Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1. Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną
2. Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na kablową
doziemną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Kolbuszowa
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141576232
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Obrońców Pokoju 21
1.11.4.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.11.5.) Kod pocztowy: 36-100
1.11.6.) Województwo: podkarpackie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.11.9.) Numer telefonu: 172271333
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1. Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną
2. Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na kablową
doziemną
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244c16b3-eb06-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000796/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną - wykonanie z PGE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.ekolbuszowa.logintrade.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu
platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem https://ekolbuszowa.logintrade.net
3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa.
1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka
ul. Piłsudskiego 6/10
36-100 Kolbuszowa
Tel. 17 2271 333 wew. 502
e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl
1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zadanie nr 1. Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną
Zadanie nr 2. Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na kablową
doziemną
numer referencyjny nadany sprawie: ZP.271.1.32.2022
prowadzonym w trybie: podstawowym bez przeprowadzania negocjacji
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. poz. 2019)., dalej „ustawa Pzp”;
1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
1.1.8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.36.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie nr 1. Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną – w wyniku przeprowadzonej procedury
o udzielenie zamówienia publicznego umowa zostanie zawarta pomiędzy Wykonawca a Gminą Kolbuszowa.
2) Zadanie nr 2. Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na
kablową doziemną – w wyniku przeprowadzonej procedury o udzielenie zamówienia publicznego umowa zostanie zawarta
pomiędzy Wykonawca a PGEDystrybucja S.A.
2. Zadanie nr 1 Przebudowa oświetlenia ul. Kościuszki z kanalizacja teletechniczną – zadanie Gmina Kolbuszowa – zadanie
obejmuje:
1) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 33/52m,
wyprowadzonej z szafy oświetlenia ulicznego w stacji KOLBUSZOWA 20 do istniejącego słupa nr 39/6 oraz wymianę dwóch
opraw sodowych na Led ze sterownikami;
2) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 66/74m,
wyprowadzonej od istniejącego słupa oświetlenia ulicznego nr 20/2/1 przy ul. 11-go Listopada zasilanego z szafy
oświetlenia ulicznego w stacji KOLBUSZOWA 20 do proj. szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 1;
3) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 20/35m, wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 1 do istniejącego słupa nr 41/6 przy ul. Parkowej
(zasilanie Parku Jordanowskiego);
4) budowę podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 866/1036m,
wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 1, poprzez projektowane słupy oświetleniowe od słupa
nr L28, L27, …, do słupa nr L1;
5) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 3/12m,
wyprowadzonej z istniejącego słupa nr 47/6 przy ul. Kolejowej do proj. szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2;
6) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 3/17m,
wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2 do istniejącego słupa nr 47/6 przy ul. Kolejowej
(zasilanie oświetlenia ulicznego ul. Kolejowej);
7) budowę podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 101/114m,
wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2, poprzez projektowane słupy oświetleniowe od słupa
nr L32 do słupa nr L33;
8) budowę podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 289/338m,
wyprowadzonej z projektowanej szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2, poprzez projektowane słupy oświetleniowe od słupa
nr L31, L30, …, L34, do miejsca mufowania z istniejącą linią kablową w kierunku istniejącego słupa nr 27;
9) budowę odcinka podziemnej linii elektroenergetycznej kablowej nN 0,4kV typu YAKXS 4x35mm2 o długości 79/98m,
wyprowadzonej z istniejącej szafy oświetlenia ulicznego SOS-60 przy ul. ppor. Sawy nr 2 do istniejącego słupa nr 26/19
przy ul. Tyszkiewiczów (zasilanie oświetlenia ulicznego ul. Tyszkiewiczów);
10) budowę szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 1 przy ul. Kościuszki w Kolbuszowej;
11) budowę szafy oświetlenia ulicznego SOU nr 2 przy ul. Kolejowej w Kolbuszowej;
12) budowę 37 szt. słupów oświetleniowych o wysokości 10m wraz z montażem opraw oświetleniowych ze źródłem światła
typu LED i sterownikami, malowanymi na kolor RAL 9011 lub podobny (słupy i oprawy)
13) montaż i instalację czarnych, hermetycznych gniazd wtykowych na słupach oświetleniowych w ilości 42 szt.
14) wymianę wybranych istniejących opraw oświetlenia ulicznego na oprawy ze źródłem światła typu LED ze sterownikami
przy ul. Narutowicza i Kościuszki;
15) dwukrotne malowanie istniejących słupów oświetleniowych o numerach 28 do 31 oraz masztu na rondzie nr 27 na kolor
jak projektowane słupy oświetleniowe;
16) wymianę 14 opraw sodowych na terenie Ogródka Jordanowskiego na oprawy parkowe Led ze sterownikami. Oprawy
malowane na kolor RAL 7024 lub zbliżony.
17) budowę podziemnej kanalizacji kablowej w rejonie ul. Rzeszowskiej, Kościuszki i Kolejowej w miejscowości Kolbuszowa
oraz ul. Tarnobrzeskiej w miejscowości Kolbuszowa Dolna.
18) ułożenie rur DVR Ø40 pomiędzy studniami kablowymi a przylegającymi do nich fundamentami słupów oświetlenia
ulicznego, średnio po 1,5 m, z wybiciem otworów w studniach i ich zarobieniem.
19) Strumień świetlny oprawy – min. 12500 lm nad jezdnią i na słupie 39/6 oraz min. 6100 lm nad chodnikiem i w Ogródku
Jordanowskim.
20) Minimalne wymagania dotyczące opraw Led:
Oferowany system sterowania i zarządzania oświetleniem każdej z opraw musi być zintegrowany z już zainstalowanym na
terenie Gminy Kolbuszowa systemem PLANet. System musi posiadać certyfikat TAQLv2 w celu zapewnienia
interoperacyjności. System musi posiadać funkcjonalność co najmniej w takim zakresie jak już zainstalowany i
eksploatowany przez Zamawiającego. W ramach dostawy Zamawiający oczekuje dostawy sterowników systemu
zabudowanych do każdej oferowanej oprawy w układzie – oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7 pin, sterownik
systemu oraz zworę prądową, wyposażone we wtyk odpowiedni do montażu w tym gnieździe. Sterowniki muszą być
uniwersalne – zapewniające sterowanie zarówno sygnałem cyfrowanym DALI jak i analogowym 0-10V. Kluczowe parametry
sterownika systemu: napięcie zasilania 230V,odporność na uderzenia IK minimum 06, stopień szczelności IP minimum 66,
minimalny zakres temperatur pracy -40C do +50C, komunikacja radiowa w częstotliwości nielicencjonowanej 868MHz
(zgodnie z normą EN 300 220) do już zabudowanych przez Zamawiającego stacji bazowych na terenie Gminy Kolbuszowa.
3. Zadanie nr 2 Przebudowa linii napowietrznych nN zasilanych ze stacji transformatorowych Kolbuszowa 5, 6, 19, 20, na
kablową doziemną – zadanie PGE Dystrybucja S.A. - zadanie obejmuje:
1) Przebudowa linii nN zasilanej ze stacji „Kolbuszowa 5, 6.”
a) budowę podziemnych linii elektroenergetycznych kablowych nN 0,4kV wraz z budową szaf kablowych nN 0,4kV oraz
budową podziemnych elektroenergetycznych przyłączy kablowych nN 0,4kV, na dz. nr ewid. 1336, 1335, 1265, 1494/2,
1494/1, 1492, 1533, 1520/6, 2332/2, 1487, 2332/3, 2332/4 obręb 0001 Kolbuszowa, w rejonie ul. Rzeszowskiej i Kościuszki
w Kolbuszowej;
b) rozbiórkę istniejącej nadziemnej linii elektroenergetycznej nN 0,4kV wyprowadzonej ze stacji transformatorowej
KOLBUSZOWA 6 (pole nr 4 oraz pole nr 5), na dz. nr ewid. 1336, 1335, 1265, 1494/2, 1494/1, 2333/1, 1533, 1520/6,
2340/1, 2332/4, 2332/2, 1488, 1492, 2315 obręb 0001 Kolbuszowa, w rejonie ul. Rzeszowskiej i Kościuszki w Kolbuszowej;
zgodnie ze specyfikacją techniczną nr 376/IP/2018.
2) Przebudowa linii nN zasilanej ze stacji „Kolbuszowa 19.”
a) budowę podziemnych linii elektroenergetycznych kablowych nN 0,4kV wraz z budową szaf kablowych nN 0,4kV na dz. nr
ewid. 2400 obręb 0001 Kolbuszowa jedn. ewid. 180602_4 Kolbuszowa (miasto) oraz na dz. nr ewid. 1769/1, 1770, 1342
obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa Wieś; b) budowy podziemnych elektroenergetycznych przyłączy kablowych nN 0,4kV, na dz. nr ewid. 1338/4, 1339/2, 1770, 1342,
1341/3, 1341/2, 1769/1, 1306/2, 1305/1, 1304/1, 1303/1, 1303/2, 1302/3, 1302/4, 1301, 1340, 1337/1, 1337/2, 1336, 1331,
1327/2 obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa Wieś, w rejonie ul. Tyszkiewiczów w Kolbuszowej i
ul. Tarnobrzeskiej w Kolbuszowej Dolnej;
c) rozbiórkę istniejącej nadziemnej linii elektroenergetycznej nN 0,4kV (wraz z nadziemnymi przyłączami) zasilanej ze stacji
transformatorowej KOLBUSZOWA 19 (pole nr 10) od słupa nr 88/19 do słupa nr 97/19 (11 stanowisk słupowych) na dz. nr
ewid. 1769/1, 1306/2, 1304/1, 1303/1, 1302/3, 1302/4, 1301, 1341/2, 1341/1, 1340, 1339/1, 1339/2, 1336, 1337/1, 1337/2,
1338/1, 1338/4, 1331, 1327/2, 1327/1, 1326/3, 1326/4 obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa
Wieś, w rejonie ul. Tarnobrzeskiej w Kolbuszowej Dolnej;
zgodnie ze specyfikacją techniczną nr 376/IP/2018 (zadanie III).
3) Przebudowa linii nN zasilanej ze stacji „Kolbuszowa 20.”
a) budowę podziemnych linii elektroenergetycznych kablowych nN 0,4kV wraz budową szaf kablowych nN 0,4kV oraz
budowy podziemnych elektroenergetycznych przyłączy kablowych nN 0,4kV, na dz. nr ewid. 1492, 1512/8, 1511/3, 1505,
1485/19, 2404 obręb 0001 Kolbuszowa jedn. ewid. 180602_4 Kolbuszowa (miasto) oraz na dz. nr ewid. 1769/1, 1312/1,
1311, 1310/1, 1310/2, 1310/4, 1308/2, 1309/2 obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa Wieś, w
rejonie ul. Kościuszki w Kolbuszowej;
b) rozbiórkę istniejącej nadziemnej linii elektroenergetycznej nN 0,4kV (wraz z nadziemnymi przyłączami) wyprowadzonej ze
stacji transformatorowej KOLBUSZOWA 20 (pole nr 12) od słupa nr 40/6 do słupa nr 65/20 (10 stanowisk słupowych) na dz.
nr ewid. 1684/1, 1513/8, 1511/3, 1511/1, 1510/19, 1510/20, 1509/1, 2334, 1505, 2404, 2403, 2401, 1485/17, 1485/19, 1492
obręb 0001 Kolbuszowa jedn. ewid. 180602_4 Kolbuszowa (miasto) oraz na dz. nr ewid. 1312/1, 1311, 1310/1, 1310/4,
1308/2, 1309/2, 1769/1 obręb 0006 Kolbuszowa Dolna jedn. ewid. 180602_5 Kolbuszowa Wieś, w rejonie ul. Kościuszki w
Kolbuszowej;zgodnie ze specyfikacją techniczną nr 376/IP/2018.
UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy
aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów
równoważnych”.
Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
a) Opisem przedmiotu zamówienia / dokumentacją techniczną (Rozdział III),
b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),
c) Przedmiarami robót (Rozdział II ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji - dotyczy opraw oświetleniowych LED
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne
na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej
lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż: 800.000,00 zł
4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
1. Kierownik budowy – branża elektryczna – 1 osoba – wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U.
z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
(Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia
Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość
lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w branży elektrycznej.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób /wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/.
b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie):
co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / rozbudowie / przebudowie oświetlenia ulicznego, na kwotę min. 800 000,00 zł
lub kilka na tę kwotę oraz przynajmniej dwie budowy linii energetycznych, na kwotę min. 800 000,00 zł. (wartości netto).
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone
na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie:
1) Braku podstaw wykluczeniaW celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – –
zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Info zawarte w oświad będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniu.
2) Spełniania warunków udziału
w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Info zawarte w oświad będą stanowić wstępne
potwierdzenie,
że wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu.
2. Opis warunków udziału w postępowaniu:
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
a. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków
dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób
potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji
dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli
wykaże, że dysponuje następującymi osobami:W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących
podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób /wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/.
b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących
zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub
zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów,
na rzecz których roboty
te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku
udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku
udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.
5) Kosztorys Ofertowy zawierający kosztorys uproszczony– Rozdział II SWZ I SWZ.
6) Dowód wniesienia wadium
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 20.000,00 zł
2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub
art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium
albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu.
2) Gwarancjach bankowych.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa
w sytuacji gdy:
1) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych
przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie
tych zapisów umowy, do których się odnosi,
2) Wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość
realizacji zamówienia/ uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób,
3) Konieczność wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy będzie następstwem
zmian wprowadzonych w:
a) umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną
(w tym m.in. instytucjami nadzorującymi, pośredniczącymi, zarządzającymi, partnerami zaangażowanymi w realizację
projektu w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie)
b) ustaleniach dokonanych między Zamawiającymi działającymi wspólnie o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na
realizację umowy. Zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na który wpływ miały zmiany, o których mowa
powyżej, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy;
4) Zaistnieje możliwość dokonania zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują
zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku
materiałów lub urządzeń nowszej generacji, nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalających na
zaoszczędzenie czasu lub kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,
5) Wystąpi konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu
odmiennych rozwiązań technicznych, materiałowych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a
wynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby
zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy,
6) Wystąpią okoliczności powodujące, że wykonanie umowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową nie jest
możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
Pozostałe zmiany umowy określono w § 14 istotnych postanowień umowy - Rozdział IV SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ekolbuszowa.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-28 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-27