, 1.2.4. którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 1.3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub na świadczenia stron. 2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, istotna zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyłączeniem zmian dotyczących: 2.1. robót, o których mowa w § 12 Umowy, a w tym robót zamiennych, jeżeli stanowią one nieistotną zmianę zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę; 2.2. zmiany rodzaju materiałów, w przypadku zaprzestania produkcji materiału bądź wycofania lub wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach i cechach użytkowych takich samych lub lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie nowszych. Zmiana rodzaju materiałów wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, uzyskanie której wymaga przedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia zmiany. Zaproponowane nowe materiały nie mogą powodować podwyższenia wynagrodzenia określonego w Umowie oraz nie mogą powodować podwyższenia cen jednostkowych poszczególnych pozycji kosztorysowych, zmiana materiałów może nastąpić pod warunkiem, że nie wykracza poza uzyskane pozwolenie na budowę; 2.3. zmiany wynagrodzenia, w przypadku i na warunkach, o których mowa w § 12 i 13 Umowy oraz w sytuacji zmniejszenia zakresu realizacji robót; 2.4. terminu przekazania przez Zamawiającego terenu budowy, jeżeli zajdą uzasadnione okoliczności uniemożliwiające przekazanie terenu budowy w terminie określonym Umową. 3. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne dla wykonania przedmiotu niniejszej Umowy, polecać Wykonawcy na piśmie: 3.1. wykonanie robót wynikających z dokumentacji projektowej lub zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, a nie wyszczególnionych w przedmiarach robót (po uprzednim sporządzeniu protokołu konieczności); 3.2. wykonanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej, jeżeli nie stanowią istotnej zmiany zatwierdzonego projektu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy złożyć w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI