Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski i Prezydenta...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski i Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w granicach miasta Kędzierzyn-Koźle w sezonie zimowym 2022÷2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKędzierzyn-Koźle
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-29
  • ZamawiającySTAROSTWO POWIATOWE W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00355600
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski
i Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w granicach miasta Kędzierzyn-Koźle w sezonie zimowym 2022÷2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Wolności 13

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.kedzierzyn-kozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.kedzierzyn-kozle.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marek.mazurkiewicz@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kedzierzynkozle.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Podział obowiązków:
Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski - przygotowanie postępowania, przeprowadzenie procedury, realizacja umowy.
Gmina Kędzierzyn-Koźle - przygotowanie postępowania, realizacja umowy.

1.10.) Właściwe przepisy w przypadku wspólnego udzielania zamówień z zamawiającymi z innych państw członkowskich UE

Nie dotyczy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski
i Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w granicach miasta Kędzierzyn-Koźle w sezonie zimowym 2022÷2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b3ca656-37fb-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014558/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego, w tym na terenie Gmin: Kędzierzyn-Koźle, Cisek, Pawłowiczki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=3611a80c-960b-4d62-a833-f0fb5e3d6679

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=3611a80c-960b-4d62-a833-f0fb5e3d6679 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=3611a80c-960b-4d62-a833-f0fb5e3d6679 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.
3. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
4. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 80 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx,.xlsx,.xml, .xls, .xades, .zip, przy zachowaniu zapisów z pkt 17.8. SWZ.
5. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;
c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
6. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy (karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta „Zapytania/Wyjaśnienia). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.
7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisaną, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.
8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie
„Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą
przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.
9. Podpis elektroniczny zastosowany z poziomu programu MS OFFICE nie spełnia wymogu poprawnej weryfikacji.
10. Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie plików a potem ewentualnie spakowanie do zip.
11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski i Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w granicach miasta Kędzierzyn-Koźle w sezonie zimowym 2022÷2023.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje: usługi zimowego utrzymania dróg zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski i Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w granicach miasta Kędzierzyn-Koźle w sezonie zimowym 2022÷2023.
2. Zakres zamówienie obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następujących usług:
2.1 Prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach /jezdniach/, podanych w załączniku nr A do SWZ (kolumna nr 4) oraz w załączniku nr B do SWZ, według następujących zasad /standardu I/ odśnieżania i usuwania gołoledzi:
2.1.1 Opis stanu utrzymania jezdni.
a) jezdnia odśnieżona na szerokości decydującej o możliwości ruchu
b) jezdnia posypana na szerokości decydującej o możliwości ruchu.
2.1.2 Przystąpienie do realizacji zimowego utrzymania w zakresie utrzymania dróg STANDARDU I w terminie nie dłuższym niż 4 godziny od wystąpienia opadów śniegu lub od stwierdzenia występowania następujących zjawisk: gołoledź, śliskość pośniegowa, lodowica.
2.1.3 Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania jezdni /po ustaniu opadów śniegu/.
a) śnieg luźny – występuje do 8 godzin,
b) śnieg zajeżdżony – występuje,
c) języki śnieżne – występują,
d) zaspy – występują do 8 godzin,
e) dopuszcza się przerwy w komunikacji do 8 godzin.
2.1.4 Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania jezdni /od stwierdzenia występowania zjawisk/.
a) gołoledź – występuje do 6 godzin,
b) śliskość pośniegowa – występuje do 8 godzin,
c) lodowica – występuje do 6 godzin.
2.2 Prowadzenie akcji zimowego utrzymania interwencyjnie na drogach /jezdniach/ wskazanych każdorazowo przez: Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski - Wydział Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu w zakresie dróg powiatowych, określonych w załączniku nr A do SWZ (kolumna nr 5), Gminę Kędzierzyn-Koźle - Wydział Zarządzania Drogami Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle w zakresie dróg gminnych, określonych w załączniku nr C do SWZ, według następujących zasad /standardu II/ odśnieżania i usuwania gołoledzi:
2.2.1 Opis stanu utrzymania jezdni.
a) jezdnia odśnieżona na szerokości decydującej o możliwości ruchu,
b) jezdnia posypana na szerokości decydującej o możliwości ruchu.
2.2.2 Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania jezdni /po ustaniu opadów śniegu/.
a) śnieg luźny – występuje do 12 godzin,
b) śnieg zajeżdżony – występuje,
c) języki śnieżne – występują,
d) zaspy – występują do 12 godzin,
e) dopuszcza się przerwy w komunikacji do 12 godzin.
2.2.3 Dopuszczalne odstępstwa od opisu stanu utrzymania jezdni /od stwierdzenia występowania zjawisk/.
a) gołoledź – występuje do 8 godzin,
b) śliskość pośniegowa – występuje do 12 godzin,
c) lodowica – występuje do 8 godzin.
2.3 Załadunek i wywóz śniegu z dróg wytypowanych każdorazowo przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski Wydział Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego lub Gminę Kędzierzyn-Koźle - Wydział Zarządzania Drogami.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wykazu i długości ulic objętych zimowym utrzymaniem, podanych w załącznikach do umowy. Zmiany te nie wymagają zmiany Umowy.
4. Wszelkie koszty wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, projektowanych postanowień umowy ponosi Wykonawca.
5. Na przedmiot zamówienia składa się ponadto:
5.1 Zapewnienie gotowości do zimowego utrzymania dróg (Sezonowy ryczałt za gotowość). Zamawiający przez „sezonowy ryczałt za gotowość” rozumie gotowość sprzętu do zimowego utrzymania dróg, operatorów sprzętu, zabezpieczenie niezbędnych materiałów oraz środków łączności, w tym pełnienie dyżuru zimowego utrzymania.
5.2 Zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszarstniania jezdni, zg. z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach /Dz.U.2005.230.1960/.
5.3 Odpowiedzialność cywilną w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz za wszelkie szkody osób trzecich powstałe w wyniku prowadzenia prac przez Wykonawcę.
5.4 Organizacja ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
5.5. Dysponowanie przez Wykonawcę niezbędnymi do wykonania zamówienia, sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami, jak niżej:
1) Solarka opłużna – min. 4 szt.
2) Wytwornica solanki- min. 1 szt.
3) Ładowarka kołowa o pojemności łyżki 1,25 -3,5 m3 - min. 3 szt
4) Samochód samowyładowczy o ładowności powyżej 5 ton - min. 3 szt
5.6 Przerzut sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac.
5.7 Całodobowe dyżury osób kierujących pracami.
5.8 Odpowiedzialność Wykonawcy za skutki nieprawidłowego prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg.
5.9 Uczestniczenie Wykonawcy wraz z Zamawiającym w kontroli stanu zimowego utrzymania jezdni, na każde żądanie Zamawiajacego.
5.10 Wykonywanie wszelkich czynności koniecznych do wykonania przedmiotu umowy.
5.11 W przypadku nie podjęcia obowiązków ciążących na Wykonawcy, a wynikających z ustalonego standardu zimowego utrzymania dróg, Zamawiający, w trybie awaryjnym, zleci wykonanie prac innej firmie, a kosztami obciąży Wykonawcę.
5.12 W przypadku stwierdzenia niepodjęcia akcji zimowego utrzymania dróg w wyznaczonych terminach, Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy należności za dni, w których akcja nie była prowadzona, a także za gotowość do zimowego utrzymania.
5.13 Wykonawca musi dysponować środkami łączności bezprzewodowej umożliwiającymi uzyskiwanie połączenia z siecią telekomunikacji stacjonarnej lub, co najmniej 2 telefonami komórkowymi.
5.14 Prowadzenia dokumentacji dot. „Akcji zima”.

Wszelkie koszty wynikające z podanego zakresu ponosi Wykonawca.
UWAGA!
Prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych miejskich Wykonawca KAŻDORAZOWO uzgodni z Powiatem Kędzierzyńsko-Kozielskim - Wydziałem Infrastruktury Drogowej Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in.:
• opis przedmiotu zamówienia,
• projektowane postanowienia umowy,
• załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ:
załącznik A – Wykaz ulic Kędzierzyna-Koźla objętych zimowym utrzymaniem – standard I i II (Powiat),
załącznik B – Wykaz ulic Kędzierzyna-Koźla objętych zimowym utrzymaniem – standard I (Gmina),
załącznik C – Wykaz ulic Kędzierzyna-Koźla objętych zimowym utrzymaniem – standard II (Gmina).

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Nominalna cena za prowadzenie akcji zimowego utrzymania [zł]
Liczba punktów = (CZ min/CZ of) * 100 * waga
gdzie:
- CZ min – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- CZ of – cena badanej oferty

2. Sezonowy ryczałt za gotowość [zł]
Liczba punktów = (CR min/CR of) * 100 * waga
gdzie:
- CR min – najniższa cena spośród wszystkich ofert
- CR of – cena badanej oferty
Uwaga: Sezonowy ryczałt za gotowość nie może przekroczyć 20% nominalnej ceny za prowadzenie akcji zimowego utrzymania (Cz)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Sezonowy ryczałt za gotowość [zł]

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna i zawodowa - 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie w ciągu jednego sezonu zimowego: Usługi bieżącego (stałego) utrzymania zimowego dróg /jezdni o długości minimum 40 km,
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy.
Zamawiający w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane
(tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 ROKU O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO
1. Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk nr 3);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 3);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 3A). Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 112 USTAWY PZP
1. Wykaz usług (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-U) wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy /Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana
do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
3. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ (druk nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.
Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.
4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk Nr 1);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 1)
w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 1A) w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie składa:
• Wykonawca (druk nr 2);
• każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 2);
• podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 2A). Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów
w zakresie doświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.
7. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni Wykonawcy.
Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 7 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:
a) nazwę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.
3) Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników.
4) Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 16 SWZ.
5) Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi niewynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6) Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej.
7) Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.
8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
9) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
10) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
11) W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
12) Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 16 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień umowy, w zakresie:
1) Zmiany terminu wykonania zamówienia.
Szczegółowe warunki zmian określono w §15 projektowanych postanowień umowy stanowiących druk nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=3611a80c-960b-4d62-a833-f0fb5e3d6679 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie Porozumienia Nr ID.01.2022 z dnia 14-09-2022r. Zamawiający - DZIAŁAJĄCY JAKO WSPÓLNY ZAMAWIAJĄCY W IMIENIU WŁASNYM ORAZ W IMIENIU STRON POROZUMIENIA REPREZENTUJĄCY ZAMAWIAJĄCYCH NA PODSTAWIE POROZUMIENIA, został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski i Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w granicach miasta Kędzierzyn-Koźle w sezonie zimowym 2022÷2023.
Podstawa prawna: art. 38 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.).
STRONA POROZUMIENIA NA RZECZ, KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ, KTÓRA BĘDZIE WSPÓŁREALIZOWAĆ UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Gmina Kędzierzyn-Koźle, Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle
ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej - Lubsza
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI