Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie terenów w Centrum Sportowym Kosakowo w okresie zimowym 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520292081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. W. Andersa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Pogórze
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kosakowosport.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kosakowosport.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie terenów w Centrum Sportowym Kosakowo w okresie zimowym 2022/2023.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65e76404-3e37-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00365884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/668270
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344). Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/kosakowosport/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/kosakowosport w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ do konkretnego Wykonawcy.
3. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazywania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8;
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 4. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 6. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:.zip , .7Z. 6.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, zwanym dalej: Rozporządzeniem 2016/679) oraz przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 roku, poz. 1710 z późn. zm., dalej: Ustawa), Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną oraz osób fizycznych, których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał oraz udostępnił Zamawiającemu w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu lub zawarcia umowy na wykonanie zamówienia (np. osób, których dane służą do wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób reprezentujących Wykonawcę, osób kierowanych do realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane przez Wykonawcę jako podwykonawca - dalej: Przedstawiciel lub Przedstawiciele) jest Kosakowo Sport Sp. z o.o. z siedzibą w Pogórzu przy ul. Gen. W. Andersa 2A, 81-198 Kosakowo, KRS 00000929172, NIP 587-173-26-02, Regon 5020292081, www.kosakowosport.pl, e-mail: sekretariat@kosakowosport.pl (dalej: Administrator);
2) we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora należy kontaktować się z jego Inspektorem Ochrony Danych, drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@kosakowosport.pl lub drogą poczty tradycyjnej na adres Administratora wskazany w pkt. 1) powyżej, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;
3) dane osobowe Wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą w celu:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 pkt. c oraz art. 10 Rozporządzenia 2016/679 w związku z przepisami Ustawy);
b) prowadzenia negocjacji, zawarcia lub wykonania umowy – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 pkt. b Rozporządzenia 2016/679);
c) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt. c Rozporządzenia 2016/679 w związku w szczególności z przepisami o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi;
d) realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających w szczególności na możliwości ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt. f Rozporządzenia 2016/679;
e) poprzez monitoring wizyjny prowadzony przez Administratora na jego nieruchomościach lub zarządzanych przez niego nieruchomościach w celu zapewnienia bezpieczeństwa lub ochrony mienia lub zachowania w tajemnicy informacji, których ujawnienie mogłoby narazić Administratora lub stronę trzecią na szkodę – podstawą prawną przetwarzania danych są prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 pkt. f Rozporządzenia 2016/679).
Pozostałe informacje w zakresie przepisów dot. ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale nr 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ZP/TP/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania terenów w Centrum Sportowym Kosakowo zlokalizowanym przy ul. Żeromskiego nr 11 w Kosakowie w okresie od 01.11.2022 roku do 31.03.2023 roku, zwanym dalej „Centrum Sportowe Kosakowo”.
2. Łączna powierzchnia terenów do odśnieżania Centrum Sportowego Kosakowo stanowi około 8.800 m2 oraz obejmuje:
1) dwa parkingi obiektu (parking główny i parking dla pracowników przy wejściu bocznym do budynku szkoły),
2) dziedziniec szkoły,
3) chodniki: od bramy bocznej do wejścia głównego do budynku pływalni, wejścia głównego do budynku szkoły oraz wejścia bocznego do budynku szkoły;
4) schody oraz podesty (przed wejściem głównym do budynku pływalni, przed wejściem głównym do budynku szkoły, przed wejściem bocznym do budynku szkoły);
5) droga pożarowa o nawierzchni asfaltowej.
mapa terenu Centrum Sportowego Kosakowo objętego przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) wykonania usługi gotowości do podjęcia czynności związanych z zimowym utrzymaniem terenów w Centrum Sportowym Kosakowo, polegającym w szczególności na utrzymywaniu stałej gotowości technicznej do świadczenia usług w całym okresie obowiązywania umowy oraz do bieżącego monitorowania warunków pogodowych;
2) wykonania usługi zimowego utrzymania terenów w Centrum Sportowym Kosakowo, polegającym w szczególności na:
a) odśnieżaniu chodników, ciągów pieszych, parkingów, dziedzińca szkoły, drogi pożarowej przy użyciu pojazdu typu ciągnik z piaskarką i pługiem lub innym pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania w/w prac;
b) zwalczaniu i zapobieganiu powstawania śliskości na terenach objętych zamówieniem przy użyciu piasku z solą drogową (sól drogowa musi być zgodna z Normą PN-C-84081-2:1998) w składzie wagowym 80% piasku + 20% soli drogowej, przy użyciu pojazdu typu ciągnik z piaskarką i pługiem lub innym pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania w/w prac;
c) odśnieżaniu z jednoczesnym zwalczaniem, zapobieganiem powstawania i likwidacją śliskości terenów objętych zamówieniem przy użyciu mieszaniny piasku z solą drogową (sól drogowa musi być zgoda z Normą PN-C-84081-2:1998) w składzie wagowym 80% piasku + 20% soli drogowej, przy użyciu pojazdu typu ciągnik z piaskarką i pługiem lub innym pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania w/w prac;
d) przygotowaniu mieszanki w składzie, o których mowa w lit. b) i c) z materiałów własnych, magazynowanie mieszanki oraz jej transport,
e) zwalczaniu, zapobieganiu powstawaniu śliskości terenów objętych zmówieniem przy użyciu wyłącznie soli drogowej (sól drogowa musi być zgoda z Normą PN-C-84081-2:1998) w miejscach szczególnie niebezpiecznych takich jak: schody, chodniki, ciągi piesze;
f) usługi wymienione w lit. a) – e) w szczególności dot. schodów, ciągów pieszych, chodników niedostępnych dla sprzętu mechanicznego należy wykonać metodą ręczną. 4. Zimowe utrzymanie terenów Centrum Sportowego Kosakowo objętych przedmiotem zamówienia, realizowane będzie 24 h na dobę we wszystkie dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli włącznie), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, świąt państwowych i kościelnych, takich jak:
1.11.2022 r.
11.11.2022 r.
24.12.2022 r.
25.12.2022 r.
26.12.2022 r.
1.01.2023 r.
W dniach wolnych od pracy, w święta państwowe i kościelne wskazane powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do podjęcia działań określonych przedmiotem zamówienia wyłącznie na wezwanie telefoniczne Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań w czasie maksymalnym 3 godzin (180 minut) od nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez wiadomość sms z telefonu komórkowego upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - w przypadku nieodebrania połączenia telefonicznego przez Wykonawcę.
5. Wykonawca samodzielnie będzie podejmował decyzje o uruchomieniu czynności określonych w ust. 3 pkt. 2):
1) z zastrzeżeniem, iż rozpoczęcie tych czynności odbędzie się nie później niż o godzinie 04:00 rano, a zakończenie tych czynności nastąpi maksymalnie do godziny 07:00 rano każdego dnia,
2) oraz w godzinach 06:00-22:00 – Wykonawca zobowiązany będzie do podejmowania czynności maksymalnie do 3 godzin (180 minut) od wystąpienia zjawisk atmosferycznych powodujących śliskość nawierzchni lub zaleganie śniegu z zastrzeżeniem ust. 6.
6. Zamawiający uprawniony również będzie do samodzielnego wezwania Wykonawcy do wykonywania czynności, o których mowa w ust.4 pkt. 2) na zgłoszenie telefoniczne. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań w czasie maksymalnym 3 godzinn (180 minut) od nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez wiadomość sms z telefonu komórkowego upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - w przypadku nieodebrania połączenia telefonicznego przez Wykonawcę.
7. Przewidywana łączna ilość jednostek roboczogodzin wykonywania usługi zimowego utrzymania terenów w Centrum Sportowym Kosakowo, o którym mowa w ust. 3 pkt. 2) w okresie obowiązywania całej umowy to 435 godzin, przy czym Zamawiający przyjmuje, iż aby wykonać prawidłowo wszystkie czynności określone w ust. 3 pkt. 2) podczas jednego działania/interwencji należy przyjąć 3 godziny (180 minut) pracy usług odśnieżania i usuwania śliskości terenów objętych przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający wymaga stosowania przez Wykonawcę jako materiału do usuwania śliskości zimowej - mieszanki piasku z solą drogową, gdzie mieszanka zawierać będzie co najmniej 20% soli drogowej (sól drogowa musi być zgoda z Normą PN-C-84081-2:1998). Pozyskiwanie i magazynowanie materiałów do usuwania śliskości zimowej leży w gestii Wykonawcy. Pojęcia wymienione powyżej oznaczają:
1) piasek – kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm,
2) sól drogowa – powinna zawierać co najmniej 90% chlorku sodu NaCl,
3) śliskość zimowa – zjawisko występujące na drogach wskutek tworzenia się na nawierzchniach warstwy lodu albo zlodowaciałego lodu lub ubitego śniegu.
9. Pojazdy mechaniczne używane do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy, barwy żółtej samochodowej umieszczony na kabinie pojazdu zgodnie z warunkami wynikającymi z ustawy z dnia 26.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 poz. 988).
10. Operator pojazdów, o których mowa w ust. 9, musi posiadać odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy oraz znajomość obsługi pojazdów mechanicznych.
11. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zapewni całodobową łączność telefoniczną na dwa numery telefonów, umożliwiającą wezwanie Wykonawcy do wykonywania przedmiotu umowy.
12. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia lub braku jego wykonania, Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego niezwłocznego jej wykonania w terminie do 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego.
13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział nr 4 SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-01 do 2023-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: P = PK + PC
gdzie:
P = łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
PK – liczba punktów dla kryterium „Ceny oferty brutto”,
PC – liczba punktów dla kryterium „Maksymalny czas rozpoczęcia akcji zimowej”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas reakcji od otrzymania wezwania telefonicznego do przystąpienia do realizacji usługi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi spełniać:
1) warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi w ramach zimowego utrzymania tj.: odśnieżania lub likwidacji śliskości zimowej na drogach publicznych, chodnikach, parkingach lub ciągach pieszych, o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2;
b) dysponuje co najmniej jednym pojazdem typu ciągnik lub innym pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia:
b.1. wyposażonym w pług - przystosowanym do odśnieżania chodników, ciągów pieszych, parkingów, dróg wewnętrznych, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC,
b.2. wyposażonym w piaskarkę - z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC,
Warunek zostanie spełniony, także wtedy, gdy zamiast jednego pojazdu mechanicznego wyposażonego w pług oraz piaskarkę, o którym mowa powyżej, Wykonawca dysponuje jednym pojazdem mechanicznym wyposażonym w pług oraz jednym pojazdem mechanicznym wyposażonym w piaskarkę, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ; 2)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3)Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania:
a) na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt. 7) i 8) Ustawy,
b) na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi w ramach zimowego utrzymania tj.: odśnieżania lub likwidacji śliskości zimowej na drogach publicznych, chodnikach, parkingach lub ciągach pieszych, o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2;
2) Dowody określające czy usługi wymienione w wykazie usług, o którym mowa w pkt. 1) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub,
b) referencje bądź inne dokumenty wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku usług nadal wykonywanych, lub
c) oświadczenie wykonawcy, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) lub b).
3) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ), w tym obejmujący:
a) co najmniej jeden pojazd typu ciągnik lub inny pojazd mechaniczny wyposażony w pług i piaskarkę, albo
b) co najmniej jeden pojazd typu ciągnik lub inny pojazd mechaniczny wyposażony w pług przystosowany do odśnieżania chodników, ciągów pieszych, parkingów, dróg wewnętrznych, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC oraz co najmniej jeden pojazd typu ciągnik lub inny pojazd mechaniczny wyposażony w piaskarkę z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółki cywilne, Konsorcja) znajdują się w Rozdziale nr 10 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w przypadkach określonych w art. 454 i art. 455 Ustawy, w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach:
1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
3) konieczności zmiany sposobu wykonywania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych,
4) rezygnacji przez Zamawiającego z odśnieżania obiektu objętego przedmiotem umowy w przypadku jego wydzierżawienia/ wynajmu lub utraty przez Zamawiającego prawa do jego administrowania, zarządzania,
5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,
6) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług,
7) zmiany terminu, sposobu lub zakresu zamówienia w przypadkach i w trybie określonym w art.15r ustawy z dn. 02.03.2020 o szczególnych rozwiązaniach z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych jeżeli przepis ten będzie obowiązywał;
8) zmiany terminu, sposobu lub zakresu zamówienia w przypadku zamknięcia szkoły i przejścia w zdalny tryb nauczania,
9) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/668270
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-05 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-03