IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 7 000,00 PLN, słownie: siedem tysięcy PLN, 00/100.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Aukcja zostanie przeprowadzona na Platformie Aukcyjnej pod adresem https://iczmp.ezamawiajacy.pl.
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
W toku aukcji elektronicznej parametrem licytowanym będzie „Cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia”.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Wykonawca w toku aukcji będzie miał dostęp do aktualnych informacji dotyczących: - rankingu ofert - gdzie widoczne są aktualne oferty poszczególnych wykonawców; - historii ofert - gdzie wskazywane są wszystkie wydarzenia mające miejsce w aukcji. Po zamknięciu aukcji w zakładce Podsumowanie system wskaże dane dot. zwycięzcy, a informacje o aukcji zostaną ujawnione wszystkim użytkownikom.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Zaproszenie do udziału w aukcji zostanie wysłane drogą elektroniczną do Wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty – Załączniku nr 1 do SIWZ. W zaproszeniu Zamawiający poda informacje, o których mowa w art. 91b ust. 2 ustawy Pzp.Termin otwarcia i zamknięcia aukcji zostanie podany w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej.Aukcja prowadzona jest zgodnie z czasem wskazanym na Platformie Aukcyjnej.Złożone przez Wykonawców oferty zostaną wprowadzone do systemu aukcyjnego przez Zamawiającego. W tym celu wymagane jest podanie niezbędnych danych określonych w Formularzu Oferty – Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferta złożona w formie pisemnej lub elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego, to oferta wyjściowa, która może zostać poprawiona przez każdego Wykonawcę poprzez składanie kolejnych postąpień w toku aukcji elektronicznej.Sposób składania ofert w toku aukcji elektronicznej: 1. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy składają oferty elektroniczne, pozostając w trybie bezpośredniego połączenia ze stroną internetową https://iczmp.ezamawiajacy.pl. 2. W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. 3. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia aukcji do jej zamknięcia. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut zostanie złożone postąpienie, aukcja każdorazowo ulegnie przedłużeniu o 5 minut według następującej reguły – do czasu w którym nastąpiło postąpienie dolicza się 5 minut + sekundy brakujące do pełnej minuty, w której złożono postąpienie i w ten sposób zostaje wyznaczony czas zakończenia aukcji, obowiązujący do momentu ewentualnego złożenia kolejnego postąpienia. 4. Przedłużenie aukcji następować będzie do momentu braku składania kolejnych postąpień i zakończy się po upływie 5 minut bezczynności. Sposób składania ofert w toku aukcji elektronicznej oraz wszelkie niezbędne informacje dotyczące aukcji elektronicznej zostały opisane w Podręczniku Oferenta – Aukcja elektroniczna z zastosowaniem podpisu elektronicznego dostępnego na Platformie Aukcyjnej.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Minimalna wysokość postąpienia wynosi: 1 000,00 zł brutto.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
1. Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows 2000/XP/Vista/Windows 7/Windows 8/Windows 10. 2. W przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows 8 przeglądarka internetowa Internet Explorer 10.0 lub nowsza z możliwością obsługi Active X. Dla komputerów zaopatrzonych w system XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. Dla komputerów z systemem Windows 10 przeglądarka Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. 3. Podłączenie do Internetu min. 512 Kb/s (zalecane łącze szerokopasmowe).
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Zaproszenie do udziału w aukcji zostanie wysłane drogą elektroniczną do Wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu, na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty – Załączniku nr 1 do SIWZ. W zaproszeniu Zamawiający poda informacje, o których mowa w art. 91b ust. 2 ustawy Pzp.W Formularzu Oferty – Załączniku nr 1 do SIWZ należy wskazać osobę posiadającą konto na Platformie Zakupowej Zamawiającego, uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie aukcji elektronicznej tj. osobę podpisującą dokument składany w toku aukcji za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej muszą być opatrzone takim podpisem pod rygorem nieważności.Wykonawcy zaproszeni do udziału w aukcji zostaną zarejestrowani na Platformie Aukcyjnej przez Zamawiającego. Podczas rejestracji wysyłany jest e-mail na adres wskazany przez Wykonawcę w ofercie z loginem i jednorazowym hasłem do systemu. Wykonawcy logują się na Platformie samodzielnie. Przy pierwszej próbie zalogowania do systemu Wykonawca zostanie poproszony o zmianę hasła tymczasowego na hasło docelowe.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Aukcja zostanie zamknięta zgodnie z informacją zawartą w zaproszeniu. Możliwość złożeniapostąpienia istnieje od otwarcia aukcji do jej zamknięcia. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut zostaniezłożone postąpienie, aukcja każdorazowo ulegnie przedłużeniu o 5 minut według następującej reguły –do czasu w którym nastąpiło postąpienie dolicza się 5 minut + sekundy brakujące do pełnej minuty, wktórej złożono postąpienie i w ten sposób zostaje wyznaczony czas zakończenia aukcji, obowiązującydo momentu ewentualnego złożenia kolejnego postąpienia. Przedłużenie aukcji następować będzie domomentu braku składania kolejnych postąpień i zakończy się po upływie 5 minut bezczynności.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:1. zmiany organizacyjnej Instytutu „CZMP” istotnej dla realizacji niniejszej umowy;2. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;3. zmiany adresu siedziby firmy oraz zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;4. zmian zakresu obowiązków Wykonawcy określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do Umowy poprzez ich dostosowanie do bieżących potrzeb Zamawiającego.5. zmiany terminu realizacji usługi w szczególności zmiany terminu rozpoczęcia realizacji usługi, terminu zakończenia realizacji usługi, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.6. w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek rachunkowych, pisarskich;7. zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy w przypadku zmiany:1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne3) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w zakresie określonym w § 2 ust. 1 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
01.02.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: