Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2022/2023

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2022/2023
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGródek nad Dunajcem
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-19
  • ZamawiającyGMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00385520
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 54

1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35

1.5.8.) Numer faksu: 18 440 10 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c430933-47ca-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034836/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c430933-47ca-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia zostały określone w rozdziale VIII SWZ.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem "Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gminagrodek.pl (nie dotyczy składania ofert).
7. Pozostałe wymagania zostały określone w rozdziale VIII i XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje Wykonawców będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą, a także pełnomocników wykonawców będących osobami fizycznymi (np. w zakresie danych osobowych zamieszczonych w pełnomocnictwie) i członków organów zarządzających wykonawców, będących osobami fizycznymi, że:1. administratorem danych osobowych w/w osób jest Gmina Gródek nad Dunajcem, reprezentowana przez Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem;2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gródek nad Dunajcem jest Pan Robert Koterla, kontakt: rkoterla@gminagrodek.pl.Pozostałe informacje dot. RODO zostały ujęte w rozdz. XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 (zadanie I) - zimowe utrzymanie dróg gminnych : Tropie i Roztoka Brzeziny.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie i usuwania śliskości) w miejscowościach: Tropie i Roztoka Brzeziny o łącznej długości 34,38 km.
3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
a. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
b. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
c. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
d. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje:
1.1. dla dróg gminnych - zwiększenie ilości wyjazdów w ilości nie większej niż 9 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę odśnieżania oraz 7 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę usuwania śliskości (posypywania/uszarstniania) – do 50% wartości zamówienia podstawowego. Maksymalną wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie równowartość dodatkowych wyjazdów, o których mowa powyżej (iloczyn zaoferowanych cen jednostkowych, łącznej długości dróg w ramach danej części oraz liczny dodatkowych wyjazdów obejmujących odśnieżanie i usuwania śliskości).
2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
3. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
4. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (w całości lub w części) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi w sytuacji wystąpienia warunków atmosferycznych kwalifikujących się do użycie sprzętu. Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą (do 50% wartości zamówienia podstawowego).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
1.2. (Kjwk) Jakość usługi - wysokość kar umownych (za realizację usługi niezgodnie z warunkami zamówienia) – waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.1. Cena wg zasady im mniej tym lepiej
2.1.2. Wysokość kar umownych wg zasady im więcej tym lepiej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 (zadanie III) - zimowe utrzymanie dróg gminnych : Bujne i Bartkowa-Posadowa.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie i usuwania śliskości) w miejscowościach: Bujne i Bartkowa-Posadowa o łącznej długości 25,41 km.
3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
a. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
b. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
c. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
d. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje:
1.1. dla dróg gminnych - zwiększenie ilości wyjazdów w ilości nie większej niż 9 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę odśnieżania oraz 7 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę usuwania śliskości (posypywania/uszarstniania) – do 50% wartości zamówienia podstawowego. Maksymalną wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie równowartość dodatkowych wyjazdów, o których mowa powyżej (iloczyn zaoferowanych cen jednostkowych, łącznej długości dróg w ramach danej części oraz liczny dodatkowych wyjazdów obejmujących odśnieżanie i usuwania śliskości).
2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
3. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
4. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (w całości lub w części) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi w sytuacji wystąpienia warunków atmosferycznych kwalifikujących się do użycie sprzętu. Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą (do 50% wartości zamówienia podstawowego).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
1.2. (Kjwk) Jakość usługi - wysokość kar umownych (za realizację usługi niezgodnie z warunkami zamówienia) – waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.1. Cena wg zasady im mniej tym lepiej
2.1.2. Wysokość kar umownych wg zasady im więcej tym lepiej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 3 (zadanie IV) - zimowe utrzymanie dróg gminnych : Glinik, Podole-Górowa, Koszarka-Przydonica, Gródek nad Dunajem.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie i usuwania śliskości) w miejscowościach/obrębach: Glinik, Podole-Górowa, Koszarka-Przydonica, Gródek nad Dunajem o łącznej długości 28,71 km.
3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
a. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
b. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
c. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
d. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje:
1.1. dla dróg gminnych - zwiększenie ilości wyjazdów w ilości nie większej niż 9 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę odśnieżania oraz 7 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę usuwania śliskości (posypywania/uszarstniania) – do 50% wartości zamówienia podstawowego. Maksymalną wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie równowartość dodatkowych wyjazdów, o których mowa powyżej (iloczyn zaoferowanych cen jednostkowych, łącznej długości dróg w ramach danej części oraz liczny dodatkowych wyjazdów obejmujących odśnieżanie i usuwania śliskości).
2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
3. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
4. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (w całości lub w części) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi w sytuacji wystąpienia warunków atmosferycznych kwalifikujących się do użycie sprzętu. Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą (do 50% wartości zamówienia podstawowego).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
1.2. (Kjwk) Jakość usługi - wysokość kar umownych (za realizację usługi niezgodnie z warunkami zamówienia) – waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.1. Cena wg zasady im mniej tym lepiej
2.1.2. Wysokość kar umownych wg zasady im więcej tym lepiej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 4 (zadanie V) - zimowe utrzymanie dróg gminnych : Przydonica, Podole-Gawroniec.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie i usuwania śliskości) w miejscowościach/obrębach: Przydonica, Podole-Gawroniec o łącznej długości 24,70 km.
3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
a. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
b. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
c. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
d. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje:
1.1. dla dróg gminnych - zwiększenie ilości wyjazdów w ilości nie większej niż 9 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę odśnieżania oraz 7 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę usuwania śliskości (posypywania/uszarstniania) – do 50% wartości zamówienia podstawowego. Maksymalną wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie równowartość dodatkowych wyjazdów, o których mowa powyżej (iloczyn zaoferowanych cen jednostkowych, łącznej długości dróg w ramach danej części oraz liczny dodatkowych wyjazdów obejmujących odśnieżanie i usuwania śliskości).
2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
3. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
4. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (w całości lub w części) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi w sytuacji wystąpienia warunków atmosferycznych kwalifikujących się do użycie sprzętu. Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą (do 50% wartości zamówienia podstawowego).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
1.2. (Kjwk) Jakość usługi - wysokość kar umownych (za realizację usługi niezgodnie z warunkami zamówienia) – waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.1. Cena wg zasady im mniej tym lepiej
2.1.2. Wysokość kar umownych wg zasady im więcej tym lepiej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 5 (zadanie VI) - zimowe utrzymanie dróg gminnych : Jelna, Sienna, Zbyszyce, Lipie.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie i usuwania śliskości) w miejscowościach: Jelna, Sienna, Zbyszyce, Lipie o łącznej długości 30,53 km.
3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
a. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
b. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
c. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
d. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje:
1.1. dla dróg gminnych - zwiększenie ilości wyjazdów w ilości nie większej niż 9 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę odśnieżania oraz 7 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę usuwania śliskości (posypywania/uszarstniania) – do 50% wartości zamówienia podstawowego. Maksymalną wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie równowartość dodatkowych wyjazdów, o których mowa powyżej (iloczyn zaoferowanych cen jednostkowych, łącznej długości dróg w ramach danej części oraz liczny dodatkowych wyjazdów obejmujących odśnieżanie i usuwania śliskości).
2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
3. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
4. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (w całości lub w części) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi w sytuacji wystąpienia warunków atmosferycznych kwalifikujących się do użycie sprzętu. Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą (do 50% wartości zamówienia podstawowego).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
1.2. (Kjwk) Jakość usługi - wysokość kar umownych (za realizację usługi niezgodnie z warunkami zamówienia) – waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.1. Cena wg zasady im mniej tym lepiej
2.1.2. Wysokość kar umownych wg zasady im więcej tym lepiej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 6 (zadanie VII) - zimowe utrzymanie dróg gminnych : Gródek nad Dunajcem, Lipie-Górne, Jelna-Działy .
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie i usuwania śliskości) w miejscowościach/obrębach: Gródek nad Dunajcem, Lipie-Górne, Jelna-Działy o łącznej długości 8,50 km.
3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
a. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
b. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
c. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
d. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje:
1.1. dla dróg gminnych - zwiększenie ilości wyjazdów w ilości nie większej niż 9 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę odśnieżania oraz 7 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę usuwania śliskości (posypywania/uszarstniania) – do 50% wartości zamówienia podstawowego. Maksymalną wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie równowartość dodatkowych wyjazdów, o których mowa powyżej (iloczyn zaoferowanych cen jednostkowych, łącznej długości dróg w ramach danej części oraz liczny dodatkowych wyjazdów obejmujących odśnieżanie i usuwania śliskości).
2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
3. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
4. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (w całości lub w części) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi w sytuacji wystąpienia warunków atmosferycznych kwalifikujących się do użycie sprzętu. Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą (do 50% wartości zamówienia podstawowego).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
1.2. (Kjwk) Jakość usługi - wysokość kar umownych (za realizację usługi niezgodnie z warunkami zamówienia) – waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.1. Cena wg zasady im mniej tym lepiej
2.1.2. Wysokość kar umownych wg zasady im więcej tym lepiej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 7 (zadanie VIII) - zimowe utrzymanie dróg gminnych: Lipie-Górne, Jelna-Działy, Przydonica.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zimowego utrzymania dróg (odśnieżanie i usuwania śliskości) w miejscowościach/obrębach: Lipie-Górne, Jelna-Działy, Przydonica o łącznej długości 13,18 km.
3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
a. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
b. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
c. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
d. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje:
1.1. dla dróg gminnych - zwiększenie ilości wyjazdów w ilości nie większej niż 9 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę odśnieżania oraz 7 dodatkowych wyjazdów obejmujących usługę usuwania śliskości (posypywania/uszarstniania) – do 50% wartości zamówienia podstawowego. Maksymalną wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie równowartość dodatkowych wyjazdów, o których mowa powyżej (iloczyn zaoferowanych cen jednostkowych, łącznej długości dróg w ramach danej części oraz liczny dodatkowych wyjazdów obejmujących odśnieżanie i usuwania śliskości).
2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
3. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
4. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (w całości lub w części) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi w sytuacji wystąpienia warunków atmosferycznych kwalifikujących się do użycie sprzętu. Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą (do 50% wartości zamówienia podstawowego).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
1.2. (Kjwk) Jakość usługi - wysokość kar umownych (za realizację usługi niezgodnie z warunkami zamówienia) – waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.1. Cena wg zasady im mniej tym lepiej
2.1.2. Wysokość kar umownych wg zasady im więcej tym lepiej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 8 (zadanie IX) - zimowe utrzymanie drogi powiatowej Sienna Siedlce.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę zimowego utrzymania (odśnieżanie i usuwania śliskości) drogi powiatowej Sienna Siedlce w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem (2,924 km).
3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
a. Załącznik nr 4b – Zasady zimowe utrzymanie drogi powiatowej
b. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
c. Załącznik nr 5 – wzór umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 PZP, w zakresie, którego Zamawiający przewiduje:
1.1. dla drogi powiatowej – zwiększenie ilości dni świadczenia usługi o nie więcej niż 25 dodatkowych dni (do 50% wartości zamówienia podstawowego). Maksymalną wartość zamówienia objętego opcją stanowić będzie równowartość dodatkowych dni świadczenia usługi, w ilości określonej powyżej (iloczyn zaoferowanych cen jednostkowych, długości drogi oraz liczby dodatkowych dni świadczenia usługi).
2. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia opcjonalnego do końca poszczególnych okresów rozliczeniowych na takich samych zasadach jak zamówienie podstawowe.
3. Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
4. Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego (w całości lub w części) jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego.
5. Zamawiający skorzysta z opcji po wyczerpaniu zakresu usługi objętej zamówieniem podstawowym w okresie realizacji umowy pod warunkiem zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych na realizacji usługi w sytuacji wystąpienia warunków atmosferycznych kwalifikujących się do użycie sprzętu. Zamawiający może korzystać z prawa opcji dowolną ilość razy do maksymalnej wartości opcji określonej w umowie zgodnie ze złożoną ofertą (do 50% wartości zamówienia podstawowego).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
1.1. (Kc) Cena (wartość oferty brutto) - waga 60%
1.2. (Kjwk) Jakość usługi - wysokość kar umownych (za realizację usługi niezgodnie z warunkami zamówienia) – waga 40%.
2. Sposób wyliczenia punktów oferty:
2.1.1. Cena wg zasady im mniej tym lepiej
2.1.2. Wysokość kar umownych wg zasady im więcej tym lepiej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi - wysokość kar umownych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:
1. dla części od nr 1 do 7 min. po 1 nośniku (tj. samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie mniejszej niż 6,0 t z napędem na dwie osie (lub pojazdem równoważnym) lub ciągnikiem rolniczym o mocy co najmniej 100 KM z napędem na dwie osie i wzmocnionej ramie, która powinna umożliwić zamocowanie do niej płyty czołowej) z zamontowanym sprzętem do odśnieżania (pług) i zwalczania śliskości (posypywarka),
2. dla części nr 8 min. 1 nośnikiem (tj. samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej nie mniejszej niż 7,5 t z napędem na dwie osie (lub pojazdem równoważnym) z zamontowanym sprzętem do odśnieżania (pług) i zwalczania śliskości (posypywarka),
3. osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania nośnikami (minimum jedna osoba dla każdego wykazanego nośnika).
4. telefonem komórkowym zapewniającym możliwość kontaktu z Wykonawcą przez całą dobę;
5. środkami komunikacji elektronicznej (poczta elektroniczna) zapewniająca możliwość przesyłania zawiadomień, sprawozdań, zgłoszeń itp. między Zamawiającym a Wykonawcą.
UWAGA: Nośniki z zamontowanym sprzętem do odśnieżania i zwalczania śliskości oraz osoby do ich obsługi wymienione w danym zadaniu/części nie mogą się powtarzać w żadnym innym zadaniu - jeden nośnik może występować wyłącznie w jednym zadaniu/części.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca na wezwania zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty i oświadczenia w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże:
a. nośniki wraz z zamontowanym sprzętem do odśnieżania i zwalczania śliskości w ilości wymaganej dla poszczególnych części
b. środki łączności (nr telefonu stacjonarnego)
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ (pkt 1).
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca w przedmiotowym wykazie wskaże osoby, które posiadają uprawnienia do kierowania nośnikami (pojazdami).
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ (pkt 2).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy (zał. nr 5 do SWZ) szczegółowo określa zakres i warunki wprowadzenia zmian do umowy (szczególnie § 13)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-19 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej- Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji wod-kan,gaz, podłogowej oraz kotłowni gazowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI