Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek – Zdrój
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLądek-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-15
  • ZamawiającyGMINA LĄDEK-ZDRÓJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00254057
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek – Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748117884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg (ZUD) gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie wiejskim Gminy Lądek – Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bddc200-3be2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ladek

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ladek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera ROZDZ. VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.13.2021.206

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zmówienia obejmuje Rejon I: Trzebieszowice cz. 1: od kościoła w stronę Kłodzka. Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. III SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne (do 30.04.2022r.). Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w umowie podstawowej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia zgodnie z zasadami prawa opcji:
a) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do 30.04.2022r.
b) Zamawiający informuje, że zakres zamówienia, standardy usługi, procedury rozliczenia są identyczna dla zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji.
c) Zamawiający przedstawi oświadczenie woli uruchamiające prawo opcji najpóźniej do 30.03.2022r. Warunkiem skorzysta z prawa opcji są warunki atmosferyczne oraz posiadanie środków na realizację.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o kryteria opisane poniżej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 obejmuje Rejon II: Trzebieszowice cz. 2: od kościoła w stronę Lądka-Zdroju. Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w umowie podstawowej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia zgodnie z zasadami prawa opcji:
a) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do 30.04.2022r.
b) Zamawiający informuje, że zakres zamówienia, standardy usługi, procedury rozliczenia są identyczna dla zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji.
c) Zamawiający przedstawi oświadczenie woli uruchamiające prawo opcji najpóźniej do 30.03.2022r. Warunkiem skorzysta z prawa opcji są warunki atmosferyczne oraz posiadanie środków na realizację.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o kryteria opisane poniżej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia obejmuje Rejon III: Radochów, Kąty Bystrzyckie. Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w umowie podstawowej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia zgodnie z zasadami prawa opcji:
a) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do 30.04.2022r.
b) Zamawiający informuje, że zakres zamówienia, standardy usługi, procedury rozliczenia są identyczna dla zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji.
c) Zamawiający przedstawi oświadczenie woli uruchamiające prawo opcji najpóźniej do 30.03.2022r. Warunkiem skorzysta z prawa opcji są warunki atmosferyczne oraz posiadanie środków na realizację.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o kryteria opisane poniżej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 zamówienia obejmuje Rejon IV: Orłowiec, Lutynia, Wojtówka. Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w umowie podstawowej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia zgodnie z zasadami prawa opcji:
a) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do 30.04.2022r.
b) Zamawiający informuje, że zakres zamówienia, standardy usługi, procedury rozliczenia są identyczna dla zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji.
c) Zamawiający przedstawi oświadczenie woli uruchamiające prawo opcji najpóźniej do 30.03.2022r. Warunkiem skorzysta z prawa opcji są warunki atmosferyczne oraz posiadanie środków na realizację.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o kryteria opisane poniżej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 zamówienia obejmuje Rejon V: Skrzynka. Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w umowie podstawowej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia zgodnie z zasadami prawa opcji:
a) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do 30.04.2022r.
b) Zamawiający informuje, że zakres zamówienia, standardy usługi, procedury rozliczenia są identyczna dla zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji.
c) Zamawiający przedstawi oświadczenie woli uruchamiające prawo opcji najpóźniej do 30.03.2022r. Warunkiem skorzysta z prawa opcji są warunki atmosferyczne oraz posiadanie środków na realizację.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o kryteria opisane poniżej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 zamówienia obejmuje Rejon VI: Konradów. Opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdz. III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z zasadami określonymi w umowie podstawowej. 2. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia zgodnie z zasadami prawa opcji:
a) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu do 30.04.2022r.
b) Zamawiający informuje, że zakres zamówienia, standardy usługi, procedury rozliczenia są identyczna dla zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji.
c) Zamawiający przedstawi oświadczenie woli uruchamiające prawo opcji najpóźniej do 30.03.2022r. Warunkiem skorzysta z prawa opcji są warunki atmosferyczne oraz posiadanie środków na realizację.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-12-01 do 2022-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru oferty w oparciu o kryteria opisane poniżej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na czas realizacji zamówienia następującymi narzędziami oraz wyposażeniem zakładu:
a) zestaw podstawowy: zestaw składający się z nośnika samochodowego, sprawnego technicznie, z napędem na minimum dwie osie, pługa jednolemieszowego typu lekkiego z lemieszem z gumową listwą zgarniającą oraz posypywarki mieszanki solno - piaskowej. Nie dopuszcza się pługu stalowego bez lemiesza z gumową listwą zgarniającą i braku sprzętu do posypywania. Ilość posiadanego sprzętu powinna zapewniać sprawne wykonanie zadań ZUD na wybranym rejonie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 2b do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.1 wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), 3. Zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. spółka cywilna, konsorcjum) - art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Szczegółowe informacje dot. składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zawiera ROZDZ. XVIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa projekt umowy - zał. nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ladek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-15 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż rynny - Jelenia Góra
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę montaż rynny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI