Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń związanych z utworzeniem nowych miejsc w miejskim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń związanych z utworzeniem nowych miejsc w miejskim żłobku w Jastrowiu ramach rozwoju opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJastrowie
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina i Miasto Jastrowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-13
  • Numer ogłoszenia539473-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539473-N-2020 z dnia 2020-05-13 r.

Gmina i Miasto Jastrowie: Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń związanych z utworzeniem nowych miejsc w miejskim żłobku w Jastrowiu ramach rozwoju opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Jastrowie stawia na maluchy!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6: Rynek Pracy, Działanie 6.4. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi, Poddziałanie 6.4.1. Wsparcie aktywności zawodowej osób wyłączonych z rynku pracy z powodu opieki nad małymi dziećmi.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Jastrowie, krajowy numer identyfikacyjny 57079135900000, ul. Gdańska  79 , 64-915  Jastrowie, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 672 662 211, , e-mail pawel.wencka@jastrowie.pl, , faks 672 662 342.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.jastrowie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta tradycyjna
Adres:
Urząd Gminy i Miasta Jastrowie ul. Gdańska 79, 64-915 Jastrowie, pok. nr 13

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja i dostosowanie pomieszczeń związanych z utworzeniem nowych miejsc w miejskim żłobku w Jastrowiu ramach rozwoju opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1 Zakres przedsięwzięcia obejmuje:Budynek w projektowanej części jest obiektem jednokondygnacyjnym, budowanym w technologii tradycyjnej- murowany z cegły silokatowej i ceramicznej. Stropodach pełny o stropach skośnych-klaina i kanałowych. Projektuje się dokonanie rozbiórek w kolejności wskazanej w p. IV z umiejscowieniem wskazanym na rysunku nr 4. Po dokonaniu kompletu rozbiórek należy przystąpić do wykonywania robót montażowych i wykończeniowych. Inwestor zaplanował, że część parteru zostanie przeznaczone na żłobek przeznaczony dla 20 dzieci. Wejście główne do ośrodka zdrowia pozostaje takie samo, do projektowanego żłobka zaplanowane zostana dwa wejścia główne ( w miejscu wejścia do SOR) i wejście pomocnicze (drugie wejście z ulicy 1 maja). Projektuje się nastepujący program funcjonalny: • • Zaadaptowano jedno pomieszczenie dydaktyczne-sala zabaw I leżakowania (wysokość pomieszczenia h=298-305 cm) na pomieszczenie do zabawy dla dzieci oraz pomieszczenie do spania połączone z magazynkiem na leżaki oraz z szafami na pościel dla dzieci. Doświetlenie normatywne. Wykładziny dywanowa I PCV, • • Komunikacja I szatnia • • wydzielenie strefy gospodarczej- kuchennej (magazynek żywności, rozdzielanie i wydawanie posiłków). Przewiduje się przygotowanie posiłków na zewnętrz-katering, w pomieszczeniach: rozdział, wydawanie posiłków mycie zuzytych naczyń, • • całkowita przebudowa węzłów sanitarnych (łazienka z toaletą dla dzieci, pokój kąpielowy dla dzieci, pomieszczenie na przechowywanie I dezynfekcję nocników, WC dla pracowników), • • 2 gabinety z pomieszczeniem socjalnym dla maksymalnie 5 pracowników, oraz pomieszczenia gospodarcze, • • kotłownia gazowa. • • ogrodzony plac zabaw składający się z 20 elementów zabawowych z montażem nawierzchni z kruszywa grubości 15 cm do 30 cm (w przypadku elementów o wysokości upadku powyżej 1,5 m) Opis konstrukcji i stałych elementów budynku • • Ściany wewnętrzne Projektuje się po dokonaniu niezbędnych rozbiórek, wykonanie niezbędnych zamurowań I montaz nadproży zelbetowych strunobetonowych o przekroju kwadratu. Sciany należy wcześniej zabezpieczyć poprzez podstemplowanie stropów sąsiednich. Nowe ścianki działowe należy wykonać z płytek gazobetonowych układanych na klej, grubość 12 cm. Przegroda powinna spełniać wymagania akustyczne zgodnie z PN-B 02151-3:2015-10. Przyjmuje się wymagania w zakresie minimalnej izolacyjności akustycznej R`A1 dla ścian bez drzwi oddzielających pomieszczenia ogólnodostępnych pomieszczeń sanitarnych od miejsc przeznaczonych do pracy na poziomie minimum 50dB. • • Posadzki W większości pomieszczeń zmian posadzek, tam gdzie zaplanowano nowe płytki skuwamy stare i wykonujemy nową wylewkę pod nowe płytkiceramiczne, w miejscu nowych wykładzin PCV lub dywanowych na istniejące płytki mamy warstwę 3mm warstwy wyrównawczej. • • Kominy W większości pomieszczeń wykorzystane zostaną istniejące przewody kominowe wentylacyjne. W pomieszczeniach wskazanych projektuje się wykonanie deflektorów wywiewnych do zamontowania w stropodachu. Nawiew powietrza będzie zapewniony poprzez zamontowanie nawiwiewników regulujacych ilość powietrza czujnikami higrosterowalnymi (np. urządzenia produkcji Aereco lub równoważne).Wykończenie pomieszczeń a. Podłoża i posadzki • • W łazienkach i większości pomieszczeń należy skuć istniejące płytki:. Wykonanie nowej posadzki: -Podkład podłogowy samopoziomujący (np. Lafarge Agilia sols A ) 4cm-Płytki ceramiczne na klej • W pomieszczeniach dydaktycznych wykładziny dywanowe i PCV Wykonanie nowej posadzki: d. Osłony grzejników -Podkład podłogowy samopoziomujący (np. Lafarge Agilia sols A ) 3mm -Wykładzina dywanowa segmentowa ukłądana na sucho/ wykładzina PCV (typu tarkett) ukłądana na klej, zgrzewana, wykładany cokolik na ściany/ w pomieszzceniach biurowych po wykonaniu podkładu należy ułożyć panele podłogowe o powyższonej ścieralności min AC6 na piance podkładowej. b. Stolarka okienna i drzwiowa Okna PCV istniejące (Inwestor przewiduje wymianę stolarki zewnętrzej w ramach innego programu termomodernizacyjnego wg odrębnego opracowania) należy je wyposażyć w nawiewniki okienne i spełniają wymagania wentylacji pomieszczeń poprzez odpowiedni współczynnik infiltracji. Drzwi wejściowe aluminium”ciepłe” oraz wewnętrzne płycinowe systemowe- malowane z opaskami ozdobnymi. c. Wykończenie ścian i sufitów Po zamontowaniu ścianek należy uzupełnić tynki zaprawą cementowo-wapienną. Całość należy wyszpachlować minimum dwukrotnie sufity I ściany z wyrównywaniem krawędzi I płaszczyzn. Całość malujemy farbami lateksowymi (np. Śnieżka, Tikkurila, Dekoral), W korytarzu i klasach - farby klasy I, odporne na ścieranie z połyskiem. Sufity w kolorze białym, ściany do uzgodnienia z inwestorem. W salach zabaw i spania ściany kolorowe. Przewiduje się montaż nowych parapetów wewnętrznych z żywic konglomeratowych. W pomieszzceniach “mokrych” (sanitariaty, pomieszczenia kuchenne) po uzupełnieniu tynków należy zamontować płytki ceramczne na klej do wysokości minimum 200 cm (górna krawędź drzwi). Projektuje się osłony grzejników systemowe z płyt laminowanych kolorowych montowanych na grzejnikach. Na wszystkich grzejnikach dostępnych dla dzieci osłony chroniące przed bezpośrednim kontaktem. Osłony grzejników. AKMA. Osłony wykonane są z MDF laminowanego o grubości 16 mm z głębokim frezowaniem, wyróżniają się mocnymi kolorami i ciekawymi wzorami ażurów, które są ważnym elementem dekoracyjnymElementy zagospodarowania terenu Plac zabaw W ramach niniejszej inwestycji projektuje się plac zabaw: 21 elementowy, ogrodzony ze stalowych elementów panelowych malowanych proszkowo-wysokości 110 cm z furtką. Nawierzchnię bezpieczną stanowić będzie piasek o grubości 15 cm do 30 cm w przypadku strefy upadku o wysokości większej niż 150 cm. Plac zabaw składać się będzie z elementów oznaczonych w PZT numerami: 1. Wagonik 2. Wagonik cysterna 3. Lokomotywa 4. Zjeżdżalnia „Słonik” 6.Dwuosobowa huśtawka „mini” 7. Głuchy telefon -2 kpl. 8. Huśtawka ważka 9. Zestaw zabawowy -zamek 10. Piaskownica sześciokątna 11. Domek wielofunkcyjny 12. Bujak dwuosobowy z oparciem-„łódka” 13. Tablica do rysowania 14. Panel muzyczny „solo”2 15. Panel muzyczny „solo ”16. Bujak „rakieta” 17. Panel muzyczny 3 18. Zjeżdżalnia ”solo” 19. Ławki i stolik 20. Tablica z regulaminem „sowa” 21. Koszt na śmieci z daszkiem22. Zabawka wielofunkcyjna: Most z tunelem brąz ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA WYBÓR WSZYSTKICH ZABAWEK ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PLACU ZABAWPodjazd dla niepełnosprawnych W celu dostępu bez progów i przeszkód dla osób niepełnosprawnych i rodziców z wózkami projektuje się podjazd o konstrukcji betonowej okładany kostkami betonowymi gr 6 cm na podsypce cementowo-piskowej. Pochylenie 6 %, szerokość 120 cm. Próg wzdłuż wysokości minimum 7 cm. Balustrady z kształtowników stalowych ocynkowanych malowanych proszkowo z pochwytami na dwóch wysokościach: 75 i 90 cm zamocowane obustronnie w rozstawie 100-110 cm. Podest i schody należy wykończyć płytami grubości 6-8 cm z betonu zdobionego : „płukanego: bądź „śrutowanego”.Utwardzenie terenu: chodniki , place i podjazdy i miejsca postojowe Projektuje się wykonanie utwardzeń terenu poprzez przebudowę i wykonanie nowych o nawierzchni z kostki betonowej kolorowej o grubości 6 i 8 cm na podsypce cementowo-piskowej. Ograniczenia za pomocą obrzezy betonowych 8x30 i krawężników betonowych 15x30 w ławach betonowych.Wzmocnienie murku oporowego W związku z małą stabilnością murku oporowego wskazanego w PZT i opisanego w ekspertyzie technicznej projektuje się usztywnienie tego elementu poprzez wymurowanie z bloczków betonowych M6 z kotwieniem do istniejącego muru kotwami stalowymi fi 8 w ilości 4 szt./m2. Przestrzeń między nowym a starym murem należy wypełnić warstwami betonem C15/25 o konsystencji plastycznej.Instalacje Projektowany budynek należy wyposażyć w instalację (wg odrębnych projektów w niniejszym opracowaniu): Sanitarną: instalacja wodno-kanalizacyjna: ustępy spłukiwane, umywalki, prysznice instalacja ciepłej wody: podgrzewacz pojemnościowy w kotłowni instalacja grzewcza: grzejniki konwertorowe Elektryczną: instalacja elektryczna siły i światła, oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne – świetlówki energooszczędne, oświetlenie awaryjne. Przeciwdeszczową: odprowadzenie wody odpadowej na teren działki

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. Kierownik budowy – 1 osoba – 2 lata – podstawa dysponowania.2. Kierownik robot sanitarnych – 1 osoba - 1 rok– – podstawa dysponowania.3. Kierownik robót elektrycznych – 1 osoba - 1 rok– – podstawa dysponowania.4. ZATRUDNIA NA UMOWE O PRACE MIN. 5 PRACOWNIKÓW
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Według SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 7.2.1.1. Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania, których zakres obejmował budowę/przebudowę budynku (obiektu kubaturowego) na kwotę min. 600 000 zł .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Według SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Według SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Według SIWZ
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Według SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Według SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wpłacenie wadium w kwocie 10 000,00zł w dopuszczalnie prawnych formach zgodnie z UPZP Nr konta zamawiającego 0989 35 000 90 000 1094 2000 0090

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
CENA 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont - chciałabym przenieść kuchnie do salonu i z kuchni zrobić pokój. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI