1. Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy w Nowym Mieście nad Pilicą poprzez...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
1. Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy w Nowym Mieście nad Pilicą poprzez budowę Parku Przyrodniczo-Edukacyjnej "Park Nadpiliczny" - etap I b. 2. Budowa boiska w Domaniewicach - etap 2.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowe Miasto nad Pilicą
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-29
  • ZamawiającyBurmistrz Miasta i Gminy w Nowym Mieście nad Pilicą
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00032850
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1. Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy w Nowym Mieście nad Pilicą poprzez budowę Parku Przyrodniczo-Edukacyjnej "Park Nadpiliczny" - etap I b. 2. Budowa boiska w Domaniewicach - etap 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Miasta i Gminy w Nowym Mieście nad Pilicą

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. o. H. Koźmińskiego 1/2

1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 486741098

1.5.8.) Numer faksu: 486741179

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowemiasto@nowemiasto.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1. Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy w Nowym Mieście nad Pilicą poprzez budowę Parku Przyrodniczo-Edukacyjnej "Park Nadpiliczny" - etap I b. 2. Budowa boiska w Domaniewicach - etap 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a3e35fa-9c32-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016053/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Park Nadpiliczny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.nowemiasto.eobip.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w postaci elektronicznej i opatrzona podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal, poczty elektronicznej: e-mail nowemiasto@nowemiasto.pl.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNYdotyczący przetwarzania danych osobowych w związku z udzieleniem zamówień publicznych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) – dalej zwanej „ustawą Pzp”Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej „RODO”, informuję, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Nowe Miasto nad Pilicą z siedzibą mieszczącą się pod adresem: pl. o. H. Koźmińskiego1/2, 26-420 Nowe Miasto, tel (48) 6741098 – reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”. 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego : tryb podstawowy bez negocjacji a. Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy przy ul. Pilicznej w Nowym Mieście nad Pilicą poprzez budowę Parku Przyrodniczo-Edukacyjnego „Park Nadpiliczny” wraz z renaturalizacją starorzecza i obszarów przyległych o nr ewid. 322, 323, 324 położonych w Nowym Mieście nad Pilicą. Etap I b Ciągi piesze, plaża, wyposażenie w małą architekturę.b. Budowa boiska wraz z zagospodarowaniem terenu nad rzeką Pilicą w Domaniewicach – etap 2.zwanego dalej „zamówieniem”.4. Pani/Pana danych osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO – jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na mocy przepisów ustawy Pzp, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.) oraz innych przepisów prawa.5. W związku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 3, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;b) podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Administratorem są współadministratorami danych osobowych lub przetwarzają w imieniu Administratora dane osobowe, jako podmioty przetwarzające.6. Administrator nie ma zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w ust. 3. Zgodnie z art. 78 Pzp zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas umowy. Ponadto dane osobowe będą przechowywane przez okres oraz w zakresie wymaganym przez ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 553 ze zm.), akty wykonawcze do tej ustawy oraz inne przepisy prawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IŚR.721.2.2021.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy przy ul. Pilicznej w Nowym Mieście nad Pilicą poprzez budowę Parku Przyrodniczo-Edukacyjnego „Park Nadpiliczny” wraz z renaturalizacją starorzecza i obszarów przyległych o nr ewid. 322, 323, 324 położonych w Nowym Mieście nad Pilicą. Etap I b Ciągi piesze, plaża, wyposażenie w małą architekturę.2. Budowa boiska wraz z zagospodarowaniem terenu nad rzeką Pilicą w Domaniewicach – etap 2.Zadanie 1. Roboty budowlane obejmują: roboty ziemne, nawierzchnie, zieleń, wyposażenie w małą architekturę, pomost.Zadanie 2. Roboty budowlane obejmują: roboty ziemne, nawierzchnie, zieleń, chodnik drewniany, wyposażenie w małą architekturę.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary i kosztorysy ofertowe (oddzielnie na każde zadanie inwestycyjne).Wszędzie tam, gdzie w załącznikach znajdują się określenia wskazujące znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów, materiałów lub urządzeń równoważnych. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania niż podanew dokumentacjach projektowych pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych niż określone w dokumentacjach projektowych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego a ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.Roboty będą wykonywane w oparciu o dokumentacje projektowe, pozwolenie na budowę i zgłoszenie.Po zakończeniu prac teren budowy należy doprowadzić do stanu pierwotnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania, jeżeli: oferta spełnia wymagania określone w specyfikacji i została złożona w terminie. Kryteria oceny ofert – stosowanie matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie każdego z kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

18000,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany mogą dotyczyć przedłużenia terminu przewidzianego na zakończenie robót ze względu warunki atmosferyczne a w szczególności: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, ze względu na natrafienia na niewypały czy niewybuchy oraz w przypadku stwierdzenia występujących niezgodności w przedmiarach i rysunkach, jeżeli będzie występowała konieczność opracowania projektu zamiennego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowe Miasto nad Pilicą: Przebudowa ulicy Rawskiej w Nowym Mieście nad Pilicą
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja zewnętrznego kompleksu sportowego przy ul. Światowida 56
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI