Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Gminy Leżajsk

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Gminy Leżajsk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWierzawice
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-11-08
  • ZamawiającyStare Miasto-Park Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00252372
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Gminy Leżajsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stare Miasto-Park Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180054074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 874

1.5.2.) Miejscowość: Wierzawice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sm-park.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm-park.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach Gminy Leżajsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cc4d7c3-38d4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00252372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.sm-park.pl/k/index.php/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami będzie się odbywać przy użyciu:
2.1. miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) – składanie ofert
2.2. poczty elektronicznej (zp@sm-park.pl) – zapytania i odpowiedzi
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, zp@sm-park.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu, którą można znaleźć na stronie Urzędu Zamówień Publicznych (uzp.gov.pl) oraz Instrukcjach ePUAP dostępnych na stronie (epuap.gov.pl).
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji z Zamawiającym.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8.8 Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla postępowania dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1.1 Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Stare Miasto-Park Sp. z o.o. Wierzawice 874 , 37-300 Leżajsk, nr tel. 017 242 00 78, adres email: sm-park@sm-park.pl;
1.1.2 Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować poprzez e-mail inspektordanych@sm-park.pl lub pisemnie na adres Administratora.
1.1.3 Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
1.1.4 Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp;
1.1.5 Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.1.6 Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
1.1.7 W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.1.8 Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego czy też zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
1.1.9 Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2 Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu (wykonawcy) obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1 - 14,46 km
MALENISKA - 4,05 km
HUCISKO - 10,41 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
17.1.1 Cena (waga 90%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-90 obliczone według wzoru:
Pc = (Najniższa cena jednostkowa brutto za 1 km / Cena badana) x 90 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
17.1.2 Czas reakcji (waga 10%) wykonawcy na rozpoczęcie wykonywania zadania od momentu zgłoszenia – nie może być on dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. W kryterium „czas reakcji” poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w skali 0-10 obliczone według wzoru:
- od 2 godzin do 3 godzin – 0 pkt
Pr: - od 1 godziny do 2 godzin – 5 pkt
- do 1 godziny – 10 pkt
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
W przypadku niezaznaczenia żadnego lub zaznaczenie więcej niż jednego czasu reakcji Zamawiający uzna, że czas reakcji wynosi od 2 do 3 godzin, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w kryterium „czas reakcji”. Zamawiający do oceny kryterium „czas reakcji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (Formularz ofertowy – załącznik nr 1).
17.1.3 Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pr
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
17.2 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2 36,63 km
BRZÓZA KRÓLEWSKA 36,63 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
17.1.1 Cena (waga 90%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-90 obliczone według wzoru:
Pc = (Najniższa cena jednostkowa brutto za 1 km / Cena badana) x 90 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
17.1.2 Czas reakcji (waga 10%) wykonawcy na rozpoczęcie wykonywania zadania od momentu zgłoszenia – nie może być on dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. W kryterium „czas reakcji” poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w skali 0-10 obliczone według wzoru:
- od 2 godzin do 3 godzin – 0 pkt
Pr: - od 1 godziny do 2 godzin – 5 pkt
- do 1 godziny – 10 pkt
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
W przypadku niezaznaczenia żadnego lub zaznaczenie więcej niż jednego czasu reakcji Zamawiający uzna, że czas reakcji wynosi od 2 do 3 godzin, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w kryterium „czas reakcji”. Zamawiający do oceny kryterium „czas reakcji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (Formularz ofertowy – załącznik nr 1).
17.1.3 Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pr
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
17.2 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3 16,86 km
STARE MIASTO 16,86 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
17.1.1 Cena (waga 90%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-90 obliczone według wzoru:
Pc = (Najniższa cena jednostkowa brutto za 1 km / Cena badana) x 90 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
17.1.2 Czas reakcji (waga 10%) wykonawcy na rozpoczęcie wykonywania zadania od momentu zgłoszenia – nie może być on dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. W kryterium „czas reakcji” poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w skali 0-10 obliczone według wzoru:
- od 2 godzin do 3 godzin – 0 pkt
Pr: - od 1 godziny do 2 godzin – 5 pkt
- do 1 godziny – 10 pkt
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
W przypadku niezaznaczenia żadnego lub zaznaczenie więcej niż jednego czasu reakcji Zamawiający uzna, że czas reakcji wynosi od 2 do 3 godzin, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w kryterium „czas reakcji”. Zamawiający do oceny kryterium „czas reakcji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (Formularz ofertowy – załącznik nr 1).
17.1.3 Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pr
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
17.2 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 4 14,42 km
PRZYCHOJEC 14,42 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
17.1.1 Cena (waga 90%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-90 obliczone według wzoru:
Pc = (Najniższa cena jednostkowa brutto za 1 km / Cena badana) x 90 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
17.1.2 Czas reakcji (waga 10%) wykonawcy na rozpoczęcie wykonywania zadania od momentu zgłoszenia – nie może być on dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. W kryterium „czas reakcji” poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w skali 0-10 obliczone według wzoru:
- od 2 godzin do 3 godzin – 0 pkt
Pr: - od 1 godziny do 2 godzin – 5 pkt
- do 1 godziny – 10 pkt
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
W przypadku niezaznaczenia żadnego lub zaznaczenie więcej niż jednego czasu reakcji Zamawiający uzna, że czas reakcji wynosi od 2 do 3 godzin, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w kryterium „czas reakcji”. Zamawiający do oceny kryterium „czas reakcji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (Formularz ofertowy – załącznik nr 1).
17.1.3 Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pr
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
17.2 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 5 22,84 km
DĘBNO 14,30 km
CHAŁUPKI DĘBNIAŃSKIE 8,54 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
17.1.1 Cena (waga 90%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-90 obliczone według wzoru:
Pc = (Najniższa cena jednostkowa brutto za 1 km / Cena badana) x 90 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
17.1.2 Czas reakcji (waga 10%) wykonawcy na rozpoczęcie wykonywania zadania od momentu zgłoszenia – nie może być on dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. W kryterium „czas reakcji” poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w skali 0-10 obliczone według wzoru:
- od 2 godzin do 3 godzin – 0 pkt
Pr: - od 1 godziny do 2 godzin – 5 pkt
- do 1 godziny – 10 pkt
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
W przypadku niezaznaczenia żadnego lub zaznaczenie więcej niż jednego czasu reakcji Zamawiający uzna, że czas reakcji wynosi od 2 do 3 godzin, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w kryterium „czas reakcji”. Zamawiający do oceny kryterium „czas reakcji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (Formularz ofertowy – załącznik nr 1).
17.1.3 Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pr
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
17.2 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 6 16,49 km
GWIZDÓW i BIEDACZÓW 16,49 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
17.1.1 Cena (waga 90%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-90 obliczone według wzoru:
Pc = (Najniższa cena jednostkowa brutto za 1 km / Cena badana) x 90 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
17.1.2 Czas reakcji (waga 10%) wykonawcy na rozpoczęcie wykonywania zadania od momentu zgłoszenia – nie może być on dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. W kryterium „czas reakcji” poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w skali 0-10 obliczone według wzoru:
- od 2 godzin do 3 godzin – 0 pkt
Pr: - od 1 godziny do 2 godzin – 5 pkt
- do 1 godziny – 10 pkt
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
W przypadku niezaznaczenia żadnego lub zaznaczenie więcej niż jednego czasu reakcji Zamawiający uzna, że czas reakcji wynosi od 2 do 3 godzin, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w kryterium „czas reakcji”. Zamawiający do oceny kryterium „czas reakcji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (Formularz ofertowy – załącznik nr 1).
17.1.3 Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pr
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
17.2 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 7 35,58 km
GIEDLAROWA 35,58 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
17.1.1 Cena (waga 90%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-90 obliczone według wzoru:
Pc = (Najniższa cena jednostkowa brutto za 1 km / Cena badana) x 90 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
17.1.2 Czas reakcji (waga 10%) wykonawcy na rozpoczęcie wykonywania zadania od momentu zgłoszenia – nie może być on dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. W kryterium „czas reakcji” poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w skali 0-10 obliczone według wzoru:
- od 2 godzin do 3 godzin – 0 pkt
Pr: - od 1 godziny do 2 godzin – 5 pkt
- do 1 godziny – 10 pkt
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
W przypadku niezaznaczenia żadnego lub zaznaczenie więcej niż jednego czasu reakcji Zamawiający uzna, że czas reakcji wynosi od 2 do 3 godzin, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w kryterium „czas reakcji”. Zamawiający do oceny kryterium „czas reakcji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (Formularz ofertowy – załącznik nr 1).
17.1.3 Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pr
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
17.2 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 8 30,76 km
WIERZAWICE 30,76 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
17.1.1 Cena (waga 90%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-90 obliczone według wzoru:
Pc = (Najniższa cena jednostkowa brutto za 1 km / Cena badana) x 90 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
17.1.2 Czas reakcji (waga 10%) wykonawcy na rozpoczęcie wykonywania zadania od momentu zgłoszenia – nie może być on dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. W kryterium „czas reakcji” poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w skali 0-10 obliczone według wzoru:
- od 2 godzin do 3 godzin – 0 pkt
Pr: - od 1 godziny do 2 godzin – 5 pkt
- do 1 godziny – 10 pkt
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
W przypadku niezaznaczenia żadnego lub zaznaczenie więcej niż jednego czasu reakcji Zamawiający uzna, że czas reakcji wynosi od 2 do 3 godzin, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w kryterium „czas reakcji”. Zamawiający do oceny kryterium „czas reakcji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (Formularz ofertowy – załącznik nr 1).
17.1.3 Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pr
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
17.2 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 9 11,855 km
PISKOROWICE 9,605 km
RZUCHÓW 2,250 km

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:
17.1.1 Cena (waga 90%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-90 obliczone według wzoru:
Pc = (Najniższa cena jednostkowa brutto za 1 km / Cena badana) x 90 pkt
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
17.1.2 Czas reakcji (waga 10%) wykonawcy na rozpoczęcie wykonywania zadania od momentu zgłoszenia – nie może być on dłuższy niż 3 godziny od momentu zgłoszenia. W kryterium „czas reakcji” poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty w skali 0-10 obliczone według wzoru:
- od 2 godzin do 3 godzin – 0 pkt
Pr: - od 1 godziny do 2 godzin – 5 pkt
- do 1 godziny – 10 pkt
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
W przypadku niezaznaczenia żadnego lub zaznaczenie więcej niż jednego czasu reakcji Zamawiający uzna, że czas reakcji wynosi od 2 do 3 godzin, co jest równoznaczne z przyznaniem 0 pkt w kryterium „czas reakcji”. Zamawiający do oceny kryterium „czas reakcji” pobierze dane z oferty Wykonawcy (Formularz ofertowy – załącznik nr 1).
17.1.3 Łączna ocena oferty:
P = Pc + Pr
P – sumaryczna ilość punktów
Pc – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Pr – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „czas reakcji”
17.2 Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, co Zamawiający będzie weryfikował na podstawie:
2.1.1 złożonych oświadczeń (załącznik nr 2 i 3 do SWZ),
2.1.2 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
2.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej:
A. dysponuje lub będzie dysponował:
- pojazdami przeznaczonymi do odśnieżania dróg i zwalczania gołoledzi, które posiadają dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC).
B. dysponuje lub będzie dysponował:
- osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe do obsługi i kierowania pojazdami określonymi powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1.1 oświadczenia Wykonawcy, że w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI