05220 – Pieszo po Gądowie – WBO 2019 (#230)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
05220 – Pieszo po Gądowie – WBO 2019 (#230)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWrocławskie Inwestycje sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-03
  • Numer ogłoszenia557780-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557780-N-2020 z dnia 2020-07-03 r.

Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o.: 05220 – Pieszo po Gądowie – WBO 2019 (#230)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Zamawiającym jest Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław orazSpółdzielnia Mieszkaniowa „Piast” we Wrocławiu, z siedzibą: ul. Bulwar Ikara 10 B, 54-130 Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibąprzy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa nr18/I/Z/2019 Prezydenta Wrocławia z dnia 16.04.2019.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Gmina Wrocław, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław; REGON Gminy Wrocław: 931934839; faks +48 71 777 86 55; e-mail: kum@um.wroc.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Piast” we Wrocławiu, z siedzibą: ul. Bulwar Ikara 10 B, 54-130 Wrocław; REGON: 000492629; email: sekretariat@smpiast.com.pl

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Inwestycje sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 20568529000000, ul. ul. Ofiar Oświęcimskich  36 , 50-059  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 77 10 905, e-mail magdalena.swiatek@wi.wroc.pl, faks 71 77 10 904.
Adres strony internetowej (URL): http://www.wi.wroc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Podział obowiązków zgodnie z zawartym Porozumieniem.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław, sekretariat (pokój nr 3, V piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 05220 – Pieszo po Gądowie – WBO 2019 (#230)
Numer referencyjny: ZP/34/PN/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych wraz zuzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę /zaświadczenia o braku sprzeciwu, projektówwykonawczych i pozostałych dokumentów (specyfikacje, przedmiary robót, kosztorysyinwestorskie, kosztorysy ofertowe) w celu umożliwienia realizacji przedsięwzięcia pn. „05220Pieszo po Gądowie” WBO 2019 (#230)”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowawyniesionych przejść dla pieszych, w tym: a) Projekt budowlany: • projekt zagospodarowaniaterenu • pozyskanie opinii, uzgodnień, zaświadczeń oraz decyzji administracyjnych (decyzję opozwoleniu na budowę/zaświadczenie o braku sprzeciwu) osobno dla każdego z przejść. b)Projekt wykonawczy: • branży drogowej • branży sanitarnej – odwodnienie • branżyelektrycznej – doświetlenie • zieleń (w razie konieczności) • organizacji ruchu docelowego c)Inne opracowania: • przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, ofertowe • specyfikacjetechniczne wykonania i odbioru robót, • projekt zabezpieczenia poziomej osnowy geodezyjnej,2.2. Budowa i remont chodników, w tym: a) Projekt budowlany: • projekt zagospodarowaniaterenu • pozyskanie opinii, uzgodnień, zaświadczeń oraz decyzji administracyjnych (decyzję opozwoleniu na budowę/zaświadczenie o braku sprzeciwu). b) Projekt wykonawczy: • branżydrogowej • branży elektrycznej – oświetlenie uliczne • kolizyjnego uzbrojenia (w raziekonieczności) • zieleń • organizacji ruchu docelowego c) Inne opracowania: • badaniageologiczne podłoża gruntowego • przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, ofertowe •specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2.3. Przebudowa układu komunikacyjnego,w tym: a) Projekt budowlany: • projekt zagospodarowania terenu • pozyskanie opinii,uzgodnień, zaświadczeń oraz decyzji administracyjnych (decyzję o pozwoleniu na budowę/zaświadczenie o braku sprzeciwu). b) Projekt wykonawczy: • branży drogowej •branży sanitarnej - odwodnienie • branży elektrycznej – oświetlenie uliczne • kolizyjnegouzbrojenia (w razie konieczności) • zieleń • organizacji ruchu docelowego c) Inneopracowania: • badania geologiczne podłoża gruntowego • przedmiary robót, kosztorysyinwestorskie, ofertowe z rozbiciem na zakres Spółdzielni Mieszkaniowej „Piast” oraz GminyWrocław • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2.4. Pełnienie nadzoruautorskiego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części IIISpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielonezamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawyPzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy, z którympodpisze umowę na zakres podstawowy, polegających na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i zgodnych z jego przedmiotem wraz z pełnieniem nadzoruautorskiego. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć, praczwiązanych z wykonaniem dokumentacji projektowej dla terenów przylegających do ulicyDrzewieckiego i Bajana w tym ulic sąsiednich. Zakres prac objętych zamówieniem podobnym:W zakresie projektu budowlanego należy przewidzieć: a) Projekt zagospodarowania terenu, b)Pozyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych Wzakresie projektów wykonawczych należy przewidzieć projekt: a) branży drogowej b) branżysanitarnej – odwodnienie c) branży elektrycznej - oświetlenie uliczne d) kolizyjnego uzbrojeniae) zieleń f) organizacji ruchu docelowego W zakresie innych opracowań należy przewidzieć: a)badania geologiczne podłoża gruntowego b) przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, c)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) projekt zabezpieczenia poziomejosnowy geodezyjnej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  7   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia, z wyłączeniempełnienia nadzoru autorskiego, Strony ustalają na 7 miesięcy od dnia podpisania umowy, przyzachowaniu następujących terminów pośrednich: 1.1. w terminie do 4 miesięcy od dniapodpisania umowy Wykonawca opracuje projekt budowlany wraz ze wszystkimi wymaganymiuzgodnieniami w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zaświadczeniao braku sprzeciwu do wykonania robót na zgłoszenie (jeśli zakres dokumentacji będzie todopuszczał zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) i złoży w odpowiednim Urzędziekompletny wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o brakusprzeciwu do wykonania robót na zgłoszenie (jeśli zakres dokumentacji będzie to dopuszczałzgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) w zakresie projektu przebudowy układukomunikacyjnego nr 8, zgodnie z zakresem zdefiniowanym w pkt. 2 OPZ. 1.2. w terminie do 7miesięcy od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentacjioraz uzyska i przekaże Zamawiającemu wszystkie ostateczne decyzje pozwolenia na budowęlub zaświadczenia o braku sprzeciwu do wykonania robót na zgłoszenie (jeśli zakres dokumentacji będzie to dopuszczał zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) w zakresieprojektów budowy wyniesionych przejść dla pieszych od nr 1 do nr 6, projektu budowy iremontu chodników nr 7 i projektu przebudowy układu komunikacyjnego nr 8, zgodnie zzakresem zdefiniowanym w pkt. 2 OPZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoruautorskiego. Planowany termin zakończenia robót i sprawowania nadzoru to 31.12.2021 r. Wprzypadku jednak, gdyby prace budowlane nie zakończyły się w terminie wskazanym w zdaniudrugim, Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego do czasu ichzakończenia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub równoważnego dokumentu, jeżelibędą wymagane.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniaćniżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lubzawodowej tj. muszą: W celu wykazania spełnia warunków dotyczących zdolnościtechnicznej i zawodowej Wykonawca musi wskazać do uczestniczenia w wykonaniuniniejszego zamówienia następujące osoby odpowiedzialne za świadczenie usług i robótbudowlanych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresuwykonywanych przez nich czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymiosobami: 1 Projektant w specjalności drogowej (1 osoba) posiadający doświadczeniepolegające na wykonaniu jako projektant co najmniej jednej dokumentacji projektowej tj.projektu budowlanego i wykonawczego budowy lub przebudowy drogi oraz posiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnejdrogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z2019 r. poz. 1186 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane napodstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ,zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowychnabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65 ze zm.)lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji oraz2. Projektant w specjalności instalacyjnej (1 osoba): posiadający doświadczenie polegającena wykonaniu jako projektant co najmniej jednej dokumentacji projektowej tj. projektubudowlanego i wykonawczego budowy lub przebudowy sieci oświetlenia drogowego orazposiadający uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, októrych mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.1186 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawieuprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie zustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65 ze zm.) lub zgodniez wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wyjaśnia, że na potrzeby niniejszego postępowaniadefiniuje w następujący sposób: a) osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane naterenie UE mogą uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych oraz wpisdo stosownej izby na zasadach określonych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadachuznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UniiEuropejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65) oraz w Regulaminie postępowania w sprawieuznawania kwalifikacji do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, KonfederacjiSzwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu(EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, kwalifikacje odpowiadające uprawnieniom budowlanym w Polsce. (Załącznikdo uchwały Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Uchwała nr 15/R/17Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 6 września 2017r.) W razieuzyskania uznania kwalifikacji w zakresie wymaganym zgodnie z postanowieniamininiejszego punktu oraz wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa uznaje się, że Wykonawcawykazał spełnienie warunków określonych w tym zakresie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia, możewezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia wwyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeńlub dokumentów: 1) Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencjiw celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt.1ustawy pzp. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4) 1) powyżejskłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejscezamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3)Dokumenty, o których mowa w pkt. III.4) 2) powyżej powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Stosownie do treści § 7ust. 3 rozporządzenia w sprawie dokumentów, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania lub kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby,których dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4).2)zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie, Wykonawcy, zewskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniemosoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt III.4) 3) znajdują odpowiednie zastosowanie.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, októrych mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.wi.wroc.pl) informacji, októrej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie oprzynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupykapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacjepotwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu. że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymizasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tychpodmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacjizamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust. 1 pkt 2) ustawy pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym,osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 ustawy, Zamawiający, w celu ocenyczy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającymnależyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcęz tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedłożenia wrazz ofertą dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcyzasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przezwykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziałuinnego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmioty na zdolnościktórych Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizują usługi,których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcyprzez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przezWykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodząwobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22oraz ust. 5 pkt 1) ustawy pzp, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy pzp w związku z § 9 ust. 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów wezwie Wykonawcę, którypolega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22austawy pzp do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o którychmowa w pkt. III.4) niniejszego ogłoszenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie projektanta branży drogowej 20,00
Doświadczenie projektanta w specjalności instalacyjnej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( Część II - Wzór umowy).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-16, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Wrocławskich Inwestycji Sp. z o.o., ul. OfiarOświęcimskich 36 we Wrocławiu 50-059, Sala konferencyjna, piętro 5.w dniu 16.07.2020 r. ogodz.12:00. Szczegółowe informacje dotyczące obowiązku informacyjnego określonego w art.13 lub 14 RODO zostały zawarte w pkt 31 Instrukcji dla Wykonawców.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad murarskich - Legnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad murarskich Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI