1. Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2. Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
1. Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2. Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5; 3.1.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w Jeżowie Sudeckim, 3.2.: „Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudec-kim”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJeżów Sudecki
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jeżów Sudecki
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-31
  • Numer ogłoszenia777320-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 777320-N-2020 z dnia 31.12.2020 r.

Gmina Jeżów Sudecki: 1. Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2. Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5; 3.1.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w Jeżowie Sudeckim, 3.2.: „Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudec-kim”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeżów Sudecki, krajowy numer identyfikacyjny 23082168700000, ul. ul. Długa  63 , 58-521  Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 132 254, -255, -257, , e-mail zwojt@jezowsudecki.pl, inwestycje@jezowsudecki.pl, faks 757 132 254, -255, -257.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jezowsudecki.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.jezowsudecki.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2. Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5; 3.1.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w Jeżowie Sudeckim, 3.2.: „Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudec-kim”
Numer referencyjny: ZP.271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych 3 zadań: 1.Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2. Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5; 3.1.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w Jeżowie Sudeckim, 3.2.: „Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudeckim”Szczegółowy zakres robót zawarty jest w niżej wymienionych opracowaniach:a) Dokumentacja projektowa: Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim wykonana przez firmę MG-TECH Inżynieria Lądowa Mariusz Gałkowski, ul. Szybowcowa 23 b, 58-521 Jeżów Sudecki;b) Dokumentacja projektowa: Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5 wykonana przez firmę MG-TECH Inżynieria Lądowa Mariusz Gałkowski, ul. Szybowcowa 23 b, 58-521 jeżów Sudecki;c) Dokumentacja projektowa dla sieci wodno-kanalizacyjnej wykonana przez ABRYS Technika sp. z o.o. Biuro Projektowe, ul. Wiślana 46, 60-401 Poznań.Zamówienie należy wykonać zgodnie z niniejszym Opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działkach nr 5: Przedmiotem inwestycji jest:1. „Przebudowa drogi gminnej dz. nr 5 w Jeżowie Sudeckim wraz z budową sieci wodno-kanalizacyjnej”. Projektuje się przebudowę drogi gminnej następujących parametrach: szerokość jezdni z nawierzchni MMA 3 m, poszczególne nawierzchnie obramowane będą krawężnikiem betonowym, lub opornikiem, nawierzchnia zjazdów z MMA.Droga gminna posiadać będzie odwodnienie w postaci: ścieku kamiennego, spadki poprzeczne i podłużny które poprowadzą wodę do istniejącego rowu.Powierzchnie i długości elementów podlegających przebudowie: powierzchnia jezdni – 950m2, szerokość jezdni – 3m, długość ścieku – 16mb, pobocza – 270m2, zjazdy – 50m2, krawężnik najazdowy – 202mb, opornik betonowy – 355mb.Nawierzchnię drogi gminnej na działce nr 5 zaprojektowano w następującej konstrukcji: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. 4 cm – AC-0/11-S, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6cm – AC-0/16-W, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa górna gr. 25cm (tłuczeń 0-31,5),  stabilizacja Rm 1,5-2,5MPa grub 15cm.Zadanie obejmuje również swoim zakresem budowę w drodze: sieci wodociągowej PEø110 SDR 17, dł. ok. 277 m od węzła W 155.2 do W 168 wraz z przyłączami do granicy działek i 3 nadziemnymi hydrantami naziemnymi z podwójnym zabezpieczeniem, kloszem odwadniającym i kompletem oznakowania w postaci tablic informacyjnych zgodnie z PZT, przebudowę kanalizacji sanitarnej Ksø160 na Ksø200 PCV lite SN8 na dł. ok 69 m, budowę kanalizacji sanitarnej Ksø200 PCV lite SN8 o dł. ok. 30 m zakończonej korkiem za studnią ø425 S04.47 na granicy nawierzchni asfaltowej w km 0+270,00 (na studniach o średnicy ø425 mm należy zastosować rury wznośne gładkie zamiast karbowanych).Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim:1. Powierzchnie i długości elementów podlegających przebudowie: długość odcinka 795mb, powierzchnia jezdni - 2800m2 szerokość jezdni – 3m, długość ścieku 60mb, pobocza - 800m2, zjazdy 50m2, przepust fi 500 – 12mb, przepust fi 400 – 12mb.2. Branża elektryczna- budowę linii kablowej zasilającej sieć oświetlenia ulicznego drogi na Stromiec – zasilanie z istniejącej napowietrznej nN TAURON DYSTRYBUCJA S.A. (słup oznaczony JGJ413849);- montaż szafy oświetlenia ulicznego - budowę linii kablowych oświetlenia ulicznego droga na Stromiec;- montaż słupów i opraw oświetleniowych. 3. Przekrój poprzeczny – konstrukcyjnyNawierzchnię drogi gminnej na Stromiec zaprojektowano w następującej konstrukcji: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/11 gr. 4 cm – AC-0/11-S warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/16 gr. 6cm – AC-0/16-W podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa górna gr. 25cm (tłuczeń 0-31,5),  stabilizacja Rm 1,5-2,5MPa grub 15cm4. Roboty ziemneRoboty ziemne w zakresie branży drogowej dotyczą: mechaniczne korytowanie drogi wykonania wykopów pod przepusty wykopy pod urządzenia odwodnienia drogowego oraz oświetlenia drogowego.„Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działkach nr 5 w Jeżowie Sudeckim, „Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudeckim:Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa kanalizacji i wodociągów w Jeżowie Sudeckim – ETAP III”, ABRYS Technika, Poznań, 2017 z uwzględnieniem następujących zmian wprowadzonych aneksem – projektem zamiennym:• w zakresie zastosowania materiałów, przyjętej technologii robót ziemnych i instalacyjnych,• układu hydraulicznego sieci wodociągowejZmiany dotyczące zastosowanych materiałów, przyjętej technologii wykonania robót ziemnych i instalacyjnych:1. Została zredukowana ilość piasku do zasypywania wykopów. Podsypka zostanie wykonana z piasku specjalnego do tego przygotowanego, natomiast zasypka zostanie wykonana z gruntu rodzimego.2. Przyjęto odwodnienie liniowe wykopów, zamiast stosowania igłofiltrów.3. Zmieniono sposób łączenia rurociągów PE na metodę zgrzewu doczołowego, potwierdzonego kontrolą poprawności zgrzewu.4. Zmienia się materiał z jakiego wykonane będą rurociągi kanalizacji sanitarnej – z PP na PCV lite SN8. Na studniach o średnicy Ø425mm należy zastosować rury wznośne – gładkie zamiast karbowanych.5. Zmienia się zaprojektowane hydranty z zabudowy podziemnej na hydranty naziemne z podwójnym zabezpieczeniem, kloszem odwadniającym i kompletem oznakowania w postaci tablic informacyjnych.Zakres zadania obejmuje:Zadanie I:a) Sieć wodociągowa z rur PE i PEHD o średnicy zewnętrznej 160mm (399,15mb)b) Studzienki wodomierzowe o głębokości do 2 metrów i średnicy 600mm (15 szt.)c) Sieć wodociągowa z rur PE i PEHD o średnicy zewnętrznej 32mm (67,5mb)d) Zasuwy typu „E” kołnierzowe 40mm (15 szt.)e) Kanały z rur PCV litych SN8 200mm (120,25mb)f) Studnie z kręgów 1000mm o głębokości do 3m (5 szt.)g) Studnie kanalizacyjne, systemowe 425mm (4 szt.)h) Hydranty naziemne z podwójnym zabezpieczeniem (5 szt.)Zadanie II:a) Sieć wodociągowa z rur PE i PEHD o średnicy zewnętrznej 160mm (192,5mb)b) Hydrant naziemny z podwójnym zabezpieczeniem (1 szt.)c) Studzienki wodomierzowe o głębokości do 2 metrów i średnicy 600mm (2 szt.)d) Sieć wodociągowa z rur PE i PEHD o średnicy zewnętrznej 63mm (54,5mb)e) Zasuwy typu „E” kołnierzowe 40mm (2 szt.)Dla każdego zadania Zamawiający wymaga wystawienia faktury VAT osobno.W ramach inwestycji należy wykonać projekt zabezpieczenia i oznakowania pasa drogowego na czas robót. Koszty zajęcia pasa drogowego pokrywa wykonawca.W ramach zadania należy wykonać aktualizację ewidencji dróg w oprogramowaniu Road Man i i uzupełnić w aplikacji LP-Portal na licencji LEHAMN + PARTNER Polska sp. z o.o. z siedzibą w Koninie.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111200-0
45200000-9
45230000-8
45232410-9
45232130-2
45111000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.07.2021
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
31.07.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana zanajkorzystniejszą jest zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemuaktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, ubezpieczenie Wykonawcy ododpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadanego mienia i prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia, obejmującą odpowiedzialność cywilną deliktową ikontraktową ubezpieczonego tj. Wykonawcy, na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej: - 2 (dwa) zadania (realizację zamówienia) w zakresie budowy lub przebudowy drogi wraz z wykona-niem sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej o wartości min. 600 000,00 zł brutto każde z po-daniem ich rodzaju, wartości daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wy-konane , z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wy-stawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne doku-menty. UWAGA: warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego, musi być spełniony: - przez Wykonawcę samodzielnie, - przez jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie zawodowe (Podwykonawcę) samodzielnie, - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez jednego z Wykonawców występują-cych wspólnie. 3.2) Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ogra-niczeń oraz 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwaj-carskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także za-kresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. 8 z 21 10.07.2020, 11:44 zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wy-dane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze-żeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwali-fikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wrozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z2015 r. poz. 184, 1618 i 1634 z póżn. zm.)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,a je-żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ichrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie zprzepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone . Wykonawca wykażedysponowanie co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy, posiadającąuprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej bez ograniczeń , zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane lubodpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów prawa, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państwEuropejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawaniakwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z2016 r. poz. 65), zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnychdo wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności orazinformację o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodniZamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tychpodmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddaniawykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.Zobowiązanie musi mieć formę pisemną, być dołączone do oferty w oryginale i byćpodpisane przez Podmiot udostępniający zasoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Informacja na temat wadiumWYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 1. Każdy Wykonawca jest zobowiązanyzabezpieczyć składaną ofertę wadium tzn. wnieść wadium w wysokości 10. 000,00 zł 2.Forma wadium. 1) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formachprzewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jestzawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjachubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 bust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2019, poz. 310, 836 i 1572). 2) W przypadku złożenia przezWykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń – dokumenty te muszą byćsporządzone zgodnie z obowiązującym prawem. Gwarancja/poręczenie musi byćnieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta(banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ichsiedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotęgwarancji lub poręczenia d) termin ważności gwarancji lub poręczenia e) zobowiązaniegwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwszepisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiąceoświadczenia: Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacićPaństwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz zoświadczeniem, że: ................ (nazwa Wykonawcy): - w odpowiedzi na wezwanie, o którymmowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zprzyczyn leżących po jego stronie ,nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzającychokoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, oświadczenia o którym mowa wart. 25a ust. 1, ww. ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, októrej mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ww. ustawy, co spowodowało brak możliwości wybraniaoferty złożonej przez Wykonawcę jak oferty najkorzystniejszej, - w przypadku kiedy niewywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków, a postawionych w art. 46ust. 5 ww. ustawy: -- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -- niewniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -- zawarcie umowy stałosię niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wadium w formie gwarancjilub poręczeń nie podlega przeniesieniu na osoby trzecie. 4. Wykonawca zobowiązany jestwnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w pieniądzu należywnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: prowadzony przez bankPKO PB S.A.: Nr 74 1020 2124 0000 8802 0011 1419 z adnotacją na tytule wpłaty: wadium– ZP.271.9.2020 – Przetarg: 1. Budowa drogi na Stromiec w Jeżowie Sudeckim; 2.Przebudowa drogi gminnej w Jeżowie Sudeckim zlokalizowanej na działce nr 5;3.1.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na działce nr 5 w JeżowieSudeckim, 3.2.: „Budowa sieci wodociągowej w drodze na Stromiec w Jeżowie Sudeckim” 6.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za skuteczne wniesienie Zamawiający uznawadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunkuZamawiającego. Dołączenie do oferty kopi polecenia przelewu nie jest wystarczającymwarunkiem stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Ze względu naryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń między-bankowych Zamawiający zalecadokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. W przypadku wniesienia wadium wformie innej niż pieniądz - oryginał takiego dokumentu należy złożyć przed upływem terminuskładania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok. 101 – Sekretariat - I piętro. JeżeliWykonawca prześle ofertę pocztą/przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winienkopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentuwadialnego umieścić np. w odrębnej kopercie oznaczonej -oryginał dowodu wniesieniawadium, przy czym oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale spinać z ofertą. 8.Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium niezostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwracawadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lubunieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jakonajkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybranajako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy wsprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należyte-go wykonaniaumowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, którywycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadiumwraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów luboświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, októrym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co powodowało brak możliwości wybraniaoferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA: W przypadku wadiumw formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłatywymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności – patrz punkt 2 ppkt 2) lit. e., atakże przywołanych w punkcie 12 i 15 niniejszego Rozdziału. 13. Zamawiający żądaponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie zpunktem 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jakonajkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkamiwynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzyna rachunek Wykonawcy. 15. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadiumwraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowyna warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytegowykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy. 16. UWAGA: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musiobejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzeczZamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresiemożliwych roszczeń Zamawiającego, określonych ustawą PZP – oferta Wykonawca zostanieod-rzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 60,00
Gwarancja jakości (okres, czas trwania udzielonej gwarancji jakości i rękojmi) na wykonany przedmiot zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych - Świeradów-Zdrój
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno - parowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI