ZP/54/2020 – Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych dla Instytutu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP/54/2020 – Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych dla Instytutu „CZMP”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-30
  • Numer ogłoszenia536010-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 536010-N-2020 z dnia 2020-04-30 r.

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki": ZP/54/2020 – Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych dla Instytutu „CZMP”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki", krajowy numer identyfikacyjny 47161012700000, ul. ul. Rzgowska  281 , 93-338  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, e-mail zamowienia@iczmp.edu.pl, faks 42 271 17 50.
Adres strony internetowej (URL): www.iczmp.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.iczmp.edu.pl, Platforma: https://iczmp.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.iczmp.edu.pl, Platforma: https://iczmp.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://iczmp.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę można przesłać w formie pisemnej.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu "Centrum Zdrowia Matki Polki", pawilon "A" (Ginekologiczno-Położniczy), poziom "0", pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/54/2020 – Dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych dla Instytutu „CZMP”
Numer referencyjny: ZP/54/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz artykułów higienicznych dla Instytutu „CZMP”, o asortymencie i ilościach określonych w Formularzu Cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 39831200-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
39224300-1
33741200-8
34928480-6
33169400-6
33169400-6
33760000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonaniezamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy. 2.1. Oświadczeniewykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; wprzypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz zoświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni odudostępnienia na Platformie Zakupowej Zamawiającego pod adresem:https://iczmp.ezamawiajacy.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazujezamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Złożenie oświadczenia, októrym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu na daną część lub częścizamówienia, na którą lub które Wykonawca złożył ofertę, została złożona jedna oferta. 2.3.Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert,może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowaniaZamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku prowadzonego postępowania,w szczególności po zapoznaniu się z informacją z otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 95,00
Termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:1. zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;2. niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy – Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;3. zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);4. przejściowego braku asortymentu będącego przedmiotem niniejszej umowy, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;5. konieczności dokonania zmiany przedmiotowej (produkt zamienny) jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;6. wyczerpania ilości asortymentu z danego pakietu/pozycji (wskazanego/wskazanej w formularzu cenowym), dopuszcza się zmianę umowy polegającą na zwiększeniu ilości wyczerpanego asortymentu przy jednoczesnym zmniejszeniu ilości asortymentu z innego pakietu/pozycji, przy zachowaniu zaoferowanych w postępowaniu cen. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy.7. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;8. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;9. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;10. w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich;11. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany:1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 1. 1. Mydło w płynie (ph 5.5)- dobre właściwości myjące,nie wchodzi w reakcjez twardą wodą,nie wytrącają się sole wapnia,musi dobrze się spłukiwać -op. 5 l 7 000 litr2. Krem do rąk w tubie do 100 g. nie powodujący podrażnień i objawów ściągania skóry, dobrze się wchłaniający powodujący optymalne nawilżenie skóry, o odpowiedniej konsystencji ułatwiającej dozowanie i rozprowadzanie kremu na skórze. Zawartość kremu w opakowaniu musi być zgodna w stosunku do deklaracji producenta. 70 kg3. Środek do czyszczenia mebli i konserwacji mebli -antystatyczny o zapachu bryzy morskiej, nie powodujący reakcji alergicznej, usuwa kurz i nadaje połysk meblom drewnianym i fornirowanym naturalnymi okleinami (spray) - op. 250 - 300 ml 60 litr4. Żel do czyszczenia i wybielania sanitariatów, muszli klozetowych, wanien, umywalek, zlewów i brodzików. Preparat powinnien usuwać, przebarwienia i neutralizować nieprzyjemne zapachy. Produkt gotowy do użycia zawierający w swoim składzie niejonowe związki powierzchniowo czynne, chlor. Opakowanie o pojemności do 750 ml. 5 250 litr5. Preparat do mycia powierzchni i przedmiotów sanitarnych odpornych na działanie kwasów. Usuwa kamień, rdzę, resztki mydła. Przenaczony do mycia elementów ze stali nierdzewnej i aluminium. Nie zawiera kwasów: siarkowego i solnego. op - 1 L 192 000 litr rob.6. Mleczko do czyszczenia - do powierzchni emaliowanych i ceramicznych, czyści bez zarysowań, nie pozostawia osadu - op. 500 - 750 g 3 600 kg7. Środek w atomizerze do czyszczenia stali nierdzewnej i chromowanej, elementów dekoracyjnych nie pozostawia smug i zarysowań oraz tłustej powierzchni op. 250-500 ml 432 litr8. Uniwersalny koncentrat do mycia powierzchni wodoodpornych o długotrwałym zapachu, nie wymaga spłukiwania - op. 1000 ml. 60 000 litr rob.9. Koncentrat do prania wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych - koncentrat do prania maszynowego i ręcznego bez wybielaczy optycznych i rozpuszczalników 1 200 litr rob.10. Uniwersalny środek do usuwania plam z wykładzin dywanowych z atomizerem 10 litr11. Pasta ekologiczna do podłóg z tworzyw sztucznych, samopołyskowa, wodoodporna, antypoślizgowa op. do 500 g 120 kg12. Środek do udrażniania syfonów i rur kanalizacyjnych - op. 500 g do 1 kg 240 kg13. Odświeżacz powietrza (spray) neutralizujący nieprzyjemne zapachy, do stosowania w toaletach - op. 300 ml - 400 ml. 96 litr14. Płyn do naczyń, ulegający biodegradacji - op. 5 l. koncentrat minimum 1:1000 5 000 litr15. Płyn do naczyń, ulegający biodegradacji - op. od 750 ml do 1 l. koncentrat minimum 1:1000 2 000 litr16. Sól do zmywarek w granulkach /bez nabłyszczacza/ - op. 1,5 kg 75 kg17. Płyn do mycia szyb i luster, nadaje szybom połysk /spryskiwacz/ - op. do 500 ml z atomizerem nie pozostawia smug 900 litr18. Płyn do mycia szyb i luster, nadaje szybom połysk /wkład/ - op. do 500 ml - wkład musi być tego samego producenta co spryskiwacz zaoferowany w pozycji 17 900 litr
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831200-8, 33741200-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 2. 1. Preparat na bazie emulsji akrylowych i poliuretanowych do zabezpieczenia wodoodpornych podłóg twardych(z plastiduru, PCV, linoleum). Działający antyposlizgowo, odporny na działanie preparatów dezynfekcyjnych, samopołyskowy. op. 5l. 600 litr 2. Niskopieniący środek do codziennego mycia podłóg z plastiduru i PCV pokrytych i niepokrytych środkiem polimerowym, antystatyczny, antypoślizgowy /do stosowania w automatycznych urządzeniach myjących / z pompką dozującą nakładaną na pojemnik z w/w środkiem. Opakowanie 5L-10l. 150 000 litr rob.3. Preparat do mycia i konserwacji podłóg wodoodpornych tj. lastriko, PCV, terakota, marmur. Środek o właściwościach zwilżających, czyszczących i skutecznie usuwających trudnych zabrudzeń. Przeznaczony do mycia ręcznego i maszynowego. Preparat pozostawiający warstwę ochronną na mytych powierzchniach, bez smug. Posiadajacy właściwości antypoślizgowe i antystatyczne. Możliwość stosowania w oddziałach pediatrycznych. op. 5L 1 400 000 litr rob.4. Preparat do mycia i konserwacji podłóg wodoodpornych tj. lastriko, PCV, terakota, marmur. Środek o właściwościach zwilżających, czyszczących i skutecznie usuwających trudnych zabrudzeń. Przeznaczony do mycia ręcznego i maszynowego. Preparat pozostawiający warstwę ochronną na mytych powierzchniach, bez smug. Posiadajacy właściwości antypoślizgowe i antystatyczne. Możliwość stosowania w oddziałach pediatrycznych. op. 1L 100 000 litr rob.5. Preparat ( koncentrat ) wysokoalkaliczny przeznaczony do gruntownego mycia maszynowego, do czyszczenia silnie zabrudzonych podłóg ( sadza, ślady po butach, wózkach). Preparat musi przed ponownym nałożeniem nowej powłoki zdzierać stare powłoki polimerowe również innych producentów. op - 5 L 15 000 litr rob.6. Preparat do mycia powierzchni wodoodpornych ( lakierowanych, tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, marmuru, szkła). Nie pozostawiający smug i zacieków. Posiadający właściwości antystatyczne. Do stosowania na powierzchnie mające kontakt z zywnością. Możliwość stosowania w oddziałach pediatrycznych. Zawierający związki powierzchniowo czynne, bez zawartości etanolu. - op. 5L 600 000 litr rob.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 3 1. Płyn do kąpieli lub mydło w płynie do mycia noworodków i wcześniaków hypoalergiczne o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażniające skóry, nie zawierające barwników, posiadające dobre właściwości myjące, nawilżające o ph 5,5 - Z dozownikiem. Na etykiecie musi być napis dla dzieci.op. 300 - 500 ml. KOSMETYK 300 litr
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33741200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 4 1. Papier toaletowy w rolce, gramatura min. 38g/ m2, gofrowany, perforowany, minimalna długość 30m, szerokość wstęgi 9.5cm -10cm, kolor biały, dopuszczamy nadruk 128 000 szt.2. Ręcznik papierowy listki, składany w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm, ( 1 op. = 200 listków), utwardzany w celu podniesienia wytrzymałości w stanie mokrym, gofrowany. Ręcznik zapewnia osuszenie rąk za pomocą 1- 2 listków, w kolorze białym. 108 000 op.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet nr 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 5 1. Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 60cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowanei do badań usg i kardiologicznych - leżanki 1 800 rolka2. Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 40cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane do usuwania żelu po badaniu USG 600 rolka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet nr 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 6 1. POJEMNIKI NA OSTRE ODPADY MEDYCZNE - jednorazowego użycia o ścianach sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucia lub przecięcia, brak możliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika - poj. 0,70 l * 16 000 szt2. POJEMNIKI NA OSTRE ODPADY MEDYCZNE - jednorazowego użycia o ścianach sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucia lub przecięcia, brak możliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika - poj. 1l* 4 800 szt3. POJEMNIKI NA OSTRE ODPADY MEDYCZNE - jednorazowego użycia o ścianach sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucia lub przecięcia, brak możliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika - poj. 2l* 24 000 szt4. POJEMNIKI NA OSTRE ODPADY MEDYCZNE - jednorazowego użycia o ścianach sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucia lub przecięcia, brak możliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika - poj. 2l (wysokie)* 2 400 szt5. POJEMNIKI NA OSTRE ODPADY MEDYCZNE - jednorazowego użycia o ścianach sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucia lub przecięcia, brak możliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika - poj. 5l* 1 500 szt6. POJEMNIKI NA OSTRE ODPADY MEDYCZNE - jednorazowego użycia o ścianach sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucia lub przecięcia, brak możliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika - poj. 20l* 1 800 szt7. POJEMNIKI NA OSTRE ODPADY MEDYCZNE - jednorazowego użycia o ścianach sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucia lub przecięcia, brak możliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika - poj. 30l* 1 800 szt8. POJEMNIKI NA OSTRE ODPADY MEDYCZNE - jednorazowego użycia o ścianach sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucia lub przecięcia, brak możliwości ponownego otwarcia oraz zamknięcia pojemnika - poj. 60l* 400 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33169400-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet nr 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 7 1. Rękawice gospodarcze z naturalnego lateksu z bawełnianą wyściółką chronią skórę rąk przed detergentami, środkami chemicznymi, mikroorganizmami, zapobiegają mechanicznym podrażnieniom skóry rąk, miękkie, elastyczne. Rozmiary od S do XL według zamówienia 3 000 para
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet nr 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 8 1. Kosz ze stali nierdzewnej na śmieci /na pedał/ - poj. 18-22 litrów 80 szt2 Kosz plastikowy. Pojemnik na odpadki wykonany z tworzywa sztucznego ABS, posiada pedał otwierający pokrywę pojemnika. Pozwala na bezdotykową obsługę kosza i zachowanie higieny rąk. Dzięki pokrywie zawartość kosza jest stale zamknięta i niewidoczna. Chroni również przed nieprzyjemnym zapachem. Kosz przystosowany do worków foliowych jednorazowych. Odporny na środki dezynfekcyjne stosowane w szpitalu. Kolor biały i czerwony wg zamówienia. Pojemność min. 25 l 300 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 9 1. "Kostka toaletowa (z koszykiem), składajaca sie z trzech warstw aktywnych składników. Z dwóch zewnętrznych warstw wydobywają się substancje czyszczące i zapobiegające powstawaniu kamienia. Trzecia warstwa kostki - szeroki, żelowy pasek biegnący przez jej środek wypełniony jest substancją zapachową. Kompleksowo dba o czystość w toalecie tzn. czyści muszlę, wypłukuje bakterie, zapobiega powstawaniu kamienia. Dodatkowo nadaje świeży zapach. " 800 szt2. "Płyn w formie żelu do mycia urzadzeń sanitarnych Żel do łazienek szybko i skutecznie usuwa osady z kamienia, rdzy, osady z mydła, zacieki i inne rodzaje brudu. Bezpieczny dla stali nierdzewnei i chromu Pozostawia świeży zapach. Pojemność 1000 ml." 200 litr3. "Płyn czyszcząco - dezynfekcyjny do toalet, zagęszczony (ulepszona formuła z opatentowanymi molekułami higieny przylega do powierzchni toalety dłużej, nawet po spłukaniu), niszczy B, F, V, S przylega dobrze do powierzchni,zapobiega powstawaniu kamienia i wybiela, usuwa zanieczyszczenia organiczne.Produkt biobójczy. Pojemność - 1000 ml. " 200 litr4. Wybielacz w płynie o zapachu cytrynowym. Zawiera system ochrony włókien. Czyści, dezynfekuje i zabija zarazki. Nie należy go stosować do jedwabiu, wełny, skóry, nietrwale barwionych tkanin, drewna i metalu. Pojemność 1000 ml. 120 litr5. Preparat do udrażniania rur w granulkach. Samoczynnie usuwa zatory z rur i syfonów, w odpływach zlewów, umywalek, wanien i brodzików. Rozpuszcza osady tłuszczowe i inne zanieczyszczenia (tłuszcz, włosy, papier, watę, odpadki kuchenne, itp.) 80 szt6. Mleczko do czyszczenia powierzchni, może być stosowane do czyszczenia powierzchni emaliowanych, ceramicznych, chromowanych i tworzyw sztucznych, np.: kuchenek, zlewów, wanien, płytek ceramicznych (za wyjątkiem powierzchni lakierowanych). Czyszczące bez zarysowań, nie pozostawiające osadu zawierający związki wybielające na bazie chloru. Pojemnośc 750 ml. 120 litr
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 10 1. Proszek do automatycznego prania tkanin kolorowych z zawartoscią soli termalnych usuwa zabrudzenia i plamy w temp. 30°C.Zapobiega szarzeniu się tkanin i wypłukiwaniu koloru, pozostawia swieży przyjemny zapach. 160 kg2. Skoncentrowany płyn do płukania tkanin, bez alargenów - nie powodujący uczuleń, zmiękcza, pozostawia długotrwały świeży zapach. Opakowanie 2 l 60 litr3. "Płyn przeznaczony do mycia zmywalnych powierzchni, np. podłóg, ścian, glazury (dzięki formule aktywowanej powietrzem oddaje zapach przez ponad 24 godziny).Czyści dogłębnie, aby pozostawić powierzchnie lśniące i bez smug, nie wymagający spłukiwania po użyciu.Pojemność 1 l." 150 litr4. Płyn do mycia naczyń doskonale radzi sobie z tłuszczem oraz lepkim brudem. Ma gęstą konsystencję, w związku z czym jest bardzo wydajny. Bywa również stosowany do mycia różnych powierzchni z tworzyw sztucznych, szkła oraz sprzętu gospodarstwa domowego (lodówki, kuchenki itp.). Opakowanie 1 l. 240 litr5 "Płyn do mycia szyb o zapachu cytrynowym:Skutecznie usuwa kurz i brud, zalecany do mycia szyb, luster i innych szklanych powierzchni, nie pozostawia smug, nie wymaga polerowania po użyciu.Zawartość alkoholu i formuły NanoProtect, gwarantuje idealną czystość i połysk bez polerowania. Specjalna 2-funkcyjna pompka umożliwia dozowanie produktu w formie ciekłej lub pianki, która przywiera do szyby rozpuszczając zabrudzenia. Pojemność 500 ml." 240 litr6 Aktywna pianka do mycia kabin prysznicowych. Preparat gotowy do użycia, piankowy do czyszczenia kabin prysznicowych. Aktywna piana przywiera do powierzchni i skutecznie usuwa kamień, osady z wody, rdzę, osady z mydła. Pozostawia czyszczone powierzchnie lśniące nie powoduje zarysowań. Opakowanie 750 ml 200000 ml7. "Środek do mebli - spray w aerozolu chroni drewno,nadaje połysk, usuwa ślady i odciski palców, Usuwa kurz i do 90% alergenów* (*z sierści zwierząt), pozostawia długotrwały przyjemny zapach. Pojemnośc 250 ml - 500 ml" 48000 ml8. "Odświeżacz powietrza w postaci sprayu o świeżym i orzeźwiającym zapachu morskiej bryzy. Po rozpyleniu natychmiast odświeża powietrze w toalecie oraz innych pomieszczeniach, pozostawiając przyjemny zapach, utrzymujący się przez długi czasPojemność: 300 ml - 400 ml" 54000 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39831200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet nr 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 11 1. Nawilżające mydło w płynie z dozownikiem (pompką) Zawiera łagodne substancje myjące oraz prowitaminę B5,alantoinę, kondycjoner i glicerynę. Delikatnie myje skórę dłoni pozostawiając na nich subtelny zapach. Specjalnie dobrana kremowa formuła nawilża dłonie sprawiając, że są niezwykle gładkie i miękkie w dotyku. Pojemność 300 ml 480 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33741200-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pakiet nr 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 12 1. Wydajny papier toaletowy, biały, 3-warstwowy, miękki, tłoczenie wzory, wytrzymały, xxl długi. Pakowany po minimum 8 rolek, ilość listków w rolce min. 220 szt. 12000 rolka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33760000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet nr 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 13 1. Zmywak (gąbka) kuchenny, idealne do zmywania naczyń i garnków, usuwają silne zabrudzenia, nie rysując czyszczonych powierzchni, duży rozmiar (6,5 x 11,5 cm) zmywaka zapewnia wygodę i efektywność jego użytkowania. Gruba i wytrzymała warstwa szorująca. 2400 szt2. Ściereczki do kurzu o bokach 40 cm x 55 cm /kolor wg. zamówienia niebieski, różowy, żółty/, miękkie i trwałe (z dużą zawartością włókien wiskozy). Idealne do ścierania kurzu oraz zmywania blatów. Doskonale rozprowadzają środki czyszczące, zbieraja nadmiar wilgoci, nie pozostawiają włókien po użyciu. Ścierki można używać ze wszystkimi uniwersalnymi środkami do czyszczenia i mycia. Pakowane po 3 szt. 3600 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet 14 1. "Szczotka z szufelkąSzufelka posiada gumę utrzymująca ją w jednym miejscu, bez ślizgania po podłodze w trakcie sprzątania. Materiał wykonania - tworzywo sztuczne. Wymiary ok. 21x30cm." 120 komplet
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39224300-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
termin dostawy zapotrzebowania częściowego 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji szpitala - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję firmy do wykonania elewacji szpitala. Powierzchnia ok. 1500m2. Miejsce realizacji - Rawa Mazowiecka. Rozpoczęcie prac możliwe w drugiej połowie maja. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI