Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
53-P-24 Remont pomieszczeń w obiektach Zamawiającego
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlane, instalacyjne, elektryczne, wod.-kan., wentylacyjne, gazy medyczne) zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR).
Przedmiot zamówienia, oprócz robót wskazanych w pkt 1 obejmuje wykonanie dokumentacji powykonawczej, składowanie i wywóz na legalne wysypisko materiałów rozbiórkowych i gruzu (udokumentowane stosownym zaświadczeniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023r. Poz. 1587).
Zamawiający żąda, by wszystkie zabudowane materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji zamówienia:
- odpowiadały wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie określonych w Prawie budowlanym
- były fabrycznie nowe i co do gatunku wysokiej jakości
- posiadać dokumenty gwarancyjne, jeżeli objęte są gwarancją producenta.
Zamawiający przewiduje możliwość odbiorów częściowych robót i płatności częściowe, na wniosek wykonawcy określony w Formularzu, zgodnie z poniższymi zasadami:
a) odbiorem częściowym może być objęta wykonana część robót stanowiąca całość
technologiczną - Zamawiający dopuszcza maksymalnie 3 odbiory częściowe, ale musi być to zamknięta całość technologiczna;
b) Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty za każdą część robót (jak pkt a) lub łącznie za kilka części;
c) odbiorem częściowym nie może być dostawa materiałów
Jeżeli projekt wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, lub rozwiązań na opisanie ich poprzez odniesienie do znaków towarowych lub pochodzenia, lub norm technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 101 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów lub normy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać "produkty", aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Minimalny wymagany minimalny okres gwarancji:
60 miesięcy od dnia odbioru robót - dot. robót budowlanych
24 miesiąc od dnia odbioru robót - dot. wyposażania
W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia serwis urządzeń.
Zgodnie z treścią art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż przedmiot zamówienia uwzględnia rozwiązania dotyczące dostępności pomieszczeń dla osób
z niepełnosprawnościami.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z realizacją usług objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj. prace fizyczne dotyczące:
- wykonania robót obejmujących tynkowanie, układanie gładzi gipsowych, prac malarskich, układania płytek ściennych i drzwiowej, robót ogólno-budowlanych
- układania podłóg, wykonania sufitów podwieszanych,
- wykonania prac obejmujących konstrukcje aluminiowo-szklane,
- obsługę pojazdów przewożących materiały, odpady lub innych pojazdów
i urządzeń,
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (projektantów, kierowników budowy, itp.).
Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę zatrudnionego pracownika,
d) inne dokumenty.
Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte w powyższych dokumentach takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć kosztorysy szczegółowe.
Dokumentacje rysunkowe, przedmiary robót, opisy techniczne i Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót stanowią całość Dokumentacji Technicznej.
Ewentualne błędy i pominięcia w którejkolwiek części dokumentacji nie zwalniają Wykonawcy od wykonania zadania zgodnie z przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej.
Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne stanowią część Umowy, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w Dokumentacji Umownej i Projektowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego i Inspektora Nadzoru,
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
Wizja lokalna odbędzie się po uprzednim zgłoszeniu mailowym (j.luks@szpital4.gliwice.pl) w dniach 03.04.2024r. - 05.04.2024r. w godzinach 9:00-14:00).
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlane, instalacyjne, elektryczne, wod.-kan., wentylacyjne, gazy medyczne) zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR).
Przedmiot zamówienia, oprócz robót wskazanych w pkt 1 obejmuje wykonanie dokumentacji powykonawczej, składowanie i wywóz na legalne wysypisko materiałów rozbiórkowych i gruzu (udokumentowane stosownym zaświadczeniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023r. Poz. 1587).
Zamawiający żąda, by wszystkie zabudowane materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji zamówienia:
- odpowiadały wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie określonych w Prawie budowlanym
- były fabrycznie nowe i co do gatunku wysokiej jakości
- posiadać dokumenty gwarancyjne, jeżeli objęte są gwarancją producenta.
Zamawiający przewiduje możliwość odbiorów częściowych robót i płatności częściowe, na wniosek wykonawcy określony w Formularzu, zgodnie z poniższymi zasadami:
a) odbiorem częściowym może być objęta wykonana część robót stanowiąca całość
technologiczną - Zamawiający dopuszcza maksymalnie 3 odbiory częściowe, ale musi być to zamknięta całość technologiczna;
b) Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty za każdą część robót (jak pkt a) lub łącznie za kilka części;
c) odbiorem częściowym nie może być dostawa materiałów
Jeżeli projekt wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, lub rozwiązań na opisanie ich poprzez odniesienie do znaków towarowych lub pochodzenia, lub norm technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 101 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów lub normy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać "produkty", aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Minimalny wymagany minimalny okres gwarancji:
60 miesięcy od dnia odbioru robót - dot. robót budowlanych
24 miesiąc od dnia odbioru robót - dot. wyposażania
W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia serwis urządzeń.
Zgodnie z treścią art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż przedmiot zamówienia uwzględnia rozwiązania dotyczące dostępności pomieszczeń dla osób
z niepełnosprawnościami.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z realizacją usług objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj. prace fizyczne dotyczące:
- wykonania robót obejmujących tynkowanie, układanie gładzi gipsowych, prac malarskich, układania płytek ściennych i drzwiowej, robót ogólno-budowlanych
- układania podłóg, wykonania sufitów podwieszanych,
- wykonania prac obejmujących konstrukcje aluminiowo-szklane,
- obsługę pojazdów przewożących materiały, odpady lub innych pojazdów
i urządzeń,
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (projektantów, kierowników budowy, itp.).
Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę zatrudnionego pracownika,
d) inne dokumenty.
Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte w powyższych dokumentach takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć kosztorysy szczegółowe.
Dokumentacje rysunkowe, przedmiary robót, opisy techniczne i Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót stanowią całość Dokumentacji Technicznej.
Ewentualne błędy i pominięcia w którejkolwiek części dokumentacji nie zwalniają Wykonawcy od wykonania zadania zgodnie z przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej.
Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne stanowią część Umowy, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w Dokumentacji Umownej i Projektowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego i Inspektora Nadzoru,
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
Wizja lokalna odbędzie się po uprzednim zgłoszeniu mailowym (j.luks@szpital4.gliwice.pl) w dniach 03.04.2024r. - 05.04.2024r. w godzinach 9:00-14:00).
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlane, instalacyjne, elektryczne, wod.-kan., wentylacyjne, gazy medyczne) zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR).
Przedmiot zamówienia, oprócz robót wskazanych w pkt 1 obejmuje wykonanie dokumentacji powykonawczej, składowanie i wywóz na legalne wysypisko materiałów rozbiórkowych i gruzu (udokumentowane stosownym zaświadczeniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023r. Poz. 1587).
Zamawiający żąda, by wszystkie zabudowane materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji zamówienia:
- odpowiadały wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie określonych w Prawie budowlanym
- były fabrycznie nowe i co do gatunku wysokiej jakości
- posiadać dokumenty gwarancyjne, jeżeli objęte są gwarancją producenta.
Zamawiający przewiduje możliwość odbiorów częściowych robót i płatności częściowe, na wniosek wykonawcy określony w Formularzu, zgodnie z poniższymi zasadami:
a) odbiorem częściowym może być objęta wykonana część robót stanowiąca całość
technologiczną - Zamawiający dopuszcza maksymalnie 3 odbiory częściowe, ale musi być to zamknięta całość technologiczna;
b) Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty za każdą część robót (jak pkt a) lub łącznie za kilka części;
c) odbiorem częściowym nie może być dostawa materiałów
Jeżeli projekt wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, lub rozwiązań na opisanie ich poprzez odniesienie do znaków towarowych lub pochodzenia, lub norm technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 101 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów lub normy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać "produkty", aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Minimalny wymagany minimalny okres gwarancji:
60 miesięcy od dnia odbioru robót - dot. robót budowlanych
24 miesiąc od dnia odbioru robót - dot. wyposażania
W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia serwis urządzeń.
Zgodnie z treścią art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż przedmiot zamówienia uwzględnia rozwiązania dotyczące dostępności pomieszczeń dla osób
z niepełnosprawnościami.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z realizacją usług objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj. prace fizyczne dotyczące:
- wykonania robót obejmujących tynkowanie, układanie gładzi gipsowych, prac malarskich, układania płytek ściennych i drzwiowej, robót ogólno-budowlanych
- układania podłóg, wykonania sufitów podwieszanych,
- wykonania prac obejmujących konstrukcje aluminiowo-szklane,
- obsługę pojazdów przewożących materiały, odpady lub innych pojazdów
i urządzeń,
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (projektantów, kierowników budowy, itp.).
Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę zatrudnionego pracownika,
d) inne dokumenty.
Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte w powyższych dokumentach takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest przed podpisaniem umowy dostarczyć kosztorysy szczegółowe.
Dokumentacje rysunkowe, przedmiary robót, opisy techniczne i Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót stanowią całość Dokumentacji Technicznej.
Ewentualne błędy i pominięcia w którejkolwiek części dokumentacji nie zwalniają Wykonawcy od wykonania zadania zgodnie z przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej.
Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne stanowią część Umowy, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w Dokumentacji Umownej i Projektowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego i Inspektora Nadzoru,
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane.
Wizja lokalna odbędzie się po uprzednim zgłoszeniu mailowym (j.luks@szpital4.gliwice.pl) w dniach 03.04.2024r. - 05.04.2024r. w godzinach 9:00-14:00).
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Kominki wolnostojące
Racibórz (śląskie)
Kominki narożne
Racibórz (śląskie)
Kominki
Racibórz (śląskie)
Usługi remontowe
Gliwice (śląskie)
Malowanie
Gliwice (śląskie)
Remonty łazienek
Gliwice (śląskie)
Układanie paneli
Gliwice (śląskie)
Układanie płytek
Gliwice (śląskie)
Remonty kompleksowe
Gliwice (śląskie)