„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2022 - 2023, W

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2022 - 2023, W REJONACH I, II, III, IV”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiały Dunajec
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-21
  • ZamawiającyGMINA BIAŁY DUNAJEC
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00391777
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2022 - 2023, W REJONACH I, II, III, IV”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁY DUNAJEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 312

1.5.2.) Miejscowość: Biały Dunajec

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-425

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182079521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialydunajec.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W GMINIE BIAŁY DUNAJEC W SEZONIE ZIMOWYM 2022 - 2023, W REJONACH I, II, III, IV”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8be8d57e-4aed-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013192/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dunajec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dunajec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: w zakresie formalnym oraz merytorycznym Adam Matyga lub Adam Kułach, tel.: +48 18 20 795 21; e-mail: przetargi@bialydunajec.com.pl
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dunajec
9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegółowy opis zawarty jest SWZ (XXX. Komunikacja w postępowaniu)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Szczegółowy opis zawiera rozdział XIX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Szczegółowy opis zawiera rozdział XIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.27.2022.AM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2022-2023 w ramach następujących zadań – części:

1.1.1. CZĘŚĆ I. Drogi rejonu Sierockie – Leszczyny

2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje:
- odśnieżanie dróg wraz z posypywaniem mieszanka uszorstniającą (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, chodników, poboczy, zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych, w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów.
- zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg.
- wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego,
- montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego.
- usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego.
- usunięcie wszystkich szkód powstałych na drogach gminnych oraz terenach prywatnych w związku z prowadzonym zimowym utrzymaniem dróg.

Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w pojeździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi potwierdzenie przejechania określonej trasy. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi związanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych.
Ilość przejechanych kilometrów może być weryfikowana przez pracowników Urzędu Gminy Biały Dunajec oraz korygowana zgodnie z zapisami na GPS.
Po okresie, na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni”


Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Po rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg, Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego monitorowania warunków atmosferycznych i prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, z uwzględnieniem następujących warunków:
- dostępność telefoniczna,
- przyjmowanie interwencji,
- prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi przepiami oraz stosowanie materiałów zgodnych z normami i dopuszczonych do stosowania przy posypywaniu dróg.
Wykonawca dodatkowo w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg, przyjmuje interwencje od Zamawiającego jak i od mieszkańców i służb porządkowych oraz wykonuje niezbędne prace w celu usunięcia przyczyny zgłaszanych interwencji przez 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 16

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości

4.3.6.) Waga: 24

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2022-2023 w ramach następujących zadań – części:

CZĘŚĆ II. Drogi rejonu Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny

2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje:
- odśnieżanie dróg wraz z posypywaniem mieszanka uszorstniającą (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, chodników, poboczy, zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych, w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów.
- zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg.
- wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego,
- montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego.
- usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego.
- usunięcie wszystkich szkód powstałych na drogach gminnych oraz terenach prywatnych w związku z prowadzonym zimowym utrzymaniem dróg.

Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w pojeździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi potwierdzenie przejechania określonej trasy. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi związanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych.
Ilość przejechanych kilometrów może być weryfikowana przez pracowników Urzędu Gminy Biały Dunajec oraz korygowana zgodnie z zapisami na GPS.
Po okresie, na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni”


Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Po rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg, Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego monitorowania warunków atmosferycznych i prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, z uwzględnieniem następujących warunków:
- dostępność telefoniczna,
- przyjmowanie interwencji,
- prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi przepiami oraz stosowanie materiałów zgodnych z normami i dopuszczonych do stosowania przy posypywaniu dróg.
Wykonawca dodatkowo w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg, przyjmuje interwencje od Zamawiającego jak i od mieszkańców i służb porządkowych oraz wykonuje niezbędne prace w celu usunięcia przyczyny zgłaszanych interwencji przez 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 16

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości

4.3.6.) Waga: 24

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2022-2023 w ramach następujących zadań – części:

3.1.3. CZĘŚĆ III. Drogi rejonu Biały Dunajec (górny)

2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje:
- odśnieżanie dróg wraz z posypywaniem mieszanka uszorstniajacą (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, chodników, poboczy, zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych, w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów.
- zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg.
- wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego,
- montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego.
- usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego.
- usunięcie wszystkich szkód powstałych na drogach gminnych oraz terenach prywatnych w związku z prowadzonym zimowym utrzymaniem dróg.

Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w pojeździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi potwierdzenie przejechania określonej trasy. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi związanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych.
Ilość przejechanych kilometrów może być weryfikowana przez pracowników Urzędu Gminy Biały Dunajec oraz korygowana zgodnie z zapisami na GPS.
Po okresie, na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni”


Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Po rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg, Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego monitorowania warunków atmosferycznych i prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, z uwzględnieniem następujących warunków:
- dostępność telefoniczna,
- przyjmowanie interwencji,
- prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi przepiami oraz stosowanie materiałów zgodnych z normami i dopuszczonych do stosowania przy posypywaniu dróg.
Wykonawca dodatkowo w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg, przyjmuje interwencje od Zamawiającego jak i od mieszkańców i służb porządkowych oraz wykonuje niezbędne prace w celu usunięcia przyczyny zgłaszanych interwencji przez 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 16

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości

4.3.6.) Waga: 24

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg w Gminie Biały Dunajec w sezonie zimowych 2022-2023 w ramach następujących zadań – części:

3.1.4. CZĘŚĆ IV. Drogi rejonu Gliczarów Górny

2. Zakres usług utrzymania zimowego dróg obejmuje:
- odśnieżanie dróg wraz z posypywaniem mieszanka uszorstniajacą (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, chodników, poboczy, zatok przystankowych, parkingów, placów gminnych, w obrębie kościołów, cmentarzy, remiz i szkół oraz miejsc służących do zawracania autobusów.
- zwalczaniu śliskości zimowej, gołoledzi, polegającym na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiału uszorstniającego (grys frakcji 2-8 zmieszany z solą drogową w stosunku 3:1) zgodnego z obowiązującymi przepisami, na całych długościach dróg.
- wywożeniu śniegu z dróg, placów i parkingów gminnych na telefoniczne zlecenie Zamawiającego,
- montaż siatek przeciwśniegowych wys. 150 cm z materiałów własnych Wykonawcy w miejscach ustalonych przez Zamawiającego.
- usunięcie z dróg, poboczy, fos, placów i chodników materiałów użytych do posypywania po zakończeniu sezonu zimowego.
- usunięcie wszystkich szkód powstałych na drogach gminnych oraz terenach prywatnych w związku z prowadzonym zimowym utrzymaniem dróg.
Wykonawca otrzyma od Zamawiającego do montażu w pojeździe odśnieżającym urządzenie GPS. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie napięcia w pojeździe celem poprawnego działania przekazanego przez Zamawiającego urządzenia GPS, co stanowi potwierdzenie przejechania określonej trasy. Podstawą rozliczenia usługi odśnieżania będzie dostarczenie przez Wykonawcę podpisanych przez osoby odpowiedzialne za dany rejon kart potwierdzających wykonanie usługi związanej z utrzymaniem przejezdności dróg gminnych.
Ilość przejechanych kilometrów może być weryfikowana przez pracowników Urzędu Gminy Biały Dunajec oraz korygowana zgodnie z zapisami na GPS.
Po okresie, na jaki zostanie zawarta umowa na Zimowe utrzymanie Wykonawca zda lokalizatory wydane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni”


Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany jest do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg. Po rozpoczęciu akcji zimowego utrzymania dróg, Wykonawca jest zobowiązany do całodobowego monitorowania warunków atmosferycznych i prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg, z uwzględnieniem następujących warunków:
- dostępność telefoniczna,
- przyjmowanie interwencji,
- prowadzenie zimowego utrzymania dróg zgodnie z obowiązującymi przepiami oraz stosowanie materiałów zgodnych z normami i dopuszczonych do stosowania przy posypywaniu dróg.
Wykonawca dodatkowo w czasie prowadzenia utrzymania zimowego dróg, przyjmuje interwencje od Zamawiającego jak i od mieszkańców i służb porządkowych oraz wykonuje niezbędne prace w celu usunięcia przyczyny zgłaszanych interwencji przez 24 godziny na dobę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 16

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości

4.3.6.) Waga: 24

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

4. Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli:
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną zdolność techniczną, na dowód czego przedłożą wykaz narzędzi i urządzeń technicznych koniecznych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - w szczególności należy dysponować sprzętem:
a) składając ofertę na jedną dowolnie wybraną część należy dysponować sprzętem:
-samochód ciężarowy z pługiem z nakładka gumową, dociskiem i piaskarką w ilości 1 szt.
- ciągnik 4 napędowy z pługiem z nakładka gumową i piaskarką lub mniejszy samochód 4 napędowy z pługiem z nakładka gumową i piaskarką w ilości 1szt.
- pług wirnikowy w ilości 1 szt.
- koparko-ładowarka w ilości 1 szt.

b) składając ofertę na dwie dowolnie wybrane części należy dysponować sprzętem:
- samochód ciężarowy z pługiem z nakładka gumową, dociskiem i piaskarką w ilości 1 szt.
- ciągnik 4 napędowy z pługiem z nakładka gumową i piaskarką lub mniejszy samochód 4 napędowy z pługiem z nakładka gumową i piaskarką w ilości 2 szt.
- pług wirnikowy w ilości 1 szt.
- koparko-ładowarka w ilości 1 szt.

c) składając ofertę na trzy części należy dysponować sprzętem:
- samochód ciężarowy z pługiem z nakładka gumową, dociskiem i piaskarką w ilości 2 szt.
- ciągnik 4 napędowy z pługiem z nakładka gumową i piaskarką lub mniejszy samochód 4 napędowy z pługiem z nakładka gumową i piaskarką w ilości 2 szt.
- pług wirnikowy w ilości 1 szt.
- koparko-ładowarka w ilości 1 szt.

d) składając ofertę na trzy części należy dysponować sprzętem:
- samochód ciężarowy z pługiem z nakładka gumową, dociskiem i piaskarką w ilości 2 szt.
- ciągnik 4 napędowy z pługiem z nakładka gumową i piaskarką lub mniejszy samochód 4 napędowy z pługiem z nakładka gumową i piaskarką w ilości 3 szt.
- pług wirnikowy w ilości 1 szt.
- koparko-ładowarka w ilości 1 szt.

Wykonawcę zobowiązuje się do zapewnienia sprzętu w takiej ilości, która pozwoli mu wykonać usługę w całości i czasie wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli geometria drogi uniemożliwia Wykonawcy wjechanie dużym w/w sprzętem, Wykonawca musi zapewnić odśnieżanie i utrzymanie dróg przy pomocy mniejszego sprzętu. W wypadku zgłoszenia Zamawiającego o konieczności montażu siatek przeciwśnieżnych Wykonawca wykona je z materiałów własnych (paliki, siatka).
Pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodnie z art. 54 ustawy prawo o ruchu drogowym /Dz. U. nr 58 poz. 515 z 2002r./ być wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w § 38 i 39 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r, /Dz. U. nr 32 poz. 262 z 2003r./ w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oferta (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ) składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Integralną część oferty stanowi Formularz cenowy, dla części, na która składana jest oferta przygotowany na podstawie załącznika nr 2 do SWZ oraz Wykaz dróg i placów objętych odśnieżaniem w sezonie zimowym 2022-2023, dla części, na która składana jest oferta przygotowany na podstawie załącznika nr 3 do SWZ.
1.2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 7 do SWZ oraz wstępne oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ – Załącznik nr 7a do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.
1.3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
1.4. Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy; - podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału
w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy.
1.5. Samooczyszczenie – w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 5 i 6 ustawy Pzp, wykonawca nie podlega wykluczeniu jeżeli udowodni zamawiającemu, że spełnił łącznie następujące przesłanki:
1.5.1 naprawił lub zobowiązał się do naprawienia szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, w tym poprzez zadośćuczynienie pieniężne;
1.5.2 wyczerpująco wyjaśnił fakty i okoliczności związane z przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie współpracując odpowiednio z właściwymi organami, w tym organami ścigania lub zamawiającym;
1.5.3 podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu,
w szczególności:
a) zerwał wszelkie powiązania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawidłowe postępowanie wykonawcy,
b) zreorganizował personel,
c) wdrożył system sprawozdawczości i kontroli,
d) utworzył struktury audytu wewnętrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadził wewnętrzne regulacje dotyczące odpowiedzialności i odszkodowań
za nieprzestrzeganie przepisów, wewnętrznych regulacji lub standardów.
Zamawiający oceni, czy podjęte przez wykonawcę czynności są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, a jeżeli uzna, że nie są wystarczające, wyklucza wykonawcę.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda załączenia do Oferty – Formularz cenowy, dla części, na która składana jest oferta przygotowany na podstawie załącznika nr 2 do SWZ oraz podpisany Wykaz dróg i placów objętych odśnieżaniem w sezonie zimowym 2022-2023, dla części, na która składana jest oferta przygotowany na podstawie załącznika nr 3 do SWZ.,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Część 1 Drogi rejonu Sierockie – Leszczyny
Zamawiający ustala wadium dla Części I w wysokości 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Część 2 Drogi rejonu II Biały Dunajec (dolny) i Gliczarów Dolny
Zamawiający ustala wadium dla Części II w wysokości 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Część 3 Drogi rejonu III Biały Dunajec (górny)
Zamawiający ustala wadium dla Części III w wysokości 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Część 4 Drogi rejonu IV Gliczarów Górny
Zamawiający ustala wadium dla Części IV w wysokości 1000,00 złotych (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
2.1. zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec,
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.
2.2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
2.3. powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony;
2.4. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy;
2.5. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
3. Wykonawca może dokonywać zmiany osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, informując o tym Zamawiającego.
4. Wykonawca za zgodą Zamawiającego, może zawrzeć umowę dotyczącą przedmiotu zamówienia z podwykonawcą nie zgłoszonym w treści oferty, po przeprowadzeniu procedur opisanych w umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny jednostkowe brutto, ceny jednostkowe netto pozostaje bez zmian.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia..
2.2. W przypadku gdy zajdzie konieczność zwiększenia lub zmniejszenia ilości odśnieżanych dróg.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-21 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dunajec w myśl ustawy Pzp. na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI