„Adaptacja pomieszczeń na archiwum budynku Urzędu Statystycznego w Krakowie, ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Adaptacja pomieszczeń na archiwum budynku Urzędu Statystycznego w Krakowie, ul. K. Wyki 3 – ETAP I”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-08-26
  • ZamawiającyUrzad Statystyczny w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-11
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń na archiwum budynku Urzędu Statystycznego
w Krakowie, ul. K. Wyki 3 – ETAP I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urzad Statystyczny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000331613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Wyki 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-223

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48124504510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatuskrk@stat.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.stat.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pomieszczeń na archiwum budynku Urzędu Statystycznego
w Krakowie, ul. K. Wyki 3 – ETAP I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f996ecc3-fa74-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://stat-krakow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://stat-krakow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawców korzystających z Platformy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO), Dyrektor Urzędu Statystycznego w Krakowie informuje
o zasadach oraz prawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: KRK-WAD.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 325203,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje remont dachu i realizację następujących zadań:
1 Kody CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe
Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
2 Kody CPV: 45262300-4 Betonowanie
45262310-7 Zbrojenie
Fundament pod ścianę oddzielenia pożarowego
3 Kody CPV: 45262522-6 Roboty murarskie Roboty murarskie
4 Kody CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej Stolarka okienna
5 Kody CPV: 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni Wymiana opaski
6 Kody CPV: 45410000-4 Tynkowanie
45320000-6 Roboty izolacyjne
Docieplenie elewacji i ścian fundamentowych
7 Kody CPV: 45320000-6 Roboty izolacyjne
Docieplenie tarasu z montażem płyt tarasowych
8 Kody CPV: 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg
45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych
Remont balustrad i stopni wejściowych na taras
Szczegółowy przedmiot robót zawarty został w załączniku nr 1a do SWZ
1 Kody CPV: 45111300-1 Roboty rozbiórkowe Roboty demontażowe (1-21)
2 Kody CPV: 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Instalacja wodno-kanalizacyjna (22-51)
3 Kody CPV: 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Instalacja hydrantowa (52-61)
4 Kody CPV: 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania Instalacja c.o. (62-82)
Szczegółowy przedmiot robót zawarty został w załączniku nr 1b do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45262522-6 - Roboty murarskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty „G”

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia „T”

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zastępowalność kluczowego personelu „ZP”

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Oświadczenie, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu i spełniania warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ, przygotowane
w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca może pobrać przedmiotowe oświadczenie ze strony internetowej Zamawiającego, na której zamieszczono ogłoszenie oraz SWZ:
 https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-krakowie/zamowienia-publiczne/przetargi-i-zapytania-ofertowe/
oraz Platformy dostępnej pod adresem:
 http://stat-krakow.ezamawiajacy.pl.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, może na każdym etapie postępowania, wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zostało zawarte w SWZ w punkcie 10.8

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.2 Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione zostało przed upływem terminu składania ofert w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) i utrzymane zostało nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do Umowy:
1) w przypadku gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin lub zakres realizacji przedmiotu Umowy;
2) niezbędne jest zmniejszenie zakresu Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego, w tym w szczególności zmniejszenie finansowania działalności Zamawiającego;
3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy;
4) niezbędne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 2 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy określonego
w pkt 1 – 2;
5) nastąpi zmiana: stawki podatku od towarów i usług - jeżeli zmiana ta będzie miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
6) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, o której mowa w § 15 Umowy;
7) gdy niezbędna jest zmiana terminu wykonania Umowy z uwagi na wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, stanu wyjątkowego lub stanu klęski żywiołowej;
8) w innych przypadkach określonych w art. 455 i art. 458 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://stat-krakow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2 - Niedźwiedź
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę malowanie blachodachówki mat-grafit, 230 m2.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa pieca rurowego z regulatorem temperatury dla WEiP - KC-zp.272-373/21
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostarczanie wyrobów medycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa turystycznej ścieżki rowerowej wraz z miejscami obsługi rowerzystów w Odrzechowej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ul. Świerkowej w Opocznie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI