„1. Rozbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„1. Rozbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów. 2. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomaszów Lubelski
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-07-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-21
  • Numer ogłoszenia564695-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 564695-N-2020 z dnia 2020-07-21 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: „1. Rozbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów. 2. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 95037163700000, ul. ul. Lwowska  54 , 22-600  Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 664 22 73, , e-mail zamowienia@zdptomaszow.pl, , faks 846 642 273.
Adres strony internetowej (URL): https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna powiatu tomaszowskiego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert do udziału w tym postępowaniu zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020). Oferty albo części ofert sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej i opatruje się własnoręcznym podpisem oraz składa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. 2020r. poz. 1041 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych z siedzibą w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „1. Rozbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów. 2. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce”
Numer referencyjny: IZP.3721.5.2020.AZ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjno – prawnej niezbędnych do realizacji inwestycji drogowych pn.: „1. Rozbudowa odcinka drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów.2. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce”.2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji geodezyjno – prawnej niezbędnej do uzyskania Zezwolenia na Realizację Inwestycji Drogowej (ZRID) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2018r. poz.1474 z późn. zm.) dla inwestycji drogowych, które to obejmują:1) Odcinek drogi powiatowej Nr 3504L od drogi krajowej Nr 17 w miejscowości Tarnawatka-Tartak do drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów. 2) Drogę powiatową Nr 3526L od drogi wojewódzkiej Nr 850 w miejscowości Wieprzów do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 3516L w miejscowości Podhorce.Prace polegać będą na opracowaniu podziału nieruchomości (wykonaniu operatu technicznego) mających na celu wydzielenie gruntów zajętych pod drogi powiatowe do celów regulacji stanu prawnego tych nieruchomości dla poszczególnych odcinków dróg. 2.1. Dla odcinka drogi powiatowej Nr 3504L przedmiot zamówienia znajduje się na działkach ewidencyjnych: 1) w obrębie ewidencyjnym Tarnawatka-Tartak: 61/1, 2) w obrębie ewidencyjnym Wieprzów Tarnawacki: oznaczone jako działki nr 31, 75, 76, 146, 147, 148, 149, 155/1, 156/2, 157, 504, 526, 527, 3) w obrębie ewidencyjnym Wieprzów Ordynacki: oznaczone jako działki 11, 12, 13/1, 14, 34, 36/1, 37, 38, 52, 53, 54, 55, 56/1, 56/2, 56/3, 57, 58, 60/1, 60/2, 61, 62, 63, 64, 65.Razem ilość działek do podziału wynosi 82.2.2. Dla drogi powiatowej nr 3526L przedmiot zamówienia znajduje się na działkach ewidencyjnych: 1) w obrębie ewidencyjnym Wieprzów Tarnawacki: oznaczone jako działki nr 448, 437, 438, 447, 449, 525, 523/1, 523/4, 523/2, 533/12) w obrębie ewidencyjnym Wieprzów Ordynacki: oznaczone jako działki nr 144, 146, 191, 163, 164, 480, 166, 167, 168, 162, oraz na terenie gminy wiejskiej Tomaszów Lubelski: 3)w obrębie ewidencyjnym Justynówka: oznaczone jako działki nr 1/1, 96, 96/1, 4/1, 6/1, 6/2, 8/2, 8/3, 9/2, 9/3, 238/1, 10/1, 11/1, 12/1, 96/5, 13/1, 14/1, 15/1, 16/1, 17/1, 18/1, 19/1, 20/6, 21/1, 31, 122, 243, 107, 101, 97, 95, 244, 91, 92,89/1, 89/2, 86, 79, 57, 56, 54, 50, 80, 84, 85, 105/2, 106, 113, 114, 115, 116/1, 126, 129, 32, 34, 35, 36, 41, 42, 43/1, 43/2, 48, 49, 108, 125, 130, 135, 134, 245, 133/1, 131, 4) w obrębie ewidencyjnym Przecinka: oznaczone jako działki nr 33, 34, 35/4, 36, 37, 123, 39/2, 40, 41/3, 91, 42/1, 43/1, 69, 70, 71, 72, 130, 114/2, 116/2, 116/1, 92, 111, 115, 124, 113, 132/1, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 135/1, 14, 20, 21/1, 21/2, 41, 42, 43/2, 48, 49, 50, 54, 56, 57, 22, 23/1, 24/2, 25/2, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 38, 45, 46, 47, 221, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57/2, 58, 59/1, 59/2, 60, 61, 62, 64, 65, 66, 67, 68, 73, 74, 75, 76, 77, 127, 78, 79, 80, 81, 82, 83/2, 84/2, 114/1, 94, 93, 5)w obrębie ewidencyjnym Podhorce: oznaczone jako działki nr 838, 240/1, 236/2, 237, 238, 241/1, 242, 839.Razem ilość działek do podziału wynosi 202.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji w 8 egzemplarzach która powinna zawierać:1) Projekt podziału nieruchomości z powierzchniami działek; 2) wykaz zmian gruntowych (może znajdować się na projekcie podziału); 3) przedłoży zatwierdzone podziały działek w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Tomaszowie Lubelskim.4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza przyjęcie nowej granicy pasa drogowego z działką sąsiednią w oparciu o procedurę ustalenia granic. 5. Zamawiający udostępni na stronie internetowej dokumentację techniczną tj. plan zagospodarowania terenu z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi, która to stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Jednocześnie informujemy, że Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych.6. KOD CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map.71355000-1 - Usługi pomiarowe.7. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wymienione poniżej w zakresie realizacji zamówienia, (jeżeli wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.) Czynności w zakresie realizacji zamówienia obejmują :1) prace terenowe dotyczące przedmiotu zamówienia, między innymi takie jak: wykonanie pomiaru sytuacyjnego w terenie, sporządzenie mapy, udział w czynnościach ustalenia granic na gruncie,2) prace kameralne dotyczące przedmiotu zamówienia, między innymi takie jak: wykonanie obliczeń, przygotowanie dokumentacji dla Zamawiającego, skompletowanie operatu technicznego. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia z wyłączeniem prac wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu stawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz osoby pełniące samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2020r. poz. 276 z późn. zm.).7.1. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczeniad) zwrócenia się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę.7.2. Zatrudnienie o którym mowa w ust. 7 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub Podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę.7.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w ust. 7 . W wezwaniu Zmawiający określi termin przedłożenia dowodów oraz rodzajów dowodów spośród poniżej wskazanych czynności w trakcie realizacji zamówienia tj. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;7.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 ust 7 umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 7 czynności.

II.5) Główny kod CPV: 71354000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71355000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega, że za termin wykonania zamówienia uważa się termin kiedy podziały przedmiotowych działek ewidencyjnych dokonane w terenie przez upoważnionego geodetę zostaną przyjęte do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykaże co najmniej jedną usługę polegającą na sporządzeniu map prawnych lub innych opracowań geodezyjno-prawnych na kwotę brutto co najmniej 10 000,00 PLN słownie: ( dziesięć tysięcy złotych),W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (tabela A) w dniu zamieszczenia ogłoszenia. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym konsorcjum uznaje się, że co najmniej jeden z nich taki warunek musi wypełnić.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający po przeprowadzeniu oceny ofert wezwie zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, któregooferta została uznana jako najkorzystniejsza do przedłożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożeniaoświadczeń i dokumentów: 2) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniuprzedkłada: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia napodstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp. - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wrazz oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 - składa dokument lub dokumentywystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawionenie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, niewydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenieosoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym alboorganem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkaniawykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przezwykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenieniezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3, jeżeli zamawiający posiadaoświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający po przeprowadzeniu oceny ofert wezwie zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza do przedłożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu tj.: wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1, jeżeli zamawiający posiadaoświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848 i 1590).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie stosuje się
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej adres strony internetowej: https://zdptomaszow.bip.lubelskie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2. Oferta3.Informacja dla wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4. Zamawiający na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2) ustawy Pzp żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie częścizamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału wpostępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. Wykonawca wypełnia te żądanie poprzezzłożenia stosownego oświadczenia na etapie składania ofert w zakresie wykluczenia. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyćpodwykonawcom, podać firmy podwykonawców.6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.6.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ichw postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. 6.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden znich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23ustawy Pzp, oraz o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp natomiast spełnianie warunków udziału wpostępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z sekcji III.5.1) ogłoszenia o zamówieniu. 6.3. W przypadku wspólnegoubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) Wstępne oświadczenia o spełnieniu warunków udziału, aktualne nadzień składania ofert – składa co najmniej jeden z nich lub wspólnie, 2) Wstępne oświadczenia o nie podleganiuwykluczeniu, aktualne na dzień składania ofert – składa każdy z nich. 6.4. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 6.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezWykonawców i uznania oferty jako najkorzystniejszej są zobowiązani złożyć, na żądanie zamawiającego, dokumenty ioświadczenia, o których mowa w sekcji III.5.1) ogłoszenia o zamówieniu przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia októrych mowa w sekcji III.5.1.) ogłoszenia składa odpowiednio wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku wzakresie i na zasadach w sekcji III.1.3) 2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w sekcji III.4.) ogłoszenia ozamówieniu składa każdy z nich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
skrócenie terminu realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym lub w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 8 ust. 1 pkt 5) umowy ,2) zmiany w przypadku konieczności zrealizowania usług w większym zakresie ( w przypadku zgłoszonych przez wykonawcę większej ilości działek niezbędnych do podziału geodezyjnego w celu uzyskania decyzji ZRID,3) zmiany w przypadku konieczności zrealizowania usług w mniejszym zakresie ( w sytuacji, kiedy dane działki nie będą wymagały konieczności wydzielania ich części pod drogę i zostanie to zgłoszone przez wykonawcę lub zamawiającego),4) zmiany niezależnie od ich wartości, nie istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp.5) W zakresie wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:a) stawki VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług. b) zmniejszenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 6 ust. 2 pkt. 1 umowy ,6) W zakresie terminu w przypadku:a) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. Siła Wyższa obejmuje wyjątkowe wydarzenia i okoliczności, poniżej, ale bez ograniczenia się do nich, jeśli tylko powyższe warunki są spełnione:- wojna, działania wojenne (niezależnie, czy wojna była wypowiedziana czy nie), inwazja, działanie wrogów zewnętrznych,- rebelia, terroryzm, rewolucja, powstanie, przewrót wojskowy lub cywilny lub wojna domowa,- bunt, niepokoje, zamieszki, strajk lub lokaut spowodowany przez osoby inne, niż Personel Wykonawcy lub inni pracownicy Wykonawcy i Podwykonawców,- klęski żywiołowe,b) odkrycia zabytku lub wprowadzenia istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony do czasu zakończenia odpowiednich procedur,7) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,8) Zmiana podmiotu trzeciego na zasobach którego polega wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że nowy podmiot będzie spełniał warunki udziału w postępowaniu w tym zakresie,9) Zamawiający, na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza:a) zmianę podwykonawcy lub rezygnacje z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy,b) zmianę zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu umowy oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.Zamawiający nie wprowadza podziału zamówienia na części. Informacja o ofercie wariantowej - Zamawiający niedopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP. -Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Aukcjaelektroniczna - Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarciaumowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów. KLAUZULA INFORMACYJNA (Z ART. 13 RODO) 1. Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych zsiedzibą w Tomaszowie Lubelskim reprezentowany przez Dyrektora ZDP, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelskisekretariat@zdptomaszow.pl tel. 84-6642273. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowychz siedzibą w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski jest Pani Agnieszka Ziober, kontakt:sekretariat@zdptomaszow.pl tel. 84-6642273*. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IZP.3721.5.2020.AZ, prowadzonymw trybie zamówienia „przetarg nieograniczony”. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia2004 r. – Prawo zamówień publicznych. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonychdanych wynikają z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 1) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępudo danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi doPrezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczących narusza przepisy RODO; 2) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; −na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jestwymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczeniainspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkowaćzmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ześrodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względyinteresu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wykonawca ma prawo skorzystania z możliwościprzekazania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej na zasadach określonych w ustawie z dnia 9 listopada 2018 r. oelektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwiepubliczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191). Za zrealizowane zamówienie Zamawiający dokona zapłaty zzastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam wykonawcy do wykonania tynków CW w budynku - Janów Lubelski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam wykonawcy do wykonania tynków CW w budynku. Metraż: 2000 m2. Termin: wejście połowa maja, czas realizacji 1,5 miesiąca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI