Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
202.Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania instalacji oddymiania klatki schodowej na III piętrze oraz
remontu pokoi wskazanych w treści SWZ przy ul. Ingardena 3 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48126633903
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: artur.wyrwa@uj.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
202.Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania instalacji oddymiania klatki schodowej na III piętrze oraz
remontu pokoi wskazanych w treści SWZ przy ul. Ingardena 3 w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-937eeefb-fdfb-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.uj.edu.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.uj.edu.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z
Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych
do porozumiewania się z Wykonawcami.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXII SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych
osobowych- dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXII SWZ, tj. Informacja o przetwarzaniu danych
osobowych- dotyczy wykonawcy będącego osobą fizyczną
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.202.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu instalacji oddymiania klatki schodowej na III piętrze, oraz remont pokoi nr123,125, 048 i 048C w budynku przy ul. Ingardena 3 w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do niniejszej SWZ, który zawiera opis techniczny oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (zwana dalej w skrócie STWiOR), informacje uzupełniające, jak i przedmiar. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty jest opis techniczny oraz STWiOR. Zmawiający wskazuje iż, zapisy w treści dokumentacji projektowej wskazujące na to iż, przedmiot zamówienia realizowany jest w budynku zabytkowym nie mają zastosowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262300-4 - Betonowanie
45262321-7 - Wyrównywanie podłóg
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45442110-1 - Malowanie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w
tym zakresie,
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,
którzy wykażą, że:
1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie
mniejsza niż 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych).
4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy,
którzy wykażą, że:
1) skierują do realizacji zamówienia osoby zdolne do realizacji zamówienia tj.
a) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
bez ograniczeń i doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w
zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom
b) kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00109679/01 z dnia 2021-07-09
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
kierowaniu co najmniej dwoma robotami w zakresie odpowiadającym posiadanym
uprawnieniom,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej dwie roboty budowlane (dwa odrębne kontrakty),
polegające na remoncie (w rozumieniu ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2020
r. poz. 1333 ze zm.) czynnego obiektu użyteczności publicznej (w rozumieniu rozporządzenia
Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i
ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 1065 ze zm.) o wartości łącznej
tych inwestycji nie mniejszej niż 400000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych), a roboty
te zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i
prawidłowo ukończone.
Zamawiający przez „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną a nie
sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego
podmiotu.
Zamawiający za zrealizowanie robót budowlanych w czynnym obiekcie uzna roboty budowlane,
które były prowadzone w obiektach budowlanych, które były użytkowane podczas prowadzenia
robót budowlanych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych
na dzień złożenia: następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wymaganą przez zamawiającego.
b) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia zawierający informacje pozwalające na
potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych
w Rozdziale VI SWZ, w szczególności nazwę i rodzaj posiadanych uprawnień, wykaz inwestycji
potwierdzających posiadane doświadczenie,
c) wykaz robót budowlanych zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia
warunków udziału opisanych w Rozdziale VI SWZ, w szczególności nazwy inwestycji, rodzaj
realizowanych prac, wartość, termin realizacji, nazwę Zamawiającego,
d) dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zostały
wykonane należycie, w szczególności czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
e) Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego
dokumentów, o których mowa w lit. a), wykonawca może złożyć inny dokument, który w wystarczający
sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
2) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby, w celu
wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, winny zostać
przedstawione przez ten podmiot, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem Rozdziału IV ust. 2 SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert,
winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,
z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 5 pkt 2 lub 3 lub w ust. 6.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto
Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW. Za
termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie
Zamawiającego (dzień, godzina).
4. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowo określono w Rozdziale XII - Opis sposobu przygotowywania ofert.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowo określono w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni