54_Remont schodów wejściowych do budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
54_Remont schodów wejściowych do budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Górnicza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-15
  • ZamawiającyZagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-31
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
54_Remont schodów wejściowych do budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zco-dg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

54_Remont schodów wejściowych do budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80c2dfef-0a57-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165536

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122071/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont zewnętrznych schodów wejściowych do budynku "D" ZCO

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja
pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na
wezwanie Zamawiającego oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez: a)
platformę zakupową: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg z użyciem formularza Wyślij
wiadomość dostępnego na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA: formularz Wyślij wiadomość nie
służy doskładania ofert. b) pocztę elektroniczną: zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Komunikacja pomiędzy
Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,
oświadczeń, wniosków, dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu na wezwanie
Zamawiającego oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie poprzez: a) platformę
zakupową:https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg zużyciem formularza Wyślij wiadomość dostępnego
na stronie dotyczącej postępowania. UWAGA: formularz Wyślij wiadomość nie służy do składania ofert.
b) pocztęelektroniczną:zamowienia.publiczne@zco-dg.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:1. Administratorem danych osobowych jest Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im.
Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej, ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, tel/fax 32 621 20
48, e-mail:szpital@zco-dg.pl 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Zagłębiowskie Centrum Onkologii Szpital

Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może
się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych na adres poczty
elektronicznejiod@zco-dg.pl3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie
obowiązujących przepisów prawa i zawartych umów.4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w
celu realizacji umów zawartych z kontrahentami,5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o
których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej
oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w
zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, 6. Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 4, a
po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa,7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu
następujące uprawnienia: •prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych
danych;• prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są
nieprawidłowe lub niekompletne;• prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia
zapomnianym), w przypadku gdy: dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w
inny sposób przetwarzane, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,• prawo do
przenoszenia danych– w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:• prawo
sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące
przesłanki:1) zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku
przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowania władzy publicznej przez Administratora, 2) przetwarzanie jest niezbędne do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę
trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów maja interesy lub
podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w
szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.8. W przypadku powzięcia informacji o
niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.9.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę
przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.10.
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/54/ZCO/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pt. ,,Remont schodów wejściowych do
budynku „D” Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpital Specjalistyczny im. Sz. Starkiewicza w
Dąbrowie Górniczej”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryterium:
„cena” – C;
„okres gwarancji i rękojmi” – G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi” – G

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, dotyczące:a) zdolności technicznej lub zawodowej – a1) Wykonawca spełni
warunek, jeżeli wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5-ch lat, przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia tj. roboty
budowlano – montażowe o wartości robót brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł a2) Wykonawca
spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
tj.dysponuje co najmniej jedną (1) osobą (wyznaczoną przez Wykonawcę) posiadającą
uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do
sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawniające do wykonania
przedmiotu zamówienia, oraz przedłożył wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu
zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę Izbę, z określonym w nim
terminem ważności

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Rozdziale V pkt.
2.d ppkt. d1) SWZ Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączenia dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa , są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmioty, na
rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od
niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. – według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 4 SWZ. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót
budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami powyższy wykaz przedstawia z tymi
wykonawcami którzy bezpośrednio uczestniczyli w tych robotach. b) Na potwierdzenie spełniania
warunku określonego w Rozdziale V pkt. 2.d ppkt. d2) SWZ Wykaz osób, skierowanych przez
wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. –
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni
spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie V niniejszej SWZ oraz złożyć
dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami
zawartymi w punkcie VI SWZ.2. Ponadto ww. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia
Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja
prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.4. W odniesieniu do warunku udziału w
postępowaniu określonego w Rozdziale V pkt. 2d) SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia, w przypadku, o którym mowa w pkt. 4, dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.6. Oferta musi być podpisana
w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie
(przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).7. W przypadku wspólnego ubiegania się
o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o którym mowa w Rozdziale VI pkt. 1
SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8. Jeżeli oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,
Zamawiający może żądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile takie zostało ustanowione przez
Zamawiającego).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.2. Zamawiający określa następujące
warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:1) konieczność
zmiany terminu bez zmiany wynagrodzenia umownego z powodu: a) działania siły wyższej, tj.
wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe
do zapobieżenia - wojna, klęska żywiołowa, strajki – z tym zastrzeżeniem, że strony wyłączają z
katalogu siły wyższej epidemię wirusa SARS-CoV-2,b) zmian będących następstwem
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez
Zamawiającego ,c) zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych
bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania
uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,2) rezygnacja z wykonania
części robót – ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w
trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z
przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o
zakres z którego Zamawiający rezygnuje;3) zawieszenie przez Zamawiającego wykonania
części lub całości robót na czas trwania przeszkody w przypadku wystąpienia konieczności
wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nie przewidywanych,
których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy
bez zmiany wynagrodzenia;4) zmiana technologii wykonania robót, lub zmiana materiałów, jeżeli
nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych
standardów jakościowych, z ewentualną (zależną od akceptacji Zamawiającego) zmianą
wynagrodzenia;5) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług;3. Wniosek o
ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do
Zamawiającego w terminie nie później niż 14 dni przed upływem terminu umownego. W
przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu.4. Wykonawcy nie
przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.5. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy
pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zco_dg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę adaptację ogrodu - Tychy
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę adaptację ogrodu - nasadzenia roślin wraz z przygotowaniem terenu, ławki ogrodowe, oświetlenie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawy pomp insulinowych dla dzieci.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Dąbrowa Górnicza: 52 Dostawa środków dezynfekcyjnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Dąbrowa Górnicza: Dostawa gazów medycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy dróg na terenie miasta Lubina
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI