Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023 - 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Chełmiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00004907522163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 548 02 24
1.5.8.) Numer faksu: 18 548 02 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023 - 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a249e43-6da5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450599
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000545/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023 - 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja w niniejszym
postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym, -
lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art.
13ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016roku wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie oochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informuję,
że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-
395Chełmiec2. Pana/Pani dane nie podlegają współ administrowaniu, 3. Zamawiający powołał
inspektoraochrony danych osobowych, którym jest dostępny pod adresem – email: iod@chelmiec.pl 4. Pani/Pana
daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym
zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postępowania: ZGKIM.271.15.2023
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych, 6. Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie zart. 78 ust. 1 ustawy Pzp,przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzieleniezamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8. w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO, 9. posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących, b) napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych **, c) na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
***, d) prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10.
Wykonawca składa do ofertyoświadczenie zawarte w formularzu ofertowym w zakresie wypełnienia
obowiązków informacyjnychprzewidzianych wart. 13 lub art. 14 RODO. 11. W przypadku gdy
Wykonawca nie przekazuje danychosobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi
wyłączenie stosowania obowiązkuinformacyjnego,stosownie do art. 13 ust.4 lub art. 14 ust. 5 RODO
treści oświadczenia Wykonawca nieskłada(usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
** Wyjaśnienie: skorzystanie zprawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników.***
Wyjaśnienie: prawo do ograniczeniaprzetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnieniakorzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej,lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3lit.b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danychosobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danychosobowych jest art.6 ust.
1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKIM.271.15.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 1:
- w miejscowości Chomranice: Klimek, Łazy - Rozdziele, Podchełmie, Małe Podchełmie, Poddąbrowie, Pociecha Waśko, Podleszczyna, Uryga-Orzechowski, Pierzchała, Do Tyrklów, Graniczna-Klękówka (suma odcinków dróg wynosi ok 10, 6 km, 5 godzina jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- miejscowość Krasne Potockie: Krasiówka, Folwark, Krasne-Chomranice, Krzyżowe Drogi-Las, Kuźnia-Las, Poddąbrowie Osiedle, Poddąbrowie, Środek Zagona, Zagórze, Do Królów, Nowa Wieś (suma odcinków dróg wynosi ok 9,40 km, 6 godzin jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- miejscowość Wola Marcinkowska: Chomranice-Wola Marcinkowska-Klęczany, Kąty do Wilków, Wola Marcinkowska-Krasne Potockie, Gawor-Górka, Leśnik, k/ Berdychowskiego, Pociecha-Popół, (suma odcinków dróg wynosi ok 4,80 km, 2 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Klęczany: Drzykowa, Klęczany-Krasne Potockie, Podąbrowie, Tłoki Zagórze, Półrolek, Rola, Do Brdeja, Bułatówka, Do Koseckich, Do Bułatów, Pod Brzeg, Koseckówka, Do Latkowej, Do Stacji (suma odcinków dróg wynosi ok 9,5 km, 5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-15 do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Objaśnienia i wzory obliczeń do kryteriów oceny ofert:
Kryterium pierwsze – „Cena”:
W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona, według poniższego wzoru:
K1 = ( CN / CB ) x 60 pkt.
K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych)
CB - cena w ofercie badanej
W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Kryterium drugie – „termin płatności faktury”:
W kryterium „termin płatności faktury” ilość punktów zostanie przyznana według poniższej tabeli:
Termin płatności faktury Liczba uzyskanych punktów
7 dni 10 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 30 pkt.
30 dni 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 2:
- w miejscowości Marcinkowice: Cmentarz, Dąbrówka, Do Brdejów, Do Cyganów, Do Krzyża, Dżykowa – Hajduka, Kolonia I, Kolonia II, Łazy, Na Dzioły, Na Skałkę – Grodzisko, Nad Stacją, Pod Dębem, Stacja PKP, Stawiska, Wężykówka (suma odcinków dróg wynosi ok 15,39 km, 6,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Rdziostów: Łęg, Łęg do Kunara, w kierunku Borzęckiej, Wierchowina, Potoczkówka, do Galicy, do Fikla, do Ligaszewskiej (suma odcinków dróg wynosi ok. 6,00 km 2,50 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu).
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-15 do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Objaśnienia i wzory obliczeń do kryteriów oceny ofert:
Kryterium pierwsze – „Cena”:
W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona, według poniższego wzoru:
K1 = ( CN / CB ) x 60 pkt.
K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych)
CB - cena w ofercie badanej
W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Kryterium drugie – „termin płatności faktury”:
W kryterium „termin płatności faktury” ilość punktów zostanie przyznana według poniższej tabeli:
Termin płatności faktury Liczba uzyskanych punktów
7 dni 10 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 30 pkt.
30 dni 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 3:
- w miejscowości Boguszowa: Granica Piątkowa – Szkoła, Olchówka, Wieś (suma odcinków dróg wynosi ok 2,3 km, 2,0 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Piątkowa: Piątkowa – Koniuszowa, Piątkowa – Boguszowa Pagórek, Ogródek – Krasów, Rolówka, Łęg, Łazy, Boguszowa, Do Wańczyków, Do Łęczyckiego, Do Kaczorów, Do Nowakowskich, Na Ćwierć, Koło Szkoły, Mikołajczykówka (suma odcinków dróg wynosi ok 17,8 km, 7,15 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Kunów: Kosówka, Środkowa, Sołtysówka, Kawior, Wierchowina, Uliczka, Kąty, Jamniczka, Działy (suma odcinków dróg wynosi ok. 5,08 km, 2,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Paszyn: Potoki – Podedwór, Dział – Kuklów, Dział – Kuklów Boczna, Bochenówka – Potoki, Bochenówka – Dołki, Wronówka, Szpakówka, Granice Piątkowskie, Górówka – Pasternik, Mikołkówka, Głodówka, Oleksówka – Zagroda – Półanki, Zagroda Boczna Mikówka, Środówka, Szczołby, Biała Droga, Wygony, Kamieniec, Pod Ostrą, Kominówka, Wolniki, Góry, Jodłowa Góra, Do Święsa, do Głodów (suma odcinków dróg wynosi ok 36.7 km, 15 godzin jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-15 do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Objaśnienia i wzory obliczeń do kryteriów oceny ofert:
Kryterium pierwsze – „Cena”:
W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona, według poniższego wzoru:
K1 = ( CN / CB ) x 60 pkt.
K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych)
CB - cena w ofercie badanej
W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Kryterium drugie – „termin płatności faktury”:
W kryterium „termin płatności faktury” ilość punktów zostanie przyznana według poniższej tabeli:
Termin płatności faktury Liczba uzyskanych punktów
7 dni 10 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 30 pkt.
30 dni 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 4:
- w miejscowości Naściszowa: Do Szumala Wiesława, Do Sobczyk Jan, Do Czerwińskiego Piotra, Do Porębskiego Zbigniewa, Do Sobczyk Bogdan, Do Sobczyk Adam (suma odcinków dróg wynosi ok 1.75 km, 1 godzina jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Librantowa: Librantowa – Januszowa, Folwark, Malinie, Wisyny, Zawieś, Wieś – Gródek, Soślina, Ropa, Klimkówka, Nikówka, Zającówka, Pogwizdówka, Pod Kościołem, Ogorzałkówka, Kropielnica, Do Kuliga, Do Fecka, Do Oracza, Pod Dębem, Na Góry, Zakarczmie, koło Gołębia (suma odcinków dróg wynosi ok 19.3 km, 7,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Januszowa: Główna przez Wieś, Magazyn, Na Łony, Na Pośrednie, Chruślice, Do Siedlarza (suma odcinków dróg wynosi ok 6.4 km, 2,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-15 do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Objaśnienia i wzory obliczeń do kryteriów oceny ofert:
Kryterium pierwsze – „Cena”:
W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona, według poniższego wzoru:
K1 = ( CN / CB ) x 60 pkt.
K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych)
CB - cena w ofercie badanej
W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Kryterium drugie – „termin płatności faktury”:
W kryterium „termin płatności faktury” ilość punktów zostanie przyznana według poniższej tabeli:
Termin płatności faktury Liczba uzyskanych punktów
7 dni 10 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 30 pkt.
30 dni 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 5:
- w miejscowości Klimkówka: Klimkówka – Wielopole, Klimkówka – Ubiad, Podświerczyna, Klimkówka – Bobków, Skwarnia, Dzielnica Matusików, Do Gołebia (suma odcinków dróg wynosi ok 6.37 km, 2,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Ubiad: Trzaśniki, Woleńska, Na Dziołek, Góry, Dzioł, Do Kożucha, Do Bugajskiego, Do Janikowskiego (suma odcinków dróg wynosi ok 9.2 km, 5 godzin jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Wola Kurowska: Ubiad, Do Górszczyków, Do Bastów, Do Ciastoniów, Pod Kaplicą, Góry koło Kożucha (suma odcinków dróg wynosi ok 3,0 km, 2,0 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Dąbrowa: Zapadliska, Podlesie, Stary Gościniec, Łącznik Dróg Krajowych, Zapadlisko – Osiedle Lewandowskich, Droga do Zbiornika Przeciwpożarowego, Do Dominików, Do Wójsa, Do Brdeja (suma odcinków dróg wynosi ok 8.35 km, 3,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Wielogłowy: Śmierciak, Leśna, Cmentarz – Szkoła, Osiedle, Wielopole – Wielogłowy, Srokówka, Furtakówka, Zalesie, Wąwóz, Parafialna Bankówka, Do Fałowskiego, Fedkówka (suma odcinków dróg wynosi ok 8,90 km, 3,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Wielopole: Dąbie, Korea Pustki do P. Najduch, Pasternik do P. Opalskich, Klimkówka, Do Wsi, Na Wale, Osiedlowa do Grzybów, Do Baranów, Do Pałki, Do Wójsa, Do Surówki, Do Kazimierza Popieli (suma odcinków dróg wynosi ok 9,0 km, 3,15 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Kurów: Wieś, Zbyszyce DPS – droga powiatowa, Żarno (suma odcinków dróg wynosi ok 3.28 km, 1,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-15 do 2024-04-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Objaśnienia i wzory obliczeń do kryteriów oceny ofert:
Kryterium pierwsze – „Cena”:
W kryterium „Cena” ilość punktów zostanie obliczona, według poniższego wzoru:
K1 = ( CN / CB ) x 60 pkt.
K1 – punkty otrzymane przez ofertę w kryterium „Cena”
CN – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert (nieodrzuconych)
CB - cena w ofercie badanej
W tym kryterium jako „cena” przyjęta zostanie „wartość brutto zamówienia” podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Kryterium drugie – „termin płatności faktury”:
W kryterium „termin płatności faktury” ilość punktów zostanie przyznana według poniższej tabeli:
Termin płatności faktury Liczba uzyskanych punktów
7 dni 10 pkt.
14 dni 20 pkt.
21 dni 30 pkt.
30 dni 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim sprzętem i ilością do odśnieżania dróg w sezonie zimowym,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ,
b) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt. 1 uPzp
• art. 108 ust. 1 pkt. 2 uPzp
• art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 1 uPzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
• art. 109 ust. 1 pkt. 4 uPzp
• art. 109 ust. 1 pkt. 6 uPzp.
• art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie cenowej należy przedstawić wykaz posiadanego sprzętu
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać wypełniony:
a) Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SWZ,
b) oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, oraz wszystkie oświadczenia i dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SWZ, w szczególności w zakresie określonym w rozdziale IX SWZ (załącznik nr 2 do SWZ)
W przypadku podpisywania ww. dokumentów przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
8. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie:
a) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z tym należy wskazane pełnomocnictwo złożyć wraz z ofertą.
b) W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
c) Wykonawcy występujący wspólnie powinni złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ, z tym, że oświadczenie wstępne wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego mogą być składane wspólnie.
d) Dokument o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ (oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) powinien potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
e) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 Zamawiający informuje, że dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
1)niezależnie od wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:
a)określają rodzaj i zakres zmian,
b)określają warunki wprowadzenia zmian,
c)nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy;
2. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały zamieszczone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-27 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-25
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami oceny ofert:
L.p. KRYTERIUM OCENY OFERT WAGA KRYTERIUM
1. Cena 60%
2. Termin płatności faktury 40%