Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
(2)„Obiekty małej architektury – „Zagospodarowanie terenu na Osiedlu Prosta – etap II (budowa boiska wielofunkcyjnego)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 77 37
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(2)„Obiekty małej architektury – „Zagospodarowanie terenu na Osiedlu Prosta – etap II (budowa boiska wielofunkcyjnego)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45ee797d-f6b6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038861/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Zagospodarowanie terenu na osiedlu Prosta - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami Rozdziału XVII pkt. 14 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.271.42.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego zlokalizowanego przy placu zabaw na terenie Osiedla Prosta w
Wyszkowie, o nawierzchni poliuretanowej wraz z podbudową z kruszyw, dostarczenie i montaż urządzeń sportowych oraz
ogrodzenia w formie piłkochwytów, w tym m.in.:
a) Roboty przygotowawcze: ziemne, pomiarowe (tyczenie, inwentaryzacja), rozbiórkowe, profilowanie i zagęszczanie
podłoża, remont istniejącego ogrodzenia;
b) Zakup i montaż certyfikowanych urządzeń sportowych oraz ogrodzenia:
- Bramka kratowa do gry w piłkę nożną lub ręczną z wbudowanym koszem do gry w mini-koszykówkę wymiary urządzenia:
1,02 m x 3,10 m, wysokość 3,11 m, elementy (rury, siatka, pręty stalowe) zabezpieczone antykorozyjnie poprzez
ocynkowanie ogniowe, siatka bramki wykonana z prętów stalowych Ø 12 mm, konstrukcja bramki wykonana z rur Ø 48, 3 x
2,9 mm i Ø 38 x 2,6 mm - 2 szt.;
- Ogrodzenie - piłkochwyty o wysokości 6 m, z paneli prostych z grubych drutów stalowych ocynkowanych: podwójnych
poziomych Ø 8 mm i pojedynczych pionowych Ø 6 mm, wysokość paneli systemowych 2,03 + 2,03 + 2,03 m, szerokość
paneli 2,50 m, słupy - profil 80 x 80 x 3 mm, wysokość dostosowana do wysokości piłkochwytu 6 m – długość całkowita
109,00 m trwale związany z gruntem zgodnie z instrukcją producenta; Wbudowana furtka o szerokości min. 1 m i wys. 2 m
oraz brama z funkcją furtki szerokości min. 2 m i wys. 2 m, konstrukcja wykonana z profili zamkniętych, wypełnienie panele
zgrzewane jak zastosowane w ogrodzeniu-piłkochwycie;
- Kosze na śmieci, wymiary 57 x 48 cm, wysokość 1,44 m, konstrukcja rury stalowe Ø 48,3 mm, daszek blacha grubości 3
mm , całość ocynkowana ogniowo – 2 szt.;
- Ławki bez oparcia, wymiary urządzenia 1,80 x 0,55 m, wysokość 45 cm, konstrukcja stalowa, rury stalowe Ø 42 mm,
drewniane listwy – świerk skandynawski, malowane farbami zewnętrznymi – 4 szt.;
- Tablica informacyjna z regulaminem wymiary urządzenia 61 x 5 cm, wysokość 2,20 m - 1 szt.;
c) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej wylewanej, natryskowej boiska – 660,00 m2:
- Nawierzchnia z poliuretanowa, bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, składająca się z dwóch
warstw: nośnej elastycznej i użytkowej. Wymagany certyfikat, aktualne badania zgodności z normą PN-EN 14877:2014,
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00165477/01 z dnia 2022-05-18
2022-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Atest Higieniczny PZH, badania określające - potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne , karta techniczna systemu
nawierzchni, według normy DIN 18035-6:2014;
- Warstwa użytkowa – system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM o granulacji 0,5-1,5 mm w stosunku wagowym
60% x 40% rozprowadzenie poprzez natrysk mechaniczny przy użyciu specjalnej natryskarki. Po całkowitym związaniu
nawierzchni linie malowane farbami poliuretanowymi metodą natrysku – gr. warstwy 13 mm;
- Warstwa nośna podkładowa „elastyczna” - składa się z granulatu gumowego o granulacji 1-4 mm, połączonego
lepiszczem poliuretanowym (granulat mieszany z systemem poliuretanowym PU w mikserze, w stosunku 100:21), układana
mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych – gr. warstwy 35 mm;
- Impregnacja podłoża - materiał gruntujący - impregnat jednoskładnikowy, ma zadanie stworzenie warstwy adhezyjnej,
związanie luźnych cząsteczek podłoża;
- Warstwa górna podbudowy odcinająca, wyrównawcza (mieszanka ze skał magmowych 0,075-4mm o wskaźniku
piaskowym > 65%) gr. warstwy 3 cm;
- Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego (kliniec lub tłuczeń kamienny 4-31 mm) grubość warstwy po
zagęszczeniu 15 cm;
- Warstwa odsączająca – grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm;
- Separacja warstw gruntu z jednoczesnym wzmocnieniem geowłókninami układanymi sposobem ręcznym;
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową
– 104,00 m;
d) Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm, obejście wokół boiska – 220,00 m2
- Podsypka cementowo-piaskowa gr. warstwy - 3 cm;
- Podbudowa z kruszywa łamanego (kliniec lub tłuczeń kamienny 4-31 mm – warstwa dolna podbudowy gr. warstwy po
zagęszczeniu - 15 cm;
- Separacja warstw gruntu z jednoczesnym wzmocnieniem geowłókninami układanymi sposobem ręcznym;
- Obrzeża betonowe o wymiarach 30 x 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą
cementową, na ławie betonowej z oporem – 87,00 m;
f) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: budowlane: Zamawiający
dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego szacunkowej wartości i wynosi 150 000 zł netto.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
4.Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli:
a) Wykonawca dysponować będzie personelem kierowniczym, który będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj.
posiadającym uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej.
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu personelu kierowniczego
skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ) wg formuły spełnia – nie spełnia.
W/w osoby muszą posiadać:
- ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r. poz.
1333 ze zm.) oraz Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831) lub
odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa upoważniające do
kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz aktualne zaświadczenie o
przynależności właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izby Inżynierów Budownictwa).
b) Wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia. Zamawiający za takie roboty uzna roboty w zakresie budowy/przebudowy obejmujące wykonanie boiska o nawierzchni bezpiecznej wraz z ogrodzeniem w formie piłkochwytów systemowych w tym co najmniej 660,00 m2 nawierzchni syntetycznej, o łącznej wartości minimum 400 000,00 zł brutto.
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego, na podstawie Wykazu robót (Załącznik nr 6 do SWZ) wraz z dowodami, że usługa została wykonana należycie, wg formuły spełnia –nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykazu personelu kierowniczego skierowanego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia –
Załącznik Nr 4 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w rozdziale V ust. 4 a) SWZ,
- Wykaz robót wraz z dowodami, że usługa została wykonana należycie – Załącznik Nr 6 do SWZ, na potwierdzenie warunku określonego w rozdziale V ust. 4 b) SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 105 i 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług w wymaganymi oraz cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą n/w przedmiotowych środków dowodowych:
a) kart katalogowych oferowanych urządzeń sportowych, elementów ogrodzenia i małej architektury (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Wykonawcę),
b) deklaracji właściwości użytkowych producenta dla urządzeń sportowych: elementów ogrodzenia: paneli ogrodzeniowych, słupków, bramy oraz bramek kratowych do gry w piłkę ręczną, nożną i mini koszykówkę,
c) kart technicznych systemu oferowanej nawierzchni bezpiecznej (w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez Wykonawcę),
d) dokumentów dotyczących nawierzchni boiska:
- Aprobata ITB lub rekomendacja techniczna ITB,
- Atest Higieniczny PZH,
- Deklaracja zgodności,
- Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy na zadanie objęte niniejszym przetargiem. Autoryzacja musi być załączona w oryginale. Autoryzacja ta musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producenta oferowanej nawierzchni oryginalnych produktów w ilości odpowiadającej zamówieniu, w przypadku wygrania przez oferenta przetargu,
- Badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne ( zawartość pierwiastków śladowych) według normy DIN 18035-6:2014 – wydane przez akredytowaną jednostkę,
- Aktualne badania na zgodność z PN-EN 14877 :2014-2 wykonane i potwierdzone przez laboratorium, posiadające akredytację na wykonywanie ww. badań;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości: 9 000,00 zł (dziewięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach:
1) pieniądza,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Wyszkowie nr konta: 19 8931 0003 0002 2233 2029 0007 do upływu terminu składania ofert w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy oraz ,,wadium” i tytuł postępowania.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres zmian umowy określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni