Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
(2) Przebudowa budynku Wyszkowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wraz z nadaniem mu nowych funkcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 77 37
1.5.8.) Numer faksu: 29 743 42 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(2) Przebudowa budynku Wyszkowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wraz z nadaniem mu nowych funkcji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0efc990-1e17-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309895
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038861/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Przebudowa budynku Wyszkowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wraz z nadaniem mu nowych funkcji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdziału II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.271.56.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Planowany do przebudowy budynek składa się z dwóch części połączonych łącznikiem w tym budynek administracyjny oraz budynek hotelowy (wyłączony z użytkowania). Przebudowa budynku polegać będzie na rozbiórce części hotelowej budynku wraz z łącznikiem, remoncie części administracyjnej budynku przeznaczonej na potrzeby Wyszkowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji oraz budowie nowego skrzydła budynku z przeznaczeniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej. W zakres zadania wchodzić będzie również wykonanie dokumentacji wykonawczej na podstawie załączonej dokumentacji architektoniczno-budowlanej. Zamawiający wszczął procedurę uzyskiwania pozwolenia na budowę dla przedmiotowego zadania.
DANE DOTYCZĄCE BUDYNKU: Przebudowywany budynek charakteryzuje się zwartą bryłą opartą na planie litery L, część budynku w której zostanie przeprowadzony remont jest dwukondygnacyjna z podpiwniczeniem, natomiast część budynku nowoprojektowana jest trzykondygnacyjna z podpiwniczeniem. Dla obsługi całego obiektu zaprojektowano dźwig osobowy obsługujący obie części budynku z przystankami uwzględniającymi różnice poziomów oraz dźwig osobowo towarowy dostępny z zewnątrz obsługujący część magazynową zlokalizowaną w piwnicy pod nowoprojektowaną częścią budynku.
CHARAKTERYSTYCZNE ELEMENTY OBIEKTU:
1. Powierzchnia zabudowy około 896,33 m2, w tym:
- powierzchnia budynku remontowanego około - 436,88 m2,
- powierzchnia budynku nowoprojektowanego około - 459,45 m2,
2. powierzchnia użytkowa budynku około - 2 070,89 m2, w tym:
- powierzchnia użytkowa budynku remontowanego około - 841,04 m2,
- powierzchnia użytkowa budynku nowoprojektowanego około - 1 229,85 m2,
3. Kubatura budynku łącznie około - 11 425,55 m3, w tym:
4. Wysokość budynku:
- część remontowana około - 9,86 m;
- część nowoprojektowana około - 11,99 m
W zakres zadania wchodzić będą następujące elementy:
I. WYKONANIE DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ
1. Wykonanie dokumentacji wykonawczej na podstawie załączonego projektu architektoniczno-budowlanego w branżach budowlanej, konstrukcyjnej, sanitarnej: wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o. wentylacji, klimatyzacji, elektrycznej, fotowoltaicznej, teletechnicznej, techniki informatycznej oraz w zakresie sieci zewnętrznych, charakterystyki energetycznej budynku, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót we wszystkich branżach.
2. Wykonawca w zakresie projektowania zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi opracowaniami i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania robót budowlanych objętych Umową.
3. Projekt wykonawczy winien zawierać rozwiązania zapewniające dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami przez stosowanie uniwersalnego projektowania lub racjonalnych usprawnień: usuwanie barier, a także zapobieganie ich powstawaniu, stosowanie kontrastowych barw pomiędzy podłogą a ścianami, czy drzwiami, oznakowanie w sposób kontrastowy, posadzki schodów z materiałów antypoślizgowych, ze szczególnym oznaczeniem pierwszego i ostatniego stopnia itp.
4. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia ostatecznej wersji dokumentacji wykonawczych we wszystkich branżach z Inspektorem Nadzoru oraz z przedstawicielem Zamawiającego. Uzgodnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zostanie sporządzone na piśmie w formie protokołu i podpisane przez Przedstawiciela Zamawiającego.
5. Dokonanie przez Przedstawiciela Zamawiającego odbioru dokumentacji projektowej wykonawczej nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wady dokumentacji projektowej wykonawczej.
6. Wykonawca zobowiązany będzie na etapie realizacji inwestycji do poprawiania błędów dokumentacji, uzupełniania braków oraz wprowadzania zmian nie wykraczających poza zakres robót określony w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
II. CAŁKOWITA ROZBIÓRKA CZĘŚCI HOTELOWEJ WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM
III. WYKAZ ROBÓT DLA CZĘŚCI PROJEKTOWANEJ BUDYNKU
1. Roboty budowlane
1.1 Stan zero (roboty ziemne, płyty fundamentowe, ściany fundamentowe, ściany piwnic)
1.2 Stan surowy (w tym m.in.: ściany zewnętrzne nadziemia, słupy, podciągi, nadproża, ścianki działowe, stropy i schody, stropodach)
1.3 Stan wykończeniowy (w tym m.in.: ścianki działowe, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, podłoża i posadzki, uszczelnienie elementów budynku; izolacje termiczne, przeciwwodne, paroszczelne i inne, elementy ślusarsko- kowalskie, elewacja i elementy zewnętrzne, opaski wokół budynku oraz inne elementy przy wejściach itp.),
1.4 Winda osobowa wewnętrzna do obsługi całego obiektu z przystankami uwzględniającymi różnicę poziomów obydwu części budynku.
1.5 Winda osobowo-towarowa dostępna z zewnątrz prowadząca z przyziemia do piwnic w części nowoprojektowanej,
2. Instalacje wodociągowa i kanalizacyjna;
3. Instalacja centralnego ogrzewania;
4. Instalacja wentylacji i klimatyzacji wraz z montażem central wentylacyjnych;
5. Instalacja elektryczna oraz fotowoltaiczna;
6. Instalacja teletechniczna i techniki Informatycznej;
7. Węzeł cieplny.
IV. WYKAZ ROBÓT DLA ISTNIEJĄCEJ REMONTOWANEJ CZĘŚCI BUDYNKU
1. Rozbiórka elementów wewnętrznych m.in.: ścianek działowych, kominów, nadproży, częściowa przebudowa biegów klatki schodowej, wykuwanie lub zamurowywanie otworów okiennych i drzwiowych, skucie posadzek, tynków, demontaż rurociągów instalacji, armatury itp.
2. Rozbiórka elementów zewnętrznych m.in.: docieplenia ścian, schodów zewnętrznych,
3. Ścianki działowe,
4. Dach – pokrycie i ocieplenie,
5. Podłoża i warstwy wyrównawcze pod posadzki z ociepleniem,
6. Tynki i oblicowania wewnętrzne,
7. Okna i drzwi zewnętrzne i wewnętrzne,
8. Roboty malarskie,
9. Posadzki,
10. Inne roboty wykończeniowe wewnętrzne (balustrady, elementy kowalsko- ślusarskie);
11. Stan wykończeniowy zewnętrzny (elewacja);
12. Różne roboty zewnętrzne (opaski wokół budynku, inne elementy przy wejściach);
13. Instalacje wodociągowa i kanalizacyjna;
14. Instalacja centralnego ogrzewania;
15. Instalacja wentylacji i klimatyzacji;
16. Instalacja elektryczna i fotowoltaiczna;
17. Instalacja teletechniczna i techniki Informatycznej.
V. ZAGOSPODAROWANIE TERENU roboty rozbiórkowe, drogowe i ukształtowanie terenu wokół całego obiektu (części remontowanej i nowoprojektowanej) w tym m.in.: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej oraz płyt chodnikowych na podbudowie: dojazdów, miejsc parkingowych oraz dojść do budynku, montaż elementów małej architektury tj. ławek, koszy, stojaków rowerowych, donic itp. wykonanie przyłączy oraz sieci zewnętrznych wraz z oświetleniem zewnętrznym budynków i terenu, wycinka drzew oraz nasadzenia zastępcze oraz wykonanie trawników.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości 1.000.000,00 zł netto, których przedmiotem będą prace budowlane polegające na rozbiórce, przebudowie obiektów kubaturowych oraz wykonaniu instalacji.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
8.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.3 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.4 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
8.1.4.1 Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia. Zamawiający za takie roboty uzna roboty polegające na budowie/przebudowie budynku (w ramach jednego zamówienia) o kubaturze minimum 800,00 m3 o wartości minimum 5 000 000,00 zł brutto każde.
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu robót (Załącznik nr 4 do SWZ) wraz z dowodami, że robota została wykonana należycie, wg formuły spełnia –nie spełnia.
8.1.4.2 Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować wskazaną poniżej osobą skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia:
Projektanta, branży architektonicznej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, który będzie koordynował prace projektantów we wszystkich branżach. tj.: konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej.
Kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Kierownicy robót, posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności sanitarnej, elektrycznej, drogowej.
Dopuszcza się łączenie funkcji Projektanta i Kierownika Budowy we wskazanych wyżej specjalnościach przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane uprawnienia, wykształcenie i kwalifikacje
W/w osoby muszą posiadać:
- ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa).
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu personelu kierowniczego skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Załącznik nr 6 do SWZ) wg formuły spełnia – nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 3 do SWZ);
2 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz robót wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminu wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy wg Załącznika nr 4 do SWZ;
2 Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg Załącznika nr 6 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy zł 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie, nr 19 8931
0003 0002 2233 2029 0007;
( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy, oraz ,,wadium”, nazwę, nr postępowania, nr części)
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres zmian umowy określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni